Lupu Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Am un KTM LC4 620 SuperComp. Trompeta aia de 120 de kile. Semicadrul spate e de-ala usor, de aluminiu, fara prinderi de scarite pasager. Chestia e ca uneori (rar ce e drept) am mai fost nevoit sa car si pasager. Nu pasager greu... gagica (gagici ) in principiu, dar tot pasager e. Scarite spate ii pun eu cum i-oi pune dar intrebarea e - exista riscu' sa se fuche semicadrul ala de la pasager?? Avand in vedere ca nu fac nici pe de-aproape hard endureala cu ea ci doar enduro-turistic, rally de fun si d-astea, noroieli usoare, s-ar putea (ar merita) sa ii schimb semicadrul ala cu unul de LC4 620 "obisnuit"? Sau sa-l las dreacu asa si sa fac cu el ce-a fost invatat de muma-sa in fabrica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Daca ai dubii in legatura cu rezistenta cadrului ar trebui sa-l testezi cu soacra mai intai si daca crapa(cadrul) nu mai iei pasager. Paste fericit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 13, 2012 Autor Share Postat Aprilie 13, 2012 (editat) Daca ai dubii in legatura cu rezistenta cadrului ar trebui sa-l testezi cu soacra mai intai si daca crapa(cadrul) nu mai iei pasager. Paste fericit. De-asta intreb ca poate a facut cineva pasul asta inaintea mea si poate invat din greselile altora care au soacra, chestii trestii Eu mai stau oleaca Multumesc, Paste fericit si tie! Editat Aprilie 13, 2012 de Lupu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Daca dai anunt gasesti in maxim 2 minute pe cineva cu soacra dornic de teste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Cu aceeasi nedumerire m'am confruntat si eu cu XR'ul din dotare. Producatorul zice ca modelul meu e pt o persoana, dar nu si de cate kile sa fie riderul. Zice doar masa maxima autorizate...242 kg la cel de o pers si 286 kg la cel de doua pers. Deci XR'ul e si pentru o Sorina Sandu, dar si pentru un Piedone. Dupa '99 e pt 2 persoane, desi subframe'ul e acelasi, doar ca are si scarite pasager. In concluzie, daca stii ca exista 620 pt 2 persoane, io zic ca sunt mari sanse sa poti duce pasager si pe cel pe care il ai acum, de o pers. Incercarea moarte n'are...doar julituri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 (editat) La LC4 e alta treaba. Semicadru ala subtire va fi cam afectat daca ii pui pasager si scarite. Asta sigur. Nu stiu daca se potriveste semicadru de LC4 normal Editat Aprilie 13, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Adica...LC4 de 640 cmc e normal si LC4 620 SC e anormal ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 13, 2012 Autor Share Postat Aprilie 13, 2012 Exista LC4 620 "normal" cu semicadru de otel si scarite de pasager si LC4 620 SuperCompetition la care difera mai multe chestii printre care si semicadrul care e de Dural si fara prinderi de scarite. La 640 aceeasi chestie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 poti sa ii pui linistit scarite de 640lc4, nu o sa mergi cu pasagerul in padure ca il gaseste batzaiala acolo in spate, si daca mergi nu o sa mergi tare... oricum aia cu slabitul rezistentei e fix pix pentru ca o sa se vada doar daca il dai peste cap si pica in codita. eu am pus scarite de pasager pe moelul asta si nu am avut nici o problema. un mic secret: lc4 640 nu are nici o legatura cu 620supercompetition or arata ele pe afara identice dar in motor diferenta majora este ambielajul tip sonda ce permite ture mai multe va pupa jan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 14, 2012 Autor Share Postat Aprilie 14, 2012 un mic secret: lc4 640 nu are nici o legatura cu 620supercompetition or arata ele pe afara identice dar in motor diferenta majora este ambielajul tip sonda ce permite ture mai multe va pupa jan Ma refeream la faptul ca exista LC4 620 "normal" si SC si respectiv LC4 640 "normal" si SC nu ca ar avea vreo treaba una cu alta Bun... deci tine dracia aia de semicadru. In nici un caz nu ma bag cu pasageru' in padure, nu de-asta vreau sa ii pun scarite, ci pur si simplu s-a intamplat sa mai trebuiasca sa iau pasager(a) de colo colo pe distanta scurta. Alta intrebare - pentru dom' doctor Stulewa care le stie mai bine cu astea - cum ai prins scaritele? Ai dat gauri in semicadru? P.S.: (cuvant jignitor) de la RAR mi-au trecut-o in certificat cu "un singur loc" ca au vazut ei ca n-are scarite pe spate, desi seaua e clar de 2 persoane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 (editat) faci montajul exact ca la cel cu scarite, adica un surub comun cu prinderea semicadrului de cadrul de otel si pentru celalalt dai o gaura de 8 in semicadru si pui piulita pe partea hailalta cam ca nenea asta, dar fara sa o rupi )))) Editat Aprilie 14, 2012 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mephisto Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Daca te vei uita in in talon siiii ...poate se mai uita si un nene cu "cashcheta alba" o sa vcezi ca 620SC este prevazut cu un singur loc. Tu poti sa pui scarite de pasager pe post de carsh pad Altfel spus : vantul si ploia sa vina ...cadrul rezista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 am si eu o completare si anume ca nu se prea impaca aluminiul(fie el si dur) cu suruburile de otel! daca nu se prevede o utilizare indelungata merge asa , altfel as recomanda gaura in subcadru, introdus si sudat o bucsa si de abia apoi introbagat surubul...dar nu prea stiu eu cum arata subcadrul ala si cat de gros este. ma refer la ceva elegant de genul asta sau o prindere care sa preseze pe subcadru, ceva gen menghina si sa disperseze fortele in punctele cele mai tari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 P.S.: (cuvant jignitor) de la RAR mi-au trecut-o in certificat cu "un singur loc" ca au vazut ei ca n-are scarite pe spate, desi seaua e clar de 2 persoane Nu de aia cei de la RAR ti'au trecut un loc...pt ca nu aveai scarite, ci din cauza ca seria sasiu a motoretei tale asta le indica Mai concret....toate XR'urile sunt : XR 400 R, numa' ca dupa R'ul de la sfarsit ai: 1, 2, T, W , X, Y., cu acelasi cod de model, NE 03 Ei bine, acea ultima cifra ( sau litera) de la final, face diferenta, desi la prima vedere toate's XR 400 R. Diferente in : CP, numar locuri, greutate totala, masa maxima admisa, dimensiuni anvelope, viteza maxima constructiva, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 14, 2012 Autor Share Postat Aprilie 14, 2012 E aceeasi amenda ca si cum ai baga 7 insi in masina cu 5 locuri eh? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.