..:::ZAR:::... Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 Cu stima si respect ma adresez voua stimati colegi de forum! Zilele acestea in pregatirea de primavara - dupa ce am curatat carburatoarele m-am pus sa montez la loc carburatoarele si a cablurile de acceleratie! E aici intervine marea problema nu reusesc sub nici o forma sa fac maneta de acceleratie sa mearga usor, sa-si revina singura; cablul de acceleratie cat si cel de deceleratie au fost unse cu siringa cu ulei de motor - si cand le actionezi cu mana nu depui efort - merg foarte bine! Cand le conectez la carburatoare si dupa la maneta si inchid acea carcasa metalica totul merge foarte greu, si nu isi revine sub nici o forma acceleratia! M-am jucat cu piulitele de intindere/destindere, le-am si lasat libere la maxim, insa nici vorba de succes, mergea mai usor dar tot nu revenea! Asta a fost prima problema! A doua problema suna in felul urmator: Inainte de incheierea precedentului sezon atat la rece cat si la cald se auzea zornaitul lantului de distributie! Am scos intinzatorul si l-am mai intins 3 pasi fata de zona unde se vedea urma de la limba de blocare! Cand am pornit motorul pana in 800 de rpm totu era perfect cand trecea de 800 de rpm (socul fiind tras) zornaia de ziceai ca are pietre in interior! L-am dat jos din nou l-am pus la pozitia la care l-am gasit cand l-am scos si tot nimic - tot zornaie! Motocicleta in cauza Yamaha FZR 600R 4jh! Rog sfaturi decente! Poate imi scapa vreun mic detaliu si nu vad padurea de copaci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 (editat) Cablurile de acceleratie verifica-le date jos, trebuie sa mearga foarte usor in ambele sensuri, poate are spire rupte pe interior ce agata doar intr-un sens. la distributie nu iti pot spune decat sa masori lantul intre 21 de zale sau cate zice manualul si vezi daca mai este in cote. bafta ! acum am vazut ca le-ai uns. daca au interiorul cu teflon nu trebuie unse, apoi se vor imbacsi foarte repede. vezi ca in manual iti arata pe unde vin cablurile de acceleratie. sa nu agate cumva in interiorul comenzilor. Editat Martie 22, 2012 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 Cred ca sa stricat (rupt) cablu de acceleratie... sau e smotocit si agata doar pe revenire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Martie 22, 2012 Autor Share Postat Martie 22, 2012 deci inca odata - cand cablurile nu sunt atasate la maneta de acceleratie si se "simuleaza" accelerarea prin tragere de cablu de acceleratie cu mana se accelereaza usor si revine singur... cand conectez la maneta de acceleratie si inchid cochilia ... totul se naruie... am impresia ca e din suruburile de reglare a jocului... urata treaba! maine mai incerc o alta varianta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 (editat) cand conectez la maneta de acceleratie si inchid cochilia ... totul se naruie Inseamna ca maneta de acceleratie este de vina, adica piesa care se invarte freaca in piesa fixa. Desfa-le, curata-le, uita-te atent si vezi unde freaca sau incearca sa strangi mai putin carcasa respectiva. Este posibil sa fie si suruburile de care spui tu. Slabeste-le cat de mult poti, apoi reglezi. Spor la treaba! Editat Martie 22, 2012 de Andrei_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delete636 Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 la a mea este o garnitura intre mansonul de la acceleratie si carcasa aia metalica in care intra cablurile de la acceleratie, garnitura pe care o montasem in interiorul carcasei aleia metalice unde vin cablurile si tot asa facea, revenea greu acceleratia, desi unsesem cablurile verifica asta, poate e de acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 verifica ce a zis delete636 mai sus si mai verifica ceva: cablurile au o anumita pozitie in care merg mai bine (totusi sunt din otel) iar la iesirea din plasticul ala unde intra cablurile, teoretic ele primii 5 cm trec prin niste tevi metalice, nu prin camasa lor flexibila. ei, alea daca sunt in pozitie ciudata, pot da efectul de care vorbesti tu. daca te uiti o sa vezi ca tocmai pentru a fi puse in pozitie ok, au si niste piulite de contra. incearca sa slabesti piulitele alea, strange restul, da de manson, daca merge bine strangele cum isi fac ele pozitia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 Ai incercat daca maneta de acceleratie se misca libera cand nu sunt cuplate cablurile de acceleratie (montata pe pozitie, cu toate suruburile si contra-greutatea stranse)? Ai intinzator mecanic la distributie? Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 (editat) Sunteul de pietricele e de la lantul de distributie. Sunetul dispare daca are turatia de idle din manual. Daca actionezi cu mana (fara cablu atasat) parghia de la carburator cand ii dai drumul revine? Editat Martie 23, 2012 de TM06UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 23, 2012 Admin Share Postat Martie 23, 2012 Referitor la cabluri, este o problema de montaj si aici sunt doua variante: -Nu ai montat corect la ghidon, unde intra cablurile, desi mai putin probabil. -Suspectez faptul ca nu ai "tras" cablurile la locul lor, adica le-ai incolacit cumva in drumul lor spre carburi, pe traseu. Verifica traseul de la manson la carburatoare, vezi sa nu fie sarit arcul de revenire de la locul lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Martie 23, 2012 Autor Share Postat Martie 23, 2012 (editat) Ai incercat daca maneta de acceleratie se misca libera cand nu sunt cuplate cablurile de acceleratie (montata pe pozitie, cu toate suruburile si contra-greutatea stranse)? Ai intinzator mecanic la distributie? Ride Safe! Da maneta merge foarte bine daca nu e conectat nici un cablu si cochilia este stransa! Intinzatorul este ceva de genu - am atasat poza! Sunteul de pietricele e de la lantul de distributie. Sunetul dispare daca are turatia de idle din manual. Daca actionezi cu mana (fara cablu atasat) parghia de la carburator cand ii dai drumul revine? Da - am mai zis ca daca simulez accelerarea prin tragerea cablurilor cu mana parghia de la carburator revine! Editat Martie 23, 2012 de cs_05_hho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 (editat) Aici poate fi problema la acel criketel,or este arcul de sub el slab sau s-a distrus dantura lui! In rest am vorbit deja... Editat Martie 23, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 Da maneta merge foarte bine daca nu e conectat nici un cablu si cochilia este stransa! Intinzatorul este ceva de genu - am atasat poza! Da - am mai zis ca daca simulez accelerarea prin tragerea cablurilor cu mana parghia de la carburator revine! Daca si maneta si cablurile revin usor cand sunt actionate separat, pare ca se intampla ceva cu carcasa de la butuc. Nu in ultimul rand, verifica daca mansonul de cauciuc al manetei de acceleratie nu freaca in contragreutatea din capatul cornului ghidonului. Uneori, datorita imbatranirii acesta se dilata. Putina rabdare si atentie la montare si sigur descoperi problema. Pe forum e greu de dat cu pararea... nu este vorba de un defect propriu-zis. Intinzatorul lantului de distributie este automat, nu ai ce regla la el. Acesta trebuie impins pana la capat in clicket, montat pe pozitie si abia apoi introdus arcul de compresie. Functie de uzura lantului clicketul va elibera tija intinzatorului doar cat este nevoie pentru a elimina jocul lantului, atat cel constructiv cat si cel datorat uzurii. Ca fapt divers, pe langa masuratoarile propriu-zise, uzura lantului de distributie se poate observa si numarand numarul de dinti, cursa propriu-zisa a tijei intinzatorului. Dupa ce motorul a fost invartit, se demonteaza in ordinea inversa montarii, mai intai arcul si apoi tjia, dupa care se numara numarul de dinti cat tija a fost impinsa in afara. Nu stiu valoarea exacta, insa in general tija trebuie sa iasa cam jumatate sau putin peste din cursa maxima. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Martie 23, 2012 Autor Share Postat Martie 23, 2012 (editat) AM REZOLVAT AMBELE PROBLEME! Am uitat spre rusinea mea sa mentionez ca am schimbat cablul de la deceleratie fiind rupt cel original - si cand l-am pus l-am masurat si taiat egal cu cel rupt - cu siguranta a fost mai scurt decat trebuia! Va MULTUMESC TUTUROR PENTRU AJUTOR SI PENTRU SFATURI! Editat Martie 23, 2012 de cs_05_hho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.