Sari la conținut

Motor de incepator sub 1000 euro


itacernea
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

As vrea sa stiu ce recomanda oamenii cu experienta pentru un incepator in ale enduro-crossului in adevaratul sens al cuvantului.

Am motor de strada de peste 100 de cai, ma dau pe dealuri de la 12 ani, dar nu am avut niciodata un enduro ca la carte.

Pe dealuri m-am dat numai cu 50cc si ala sub 10 cai(e adevarat ca si sub 80 de kg) si imi doresc de multa vreme sa trec la ceva mai puternic, dar banu pentru asa ceva se strange mai greu asa ca as vrea sa stiu ce recomandari sunt pentru un buget de 1000 de euro.

 

Ca sa ingustez lista de optiuni ce ati alege intre un motor mai nou, dar mai mic si mai puturos si unul mai vechi dar ceva mai mare, mai greu, dar si ceva mai puternic(cel putin pe hartie). Calaretul este un galigan lung si subtire: 1,90 cu sub 85kg, asta ca sa nu ma trezesc ca imi recomanda careva un pocketbike :)

 

Astept raspunsurile voastre eventual ceva oferte concrete.

 

PS: conteaza la nivelul asta daca e cross sau enduro?(eu unu inclin spre cross pentru greutate redusa, dar mi-e teama ca raportul treptelor si suspensia mai tare sa nu fie prea mult de indurat)

Editat de itacernea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-au schimbat termenii "kilometrilor reali" in "are acte"?? :scratch:

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe banii astia, ca sa fie cum vrei tu, ar trebui sa fie cu toate consumabilele schimbate, motor, suspensii ok si garantie 6 luni. Ori la "mia asta valoroasa", cam greu spre imposibil. Tu ai baga 300 de euro in consumabile si apoi sa o vinzi cu 900-1000 un motor bun? E drept...am uitat ca mai sunt si ciordeli...asa poate, dar sa nu cada blestemul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motor si suspensii sa fie bune - restul: consumabile, estetic, acte, garantie ma lasa rece la cat am de gand sa merg eu cu ea...

 

Intentionez sa o folosesc 10-15 ore pe AN maxim, si repartizat la ceva vreme intre ore, deci ma intereseaza sa plece cand ii cer si sa nu i se scurga lichidele cat timp sta degeaba in garaj, d-aia zic motor si suspensii OK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de exemplu in categoria ceva mai vechi si mai mare ar intra anuntul cu KTMul asta(KTM 300cc 1995): /index.php?/topic/675598-ktm-300-exc-1994/

 

Sau in categoria mic dar mai nou sa zicem ceva ca asta(KTM 85cc 2006): http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-ktm-sx-din-2006-428942.html

 

Ce bube ar putea sa aibe sa ma nemultumeasca?

 

Si mai sunt o gramada de astfel de motoare pe piata, dece ziceti ca nu exista?

 

Sau ceva si mai meserias Aprilia MX cu ceva investitii suplimentare intr-o pereche de cauciucuri: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-aprilia-mx-din-2006-427605.html

Editat de itacernea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru 10-15 ore pe an, daca nu ai glumit, nu se merita sa dai 1000 euro si sa mai umpli si garajul cu un fier :huh:...cat despre preturi la motoare, ai sansa sa bagi inca pe atat , dar in transe in 2-3 ani...sa vezi cum schimbi chestii cand vezi ca nu poti iesi pe deal ;)...asta desigur daca e pasiune

Uita-te dupa ceva japoneza chiar daca e mai batrana si mai pune cateva sute de euro; asta e sfatul meu Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru 10-15 ore pe an, daca nu ai glumit, nu se merita sa dai 1000 euro si sa mai umpli si garajul cu un fier :huh:...cat despre preturi la motoare, ai sansa sa bagi inca pe atat , dar in transe in 2-3 ani...sa vezi cum schimbi chestii cand vezi ca nu poti iesi pe deal ;)...asta desigur daca e pasiune

Uita-te dupa ceva japoneza chiar daca e mai batrana si mai pune cateva sute de euro; asta e sfatul meu Succes!

 

Din pacate nu am glumit cu 10-15 ore, nu am cand sa ma dau mai mult.

 

Nici mie nu imi place idea de a-mi transforma garajul in cimitir de fiare, dar nici nu suport sa nu am cu ce ma da, iar cum banu nu pica din cer atat am de alocat pentru acest proiect... Am incercat, m-am interesat si de motoare de 2000, mi-ar fi placut la nebunie motorul asta de la Alex(Yamaha YZ 125)[/index.php?/topic/673883-yamaha-yz-125-05/page__p__3056019&do=findComment&comment=3056019], dar nu am cum sa strang 2000 dintr-o data :(

 

In opinia ta Vali care ar fi bugetul minimul acceptabil pt proiectul meu?

 

PS: UP!!! pentru Alex, din scurtele conversatii pe care le-am avut cu el dand tarcoale la yamaha lui mi s-a parut ca e un tip de treaba si asa cum stie sa se dea pe motor, ar trebui sa stie si sa aibe grija de el.

Editat de itacernea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as merge pe EXC 300.

De motoare de cross, gen YZ, mie mi-e frica. Am vazut pe prea multi oameni militand impotriva cross-urilor folosite in enduro, si am vazut si oameni care facusera greseala sa-si cumpere cross, si dupa fiecare iesire veneau cu bataturi in palma de la suspensia prea rigida (si se jurau ca o vand si-si cumpara ceva enduro).

De motoare gen 85cmc, iar mi-e frica. Te-ai dat vreodata cu un motor prea mic pentru a-ti duce greutatea la deal? Necesita mult mai multa tehnica in a-l struni: daca nu-i patinezi la timp ambreiajul, nu vii cu viteza potrivita si nu schimbi vitezele la timp, iti moare la mijlocul pantei.

In schimb, cu un 300, daca nu scapi mana-n gaz sa-l dai peste cap, poti merge mai balbait, ceva gen motoarele 4T. Iar motorul de 2T e cel mai simplu de intretinut: nu tu distributie care bate sau se rupe, nu tu scurgeri de ulei din motor (cu exceptia firicelului care-ti picura din toba, dar aia e normal). Si e mult mai usor decat concurentii 4T la aceiasi bani, probabil porneste si mult mai usor decat ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune deoparte cei 1000 de euro, mai strange 500 sau ia imprumut si...altfel povestim.

La 1500 deja gasesti DRZ, WR ( 400. 426 ) sau XR 400.

 

La 1650 de euro are un amic RM-Z 450 din 2007, aici in Cluj.

Parca altfel suna...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul care il tavalesc acum este un Derbi 50cc cu 8 cai in fabrica, acum probabil vreo 5 sa mai fi ramas, deci un 125 de 25-30 mi se pare deja monstru, cum sa ma gandesc la 400+ si cross pe deasupra?

 

Si ce imi place cel mai mult la Derbi e ca e extrem de usor si merge fara intretinere practic, ii pun benzina si atat.

 

Deci ca sa ii raspund lui asds, un 85 cu 15 cai la roata este deja upgrade la mine, chiar daca sunt convins ca m-as invata cu el in maxim 1 ora si iar mi-as dori ceva mai puternic.

 

KTM-ul ala de 300 nu mi-e frica sa imi scape mana in acceleratie, dupa cum am mai spus, conduc de ceva vreme motoare, am si un CBR 600, deci nu mi-e frica de cai scapati de sub control, imi e frica doar de cei 15-20 de ani vechime, mi se pare aberant de mult pentru orice motor, mai ales de enduro, ca sa nu mai vorbesc de tehnologia invechita, parca imi aduce aminte de mobra pe care am inceput... si de urmatoarele 4-5 rupte in 2 pe coclauri, la propriu(una am reusit sa o rup in 3 chiar).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un Suzuki 350 DR ca un bivol te duce,nu se strica si il gasest si la bugetul pe care il ai.

Il am de 8 ani si nu am investit far in consumabile si am facut cu iel 28000 km numai in teren prin munti Fagarasului.A trebuit sa lupte si el.

Este foarte fiabil.

Eu il am si cu sistemul SHC.

Incearca unul si ai sa te convingi.

Cu iel m-am invatat si acum am trecut pe KTM exc 300 dar nu teas sfatui pentru orele care te dai tu sati iei KTM exc 300 e prea agresiv ptr tine.

Iti trebuie experienta pentru asa un motor.

Sa ai bafta si sa fi multumit de motorul care til iei :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are dreptate cosmodogagnita, 300 2T e cam prea mult. Azi m-am urcat pe un 125 2T, si urcarila la care eu (tot incepator), cu 250-ul, ma chinuiesc un pic (mana-n ambreiaj si atentie maxima sa nu se ridice pe o roata), cu 125-ul le fac fluierand. La fel, cu un 250 4T.

Deci mai pune ceva bani deoparte si ia-ti ceva dupa care sa nu-ti para rau.

Uite o idee:

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-ktm-250%20exc-din-2002-439495.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DR 350 am avut si eu din 1990 si 1994, motor fiabil, fara probleme,un prieten care nu ta lasa batut. Te duce aproape oriunde, o generatie mai veche dar merita toti banii!!! La cumparare sa fii atent, dute cu cineva care se pricepe! Bafta!

 

DR 350 am avut si eu din 1990 si 1994, motor fiabil, fara probleme,un prieten care nu ta lasa batut. Te duce aproape oriunde, o generatie mai veche dar merita toti banii!!! La cumparare sa fii atent, dute cu cineva care se pricepe! Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!!

Eu am YZ de 250 in 2t .......... e turbat... cum spun altii... mie nu mii se pare foarte ... dar la un incepator care nu stie ce e 2t e pericol, de cand il am am cazut doar o singura data cu el pe spate de pe o roata , un mik pont cat de turbat ar fii motoru daca ii dai o guma nu foarte buna te descurci cu el , mai ales la ridicatu pe o roata......care nu apare la fiecare accelerare mai tare.

In rest toate bune 2t cu consumu si motoru .... 4t cu distributia si supapele + geutatea mai mare ....

 

 

Numai bine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate nu am glumit cu 10-15 ore, nu am cand sa ma dau mai mult.

 

Nici mie nu imi place idea de a-mi transforma garajul in cimitir de fiare, dar nici nu suport sa nu am cu ce ma da, iar cum banu nu pica din cer atat am de alocat pentru acest proiect...

 

In opinia ta Vali care ar fi bugetul minimul acceptabil pt proiectul meu?

 

Cred ca doar 4-500 in plus; oricum, daca iti cumperi una nu foarte buna o sa bagi banii astia repejor. Nu te uita la cea mai ieftina motocicleta din categoria ei(la fel fac unii cu masini din Germania, vor an 2004 la 1500 euro, dar la banii astia poti gasi doar ceva cu probleme)...raman la parerea ca japonezele mai vechi si 4T(pana in 2003,2004)sunt cele mai ieftine de intretinut si cele mai rezistente in timp, dar de multe ori sunt ceva mai grele si nu au performante maxime.

Cat despre europence, am avut KTM 200(an 2000) si nu am decat cuvinte de lauda: usor, puternic, suspensii f precise; un minus e consumul, dar asta e la toate 2T...numai ca nu stiu la ce bani ai putea lua unul. De altele sa spuna altii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Am cumparat in ultimele 2 saptamani 3 motoare pt. niste prieteni. Toate anunturile le-am luat de pe bikeshop, Cateva au fost tepe, in sensul ca zicea vanzatorul ca e in stare buna si cand am ajuns acolo nici nu pornea sau aveau radiatoarele infundate si de abia mai trecea aerul prin 25% din ele.

Am luat asa:

Suzuki RM125, 2008, 1000 euro - schimbat consumabile si lichide, curatat si reglat carb, cumparat pedala schimbator noua - merge de rupe

Honda CR125, 1996, 720 euro - verificat consumabile, schimbat ulei cutie si lichid racire, tapitat sa, pus benzina - rupe.

Kawasaki KX125, 2000, 1000 euro - la asta a fost mai mult de bibilit, dar posesorul l-a dorit asa pt. ca ia placut cum arata :)). nu s-a investit mai mult de 5 mil in el, iar acuma mere bine!

Toate astea sunt fara acte, deci se poate gasi motoreta pana in 1000 euro, trebuie doar sa cauti si sa mergi sa le vezi.

Eu recomand motor de enduro in 4 timpi, nu cross. Cum a zis soso mai sus e f bine, dar daca gasesti o motoreta buna, de ex: un 125 2t, ia-l!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...