Sari la conținut

BUJII - Totul despre.


Postări Recomandate

Salutare. Un sfat, daca este cu putinta. Vreau sa schimb bujiile unui zx6r 2000 carburatie. In manualul service sunt trecute bujiile ngk cr9e, iar eu as vrea sa i pun iridium cr9iex (parca). Nu ma astept la cresteri ale performantelor, dar vreau sa i pun ceva bun. Sunt compatibile bujiile iridium cu motoarele pe carburatie? Stiu ca au mai fost puse astfel de intrebari, asa ca imi cer scuze anticipat. Multumesc.

pune-i cr9e si cu diferenta de bani mergi la un servis bun sa-ti regleze carburatoarele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

pune-i cr9e si cu diferenta de bani mergi la un servis bun sa-ti regleze carburatoarele

Trebuie sa mi reglez carburatoarele dupa inlocuirea bujiilor? Carburatoarele au fost reglate anul trecut, motorul merge foarte bine. Ideea este ca am prins o oferta la CR9EIX Iridium 45 lei. CR9E sunt 35. De aici dilema :) Cu 40 lei nu imi reglez carburatoarele, dar am inteles ideea ta ;)

Editat de Ady_R_001
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa mi reglez carburatoarele dupa inlocuirea bujiilor? Carburatoarele au fost reglate anul trecut, motorul merge foarte bine. Ideea este ca am prins o oferta la CR9EIX Iridium 45 lei. CR9E sunt 35. De aici dilema :) Cu 40 lei nu imi reglez carburatoarele, dar am inteles ideea ta ;)

Stie cineva sa-mi spuna de ce variaza asa de mult(intre 24 si 38 lei cele gasite de mine)pretul la una bucata cr9e?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa mi reglez carburatoarele dupa inlocuirea bujiilor? Carburatoarele au fost reglate anul trecut, motorul merge foarte bine. Ideea este ca am prins o oferta la CR9EIX Iridium 45 lei. CR9E sunt 35. De aici dilema :) Cu 40 lei nu imi reglez carburatoarele, dar am inteles ideea ta ;)

in nici un caz, ai inteles gresit, ideea de baza e ca nu vei simti vre-o diferenta intre bujiile normale si alea iridium, daca spui ca motorul merge bine poti baga banii in altceva,

 

ultima data am cumparat iridium acum multi ani si erau in jur de 20e/buc..

 

cu o carburatie facuta corect si un motor in parametrii poti merge 100k km cu un set de bujii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Tubulara hexagonala de 16 ..nu ar trebui sa ai in trusa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

trusa are , tu nu ai trusa

Neata. Poate nu m-am facut bine inteles. Am o trusa de scule,dar nu am tot ce-mi trebuie in ea.

» Post actualizat in 14 Mar 2015 12:40

 

Neata. Poate nu m-am facut bine inteles. Am o trusa de scule,dar nu am tot ce-mi trebuie in ea.

Am rezolvat-o. Cu greu le-am putut scoate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

ajutati-ma si pe mine cu o nelamurire..am o honda vfr 750f din 89 am cumparat-o in 2010 am schimbat pe atunci bujiile si nu am avut treaba de atunci..anu trecut le-am schimbat DPR-9EA-9(NGK) au mers ce au mers..dupa aprx o luna a inceput sa mearga in trei pistoane mai dadea cate un rateu de obicei la rece..intr-un final le-am scos leam curatat si au mai mers tot sezonu..(aprx 2000km atat am reusit sa fac anu trecut) anu asta tot cu aceleasi bujii la prima pornire nu a vrut sa porneasca deloc l-am inecat pana la urma ..iara dinou scoatele curatele... le-am bagat inapoi a mers cam o saptamana..azi cand sa plec de la munca ...nu a mai pornit a pornit cred ca in doua pistoane dupa care s-a oprit si nici ca a mai vrut sa porneasca.. in concluzie cred ca trebuie sa iau alte bujii..

 

intrebarea mea este!! am nimerit eu niste bujii proaste sau se strica din alte cauze?? si un sfat ce bujii sa cumpar inafara de iridium..


» Post actualizat in 30 Mar 2015 13:51

:( nimeni nu ma ajuta...

Editat de leonidos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma pricep foarte bine la mecanica dar ceva de genul am patit si eu. In tomna am cumparat motorul cateva plimbari cu ea toate bune...cand sa o arat la niste prieteni pauza!!! Am scos bujiile, le.am curatat si tot degeaba. Am dus motocicleta la un mecanic, dupa o sapt ma suna ca a pornit motocicleta,cand am mers sa o iau iar nu a mai pornit(inecata)

Am luat moto,am venit acasa, am comandat bujii la kronaumoto, unele la 70 si ceva de lei pe bucata,montate si acum porneste la sfert fara probleme.

Mult succes...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ajutati-ma si pe mine cu o nelamurire..am o honda vfr 750f din 89 am cumparat-o in 2010 am schimbat pe atunci bujiile si nu am avut treaba de atunci..anu trecut le-am schimbat DPR-9EA-9(NGK) au mers ce au mers..dupa aprx o luna a inceput sa mearga in trei pistoane mai dadea cate un rateu de obicei la rece..intr-un final le-am scos leam curatat si au mai mers tot sezonu..(aprx 2000km atat am reusit sa fac anu trecut) anu asta tot cu aceleasi bujii la prima pornire nu a vrut sa porneasca deloc l-am inecat pana la urma ..iara dinou scoatele curatele... le-am bagat inapoi a mers cam o saptamana..azi cand sa plec de la munca ...nu a mai pornit a pornit cred ca in doua pistoane dupa care s-a oprit si nici ca a mai vrut sa porneasca.. in concluzie cred ca trebuie sa iau alte bujii..

 

intrebarea mea este!! am nimerit eu niste bujii proaste sau se strica din alte cauze?? si un sfat ce bujii sa cumpar inafara de iridium..

» Post actualizat in 30 Mar 2015 13:51

:( nimeni nu ma ajuta...

scuze.. iti scrisesem un post mai demult dar eram sigur ca o sa vina dedant sa-ti spuna sa schimbi bobinele sau cdi-u sau preferatul lui rrt-u :)

 

eu as incepe cu carburatoarele, daca nu au fost curatate si reglate in ultimul timp .

 

pe locul 2 jocul termic supape

3 bobinele

 

oricum trebuie verificate toate

 

pan la urma e usor de dat cu parerea, ca 'olegu de mai sus care va vizita servisul in scurt timp pentru ca bujiile sunt rareori cauza problemei si des victimele unei carburatii dereglate.

 

cauta un servis bun, carburile alea de vfr nu-s facute de nasa dar trebuie sa le regleze cineva care stie procedura.

Editat de superbec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze.. iti scrisesem un post mai demult dar eram sigur ca o sa vina dedant sa-ti spuna sa schimbi bobinele sau cdi-u sau preferatul lui rrt-u :)

 

eu as incepe cu carburatoarele, daca nu au fost curatate si reglate in ultimul timp .

 

pe locul 2 jocul termic supape

3 bobinele

 

oricum trebuie verificate toate

 

pan la urma e usor de dat cu parerea, ca 'olegu de mai sus care va vizita servisul in scurt timp pentru ca bujiile sunt rareori cauza problemei si des victimele unei carburatii dereglate.

 

cauta un servis bun, carburile alea de vfr nu-s facute de nasa dar trebuie sa le regleze cineva care stie procedura.

Scrie baiatule ...cu cat copiezi mai mult, cu atat dovedesti ca esti paralel de tot de inseamna motor...mai nou vad ca esti obsedat de persoana mea, fara grija...iti fac placerea sa ne cunoastem in curand :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze.. iti scrisesem un post mai demult dar eram sigur ca o sa vina dedant sa-ti spuna sa schimbi bobinele sau cdi-u sau preferatul lui rrt-u :)

 

eu as incepe cu carburatoarele, daca nu au fost curatate si reglate in ultimul timp .

 

pe locul 2 jocul termic supape

3 bobinele

 

oricum trebuie verificate toate

 

pan la urma e usor de dat cu parerea, ca 'olegu de mai sus care va vizita servisul in scurt timp pentru ca bujiile sunt rareori cauza problemei si des victimele unei carburatii dereglate.

 

cauta un servis bun, carburile alea de vfr nu-s facute de nasa dar trebuie sa le regleze cineva care stie procedura.

Hmmm...supapele..acolo s-a umblat avea un tacanit la cald dar le-a reglat un prieten care chiar se pricepe le-a reglat cu lera si dupa cum scrie in manualul de raparatii..dar parca de cand s-a umblat acolo si cunoscandumi motoru destul de bine parca parca nu a mai mers cum mergea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmm...supapele..acolo s-a umblat avea un tacanit la cald dar le-a reglat un prieten care chiar se pricepe le-a reglat cu lera si dupa cum scrie in manualul de raparatii..dar parca de cand s-a umblat acolo si cunoscandumi motoru destul de bine parca parca nu a mai mers cum mergea...

vezi pe unde gasesti un service cu "leak-down tester" asta iti spune repede daca e buba la supape.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Voua ce parere va lasa aspectul acestei bujii? Este de pe o Yamaha Tricker monocilindru 4 timpi 250cc. Bujia este schimbata de vreo 1 saptamana si am mers cu ea ~100 Km. Imi pare ceva in neregula la amestec. Stie cineva sa interpreteze aspectul ei? Multumesc.

 

 

post-64940-0-24966700-1428252830_thumb.jpg

post-64940-0-94889500-1428252835_thumb.jpg

post-64940-0-65990400-1428252842_thumb.jpg

post-64940-0-54659300-1428252847_thumb.jpg

post-64940-0-34060500-1428252855_thumb.jpg

post-64940-0-87625800-1428252860_thumb.jpg

post-64940-0-72054500-1428252868_thumb.jpg

post-64940-0-16973200-1428252874_thumb.jpg

post-64940-0-76046300-1428252881_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...