Sari la conținut

kavasaki KZ 440 probleme relanti


gingimingi
 Share

Postări Recomandate

salutare tuturor, am si eu un kz 440 din 83 si am o problema cu relantiul. Mai precis : motorul porneste bine , are filtru de aer si buji noi, cand o pornesc si motorul e rece relantiul e stabil dar dupa cateva minute cand motorul incepe sa se incalzeasca incepe sa scada turatia motorului pana se opreste fapt destul de enervant cand opresti pe la semafoare si trebiue sa o accelerezi intruna. A mai avut cineva probleme similare si cum se pot rezolva ? Carburatoarele au fost curatate si sincronizate in toamna , dar nu stiu cat de bine.DIN carburatoare sa vina problema?SI oricat as mari relantiul problema nu dispare. Orice safat este bine venit, multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca sincronizare a fost facuta bine,zic ca poate fi si problema din alimentare,cind ai curatat ultima data rezervorul?eu am patit la Honda mea din 85.salutare si drumuri uscate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar mai fi optiunea ca socul sa ramana blocat, dar daca zici ca ai carburatorele proaspat sincronizate nu stiu cat e de probabil. Cum este fumul dupa ce se incalzeste? Miroase a benzina nearsa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar putea fi o problema de alimentare, dar probabil ca s-ar manifesta si la rece.

Eu as verifica socul in primul rand, sa nu ramana tras. Apoi tot traseul de alimentare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar putea fi o problema de alimentare, dar probabil ca s-ar manifesta si la rece.

Eu as verifica socul in primul rand, sa nu ramana tras. Apoi tot traseul de alimentare.

Si la mine face asa daca nu este buna racirea verifica antigelul termostat, termocupla etc

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pt raspunsuri. da KZ e racit cu aer.Carburatoarele au fost curatate si sincronizate , dar nu stiu cat de bine.motorul l-am luat in toamna si atunci am fact sincronizarea si nu am apucat sa merg suficent de mult cu el, a venit frigul si au fost numai porniri la rece

duminica l-am pornit prima data pe anul asta si a pornit destul de greu asa ca azi am schimat bujiile si am vazut ca cele vechi erau diferite si nici nu erau de KZ. Dupa ce le-am schimbat a pornit la a doua cheie dar problema relantiului a ramas . cele vechi erau negre iar astea noi le-am scos dupa vreo 15 min de mers la relanti si erau si astea negre deasta cred ca carburatoarele nu au fost curatate cu trebuie si ca amestecul aer carburant e cam bogat in benzina Fum nu scoate. Socul cred ca e functional cand o pornesc si e tras motorul porneste undeva pe la 3000 ture iar daca il apas turatia scade

 

problema e atunci cand motorul incepe sa se incalzeasca , atunci incepe sa scada relantiul sper sa nu fie o problema de compresie

 

.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca ceva. Daca a stat peste iarna cu benzina in carburatoare(fara aditiv de stabilizare)sunt sanse sa fie tot felul de balarii prin carburi, si ai sanse sa trebuiasca sa refaci curatare+sincronizare. Nasol, dar asta este.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Curatat si sincronizat nu inseamna curatat si sincronizat si reglat amestec, chiar daca bujiile sunt negre si cand mergi cu motorul asta nu inseamna ca omul care ti-a facut curatarea si sincronizarea nu a facut-o bine ...

 

Ca un mic sfat, patit cu un gpz de 550(kz550) cam aceleasi simptome, verifica in ultima instanta si pastilele de la supape. La motorul mentionat facea initial asa, pana cand desteptul de proprietar s-a gandit sa il tina turat in limitare vreo 2 minute, apoi nu a mai pornit neam ... erau toate pastilele crapate.

 

Inca ceva. Daca a stat peste iarna cu benzina in carburatoare(fara aditiv de stabilizare)sunt sanse sa fie tot felul de balarii prin carburi, si ai sanse sa trebuiasca sa refaci curatare+sincronizare. Nasol, dar asta este.

Aia era :lool:

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dimineata erau vreo 2 grade , cam frig dar intre 5 si 10 ma risc. SA VINA ODATA PRIMAVARA ! nu mai vreu iarna , vreu asfalt uscat :bounce: :bounce: pt toti nu doar pt mine

 

supape de admisie, evacuare te referi?( nu sunt mecanic nu ma pricep prea bine) sau sau supapele alea de vacum din carburatoare(garnituri de cauciuc sau cum s-or numi)

SI a stat curezervorul plin si fara aditiv si deci si benzina in carburatoare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

, pana cand desteptul de proprietar s-a gandit sa il tina turat in limitare vreo 2 minute, apoi nu a mai pornit neam ... erau toate pastilele crapate.

 

 

 

E ca si cum te-ar durea capul ... si mai dai cu el de perete de vreo doua ori ... poate trece durerea. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dimineata erau vreo 2 grade , cam frig dar intre 5 si 10 ma risc. SA VINA ODATA PRIMAVARA ! nu mai vreu iarna , vreu asfalt uscat :bounce: :bounce: pt toti nu doar pt mine

 

supape de admisie, evacuare te referi?( nu sunt mecanic nu ma pricep prea bine) sau sau supapele alea de vacum din carburatoare(garnituri de cauciuc sau cum s-or numi)

SI a stat curezervorul plin si fara aditiv si deci si benzina in carburatoare

 

Da, la supapele de admisie si evacuare ma refer. Stai chill ca nu are nici o treaba faptul ca a stat cu benzina in carburatoare, crezi ca e singura motocicleta din lume care sta peste iarna cu benzina in carburatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce m-am mai documentat, vin iar cu niste idei:

- amestecul este bogat (bujii negre) - jiclorul de relanti setat gresit (idle jet - afecteaza doar relantiul) sau lipsa/defect capac de cauciuc + O-ring de deasupra jiclorului principal (main jet);

- joc termic dereglat la supape;

- scanteie slaba - sistem de aprindere defect.

Cred ca e cazul sa cauti un mecanic!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta o sa fac voi merge la mecanicul care mi la reglat in toamna, are experienta si se pricepe lucreaza de multi ani in domeniu moto, dar ca orce meserias bun are si el un viciu :cheers: , de data asta voi insista sa stau langa el, mai intai facem treaba si dupa aia ne cinstim, oricu trebuie sa-i schimb si uleiul si filtru si sa curat toate contactele electrice ce mai revizia de primavara, si un temeinica pt ca tipul de la care am cumparat motorul il c-am abandonase , nu-i mai pornea si nu vroia sa bage nici un ban in el motorul fiind din 83 edestul de batranel dar pt mine e foarte bun SI sigur trebuie reglat carburatorul pt ca consumul e destul de mare , cam 7 la 100 km pt un motor de 440 cm cubi. multumesc pt sfaturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam pare!

 

Daca zici ca merge 15 minute si dupa aia moare, e clar!

stiu unul, cu nr. de AB, de merge "pe ulei" , scoate fum mai ceva ca un 2T......dar tine relantiul. compresie "canci".....am vazut si segmentii :( .

Pastile nu are la supape, sunt culbutori cu reglaj din surub si piulita - are capace de vizitare pe capacul culbutorilor.

Lantul de la distributie mai ca sare peste pinioane ( din saracie s-a adaugat cam 6mm la intinzatorul de lant ).

.....deci comparand cu altul , mai necajit,..... :unsure:

totusi, se alimenteaza bine ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...