KristaKe Postat Octombrie 31, 2006 Share Postat Octombrie 31, 2006 Salut, dupa cum unii stiti, am inceput cu 400 (Suzuki RF400) si consider ca e timpul sa trec la ceva mai mare. Multi imi zic sa iau ceva mai mare de 600 pt ca in scurt timp o sa-mi ramana mic, altii imi zic ca nu am nevoie de mai mult de 110 cai, cel putin nu acum cat sunt inca incepator (am cam 10.000 km). Sunt pornit pe CBR600F4i (eventual R6) sau CBR 954 RR. Parerile prietenilor mei sunt impartite, asa ca va intreb si pe voi, sa iau 600 sau direct 1000? Nu sunt nebun, pot sa merg atat linistit cat si forjat, nu mi-e frica dar oricum consider ca sunt destul de calculat; cam 75% merg in oras. Orice parere sau sfat din experienta e bine venit (timpul e scurt, vreau sa-mi cumpar noul motor inainte de 1 ianuarie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Brugus Postat Octombrie 31, 2006 Share Postat Octombrie 31, 2006 Primul meu motor a fost de 60 de cai. Actualul are 91 de cai si simt nevoia de ceva mai puternic. Eu zic sa alegi un 900 dar e doar parerea mea. Totusi 10.000 de km pe motor inseamna ca esti la inceput. Pe de alta parte nu-i rau sa te inveti si cu un 600 mai ales daca 75% mergi in oras. Orice alegi, iti urez asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Octombrie 31, 2006 Share Postat Octombrie 31, 2006 1200 sau 1300 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arian46 Postat Octombrie 31, 2006 Share Postat Octombrie 31, 2006 Cu siguranta nu sunt eu cel mai in masura sa-ti dau un sfat competent..avand in vedere motocicleta pe care o conduc,dar sunt convins ca sunt suficienti 110CP pentru oras si nu cred ca ii vei folosi pe toti pre a des,ca asta ar insemna sa mergi in 12500...dar stiindu-te baiat calculat,sunt convins ca te-ai descurca bine si cu 150CP.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maj Postat Octombrie 31, 2006 Share Postat Octombrie 31, 2006 depinde si de cat timp vrei sa tii noul motor.daca il tii numai 1-2 sezoane si dupa aceea il schimbi din principiu, poti sa mergi pe 600. daca vrei sa-l tii mai mult timp as recomanda 1000 si multa multa minte. totul depinde numai de tine. ps 600 e mult mai manevrabil in oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Octombrie 31, 2006 Share Postat Octombrie 31, 2006 Ia-ti man un 600, max 750, fiindca in oras nu preai ai ca sa faci cu mai multi cmc, o sa vezi, pe cand un 600 o sa te ajute si la manevrabilitate si consum. Doar pe o autostrada se simte nevoia de m mare... O sa vezi ca si cu 600 o sa mergi cu 1, 2-a in oras de iti vine rau, ce sa mai zic cu un 1000, insa nu stiu cum e cu traficul pe la voi, ca in Bucuresti te impusti dimineata si pe la 5-7 seara, numai printre coloanele interminabile de masini poti sa mergi... Pt oras ar merge F4-le, un Thundercat, sau eventual R6-le daca te-ai indragostit asa tare de el, fiindca au pozitia mai firendly, si nu sunt asa demente ca un 1000, sa te trezesti ca deja mergi m tare decat ar trebui Ia si un link, cu jdemii de teste si clasari de motoare, f tare de altfel: http://www.motorcycle.com/mo/manufac.motml Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buster Postat Octombrie 31, 2006 Share Postat Octombrie 31, 2006 pentru 75% oras, nu iti trebuie mai mult de 600. Unul de 1000 pentru oras, este ca si cum te-ai da cu migu' prin sufragerie. Uzezi gume si consumi gaz de pomana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KristaKe Postat Octombrie 31, 2006 Autor Share Postat Octombrie 31, 2006 multumesc tuturor pt sfaturi...cred ca o sa raman la 600 deocamdata, intr-adevar nu-si prea are rostul un Fireblade la mine deoarece merg foarte mult prin oras si 150 de cai cred ca nu-si au rostul la mine (docamdata ), care de-abia am ajuns la 10.000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dacian Postat Octombrie 31, 2006 Share Postat Octombrie 31, 2006 Si eu tot ceva de 600 ti-am recomandat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comos Postat Octombrie 31, 2006 Share Postat Octombrie 31, 2006 ia frate 600.....si pe urma ca asa e normal o sa te plict si o sa vrei ceva mai mare, si stii ca treci la 1000. asa daca esti la 1000 pe urma la ce mai treci?.....ai tot timpu. numai ca diferentele de pret nu sunt mari siiiii...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aliass_pitbull Postat Octombrie 31, 2006 Share Postat Octombrie 31, 2006 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
F_Krisztian Postat Noiembrie 1, 2006 Share Postat Noiembrie 1, 2006 1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dacian Postat Noiembrie 1, 2006 Share Postat Noiembrie 1, 2006 Cei care recomanda 1000 stiu oare ce vorbesc ? La profil nu vad ce motocicleta au , nu au spus cati km au pe 2 roti .Cunosc persoana in cauza ? Dar de la tastatura e cel mai usor de dat sfaturi. Deci nu mai recomandati ceva de 1000 , se face omu de rusine , recomandati busa turbo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Noiembrie 1, 2006 Share Postat Noiembrie 1, 2006 Io mai zic inca o data 1000 sau peste 1000. Io am ZX12 si merg ZILNIC cu el sa servici cat si la cumparaturi si peste tot in general. Ganditi-va numai la cat mesteci schimbatorul la unul de 600 pe cand la una mare 1-a si gata, cel mult a 2-a. Consum? Am calculat eu si este de vreo 70000 pe suta de km, cel mult. Imi aduc aminte de la 600 nu numai ca mestecam schimbatorul pana in gaseau dracii dar faceam si scurta la mana de la cat gaz trebuia sa-i dau. Manevrabilitate? Modelele noi de 1mie nu sunt decat cu cateva kg mai grele decat cele de 600. Recent am incercat doua k5-uri unul de 600 si unul de 1000 si nu am simtit diferenta de greutate (care este de 5 kg!!!). Cand iesi la drum lung cu un 600 poate sa te streseze orice masina cu mai mult de 90 de cai. Si ganditiva cum e cu pasager! "Puterea nu poate fi inlocuita cu nimic, decat cu si mai multa putere" a zis odata un pilot de teste. 150 de cai cred ca nu-si au rostul la mine (docamdata ), care de-abia am ajuns la 10.000km. Daca ai nu-ti strica "Puterea nu poate fi inlocuita cu nimic, decat cu si mai multa putere" a zis odata un pilot de teste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dacian Postat Noiembrie 1, 2006 Share Postat Noiembrie 1, 2006 Ganditi-va numai la cat mesteci schimbatorul la unul de 600 pe cand la una mare 1-a si gata, cel mult a 2-a. Consum? Am calculat eu si este de vreo 70000 pe suta de km, cel mult. Imi aduc aminte de la 600 nu numai ca mestecam schimbatorul pana in gaseau dracii dar faceam si scurta la mana de la cat gaz trebuia sa-i dau. Cand iesi la drum lung cu un 600 poate sa te streseze orice masina cu mai mult de 90 de cai. Si ganditiva cum e cu pasager! Si ce anume te impiedica sa mergi cu 600 in oras doar cu 1-a si a 2-a ? La consum nu am inteles ce vrei sa zici acolo La drum lung pe mine nu ma streseaza nimeni Si am iesit de foarte multe ori la drum lung cu pasagera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Noiembrie 1, 2006 Share Postat Noiembrie 1, 2006 Io mai zic inca o data 1000 sau peste 1000. Io am ZX12 si merg ZILNIC cu el sa servici cat si la cumparaturi si peste tot in general. Ganditi-va numai la cat mesteci schimbatorul la unul de 600 pe cand la una mare 1-a si gata, cel mult a 2-a. Consum? Am calculat eu si este de vreo 70000 pe suta de km, cel mult. Imi aduc aminte de la 600 nu numai ca mestecam schimbatorul pana in gaseau dracii dar faceam si scurta la mana de la cat gaz trebuia sa-i dau. Manevrabilitate? Modelele noi de 1mie nu sunt decat cu cateva kg mai grele decat cele de 600. Recent am incercat doua k5-uri unul de 600 si unul de 1000 si nu am simtit diferenta de greutate (care este de 5 kg!!!). Cand iesi la drum lung cu un 600 poate sa te streseze orice masina cu mai mult de 90 de cai. Si ganditiva cum e cu pasager! "Puterea nu poate fi inlocuita cu nimic, decat cu si mai multa putere" a zis odata un pilot de teste. Daca ai nu-ti strica "Puterea nu poate fi inlocuita cu nimic, decat cu si mai multa putere" a zis odata un pilot de teste. colosal ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kloud Postat Noiembrie 1, 2006 Share Postat Noiembrie 1, 2006 F4 e perfect. Ia-ti exact ce iti trebuie(avind in vedere mersul prin oras). Iar la drum, eu nu cred ca F4 e de lepadat(chiar de loc).Si poti, daca vrei neaparat sa ii mai ridici umpic puterea cu filtre, evacuare etc. Bafta si da-ne o poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AnDyTM Postat Noiembrie 1, 2006 Share Postat Noiembrie 1, 2006 1000..... ti`am zis si in OMV ca de 600 te vei satura.....iar la consum..... un 600 papa mai mult decat un 1000... nu te vad pe tine un pusti teribilist..... si eu eram indecis dupa ce mi`am facut treaba cu 125`u...intre 400 si 600.... am ales 600`le.....2-3 luni luat incet...obijnuit....iar acum.... ma manca si pe mine un miar....dar mai astept putin numai bine si succes in alegerea pe care o vei face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nenealup Postat Noiembrie 2, 2006 Share Postat Noiembrie 2, 2006 [gsxr 600 e super, recomand yoshimura pipe, k&n filter si power commander....si esti boier..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Noiembrie 2, 2006 Share Postat Noiembrie 2, 2006 Si ce anume te impiedica sa mergi cu 600 in oras doar cu 1-a si a 2-a ? La consum nu am inteles ce vrei sa zici acolo La drum lung pe mine nu ma streseaza nimeni Si am iesit de foarte multe ori la drum lung cu pasagera 70000 de LEI ca nu de banane, adik diferenta de vreo 2 l la 100km (maxim) si asta in oras, ca in afara diferenta e si mai mica, iar daca mergi cum ai spus tu ca 600 in 1a si a 2a s-ar putea ca dif sa fie aceeasi dar invers. Nu-mi spune de drum lung cu pasagera le un 600 te rog, poate ca gresesc eu dar pt unii e chiar ok sa merga incet, ca e o moda acum in bucuresti mai ales la automobilisti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nec+ultra Postat Noiembrie 2, 2006 Share Postat Noiembrie 2, 2006 Trebuie sa stii ce vrei sa faci cu ea. 600cc - daca ai de gand sa mergi tare. E mai manevrabil, poti fi mai brutal cu gazul, greutate ceva mai mica. 1000cc - daca ai de gand sa mergi "civilizat". Reprize mai bune, nu simte pasagerul, nu te joci prea mult cu treptele, e tractor Bafta in alegere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wolf4mwolf Postat Noiembrie 2, 2006 Share Postat Noiembrie 2, 2006 Ia 1000 cc...si daca te uiti la mine in profil ..ai sa gasesti ca e si argumentat raspunsul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MUSASHI R6 Postat Noiembrie 2, 2006 Share Postat Noiembrie 2, 2006 600 e PERFECT -consum sigur mai mic decat la 1000 (oricat te-ai strofoca cu un miar,nu poti consuma mai putin decat un 600.''logic ,....nu?!'') -manevrabilitate mai buna decat la 1000 (mai ales pe curbe stranse se ''lipeste '' de asfalt) -destula putere (a mea ''R6''are peste 125 de cai la 162 kg si nu prea vad unde-i problema cu pasagerul ) -''raspunde'' SUPER-BINE si nu o sa faci scurta la mana ,decat daca in loc de cablu de accel. ai vreun elastic. -asezata si la drum lung (io pe A2 am fost ''STRESSAT" doar de un Audi A6 pe la vreo 220 km/h dar la 250km/h cred ca era el STRESSAT ''de situatie'' caci era cam in spate).Si 90 de cai la o masina nu provoaca prea mult stress ,ca la o matoreta.Am un Sprinter (duba) de 120cai si nu cred ca te-as stressa mai tare de150km/h. 1000 FOARTE BUN -pentru plimbarile pe autobanth unde poti tine o vit. medie de 200km/h fara probleme (ex. pana in Franta sa vedem Parisul si repede'napoi acasa) -FIABILITATE datorita capacitatii cilindrice mari.(la o cap.cil. mica lipsa de putere se compenseaza prin cresterea in rotatii iar TURATIE MAI MARE =UZURA MAI MARE) Si fara sa impart topicul in doua tabere . Eu ti-as recomanda un 600 pentru ca eu am inceput pe 600,merg si voi merge pe 600 deoarece il consider peste necesitati.Oricum BAFTA la orice ti-ai lua si sa ai parte de ea !Decizia iti apartine si tot pe ce ti se pune pata tie o sa-ti iei ,indiferent de ce spunem noi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi_R6 Postat Noiembrie 3, 2006 Share Postat Noiembrie 3, 2006 Iti recomand calduros 600 care este ideal pentru ce vrei tu acum depinde numai de tine........F4 are o pozitie mai comoda mie imi place R6 este mai race mai agresiv oricum de tine depinde pe care din ele te simti cel mai bine poate gsxr sau zx6r ai de unde sa alegi... bafta si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KristaKe Postat Noiembrie 3, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2006 @Andy: tin minte foarte bine ca mi-ai zis sa iau direct Fireblade sau altceva de 1000 , de fapt mai multi mi-au spus asta, dar si la fel de multi mi-au zis sa-mi iau ceva de 600...tocmai de acea am facut topicu' asta sa vad si parerea altora. Din cate am vazut, cei care ma sfatuiesc la 600 sunt mai multi decat cei cu 1000... si inclin puternic catre un F4i sau R6, dar avand in vedere ca dupa noile taxe ( ) imi va fi mai greu ca peste 1 sau 2 ani sa-l schimb pe unul de 1000, din nou sunt incurcat si nu stiu ce sa fac. Consumul nu ma prea intereseaza, 1-2 litri in plus sau minus nu prea conteaza... autostrada, iar nu ma prea intereseaza (pt ca lipseste cu desavarsire, din nou ), cai mai multi...nu m-as supara daca ar fi - dar cred ca 120 mi-ar fi de ajuns deocamdata, ce naiba ca am doar un sezon in palmares, nu? CONCLUZIA: cred ca ramane de vazut ofertele ce le voi gasi la 600 si la 1000 si cred ca asta va pune punctul pe i in decizia mea. Multzam' de raspunsuri si ca m-ati mai luminat putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.