alex_en Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 Nu am reusit sa gasesc carui anume standard API ii apartine... probabil nici tu nu'l stii. La fel de probabil nu stii nici de ce ar fi important pentru rodaj... dar, ca de obicei, asta nu te impiedica sa te bagi (iar) in seama cu informatii incomplete sau dupa ureche. Conține calificativul de benzină SM, care nu există deocamdată pe piața Europeană, unde cel mai înalt calificativ este SL. Conține Âşi calificativ diesel CJ-4. L-am ales in urma unui research facut pe tema asta! Ideea e ca pe timpul rodajului uleiurile sintetice sunt contraindicate deoarece sunt foarte alunecoase fapt care impiedica rodarea segmentilor. Daca mai ai intrebari o sa-ti raspund cu placere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 in urma unui research In urma unui ce? Asta-i ca aia cu "daca nu ai know how-ul necesar". Nu mai sunt cuvinte in limba noastra, pentru ce vrei tu sa exprimi, sau cuvintele englezesti te fac mai interesant? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 sa nu crezi ca esti de mare interes ti am zis o pentru tine devii cam obsedat m am uitat putin si la ce scriai prin topicul despre uleiuri sincer numai incepatorii te ar lua in seama in rest neinteresant oricum bafta la palavrageala ca vad ca esti de neoprit cu balivernele tale http://www.pro-bike.ro/site/index.php/informatii-utile/intretinere/4-aproape-totul-despre-ulei Nu am intentionat niciodata sa "fiu de mare interes" ci doar sa impartasesc cu ceilalti informatiile si cunostintele acumulate de'a lungul timpului... si chiar si daca numai incepatorii ma iau in seama si tot consider ca nu mi'am irosit timpul inutil. Daca "avansatii" ca tine gasesc "balivernele" mele "neinteresante", pot pur si simplu sa le ignore, nu vad sensul unei polemici in acest sens. Ride Safe! Daca mai ai intrebari o sa-ti raspund cu placere! Nu multumesc, nu mai am nici o intrebare... m'ai "lamurit" pe deplin! Am avut senzatia ca esti inteligent dar iti lipsesc informatiile, tocmai de aceea am incercat sa'ti atrag atentia sa'ti faci temele inainte sa mai deschizi gura... observ insa cu neplacere ca iti canalizezi energia pe confruntari si dispute personale mai degraba decat pe subiectul propriu-zis al dezbaterilor. Imi pare rau ca mi'am pierdut timpul cu tine... de acum din partea mea esti liber sa postezi orice ineptie iti trece prin cap, nu te mai deranjez. Ride SAfe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 tinere, pusei saibele cum ti-am zis? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 In urma unui ce? Asta-i ca aia cu "daca nu ai know how-ul necesar". Nu mai sunt cuvinte in limba noastra, pentru ce vrei tu sa exprimi, sau cuvintele englezesti te fac mai interesant? Ingineria in limba romana a murit demult! Limba romana pur si simplu nu are nicio treaba cu cercetarea, in zilele noastre! Nu multumesc, nu mai am nici o intrebare... m'ai "lamurit" pe deplin! Am avut senzatia ca esti inteligent dar iti lipsesc informatiile, tocmai de aceea am incercat sa'ti atrag atentia sa'ti faci temele inainte sa mai deschizi gura... observ insa cu neplacere ca iti canalizezi energia pe confruntari si dispute personale mai degraba decat pe subiectul propriu-zis al dezbaterilor. Imi pare rau ca mi'am pierdut timpul cu tine... de acum din partea mea esti liber sa postezi orice ineptie iti trece prin cap, nu te mai deranjez. Ride SAfe! Mi-am facut temele, stai linistit! Am citit/experimentat destule pana am ajuns la concluzia asta. Poate din punctul tau de vedere imi lipsesc anumite detalii, dar eu cred ca am destule motive sa fac cum am hotarat! Iti multumesc pentru criticile constructive, chiar nu am de gand sa ma cert cu nimeni pe temele astea, cred ca exagerezi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 Alex en....te-ai uitat prea mult la http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm ..si te-ai hotarat sa te faci mecanic moto?e ca atunci cand eram mici si ne uitam la filme cu Bruce Lee si ne vedeam deja mari karateka,...nu are nici o treaba cu rodajul.Yo4hgx nu are rost sa-ti faci sange rau,lasa-i sa experimenteze ce vor ei daca nu inteleg specificatiile de pe etichete si din manuale. Personal am luat 2 scutere Piaggio 250cc noi noute in unul am pus ulei 5w40 auto(nu are ambreiaj umed)si in celalalt 300v 5w40 ce credeti ca s-a intamplat dupa 1500 km? Am scos uleiul de fabrica Amandoua au fost conduse concomitent de doua persoane in conditii normale. Primul sa calat.Concluziile le trageti singuri. Am vazut o gramada de motorete care au scos manutele prin bloc in romania,oare de la ce?pe aici nici nu am auzi si sunt de 1000 de ori mai multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 Pai uleiul care l-ai pus tu avea vascozitatea la rece prea mica fata de ce trebuia bagat in scuterul ala. 5 W 40 bagat intr-un motor care necesita 10 W 40 produce uzura la rece foarte mare! Adica din momentul in care pornesti motorul pana sa ajunga la temperatura de lucru...se caleaza! Asta e, apropo, cand eram copil ma uitam la avioane pe cer si ziceam "Avion cu motor ia-ma si pe mine in zbor!" si ghici ce? Am la activ 8 ani practica de aviatie si 7 ani de scoli de profil! Am reusit sa downloadez cartea tehnica si am vazut ca acel scuter necesita 5 W 40. Probabil ai folosit un ulei "Energy conserving" care este contraindicat la moto/scutere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 stiiuuu ce trebuie sa faci: intreabal pe valentin cum a reparat el Cea mai "adevarata " replica Din fericire Cata nu e genul "Vallentin"...isi va rezolva problema, este un bun autodidact si va gasi hiba pina la urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 pana in momentul in care tragi de gaz foarte brusc de la 3500 - 4000 rpm in special in treptele 3-4 si foarte rar in a 5-a, practic atunci are o ezitare ca si cum nu i-ar veni suficienta benzina, senzatia este ca si cum ai ramane fara benzina si dureaza o secunda, dupa ce se balbaie si trece de acel prag de o secunda se tureaza normal si merge normal. Schimba mobra cu una SS, si nu o sa mai ai problema asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 Aseara am incercat si eu lucrul asta tot la un Transalp de 600 si nu face asa, se tureaza fara probleme. Cand iti dai seama ce a fost, sa scrii si aici. Spor la cautari! Apropo: membranele mici de pe laterala, lucreaza in situatiile astea? Inchid ceva canal de aer la acceleratie puternica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Aprilie 28, 2012 Autor Share Postat Aprilie 28, 2012 (editat) din cate stiu eu nu, alea taie aerul pe frana de motor/deccelerare. weekend-ul asta o sa am mai mult timp sa stau calare pe ea si daca rezolv va spun. vesti bune am, problema s-a rezolvat, era de la segmenti glumesc ! as putea spune ca vina nu e a mea dar este, practic distributia era bulibasita destul de rau, axa cu came la cilindrul spate era montata gresit cu 180 de grade asta se datoreaza manualului de service care este gresit, am sesizat o dubiosenie inainte sa montez motoru, practic intre manualul Haynes si cel original Honda se vedea clar diferenta de 180 de grade la axa cilindrului spate iar eu am ales sa pun dupa manualul original din motiv ca Haynes are foarte multe greseli, se pare ca nu si la asta, eu m-am gandit de la inceput la varianta asta dar toata lumea imi zicea ca nu e posibil, ca n-ar porni si chiar daca ar porni ar merge ca p00la s.a.m.d. va spun ca merge, chiar relativ bine. pe scurt e asa, scanteia fata, apoi se invartea volanta 532 de grade si apoi scanteia spatele in loc sa scanteiasca spatele dupa 232 de grade, deci o diferenta de 360 de grade la volanta sau 180 la axa, cum vreti voi. Motorul functiona bine fara sa existe benzina nearsa sau ceva din motiv ca transalpu da oricum 2 scantei 1 in gol, mergea doar dezechilibrat, vibra un pic mai tare si nu prea tragea in ture joase, asta mi-am dat seama acum pt ca trage mult mai bine, de la 5000 rpm oricum tragea bine si invers singura problema care o mai am acum este ca am un mic rateu pe evacuare, care este prezent la relanti, chestia asta e noua de azi, dupa ce am pus distributia bine, poate m-am grabit si imi scapa aer fals pe undeva, nu stiu, jocul la supape a fost facut, nici nu s-a modoficat mare lucru, iar carburile au fost din nou sincronizate ca erau pulbere cand am pus ceasurile, ele au fost sincronizate pe distributia pusa ca c00ru. Va multumesc mult pt. implicare si sfaturi chiar apreciez ca ati venit cu sfaturi pertinente cel putin unii din voi si revin daca nu rezolv cu rateul doar sa nu-mi zica alex_en ca acu am distrus supapele ca nu stiu ce ma fac, iar incepem discutiile Editat Aprilie 28, 2012 de reltih Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 din cate stiu eu nu, alea taie aerul pe frana de motor/deccelerare. weekend-ul asta o sa am mai mult timp sa stau calare pe ea si daca rezolv va spun. vesti bune am, problema s-a rezolvat, era de la segmenti glumesc ! as putea spune ca vina nu e a mea dar este, practic distributia era bulibasita destul de rau, axa cu came la cilindrul spate era montata gresit cu 180 de grade asta se datoreaza manualului de service care este gresit, am sesizat o dubiosenie inainte sa montez motoru, practic intre manualul Haynes si cel original Honda se vedea clar diferenta de 180 de grade la axa cilindrului spate iar eu am ales sa pun dupa manualul original din motiv ca Haynes are foarte multe greseli, se pare ca nu si la asta, eu m-am gandit de la inceput la varianta asta dar toata lumea imi zicea ca nu e posibil, ca n-ar porni si chiar daca ar porni ar merge ca p00la s.a.m.d. va spun ca merge, chiar relativ bine. pe scurt e asa, scanteia fata, apoi se invartea volanta 532 de grade si apoi scanteia spatele in loc sa scanteiasca spatele dupa 232 de grade, deci o diferenta de 360 de grade la volanta sau 180 la axa, cum vreti voi. Motorul functiona bine fara sa existe benzina nearsa sau ceva din motiv ca transalpu da oricum 2 scantei 1 in gol, mergea doar dezechilibrat, vibra un pic mai tare si nu prea tragea in ture joase, asta mi-am dat seama acum pt ca trage mult mai bine, de la 5000 rpm oricum tragea bine si invers singura problema care o mai am acum este ca am un mic rateu pe evacuare, care este prezent la relanti, chestia asta e noua de azi, dupa ce am pus distributia bine, poate m-am grabit si imi scapa aer fals pe undeva, nu stiu, jocul la supape a fost facut, nici nu s-a modoficat mare lucru, iar carburile au fost din nou sincronizate ca erau pulbere cand am pus ceasurile, ele au fost sincronizate pe distributia pusa ca c00ru. Va multumesc mult pt. implicare si sfaturi chiar apreciez ca ati venit cu sfaturi pertinente cel putin unii din voi si revin daca nu rezolv cu rateul doar sa nu-mi zica alex_en ca acu am distrus supapele ca nu stiu ce ma fac, iar incepem discutiile MARFA, SUCCES! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 tinere, respect maxim.... ti-am zis ca nu m-as fi gandit ca manualul e gresit. felicitari pentru initiariva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 EPIC! Vezi daca te iei dupa manuale ce se intampla??! Tot mai bine-i "dupa ureche"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 na asta e tare ,parca nu-mi vine sa cred ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 na asta e tare ,parca nu-mi vine sa cred ..... HONDA E HONDA DOMLE... :crack: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 au lovit segmentii in axa cu came? rodaj prost facut.... ======================= Spune-mi, te rog, se pot demonta capacele de chiulasa fara sa scot motorul din cadru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Mai 2, 2012 Autor Share Postat Mai 2, 2012 da, trebuie scoasa tulumba aia de la filtru de aer, placa aia de rigidizare a cadrului, carburatoarele si tevustile de apa, automat scurgi antigelul, mie mi-a luat 4 ore sa demontez toate astea si sa le un la loc cu tot cu distributie, daca vrei doar sa masori uzura lanturilor scapi in 3 ora daca ai mai facut astfel de chestii, daca esti acolo fa si jocul la supape ca e mult mai simplu cu capacele scoase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.