andrei_pro89 Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 Nu stiu ce sa aleg intre CRF , KXF , YZF , RMZ , 450 toate Am mai auzit ca 450 -ul e prea dur pentru hard enduro si ca ar fi mai bine un 250. Spune-mi tu ce ai alege si de ce. Motivul sa nu fie banul. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 nici unul din ele pt ca sun cross-ere,decat daca esti masochist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 exc 450... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 Eu totusi mi-as mai lua un DR 650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 nici unul din ele pt ca sun cross-ere,decat daca esti masochist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_pro89 Postat Aprilie 24, 2012 Autor Share Postat Aprilie 24, 2012 mmm. Interesant , chiar nu mai stiu ce sa aleg. Am un prieten care tocmai si-a cumparat un KX 450 . Si se descurca cu el in padure de minune. Am si eu DR650 si e clar ca nu poti sa faci Hard Enduro cu el , doar daca-l strici. Care sunt dezavantajele excluzand farul, intre un Cross ( KXF ) - Enduro ( WR ) de exemplu, intru-un hard enduro ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 In principal suspensiile si cutia de viteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_pro89 Postat Aprilie 24, 2012 Autor Share Postat Aprilie 24, 2012 In principal suspensiile si cutia de viteze. Inteleg ca Enduro ar fi mai lunga in primele trepete de viteza. dar ca si supensie care ar fi diferenta ? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 Enduro e mai scurta in primele trepte si mai mule (6 vs. 5 sau 4). Suspensiile sunt mai moi. Which is good. Vezi ca mai sunt topicuri pe aici cu subiectul enduro vs. cross. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_pro89 Postat Aprilie 24, 2012 Autor Share Postat Aprilie 24, 2012 Enduro e mai scurta in primele trepte si mai mule (6 vs. 5 sau 4). Suspensiile sunt mai moi. Which is good. Vezi ca mai sunt topicuri pe aici cu subiectul enduro vs. cross. Mersi mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmikel Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 YZF250 e super ok pt. enduro. Cu 300 RON manopera + ulei ai suspensii de enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siadimet Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 E mortal! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Un motociclist Postat August 7, 2012 Share Postat August 7, 2012 SALUT!!! mam gandit si eu la un yzf 250 numai pentru enduro dar nu stiu cum se comporta mai exact poate cineva care a avut sa ne zica?...oricum e mai bine de xl-ul meu de 600 care ma rupe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 cross-urile de 450 sunt cele mai proaste alegeri pentru enduro. fierbe motorul de-ti merg fulgii, suspensii tari si 4 !!!!! viteze, la o plecare de pe loc in urcare iti moare instant. mi-e ciuda ca am ascultat de un mecanic sa iau un cross de 250 pentru enduro, de luam 450 ma lasam de aceasta activitate. mersul in padure presupune multa finete din ambreiaj, la crossuri e de tip on/off, n-ai nicio sansa. cea mai mare problema ramane totusi ca fierbe motorul enorm de repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
challenger Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 Eu nu pricep...daca banul nu e problema ,de ce te mananca in posterior sa iei un cross pentru hard enduro ,cand sunt motoare concepute de la mama lor pentru asta . Ia-ti un exc ,wr etc si nu vei avea treaba ... te scarpini in cap ca oltenii ...parerea mea... :( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 perfect de acord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KZet Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Daca banul nu este o problema, Yamaha WR 450 F - 2012 (injectie) este solutia ideala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Daca banul nu este o problema, Yamaha WR 450 F - 2012 (injectie) este solutia ideala. solutia ideala pt ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 Rallye raid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 care ii marele castig la motorul pe injectie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Septembrie 8, 2012 Share Postat Septembrie 8, 2012 Iti spun din perspectiva mea,avand 2 motoare pe injectie: * consum scazut * nu se inneaca ( daca o scapi, de ex. ) * nu curat niciodata nimic ( carburator, de ex. ) * fiind injectie, socul e automat, deci nu am gandu' lui cand e rece afara * probabil motorul ''lucra'' mai eficient DAr, sunt si piese in plus, care se pot strica: TPS, sensor O2, pompa benzina, filtru benzina nitel mai ''smecher'' decat la cele universale, calculatorul motocicletei (ECU), etc care nu'mi mai vin acum in minte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto24 Postat Ianuarie 20, 2013 Share Postat Ianuarie 20, 2013 ia-ti de 450 doar daca vrei sa faci plimbari ma lungi pe trasee medii. Si doar daca esti mai greu. Altfel un 250 este arhisuficient. Asigura putarea necesara ptr orice manevra si este cu cel putin 10 kg sub un 450. Cele 10kg , desi nu par mult la prima vedere, devin o povara imensa pentru cineva la inceput de drum intr-ale enduroului. Si neaparat sa fie ceva cu electostarter. Un motor cu pornire doar la pedala te poate face sa te lasi de enduro:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.