mishutz Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 Acum 200 de km am facut schimbul de ulei, pana acum am pus numai Motul 5100 10w-40, schimbat odata cu sezonul, acum am pus acelasi tip de ulei. Motocicleta are 32000 de km pe ceas, fabricatie 97', verificati cu acte si toate cele. La mine este de 4 ani in curte, sunt al doilea proprietar in toata viata ei. Porneste ok, filtrul de aer este suflat si curatat in primavara, trage ok.. Am observat ca motocicleta mi se pare ca scoate ceva fum albatru la revenire din accelerare, numai la ture de peste 6-7000. Nu am urme de ulei pe galerie, nu am completat niciodata intre schimburi. Sa pun un ulei gen 15w-50 pentru caldurile astea? Sa fie prea subtire 10w-40 pentru vara? Motulul asta de la ultimul schimb mi s-a parut cam apa chioara, jalnic. Sa fie de pe vapor? Nivelul la ulei este luat ca la carte, nu am accelerat-o aiurea, ci decat dupa ce s-a incalzit. Sfaturi? Idei? Multumesc anticipat pentru raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 Acum 200 de km am facut schimbul de ulei, pana acum am pus numai Motul 5100 10w-40, schimbat odata cu sezonul, acum am pus acelasi tip de ulei. Motocicleta are 32000 de km pe ceas, fabricatie 97', verificati cu acte si toate cele. La mine este de 4 ani in curte, sunt al doilea proprietar in toata viata ei. Porneste ok, filtrul de aer este suflat si curatat in primavara, trage ok.. Am observat ca motocicleta mi se pare ca scoate ceva fum albatru la revenire din accelerare, numai la ture de peste 6-7000. Nu am urme de ulei pe galerie, nu am completat niciodata intre schimburi. Sa pun un ulei gen 15w-50 pentru caldurile astea? Sa fie prea subtire 10w-40 pentru vara? Motulul asta de la ultimul schimb mi s-a parut cam apa chioara, jalnic. Sa fie de pe vapor? Nivelul la ulei este luat ca la carte, nu am accelerat-o aiurea, ci decat dupa ce s-a incalzit. Sfaturi? Idei? Multumesc anticipat pentru raspunsuri. Mai mergi 100-200 si daca iti face tot asa si mai ales iti scade nivelul arunca-l ! (uleiul nu motorul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishutz Postat Mai 6, 2012 Autor Share Postat Mai 6, 2012 Cred ca e prea subtire pentru verile noastre, mai aales cand se incalzeste motorul/apa, batai la motor nu am, nici pana acum n-am mai patit asa dupa schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 Cand iese fum pe decelerare sunt duse semeringurile de la supape. E posibil sa fie prea subtire, mai ales ca acum avem temperaturi de vara, desi suntem in mai. In carte ce scrie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishutz Postat Mai 6, 2012 Autor Share Postat Mai 6, 2012 In carte zice de 10w-40, dar e si tabelul cu vascozitatile in functie de temperatura. As pune un 15w-50 decat un 10w-50 sau 10w-60. Semeringurile alea cat m-or duce cu tot cu manopera? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 Da, mai bine 15w40/50. De preturi chiar nu am idee. Face faza cu fumul albastru mereu pe decelerare? Sau ti-a facut o singura data? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishutz Postat Mai 6, 2012 Autor Share Postat Mai 6, 2012 (editat) In ture de pana 6-7000 nu se vede nimic-nimic, ma refer la sprituri scurte, accelerari scurte de la relanti si cu revenirea de rigoare. La cele cu ture mai multe, face mereu sau cel putin nu singular. Nu mult, dar parca nu-mi convine ideea. Mai ales ca nu facea inainte de schimb. Editat Mai 6, 2012 de mishutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 Deci sunt toate sansele sa fie uleiul aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 Semeringurile de supape! Incearca cu un ulei mai gros(vascos) In carte zice de 10w-40, dar e si tabelul cu vascozitatile in functie de temperatura. As pune un 15w-50 decat un 10w-50 sau 10w-60. Semeringurile alea cat m-or duce cu tot cu manopera? Semeringurile nu sunt scumpe ca si bucata,undeva pe la 10 /20 bucata mai scumpe evacuarea,partea de cost este manopera pentru ca trebuie demontata chiuloasa,trebuie garnitura 50/90E si plata manopera.pentru ca este ceva munca ,demontatea tuturor arcurilor de la supape si schimbarea semeringurilor.slefurire de supape ca tot este demontata,etc etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishutz Postat Mai 6, 2012 Autor Share Postat Mai 6, 2012 Da-mi un pret aproximativ pe PM sau aici, "la cheie", cum zic astia in constructii. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 @mishutz ai p.m. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 Acum 200 de km am facut schimbul de ulei, pana acum am pus numai Motul 5100 10w-40, schimbat odata cu sezonul, acum am pus acelasi tip de ulei. Motocicleta are 32000 de km pe ceas, fabricatie 97', verificati cu acte si toate cele. La mine este de 4 ani in curte, sunt al doilea proprietar in toata viata ei. Porneste ok, filtrul de aer este suflat si curatat in primavara, trage ok.. Am observat ca motocicleta mi se pare ca scoate ceva fum albatru la revenire din accelerare, numai la ture de peste 6-7000. Nu am urme de ulei pe galerie, nu am completat niciodata intre schimburi. Sa pun un ulei gen 15w-50 pentru caldurile astea? Sa fie prea subtire 10w-40 pentru vara? Motulul asta de la ultimul schimb mi s-a parut cam apa chioara, jalnic. Sa fie de pe vapor? Nivelul la ulei este luat ca la carte, nu am accelerat-o aiurea, ci decat dupa ce s-a incalzit. Sfaturi? Idei? Multumesc anticipat pentru raspunsuri. e o intreaga polologhie treaba asta cu uleiurile. din experienta iti zic ca tot secretul e sa vezi exact cu ce ulei mobra ta se simte cel mai bine si cu ala sa mergi pana la capat.Nu conteaza marca! sa nu te iei dupa ce uleiuri folosesc ceilalti cu cbr-uri ca al tau,pentru ca motoarele chit ca sunt la fel,sunt diferite.Fiecare motor are alta uzura,alt melic. daca tu spui ca uleiul de acum ti s-a parut apa chioara,atunci nu mai sta pe ganduri si schimba-l. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishutz Postat Mai 6, 2012 Autor Share Postat Mai 6, 2012 N-am scapat mobra, uleiul l-am verificat ca la carte ( drept, cu bolobocul pe rezervor , totusi nepornit 2-3 minute inainte de verificat, ci verificat la rece ). Mi-a luat cam 3.7 litri la schimb, cu tot cu filtru. O sa trec, sincer, pe un Mobil 4t 15w-50, mai ales ca acesti norisori de fum i-am observat cand motorul era cald spre incins, nu cand era rece, de aceea si banuiesc ca acest motul se cam subtiaza. Dubios, oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishutz Postat Mai 6, 2012 Autor Share Postat Mai 6, 2012 Il am de vreo 3 ani si o sa-l tot tin. Am grija de el, tocmai de aceea m-a si surprins faptul ca a aparut acest fum albastru, mai ales ca l-am mai pornit si iarna si nu a scos deloc cu Motulul vechi, tot 5100 10w-40. Fumul nu este pronuntat, des, gros, etc. Ci doar vag iti dai seama ca scoate si asta numai pe revenirea la relanti. Bag Mobil, mai ales ca am masina care de noua a vazut Mobil si acum are 225.000 km fara interventie la motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Am mai spuso si pe alte topicuri, la noi se vind uleiuri no name ambalate in recipiente de firma, Dragonul Roshu e plin.Nu iau ulei decit de la importatorul direct, Motul(care e lina casa mea), sau daca e cazul de alte marci, direct Germania, dau un ban in plus dar dorm linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Atentie de unde luati Motul.Vindea un tip pe okazii 300v cu 170 roni 4 L.Avea mai multe bidoane,nu doar unu. Schimba uleiul si dupaia vezi ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishutz Postat Mai 7, 2012 Autor Share Postat Mai 7, 2012 (editat) N-am luat de pe okazii si nici nu cred ca-mi picau segmentii peste noapte. Mama masii de Motul. Editat Mai 7, 2012 de mishutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Am vazut ca la kronau este o oferta la Castrol, la vreo 40-50 E ai 4l ulei, spray pt curatat si uns lantul si o husa, dar sincer niciodata nu am pus Castrol.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.