Sari la conținut

Intrebare legata de rezistenta materialelor caprei


Postări Recomandate

Am un KTM LC4 620 SuperComp. Trompeta aia de 120 de kile. Semicadrul spate e de-ala usor, de aluminiu, fara prinderi de scarite pasager.

Chestia e ca uneori (rar ce e drept) am mai fost nevoit sa car si pasager. Nu pasager greu... gagica (gagici :crack:) in principiu, dar tot pasager e.

 

Scarite spate ii pun eu cum i-oi pune dar intrebarea e - exista riscu' sa se fuche semicadrul ala de la pasager??

 

Avand in vedere ca nu fac nici pe de-aproape hard endureala cu ea ci doar enduro-turistic, rally de fun si d-astea, noroieli usoare, s-ar putea (ar merita) sa ii schimb semicadrul ala cu unul de LC4 620 "obisnuit"?

 

 

 

 

Sau sa-l las dreacu asa si sa fac cu el ce-a fost invatat de muma-sa in fabrica? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai dubii in legatura cu rezistenta cadrului ar trebui sa-l testezi cu soacra mai intai si daca crapa(cadrul) nu mai iei pasager.

 

Paste fericit. :makeout:

:lol:

 

De-asta intreb ca poate a facut cineva pasul asta inaintea mea si poate invat din greselile altora care au soacra, chestii trestii :lol: Eu mai stau oleaca :crack:

 

Multumesc, Paste fericit si tie! :cheers:

Editat de Lupu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu aceeasi nedumerire m'am confruntat si eu cu XR'ul din dotare.

Producatorul zice ca modelul meu e pt o persoana, dar nu si de cate kile sa fie riderul. Zice doar masa maxima autorizate...242 kg la cel de o pers si 286 kg la cel de doua pers. Deci XR'ul e si pentru o Sorina Sandu, dar si pentru un Piedone. Dupa '99 e pt 2 persoane, desi subframe'ul e acelasi, doar ca are si scarite pasager.

In concluzie, daca stii ca exista 620 pt 2 persoane, io zic ca sunt mari sanse sa poti duce pasager si pe cel pe care il ai acum, de o pers.

 

Incercarea moarte n'are...doar julituri :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista LC4 620 "normal" cu semicadru de otel si scarite de pasager si LC4 620 SuperCompetition la care difera mai multe chestii printre care si semicadrul care e de Dural si fara prinderi de scarite. La 640 aceeasi chestie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti sa ii pui linistit scarite de 640lc4, nu o sa mergi cu pasagerul in padure ca il gaseste batzaiala acolo in spate, si daca mergi nu o sa mergi tare... oricum aia cu slabitul rezistentei e fix pix pentru ca o sa se vada doar daca il dai peste cap si pica in codita.

 

eu am pus scarite de pasager pe moelul asta si nu am avut nici o problema.

 

un mic secret: lc4 640 nu are nici o legatura cu 620supercompetition ;) or arata ele pe afara identice dar in motor diferenta majora este ambielajul tip sonda ce permite ture mai multe ;) va pupa jan :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un mic secret: lc4 640 nu are nici o legatura cu 620supercompetition or arata ele pe afara identice dar in motor diferenta majora este ambielajul tip sonda ce permite ture mai multe ;) va pupa jan

 

Ma refeream la faptul ca exista LC4 620 "normal" si SC si respectiv LC4 640 "normal" si SC nu ca ar avea vreo treaba una cu alta ;)

 

Bun... deci tine dracia aia de semicadru. In nici un caz nu ma bag cu pasageru' in padure, nu de-asta vreau sa ii pun scarite, ci pur si simplu s-a intamplat sa mai trebuiasca sa iau pasager(a) de colo colo pe distanta scurta.

 

Alta intrebare - pentru dom' doctor Stulewa care le stie mai bine cu astea - cum ai prins scaritele? Ai dat gauri in semicadru? :scratch:

 

P.S.: (cuvant jignitor) de la RAR mi-au trecut-o in certificat cu "un singur loc" ca au vazut ei ca n-are scarite pe spate, desi seaua e clar de 2 persoane :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faci montajul exact ca la cel cu scarite, adica un surub comun cu prinderea semicadrului de cadrul de otel si pentru celalalt dai o gaura de 8 in semicadru si pui piulita pe partea hailalta ;)

post-1864-0-51946500-1334403552_thumb.jpg

 

cam ca nenea asta, dar fara sa o rupi :)))))

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te vei uita in in talon siiii ...poate se mai uita si un nene cu "cashcheta alba" o sa vcezi ca 620SC este prevazut cu un singur loc.

Tu poti sa pui scarite de pasager pe post de carsh pad :cheers:

 

Altfel spus : vantul si ploia sa vina ...cadrul rezista :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o completare si anume ca nu se prea impaca aluminiul(fie el si dur) cu suruburile de otel! daca nu se prevede o utilizare indelungata merge asa , altfel as recomanda gaura in subcadru, introdus si sudat o bucsa si de abia apoi introbagat surubul...dar nu prea stiu eu cum arata subcadrul ala si cat de gros este.

ma refer la ceva elegant de genul asta spacerandboltl.jpg

sau o prindere care sa preseze pe subcadru, ceva gen menghina si sa disperseze fortele in punctele cele mai tari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S.: (cuvant jignitor) de la RAR mi-au trecut-o in certificat cu "un singur loc" ca au vazut ei ca n-are scarite pe spate, desi seaua e clar de 2 persoane :lol:

Nu de aia cei de la RAR ti'au trecut un loc...pt ca nu aveai scarite, ci din cauza ca seria sasiu a motoretei tale asta le indica ;)

Mai concret....toate XR'urile sunt : XR 400 R, numa' ca dupa R'ul de la sfarsit ai:

1, 2, T, W , X, Y., cu acelasi cod de model, NE 03

Ei bine, acea ultima cifra ( sau litera) de la final, face diferenta, desi la prima vedere toate's XR 400 R.

Diferente in : CP, numar locuri, greutate totala, masa maxima admisa, dimensiuni anvelope, viteza maxima constructiva, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...