MRmamaie Postat Februarie 4, 2019 Share Postat Februarie 4, 2019 salut, am vazut o motocicleta recent, am vrut sa o cumpar, un honda cb500T 1976, motorul se auzea bine dar o bujie era afumata si se vedea cand a pornit ca scotea fum doar pe o teava de esapament, stiti care ar fi problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelx11 Postat Martie 26, 2020 Share Postat Martie 26, 2020 Eu modific putin electrodul de masa si nu mai fura curent cand se uda, asa am si la moto si sunt iridiu, dar am aplicat aceasta metoda si la generatoare sau drujbe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alezzz Postat Decembrie 3, 2021 Share Postat Decembrie 3, 2021 Buna am o Honda cr 80 si am observat un lucru ciudat la bujie.Pe o jumatate a bujiei aceasta nu este colorata este apropae alba iar pe cealalta jumatate a bujiei este colorata normal alt lucru ciudat cand am dat toba jos am vazut ca cilindrul este zgariat pe partea cu admisia dar pe partea cu evacuarea nu are absolut nimic oare sa fie partea fara culoare a bujiei pe partea unde este cilindrul zgariat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oprea Catalin Postat 15 ore în urmă Share Postat 15 ore în urmă (editat) Salutare, Vin cu o intrebare catre voi, poate reuseste cineva sa ma ajute. Motocicleta in cauza este un Intruder VS800 din 1992. Cand este cald afara porneste cam urat/uneori nu vrea fara putina acceleratie. Am luat o in decembrie anul trecut si in mai anul asta am luat permisul, deci mai mult de niste porniri prin curte si invartit pe strada cateva sute de metri nu a vazut. Cat timp a fost frig afara pornea sfert, fara soc, ea stand in garaj cam la o temperatura de vreo 12-15 grade. Acum ca e mai cald afara, a inceput sa faca figuri, am scos bujiile si arata cam asa: Cilindrul fata: Cilindrul spate: Imi pare ca cilindrul fata merge foarte bogat, poate de aceea nu porneste bine/cand ii dau sa porneasca cu putina acceleratie uneori am si rateuri pe evacuare. Am zis sa merg ceva mai turat dupa ce am curatat bujia fata, am facut un drum de vreo 150 km +-, tot a facut cateva depuneri, dar nu la fel de mult, insa cea spate arata cam asa: Acum ma face sa cred ca cilindrul fata are amestec bogat, iar spatele sarac, am si o mica decolorare a headerului cilindrului spate, dar foarte putin, 5 cm lungime sa zic. Bujiile sunt cele recomandate de manual si au ~3000 km. Filtrele de aer erau curate cand le am verificat in iarna, din cate am inteles de la vechiul proprietar, au fost schimbat cand a luat o el, acesta mergand cam 15k km cu ea din ianuarie 2024 pana in decembrie 2024 cand am luat o eu, le am comandat oricum sa le schimb pentru ca le a venit intervalul de schimb. Consumul este de cam 6-6.2, naveta 20 km pana la intrarea in bucuresti (soseaua chitilei) si de acolo inca vreo 5/10 km in functie de zi pana la locul de munca, deci nu merge foarte mult in oras. Am luat si o compresie la cald, 195 psi pe ambii cilindri, intervalul din manual este 185-228 psi, la 10% sub interval fiind pragul de unde incepe sa fie ingrijoratoare compresia. Voi ce parere aveti, ceva diferente intre bujii clar sunt, n am niciun dubiu pentru cea de pe fata ca merge bogat, dar la cea de pe spate? Mi se pare prea alb portelanul + se albeste si electrodul destul de rau. Va multumesc anticipat! Editat 15 ore în urmă de Oprea Catalin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderatori Kristian Postat 15 ore în urmă Moderatori Share Postat 15 ore în urmă Frumos ar fi sa te prezinti si sa-ti completezi datele de la avatar,ca sa stim cu cine vorbim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat 15 ore în urmă Share Postat 15 ore în urmă Acum 5 minute, Oprea Catalin a spus: Voi ce parere aveti, ceva diferente intre bujii clar sunt, n am niciun dubiu pentru cea de pe fata ca merge bogat, dar la cea de pe spate? Mi se pare prea alb portelanul + se albeste si electrodul destul de rau. In mod clar cilindrul din fata merge cu amestec bogat iar cel din spate pare sa mearga cu amestec prea sarac. Daca imi aduc bine aminte la Intruder VS800 un singur carburator are soc dar nu mai stiu daca cel de la cilindrul din fata sau cel din spate. E un model la care se lucreaza destul de greu pe partea de carburatoare, sfatul meu este sa apelezi la un mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oprea Catalin Postat 15 ore în urmă Share Postat 15 ore în urmă 4 minutes ago, Kristian said: Frumos ar fi sa te prezinti si sa-ti completezi datele de la avatar,ca sa stim cu cine vorbim. Imi cer scuze, am vrut sa fac "postarea" rapid ca sunt mai uituc de fel si sa nu omit ceva am completat acum profilul. Catalin ma numesc, ma bucur sa va cunosc pe toti 5 minutes ago, Nguyen said: In mod clar cilindrul din fata merge cu amestec bogat iar cel din spate pare sa mearga cu amestec prea sarac. Daca imi aduc bine aminte la Intruder VS800 un singur carburator are soc dar nu mai stiu daca cel de la cilindrul din fata sau cel din spate. E un model la care se lucreaza destul de greu pe partea de carburatoare, sfatul meu este sa apelezi la un mecanic. Din cate am vazut intr-un video de demontare carburatoare, parea ca socul duce la cel din fata, nu a aratat si domontarea celui din spate. Un service la care am fost sa intreb de ajustare joc tacheti (pana sa inceapa sa faca figuri cu pornirea, nu se facuse inca foarte cald afara), mi s a spus ca ar avea pe ambele carburatoare, o sa caut schema sa vad daca mi pot da seama de acolo, am luat in calcul si faptul ca poate e blocat socul pe ON. Este deja programata la reglaj amestec, curatare carburatoare si ajustare joc tacheti, dar am vrut sa mai citesc si alte pareri, poate exista ceva ce as putea eu verifica/ajusta fara risc major de a o face sa nu mai porneasca deloc Majoritatea lucrurilor ce au fost de schimbat la ea, le am facut personal, dar ce tine de motor in sine/alimentare, nu ma bag. 13 minutes ago, Oprea Catalin said: Imi cer scuze, am vrut sa fac "postarea" rapid ca sunt mai uituc de fel si sa nu omit ceva am completat acum profilul. Catalin ma numesc, ma bucur sa va cunosc pe toti Din cate am vazut intr-un video de demontare carburatoare, parea ca socul duce la cel din fata, nu a aratat si domontarea celui din spate. Un service la care am fost sa intreb de ajustare joc tacheti (pana sa inceapa sa faca figuri cu pornirea, nu se facuse inca foarte cald afara), mi s a spus ca ar avea pe ambele carburatoare, o sa caut schema sa vad daca mi pot da seama de acolo, am luat in calcul si faptul ca poate e blocat socul pe ON. Este deja programata la reglaj amestec, curatare carburatoare si ajustare joc tacheti, dar am vrut sa mai citesc si alte pareri, poate exista ceva ce as putea eu verifica/ajusta fara risc major de a o face sa nu mai porneasca deloc Majoritatea lucrurilor ce au fost de schimbat la ea, le am facut personal, dar ce tine de motor in sine/alimentare, nu ma bag. Later edit: se pare ca are soc pentru ambele carburatoare: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderatori Kristian Postat 14 ore în urmă Moderatori Share Postat 14 ore în urmă Acum 35 minute, Nguyen a spus: In mod clar cilindrul din fata merge cu amestec bogat iar cel din spate pare sa mearga cu amestec prea sarac. Daca imi aduc bine aminte la Intruder VS800 un singur carburator are soc dar nu mai stiu daca cel de la cilindrul din fata sau cel din spate. E un model la care se lucreaza destul de greu pe partea de carburatoare, sfatul meu este sa apelezi la un mecanic. Din cate tin eu minte,in spate e bujie rece si in fata calda,caci cilindrul spate se raceste mai greu avandu-l pe cel din fata,inaintea lui.Deci bujii cu valori diferite. La fel sfatul meu e sa mergi la un mecanic ce stie cu ce se mananca carburatoarele si sa le faca si o sincronizare dupa curatire si reglare individuala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oprea Catalin Postat 14 ore în urmă Share Postat 14 ore în urmă 21 minutes ago, Kristian said: Din cate tin eu minte,in spate e bujie rece si in fata calda,caci cilindrul spate se raceste mai greu avandu-l pe cel din fata,inaintea lui.Deci bujii cu valori diferite. La fel sfatul meu e sa mergi la un mecanic ce stie cu ce se mananca carburatoarele si sa le faca si o sincronizare dupa curatire si reglare individuala. M am gandit si eu la partea asta cu ciclindrul spate mai cald pentru ca nu ajunge asa mult aer pe el, dar fiind un motor cu racire pe apa, poate nu e asa grav ca la cele pe ulei/aer. In manualul de reparatie am gasit doar asta pe parte de bujii, eu am mers pe Denso (X24EPR-U9), dar o sa intreb si la service ce recomanda si ei pentru V Twin (combo bujie cald/rece). Pe 8 intra in service si vedem in ce stare iese, service ul pe care l am gasit are reviews bune, arata foarte bine si curat si specializati in carburatie. Macar nu sunt singurul de parere ca cilindrul spate merge sarac, ceea ce e mai grav decat cel fata care se mai curata cat de cat la mers turat si sustinut. Incerc sa revin cu un update dupa lucrare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.