Sari la conținut

600 Sau 1000 ?


KristaKe
 Share

Postări Recomandate

Salut,

dupa cum unii stiti, am inceput cu 400 (Suzuki RF400) si consider ca e timpul sa trec la ceva mai mare. Multi imi zic sa iau ceva mai mare de 600 pt ca in scurt timp o sa-mi ramana mic, altii imi zic ca nu am nevoie de mai mult de 110 cai, cel putin nu acum cat sunt inca incepator (am cam 10.000 km). Sunt pornit pe CBR600F4i (eventual R6) sau CBR 954 RR. Parerile prietenilor mei sunt impartite, asa ca va intreb si pe voi, sa iau 600 sau direct 1000? Nu sunt nebun, pot sa merg atat linistit cat si forjat, nu mi-e frica dar oricum consider ca sunt destul de calculat; cam 75% merg in oras.

Orice parere sau sfat din experienta e bine venit (timpul e scurt, vreau sa-mi cumpar noul motor inainte de 1 ianuarie).

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primul meu motor a fost de 60 de cai. Actualul are 91 de cai si simt nevoia de ceva mai puternic.

Eu zic sa alegi un 900 dar e doar parerea mea. Totusi 10.000 de km pe motor inseamna ca esti la inceput.

Pe de alta parte nu-i rau sa te inveti si cu un 600 mai ales daca 75% mergi in oras. Orice alegi, iti urez asfalt uscat ! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu siguranta nu sunt eu cel mai in masura sa-ti dau un sfat competent..avand in vedere motocicleta pe care o conduc,dar sunt convins ca sunt suficienti 110CP pentru oras si nu cred ca ii vei folosi pe toti pre a des,ca asta ar insemna sa mergi in 12500...dar stiindu-te baiat calculat,sunt convins ca te-ai descurca bine si cu 150CP....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde si de cat timp vrei sa tii noul motor.daca il tii numai 1-2 sezoane si dupa aceea il schimbi din principiu, poti sa mergi pe 600.

daca vrei sa-l tii mai mult timp as recomanda 1000 si multa multa minte.

totul depinde numai de tine.

 

ps 600 e mult mai manevrabil in oras

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-ti man un 600, max 750, fiindca in oras nu preai ai ca sa faci cu mai multi cmc, o sa vezi, pe cand un 600 o sa te ajute si la manevrabilitate si consum. Doar pe o autostrada se simte nevoia de m mare...

O sa vezi ca si cu 600 o sa mergi cu 1, 2-a in oras de iti vine rau, ce sa mai zic cu un 1000, insa nu stiu cum e cu traficul pe la voi, ca in Bucuresti te impusti dimineata si pe la 5-7 seara, numai printre coloanele interminabile de masini poti sa mergi...

Pt oras ar merge F4-le, un Thundercat, sau eventual R6-le daca te-ai indragostit asa tare de el, fiindca au pozitia mai firendly, si nu sunt asa demente ca un 1000, sa te trezesti ca deja mergi m tare decat ar trebui

:cheers:

 

Ia si un link, cu jdemii de teste si clasari de motoare, f tare de altfel: http://www.motorcycle.com/mo/manufac.motml

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru 75% oras, nu iti trebuie mai mult de 600. Unul de 1000 pentru oras, este ca si cum te-ai da cu migu' prin sufragerie. Uzezi gume si consumi gaz de pomana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc tuturor pt sfaturi...cred ca o sa raman la 600 deocamdata, intr-adevar nu-si prea are rostul un Fireblade la mine deoarece merg foarte mult prin oras si 150 de cai cred ca nu-si au rostul la mine (docamdata :) ), care de-abia am ajuns la 10.000km.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia frate 600.....si pe urma ca asa e normal o sa te plict si o sa vrei ceva mai mare, si stii ca treci la 1000. asa daca esti la 1000 pe urma la ce mai treci?.....ai tot timpu. numai ca diferentele de pret nu sunt mari siiiii......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei care recomanda 1000 stiu oare ce vorbesc ? La profil nu vad ce motocicleta au , nu au spus cati km au pe 2 roti .Cunosc persoana in cauza ? Dar de la tastatura e cel mai usor de dat sfaturi. Deci nu mai recomandati ceva de 1000 , se face omu de rusine , recomandati busa turbo :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io mai zic inca o data 1000 sau peste 1000. Io am ZX12 si merg ZILNIC cu el sa servici cat si la cumparaturi si peste tot in general.

Ganditi-va numai la cat mesteci schimbatorul la unul de 600 pe cand la una mare 1-a si gata, cel mult a 2-a. Consum? Am calculat eu si este de vreo 70000 pe suta de km, cel mult. Imi aduc aminte de la 600 nu numai ca mestecam schimbatorul pana in gaseau dracii dar faceam si scurta la mana de la cat gaz trebuia sa-i dau. Manevrabilitate? Modelele noi de 1mie nu sunt decat cu cateva kg mai grele decat cele de 600. Recent am incercat doua k5-uri unul de 600 si unul de 1000 si nu am simtit diferenta de greutate (care este de 5 kg!!!). Cand iesi la drum lung cu un 600 poate sa te streseze orice masina cu mai mult de 90 de cai. Si ganditiva cum e cu pasager!

"Puterea nu poate fi inlocuita cu nimic, decat cu si mai multa putere" a zis odata un pilot de teste.

 

150 de cai cred ca nu-si au rostul la mine (docamdata :) ), care de-abia am ajuns la 10.000km.

:cheers:

 

Daca ai nu-ti strica

"Puterea nu poate fi inlocuita cu nimic, decat cu si mai multa putere" a zis odata un pilot de teste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ganditi-va numai la cat mesteci schimbatorul la unul de 600 pe cand la una mare 1-a si gata, cel mult a 2-a.

 

Consum? Am calculat eu si este de vreo 70000 pe suta de km, cel mult. Imi aduc aminte de la 600 nu numai ca mestecam schimbatorul pana in gaseau dracii dar faceam si scurta la mana de la cat gaz trebuia sa-i dau.

 

Cand iesi la drum lung cu un 600 poate sa te streseze orice masina cu mai mult de 90 de cai. Si ganditiva cum e cu pasager!

 

Si ce anume te impiedica sa mergi cu 600 in oras doar cu 1-a si a 2-a ?

La consum nu am inteles ce vrei sa zici acolo :)

La drum lung pe mine nu ma streseaza nimeni :cheers: Si am iesit de foarte multe ori la drum lung cu pasagera :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io mai zic inca o data 1000 sau peste 1000. Io am ZX12 si merg ZILNIC cu el sa servici cat si la cumparaturi si peste tot in general.

Ganditi-va numai la cat mesteci schimbatorul la unul de 600 pe cand la una mare 1-a si gata, cel mult a 2-a. Consum? Am calculat eu si este de vreo 70000 pe suta de km, cel mult. Imi aduc aminte de la 600 nu numai ca mestecam schimbatorul pana in gaseau dracii dar faceam si scurta la mana de la cat gaz trebuia sa-i dau. Manevrabilitate? Modelele noi de 1mie nu sunt decat cu cateva kg mai grele decat cele de 600. Recent am incercat doua k5-uri unul de 600 si unul de 1000 si nu am simtit diferenta de greutate (care este de 5 kg!!!). Cand iesi la drum lung cu un 600 poate sa te streseze orice masina cu mai mult de 90 de cai. Si ganditiva cum e cu pasager!

"Puterea nu poate fi inlocuita cu nimic, decat cu si mai multa putere" a zis odata un pilot de teste.

Daca ai nu-ti strica

"Puterea nu poate fi inlocuita cu nimic, decat cu si mai multa putere" a zis odata un pilot de teste.

 

:cheers:

 

colosal ... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1000..... ti`am zis si in OMV ca de 600 te vei satura.....iar la consum..... un 600 papa mai mult decat un 1000...

nu te vad pe tine un pusti teribilist.....

si eu eram indecis dupa ce mi`am facut treaba cu 125`u...intre 400 si 600....

am ales 600`le.....2-3 luni luat incet...obijnuit....iar acum.... ma manca si pe mine un miar....dar mai astept putin :cheers:

numai bine si succes in alegerea pe care o vei face

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ce anume te impiedica sa mergi cu 600 in oras doar cu 1-a si a 2-a ?

La consum nu am inteles ce vrei sa zici acolo :)

La drum lung pe mine nu ma streseaza nimeni :cheers: Si am iesit de foarte multe ori la drum lung cu pasagera :D

 

 

70000 de LEI ca nu de banane, adik diferenta de vreo 2 l la 100km (maxim) si asta in oras, ca in afara diferenta e si mai mica, iar daca mergi cum ai spus tu ca 600 in 1a si a 2a s-ar putea ca dif sa fie aceeasi dar invers.

Nu-mi spune de drum lung cu pasagera le un 600 te rog, poate ca gresesc eu dar pt unii e chiar ok sa merga incet, ca e o moda acum in bucuresti mai ales la automobilisti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa stii ce vrei sa faci cu ea.

 

600cc - daca ai de gand sa mergi tare. E mai manevrabil, poti fi mai brutal cu gazul, greutate ceva mai mica.

1000cc - daca ai de gand sa mergi "civilizat". Reprize mai bune, nu simte pasagerul, nu te joci prea mult cu treptele, e tractor :)

 

:cheers: Bafta in alegere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D 600 e PERFECT

-consum sigur mai mic decat la 1000 (oricat te-ai strofoca cu un miar,nu poti consuma mai putin decat un 600.''logic ,....nu?!'')

-manevrabilitate mai buna decat la 1000 (mai ales pe curbe stranse se ''lipeste '' de asfalt)

-destula putere (a mea ''R6''are peste 125 de cai la 162 kg si nu prea vad unde-i problema cu pasagerul :) )

-''raspunde'' SUPER-BINE :cheers: si nu o sa faci scurta la mana ,decat daca in loc de cablu de accel. ai vreun elastic.

-asezata si la drum lung (io pe A2 am fost ''STRESSAT" doar de un Audi A6 pe la vreo 220 km/h dar la 250km/h cred ca era el STRESSAT ''de situatie'' caci era cam in spate).Si 90 de cai la o masina nu provoaca prea mult stress ,ca la o matoreta.Am un Sprinter (duba) de 120cai si nu cred ca te-as stressa mai tare de150km/h.

:) 1000 FOARTE BUN -pentru plimbarile pe autobanth unde poti tine o vit. medie de 200km/h fara probleme (ex. pana in Franta sa vedem Parisul si repede'napoi acasa)

-FIABILITATE datorita capacitatii cilindrice mari.(la o cap.cil. mica lipsa de putere se compenseaza prin cresterea in rotatii iar TURATIE MAI MARE =UZURA MAI MARE)

 

Si fara sa impart topicul in doua tabere .

Eu ti-as recomanda un 600 pentru ca eu am inceput pe 600,merg si voi merge pe 600 deoarece il consider peste necesitati.Oricum BAFTA la orice ti-ai lua si sa ai parte de ea !Decizia iti apartine si tot pe ce ti se pune pata tie o sa-ti iei ,indiferent de ce spunem noi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti recomand calduros 600 care este ideal pentru ce vrei tu acum depinde numai de tine........F4 are o pozitie mai comoda mie imi place R6 este mai race mai agresiv oricum de tine depinde pe care din ele te simti cel mai bine :cheers: poate gsxr sau zx6r ai de unde sa alegi...

 

bafta si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Andy: tin minte foarte bine ca mi-ai zis sa iau direct Fireblade sau altceva de 1000 :) , de fapt mai multi mi-au spus asta, dar si la fel de multi mi-au zis sa-mi iau ceva de 600...tocmai de acea am facut topicu' asta sa vad si parerea altora.

 

Din cate am vazut, cei care ma sfatuiesc la 600 sunt mai multi decat cei cu 1000... si inclin puternic catre un F4i sau R6, dar avand in vedere ca dupa noile taxe ( :) ) imi va fi mai greu ca peste 1 sau 2 ani sa-l schimb pe unul de 1000, din nou sunt incurcat si nu stiu ce sa fac. Consumul nu ma prea intereseaza, 1-2 litri in plus sau minus nu prea conteaza... autostrada, iar nu ma prea intereseaza (pt ca lipseste cu desavarsire, din nou :D ), cai mai multi...nu m-as supara daca ar fi - dar cred ca 120 mi-ar fi de ajuns deocamdata, ce naiba ca am doar un sezon in palmares, nu? CONCLUZIA: cred ca ramane de vazut ofertele ce le voi gasi la 600 si la 1000 si cred ca asta va pune punctul pe i in decizia mea.

 

Multzam' de raspunsuri si ca m-ati mai luminat putin :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...