Sari la conținut

DUCATI ST2-new bike


soso-bum
 Share

Postări Recomandate

 

Motorul il invarti ori cu o cheie ca aia de mai jos (15 lei la strung), ori bagi in viteza in treapta cat mai mare si misti roata, ori desfaci capacul ambreiajului si invarti de acolo.

 

http://www.motomfg.com/Crank_shaft_turning_tool_for_Ducati_s_p/et-1.htm

 

Eu am luat toate piesele de mai jos, transportul vreo 40 de dolari, foarte seriosi. Dar renteaza doar daca iei mai multe.

 

http://www.desmotimes.com/

 

Referitor la incarcare, releul se arde de multe ori ca urmare a oxidarii mufei dintre el si stator (cea cu 2 fire albe din poza ta nr. 4 legate de cele 2, probabil galbene, ale statorului). Eu am renuntat la ea si am cositorit (cu cositor, nu fludor) firele respective. In mod normal nu vei mai avea probleme.

 

Din nou, referitor la curele, mare atentie!!! In caz ca nu sunt tensionate cum trebuie se rup (in special daca sunt intinse prea mult), motorul se face praf si tu cazi. De regula se rup in turatie mare, deci si la viteza mare. Ulterior reglarii se pot verifica pe ferestrele mici prinse cu 2 suruburi de pe capace. Marginile trebuie sa fie perfecte si dintii la locul lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 64
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

au 2000km si 2 ani deci nu le inlocuiesc.

am facut multe distributii la multe motoare dar am inteles ca la ducati trebuie lasate mai moi,gen sa treci un imbus de 6

intre curea si rola,exprimare de popor.

din tutorial nu se vede exact care e smekeria la intins,doar ca zice ca e ok.

nu as bate un drum de bucuresti doar ca sa intind corect curelele,accept si un sfat competent.

 

deci astazi am montat distributia si facut o tura

vad ca cei cunoscatori nu basculeaza nimic tehnic sau nu intra pe forum la ...socializat.

am dat o tura si am studiat inainte comportamentul.

sunt multumit,urmeaza sa schimb semeringurile de la telescoape.

 

se pare ca nu pot atasa un link cu o filmare pe youtobe

post-16973-0-08335700-1340227003_thumb.jpg

Editat de soso-bum
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aveti idee unde gasesc suporti pentru cutiile laterale la un st2? am luat motocicleta fara ei ,doar cutiile,cu promisiunea ca cel ce mi-a vandut motorul de a-mi trimite si suportii. nu s-a tinut de promisiune si nici nu mai raspunde la telefon. asa sunt unii romani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

au sosit o parte din carenele vopsite(prin hidrotransfer)

am montat si plimbat umpic mobra pt ca luni o duc la rar.

sunt foarte incantat de ea,are un cuplu imens

post-16973-0-06303600-1341000816_thumb.jpg

post-16973-0-24252700-1341000859_thumb.jpg

post-16973-0-54232800-1341000920_thumb.jpg

post-16973-0-33028100-1341000975_thumb.jpg

post-16973-0-38084000-1341001018_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce e ala frate...hidrotransfer????

 

ca eu inerc sa fac asta decat dupa ce beau!!

 

sper ca nu te referi la vopselele asazis ecologice pe baza de apa.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e un procedeu mai nou

se pune o folie foarte diversificata peste o baza(culoare)gri sau negru de obicei,in mediu lichid.

apoi se da cu lac si iese ca si cand ai traso in carbon,doar ca nu e folie ci vopsea.

dai google sii te lamuresti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e o firma in mures da.

e a unui prieten,am facut un barter cu el,deci nu am preturi.

dara daca vrei sa vopsesti ceva,te pun in leg cu el,e foarte interesant si calitativa lucrarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca as vrea sa o vospesc asa cum ai vopsit-o in carbon look oare ce culoare trebuie trecuta in talon, mobra e verde inchis acu da vreau sa o fac neagra si ma tot gandeam la combinatii de culori,int-o vreme vroiam verde camelon ,dar culoarea asta e de departe cea mai tare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti spun maine cand ies de la rar,dar GRI va fi in mod sigur.

 

IERI AM FOST LA RAR PT VERIFICARE SI AUTENTIFICARE.

cand am ajuns acolo nu mai aveam frana spate si nu mai pornea mobra la buton(butonul merge dar nu percuteaza electromotorul)

la frana spate am reaalizat ca a iesit likidul pe la etrier,iar la rece motorul porneste si la buton.

urmeaza sa inlocuiesc si semeringurile la telescoapele fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai la autentificare se uita numai la serii si cam atat. Eu cand mi-am facut-o acu 2 ani,am dus motoru pe platforma ca nici cu rugaciuni nu o pornit si nu so uitat la nimic altceva cu toate ca aveam alte cauciucuri decat cele trecute in CIV. Deci ar fi trebuit sa treaca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai la autentificare se uita numai la serii si cam atat. Eu cand mi-am facut-o acu 2 ani,am dus motoru pe platforma ca nici cu rugaciuni nu o pornit si nu so uitat la nimic altceva cu toate ca aveam alte cauciucuri decat cele trecute in CIV. Deci ar fi trebuit sa treaca

 

Pai eu aveam si itp expirat de peste 1 an.

Am rezolvat pana la urma totul la rar.

Am luat placute pe spate si semeringuri pe fata la furca.daca are cineva un tutorial cu inlocuitul semeringurilor pe fata si cat ulei intra rog sa ma ajute.

Deasemenea am nevoie de ambele oglinzi pt capeste 120 tremura ca dracu.am fost la 3 magazine si dau din umeri toti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai la autentificare se uita numai la serii si cam atat. Eu cand mi-am facut-o acu 2 ani,am dus motoru pe platforma ca nici cu rugaciuni nu o pornit si nu so uitat la nimic altceva cu toate ca aveam alte cauciucuri decat cele trecute in CIV. Deci ar fi trebuit sa treaca

 

 

saptamana trecuta m-au "picat" la autentificare pt tobe si xenoane.

asta la voltuntari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oglinzile au niste arcuri in interior, poti sa le mai strangi de acolo.

Uleiul in motor nu trebuie sa depaseasca nivelul maxim indicat pe motor, mi s-a parut pe Youtube ca trece de nivel.

In furci intra 492ml de ulei in fiecare.

 

 

Daca n-ai scule:

Rod holder = o saiba

Bullet = o punga

fork seal driver = o teava de pvc

Editat de vgv21
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

deci,

am fost cu mobra la bucuresti la service DAFWAY.

lucrari efectuate:

inlocuit kit lant(pinioane+lant did)

inlocuit semeringuri si ulei furca fata

inlocuit lichide(frana fata-spate,ambreaj,antigel)

filtru aer

curatat etriere(fata-spate),ambreaj(discurile).bujii+verificat compresia(10,45)

 

programare respectata,lucrare bine facuta,preturi decente.

dupa 1000 km facuti ,consum de 5l/100km,se comporta foarte bine,si dupa cum spun cei de la service

am facut o afacere buna.

doar ca dupa 10 km nu a mai functionat cablul de km.

deci cumpar un cablu de km cine are asa ceva.

post-16973-0-07716300-1342590337_thumb.jpg

post-16973-0-98163600-1342590440_thumb.jpg

post-16973-0-27104900-1342590560_thumb.jpg

post-16973-0-84369700-1342590593_thumb.jpg

Editat de soso-bum
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am fost cu mobra la bucuresti la service DAFWAY.

lucrari efectuate:

inlocuit kit lant(pinioane+lant did)

curatat etriere(fata-spate),ambreaj(discurile).bujii+verificat compresia(10,45)

 

 

Mai ai cumva pinionul vechi de pe fata?? Momentan am cu 14 dinti, iar cu el mobra devine destul de brutala, vreau sa vad diferenta intre cel cu 14 si cel cu 15.

 

Nu inteleg operatia de curatare a kitului de ambreiaj chiar daca e uscat. Intr-adevar se depune in interior uzura pe parcursul folosirii lor, dar odata la 20.000km un compresor de aer isi va face intodeauna treaba.

 

Imi place motoreta, se vede ca e ca si noua. SA ai parte de ea!! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nu inteleg operatia de curatare a kitului de ambreiaj chiar daca e uscat. Intr-adevar se depune in interior uzura pe parcursul folosirii lor, dar odata la 20.000km un compresor de aer isi va face intodeauna treaba.

 

 

Eventual ajunge sa patineze din cauza mizeriei. Mie mi se intampla deja si in a doua, am crezut initial ca trebuie schimbat. Cand l-am desfacut si am masurat discurile/arcurile, erau mai mult decat OK, iar dupa ce l-am curatat cu niste spray de frane nu s-a mai repetat.

Editat de vgv21
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pinioanele si lantul au ramas la ei,daca mergi la ei nu cred sa nu iti dea pinionul.

am sa vb cu ei sa iti dea pinionul ca maine cumpar si cablul de km de la ei.

ambreajul a fost demontat si masurate discurile(sunt ok) si spalat ecu sprey de curatat frane,

a iesit o gramada de negreala.eu zic ca face bine treaba asta.

e un paket la ei de revizie generala.gasesti pe siteul lor.

manopera a fost convenabila mie cel putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

 

O intrebare, daca ma poate lamuri cineva: este vreo diferenta de comportament intre ST2 si ST4S ? Dincolo de puterea marita, se manifesta altfel motorul, e mai permisiv in ture mici ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferente notabile la toate capitolele.

ST4s vine cu furci Showa full reglabile captusite cu un aliaj de titan, ST2 are aceleasi furci de 43 dar standard, full reglabile pana in 2000.

In spate, suspensie Ohlins pentru ST4s si Sachs pentru ST2. Dar lucrurile astea le simti daca ai ceva experienta si daca le reglezi corect, daca nu...

Diferenta la motor e majora, un plus de putere de aproape 50%. Ambele trag de jos, ST2 poate un pic mai de jos, dar nu se compara motoarele, ST4S iti da 80% din cuplu la 4000rpm, si trage fenomenal.

Modelele mai noi de ST4s au ABS (ST4S ABS), ambreiaj ud si un facelift.

Ambele sunt foarte fiabile dar ST2 este mult mai ieftin de intretinut. Upgrad-uri importante s-au facut in general an de an de la ST2, ST4, ST4S, ST3, etc.

Daca ai de ales si ai bani... ST4S fara discutie! Eu am ST2 si sunt multumit de ea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult de explicatii.

 

Oscilez intre un ST2 si un ST4S, ambele 2001, ambele pe la 45 000km rulaj, ambele ingrijite, diferenta in bani este de vreo 800 E intre ele (socotind 300E inmatricularea pe Romania pentru ST4S)

 

Cu ST2-ul unui amic m-am dat vreo 250km, stiu motorul, dar ST4S n-am gasit sa ma dau.

 

Pe langa diferentele notate de tine, am mai gasit:

 

ST2 - motor de 944, 2valve/cilindru

ST4S - motor de 996, 4valve/cilindru

 

ST4S - imobilizator electronic

 

Furcile SHOWA de la ST4S sunt captusite cu un aliaj auriu ca si culoare, dar oricum, am fost multumit de suspensia de pe ST2.

 

Ce nu mi-a placut, dar nu e show-stopper este comportamentul sub 3000rpm cand "bate lantul" la ST2 si faptul ca se incinge seaua de curg apele pe tine...

 

Chestia cu caldura cred ca e si la ST4S, cred ca la orice 2v e la fel datorita traseului evacuarii...

 

Astept sa ajunga ST4S in tara si revin :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna tuturor.

fost vitezist(r6-r1),am intrat de 3 zile din nou in rindul motociclistilor.(dupa 4 ani)

intentionam un scooter pt oras dar pana la urma am ales un ducati.

pt inceput il prezint scurt ,urmeaza up-gradeurile.

am inceput sa desfac carenele,acumulator nou(a stat nepornita 2 ani)

urmeaza ulei+filtru,curele distributie.

rog cunoscatorii sa ma ajute cu ceva ...ponturi.

multumesc,revin.

felicitari de achizitie eu il am pe frasu mai mare st4...ca si motoreta f placuta ptr dumuri lungi viraje etc...si nu prea te obosetste cel putin pe mine...eu am facut o tura prin europa si ma delclar f multumit...cat despre ponturi cumpara curele originale de ducati iar ca si mecanici sunt 2 in romanaia fratii Teodorescu...Andu si Cristi...detalii pe pm...la cati mai multi km

 

felicitari de achizitie eu il am pe frasu mai mare st4...ca si motoreta f placuta ptr dumuri lungi viraje etc...si nu prea te obosetste cel putin pe mine...eu am facut o tura prin europa si ma delclar f multumit...cat despre ponturi cumpara curele originale de ducati iar ca si mecanici sunt 2 in romanaia fratii Teodorescu...Andu si Cristi...detalii pe pm...la cati mai multi km

scuze apoi am vazut posturile recente...dap ce sa zic fiecare cu optiunea lui

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...