alexyzf75093 Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 sal all...Am si io un yzf 750 din 96. Cand pornesc imi scoate un fum albastru si tre sa mai si treg putin de acceleratie sa o ajut sa porneasca mai repede,ca dak nu dau un pic la automat pana o ia..de la ce sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 sal all...Am si io un yzf 750 din 96. Cand pornesc imi scoate un fum albastru si tre sa mai si treg putin de acceleratie sa o ajut sa porneasca mai repede,ca dak nu dau un pic la automat pana o ia..de la ce sa fie? Daca da cu fum doar la pornire, atunci sunt duse simeringurile de supape. Daca da tot timpul cu fum atunci sunt segmentii.Functie si de nr. de km se poate face o resegmentare, cu honuirea in prealabil a cilindrilor. Daca e un motor cu multi km mai bine cauti altul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexyzf75093 Postat Iunie 16, 2012 Autor Share Postat Iunie 16, 2012 Daca da cu fum doar la pornire, atunci sunt duse simeringurile de supape. Daca da tot timpul cu fum atunci sunt segmentii.Functie si de nr. de km se poate face o resegmentare, cu honuirea in prealabil a cilindrilor. Daca e un motor cu multi km mai bine cauti altul. pai motorul are 43000KM...sa fie oare de la segmenti?la ce supape te referi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 Semeringurile de la supape! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 pai motorul are 43000KM...sa fie oare de la segmenti?la ce supape te referi? 43000 km... am un prieten cu o Yamaha FZR 600 din 91 care are pe bord 43000 km[coincidenta] si deja e a treia oara cand indica km astia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexyzf75093 Postat Iunie 16, 2012 Autor Share Postat Iunie 16, 2012 43000 km... am un prieten cu o Yamaha FZR 600 din 91 care are pe bord 43000 km[coincidenta] si deja e a treia oara cand indica km astia. da dar eu am schimbat motorul anul trecut si numa k motorul vechi avea deja 75000km....acum motorul asta are 43000Km si numa acum a inceput sa faca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 Da-i in gusha fratioare!!....la km ashtia e brici...lasa sa fumege ca asa ii place lui...crede-ma..cand o sa de-a foc pe toba atunci il iei jos si pui altu in cadru...te costa vreo 10 lei semeringu deci vreo 200 de lei semeringurile...plus garnitura de chiuloasa care e vreo 300 de lei...plus manopera daca nu ti-l faci tu...mai bine da-i shpan..daca trage ii bine...al meu are 63 de mii si merge beton...mai fumega el cand o ia in gusha...dar in rest e nepoluanta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 Nițel fum la pornire nu deranjează pe nimeni,dacă nivelul nu scade semnificativ e ok. Simeringurile de supape sunt un moft recent,pe vremuri se mergea fără Âşi era ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livache Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 da !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 poti sa-ti bagi si pwula-n ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 (editat) da dar eu am schimbat motorul anul trecut si numa k motorul vechi avea deja 75000km....acum motorul asta are 43000Km si numa acum a inceput sa faca ala de spuneam eu a dat kilometrajul inapoi cu acul .motorul e acelasi. d-aia ziceam eu ca e a treia oara la 43000 km. A treia tinerete sa zic asa ... Editat Iunie 17, 2012 de kyvacka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexyzf75093 Postat Iunie 17, 2012 Autor Share Postat Iunie 17, 2012 ala de spuneam eu a dat kilometrajul inapoi cu acul .motorul e acelasi. d-aia ziceam eu ca e a treia oara la 43000 km. A treia tinerete sa zic asa ... da dar ma deranjeaza sa tot scoata fum...si semeringurile astea unde sunt mai exact?se schimba usor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 ba..sincer nu se schimba usor dat fiind faptul ca is 20 de semeringuri....trebuie sa iei jos asa...radiator,carburatoare bobine de inductie,capacul axelor cu came,axurile cu came,tachetii,pastilele,iar apoi toata chiuloasa...apai daca esti tot acolo tre sa faci jocul la supape...daca nu e bine..tre sa cumperi pastile si e 23 de lei una..si de tre sa cumperi vreo 10 20 te-ai scos...plus garnitura de chiuloasa plus cea de la capacul axelor cu came ca sigur ii coapta si pushcata...si de o montezi tot aia...vesnic ti-a tot zemuii ulei pe la galerii...parerea mea e ca munca asta e o zi de dimineatza pana seara la un mecanic bun...dar costa..atat piesele cat si manopera...piesele astea le gasesti la romimoto.ro pe comanda cam in 4-5 zile le ai...bafta!(eu zic sa mergi asa...mai mult ulei nu strica niciodata...se unge bine!)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 ba..sincer nu se schimba usor dat fiind faptul ca is 20 de semeringuri....trebuie sa iei jos asa...radiator,carburatoare bobine de inductie,capacul axelor cu came,axurile cu came,tachetii,pastilele,iar apoi toata chiuloasa...apai daca esti tot acolo tre sa faci jocul la supape...daca nu e bine..tre sa cumperi pastile si e 23 de lei una..si de tre sa cumperi vreo 10 20 te-ai scos...plus garnitura de chiuloasa plus cea de la capacul axelor cu came ca sigur ii coapta si pushcata...si de o montezi tot aia...vesnic ti-a tot zemuii ulei pe la galerii...parerea mea e ca munca asta e o zi de dimineatza pana seara la un mecanic bun...dar costa..atat piesele cat si manopera...piesele astea le gasesti la romimoto.ro pe comanda cam in 4-5 zile le ai...bafta!(eu zic sa mergi asa...mai mult ulei nu strica niciodata...se unge bine!)) Las-o fix asa daca face doar la rece la pornire. Si daca nu haleste foarte mult ulei. Oricum ea e data cu consum de ulei din fabrica. Mie imi facea tot asa la pornire insa numai dupa ce nu o porneam vreo saptamana sau mai mult (avea timp sa se adune ). Dupa ce mergea 10 - 15 minute nu mai scotea neam. Oricat as fi turat-o. Daca ea merge bine nu-ti bate capu', asculta ce zice Bica ca zice bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 off topic : vezi cum faci cu fumul, intrucat risti sa te ia la fugareala vreun trib de indieni http://desene.jocuri-multe.ro/Yakari/Episodul_07_Semnale_De_Fum_461/ On verifica uleiul mai des, sa nu ramai in pana de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexyzf75093 Postat Iunie 18, 2012 Autor Share Postat Iunie 18, 2012 Las-o fix asa daca face doar la rece la pornire. Si daca nu haleste foarte mult ulei. Oricum ea e data cu consum de ulei din fabrica. Mie imi facea tot asa la pornire insa numai dupa ce nu o porneam vreo saptamana sau mai mult (avea timp sa se adune ). Dupa ce mergea 10 - 15 minute nu mai scotea neam. Oricat as fi turat-o. Daca ea merge bine nu-ti bate capu', asculta ce zice Bica ca zice bine. chestie e k banii nu sunt o problema....sunt in germania cu el..m-ar costa doar piesele k o sa o fac cu un prieten..stiu k nu se intampla nimic dar trebuie sa o ajut cu acceleratie sa porneasca si ea nu face la rece din contra la rece o ia din prima si la cald o ajut cu acceleratie...adik dak merg cu ea in jur de 20 km si pe urma o las un pic si dau iar sa pornesc scoate fum albastru si o ajut nitel cu acceleratie...acum ma duc la louis sa iau un tester de compresie sa vad cum se comporta si dupaia vin cu informatii se poate sa fie si segmenii desi ea trage bine....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 cand faci compresia sa faci atat pe curat cat si cu ulei in capul pistonului ca sa stii clar ca e din segmenti si nu din supape... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexyzf75093 Postat Iunie 19, 2012 Autor Share Postat Iunie 19, 2012 cand faci compresia sa faci atat pe curat cat si cu ulei in capul pistonului ca sa stii clar ca e din segmenti si nu din supape... adica sa pun un pic de ulei in capul pistonului si dupaia sa mai fac odata testul?am fost ieri la luois si nu aveau in magazin fac comanda acum pe net... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 eu am aparat pt compresie yato...cumparat de la romimoto.ro care aduce louis cred ca....da...dupa ce masori pe curat pune cateva picaturi de ulei in cap la piston...dar nu le numara gen:1,2,3,4 picuri pune o seringa dinaia mica...ca sa mearga de juru imprejurul pistonului...si fa inca odata testul...cand faci testul deschide valvula exup la maxim si las-o asa deschisa...ia airboxul jos deschide clapetele de acceleratie blana si incearca sa tii cu mana membrana vacuumatica ridicata de tot..ca fluxul de aer "inhalat" de motor sa fie liber si maxim...uleiul ala va functiona ca o mica garnitura intre piston si cilindru mai ales daca e vascos si motorul rece...daca apar diferente de 1 bar 2 bari intre masuratoarea cu ulei si cea fara atunci e clar....segmenti...desii eu personal ma indoiesc ca motorul ala are segmentii dusi...mai repede se calamineaza supapele ....in general motoarele astea is bulletproof...le dai ulei bun de calitate benzina de calitate schimbi consumabile la timp (timpul japonez nu cel romanesc...if you know what I mean,,)si merge...zine si noua cum iese testul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexyzf75093 Postat Iunie 29, 2012 Autor Share Postat Iunie 29, 2012 eu am aparat pt compresie yato...cumparat de la romimoto.ro care aduce louis cred ca....da...dupa ce masori pe curat pune cateva picaturi de ulei in cap la piston...dar nu le numara gen:1,2,3,4 picuri pune o seringa dinaia mica...ca sa mearga de juru imprejurul pistonului...si fa inca odata testul...cand faci testul deschide valvula exup la maxim si las-o asa deschisa...ia airboxul jos deschide clapetele de acceleratie blana si incearca sa tii cu mana membrana vacuumatica ridicata de tot..ca fluxul de aer "inhalat" de motor sa fie liber si maxim...uleiul ala va functiona ca o mica garnitura intre piston si cilindru mai ales daca e vascos si motorul rece...daca apar diferente de 1 bar 2 bari intre masuratoarea cu ulei si cea fara atunci e clar....segmenti...desii eu personal ma indoiesc ca motorul ala are segmentii dusi...mai repede se calamineaza supapele ....in general motoarele astea is bulletproof...le dai ulei bun de calitate benzina de calitate schimbi consumabile la timp (timpul japonez nu cel romanesc...if you know what I mean,,)si merge...zine si noua cum iese testul... da deci am facut si testul in loc de 13 bar mi.a scos aproape 9 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 slabutz...trebuie pasuite supapele...ai incercat testul de compresie si cu ulei?vezi si cu ulei daca poti ca sa stii daca e de la segmenti sau supape....pot fii si segmentii....desii motoarele astea is bulletproof...au probleme cu supapele...chiar daca ai 9 compresia daca e totusi egala la toti cilindrii mai merge motorul...ori da-i shpan pana besheshte..ori apuca-te si fa-l...daca ti se merita... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexyzf75093 Postat Iunie 30, 2012 Autor Share Postat Iunie 30, 2012 slabutz...trebuie pasuite supapele...ai incercat testul de compresie si cu ulei?vezi si cu ulei daca poti ca sa stii daca e de la segmenti sau supape....pot fii si segmentii....desii motoarele astea is bulletproof...au probleme cu supapele...chiar daca ai 9 compresia daca e totusi egala la toti cilindrii mai merge motorul...ori da-i shpan pana besheshte..ori apuca-te si fa-l...daca ti se merita... da am facut si cu ulei si imi dadea mai mult un pic decat pe uscat ,dar motoru trage bine e ok.si e c.am egala la toti cilindri deci doar putin e diferenta intre ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 atunci mai las-o asa vreo 2-3 sezoane...cand devine insuportabil de puturoasa(gen ..te face un rocket cu chopperu' atunci te apuci..) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexyzf75093 Postat Iunie 30, 2012 Autor Share Postat Iunie 30, 2012 atunci mai las-o asa vreo 2-3 sezoane...cand devine insuportabil de puturoasa(gen ..te face un rocket cu chopperu' atunci te apuci..) ma gandeam sa o dau aici in germania si sa imi iau alata..ai idee cat m-ar costa in romania sa o fac cu tot cu segmenti ,supape ,pastile,garnituri+mana de lucru ?la un service bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 nu gasesti aici segmenti..astea is niste motoare destul de rare....si au fost facute initial doar pentru circuit...deci sunt foarte bune,manevrabile...la anii lor au fost bombe...aici gasesti pastile,semeringuri,garnituri..dar eu nu am gasit veci segmenti si supape....deci cel mai bine il faci in Germania...acolo gasesti tot ce ai nevoie pt el...de aici din Romania cei care ti le aduc tot din Germania ti le aduc...eu am dat aici in Romania la un gushter pt o supapa noua din Germania 69 de euro...(deci calculeaza tu...eu in locul tau as face o treaba buna:as cauta acolo in Germania un motor de FZR 1000 sau de THUNDERACE(acolo gasesti motoare si chestii bune)..ambele iti intra perfect in cadru cu mici ajustari...si ai o bomba de motor cu 145 de cai...si iesi la vreo 200 de euro...;)save money gain power!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.