stilgar Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 dar nici chiar sa schimbi pistonul la 15 ore de functionare cum scrie in manual la crf250x nu inteleg de ce ti-ai lua asa ceva...cu asemnea interval de service dat in manual. Eu mi-am cumparat doar chestii ce pot fi intretinute by the book. Si in general daca pot evit iesirile cu cei ce au mobre neintretinute ptr ca sansele ca o iesire de antrenament sa se transforme in ore de mecanica improvizata sunt maricele cand iti cumperi masina nu intrebi la cati km se schimba uleiul? eu cand mi-am luat motocicletele mereu m-am uitat in manual sa vad ce scrie, ca sa stiu la ce ma astept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 nu inteleg de ce ti-ai lua asa ceva...cu asemnea interval de service dat in manual. Eu mi-am cumparat doar chestii ce pot fi intretinute by the book. Si in general daca pot evit iesirile cu cei ce au mobre neintretinute ptr ca sansele ca o iesire de antrenament sa se transforme in ore de mecanica improvizata sunt maricele cand iti cumperi masina nu intrebi la cati km se schimba uleiul? eu cand mi-am luat motocicletele mereu m-am uitat in manual sa vad ce scrie, ca sa stiu la ce ma astept. chiar nu inteleg de ce scrie sa schimbi pistonul la 15 ore cand toti proprietari de crfx il schimba undeva la 100-150 ore fara probleme.probabil se refera in regim de competitie,aruncata de pe luna,calcata de tren si forjata de jarvis..sau atat tine fiabilitatea honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 (editat) tu cred ca ai manualul de crf R...sau poate datele sunt reproduse din greseala de acolo!! nu ai cum sa schimbi pistonul la un enduro la intervalul asta....poate uleiul !!! daca e vorba de motocross si de performanta adevarata...poate se justifica....dar asta in competitii inseamna 15 curse!!! eu am avut 3 ktm-uri...la primele n-am fost foarte strict cu intervalul de 10 ore la ulei...n-a fost cazul sa schimb nici macar segmenti...cu atat mai putin piston!! primul ( un 525exc din 2005)..l-am dus mult peste 500 ore...fara nici un incident..e drept ca pisca ceva ulei..dar nu poti sa reprosezi asta unul monocilindric de hard!! urmatorul...un 450 din 2008 ...a vazut cam 300 ore de abuz..doar cu un lant de distributie schimbat preventiv!! am vazut de curand intr-un service un 530 exc din 2008..pe la vre-o 300 ore care necesita doar un schimb de segmenti ( cred ca totusi din vina proprietarului )....camasa si pistonul....erau in stare absolut impecabila!! .... asa ca, cu atat mai putin la o honda in 4 timpi nu cred ca ai cum sa schimbi piston la 100 ore.....la 2 timpi e un interval decent...adica cam odata pe an!! bafta!!! mama...cat am scris!!... Editat Iunie 29, 2012 de octavius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 (editat) Octavian,posibil sa ai dreptate..manualul l-am dat jos de pe net dar la o scurta cautare pe googal ai sa vezi ca sunt multi care pun aceeasi intrebare..de ce trebuie schimbat pistonul la 15 ore?totodata vin si raspunsurile cum,ca pistonul duce mult peste 100 ore.Am sa merg personal la un dealer honda sa-i intreb why?? http://www.thumpertalk.com/topic/889948-service-hours-on-piston/ Editat Iunie 30, 2012 de todea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 Octavian,posibil sa ai dreptate..manualul l-am dat jos de pe net dar la o scurta cautare pe googal ai sa vezi ca sunt multi care pun aceeasi intrebare..de ce trebuie schimbat pistonul la 15 ore?totodata vin si raspunsurile cum,ca pistonul duce mult peste 100 ore.Am sa merg personal la un dealer honda sa-i intreb why?? http://www.thumperta...ours-on-piston/ why..bah????.....tre sa-i intrebi!!! si oamenii din link..zic tot ca mine....!!! pistonul n-are probleme...daca incepe sa fumeze si sa nu mai traga...pe la 300 ore poti sa-i pui alti segmenti!!!....oricum 80 $ pe un piston ( banuiesc ca tot kitul )..e un pret prea decent ca sa existe in Romania!! daca te dai foarte mult 300 ore..inseamna cam 3 ani....daca te dai mai subtirel....o viata ...de mobra...asa ca nu-s probleme!!! - Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 why..bah????.....tre sa-i intrebi!!! si oamenii din link..zic tot ca mine....!!! pistonul n-are probleme...daca incepe sa fumeze si sa nu mai traga...pe la 300 ore poti sa-i pui alti segmenti!!!....oricum 80 $ pe un piston ( banuiesc ca tot kitul )..e un pret prea decent ca sa existe in Romania!! daca te dai foarte mult 300 ore..inseamna cam 3 ani....daca te dai mai subtirel....o viata ...de mobra...asa ca nu-s probleme!!! - cum plm se face ca la noi toate is scumpe si salariile....i-am cumparat unui prieten set de garnituri pt un exc 250 la 31 lire(set complet)el zicand ca in ro setul original ii 100 euro si unul aftermarket undeva la 80.Acu' nush daca e adevarat ce zice el dar daca e asa..naspa rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iulie 4, 2012 Autor Share Postat Iulie 4, 2012 va multumesc pentru idei/sfaturi. intre timp cred ca m-am hotarat si asupra marcii, 95% o sa fie KTM exc250f. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Ianuarie 10, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2013 salut. legat de echipament, de exemplu ce marime trebe sa imi iau bluza, ca sa pot sa port si protectii pe sub ea? in mod normal port M. asadar, trebe sa imi iau L sau mai mare. merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 L ajunge , dar daca tot esti din bucuresti ia armura cu tine si dute probeaza un tricou la vrun magazin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 tricourile de enduro sunt gandite sa fie purtate cu protectii...asa ca trebuie sa-ti iei marimea ta!! cum intre marci si modele marimile mai difera...o proba e totusi binevenita!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 doamne, ce de basme........ singura concluzie pe care o trag e ca trebuie sa fi extrem de atent de la cine si ce cumperi SH, preferabil cere sprijinul cuiva cu experienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Ianuarie 13, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2013 (editat) pana la urma am sunat la FC-MOTO in germania si mi-au spus ca imi trebuie M; sunt gandite sa incapa si protectiile, asa cum spunea Octavius. m-am masurat, am ales, am comandat! abia astept sa vina. merci pt raspunsuri! Editat Ianuarie 13, 2013 de Roberte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Ianuarie 15, 2013 Share Postat Ianuarie 15, 2013 Sunt gandite pe naiba sa incapa si protectiile. Eu port M la tricou de strada si la enduro am numai XL. Si am si Ufo si Sinisalo si Axo. Ba chiar Axo ma strange la antebrat, unde e si cel mai nasol cand ti se mai pompeaza. Trebuia sa probezi, cum ti s-a scris mai sus. Daca iti iei doar o platosa de motocross, s-ar putea sa ai noroc. Daca iti iei o plasa cu protectii o sa ai surprize. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DNY Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 @ siadimet 250 4T: scumpa la intretinere, dar motocicleta care te lasa sa inveti cel mai bine, ca si incepator 450 4T: ieftina la intretinere, dar aproape sigur nu vei invata nimic pe ea, te vei plafona aproape imediat si te vei uita cu jind dupa colegii care se tot duc pe urcari..... argumenteaza te rog... io am Husq 510 4T si nu simt ca ma plafonez deloc si am invatat destule din august anu trecut cand am luat-o... si e prima mobra! Chiar is curios ce vrei sa zici. La greutate diferenta e de vreo 4-5 kg, altceva nu stiu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siadimet Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Citeste tot topicul, daca vrei sa raspunzi ceva. Treaba cu plafonatul nu e scrisa de mine, eu am dat un raspuns la asta. Cat despre treaba cu greutatea, motocicleta ta are 10-15 kg peste un Ktm 250-300 2T an peste 2008. Alea 10 Kg le simti groaznic de tare cand esti rupt de oboseala si ai de strabatut vreo zona cu piatra sau rauri unde trebuie sa contrabalansezi o greutate destul de mare. Nu vorbim de ridicatul de pe jos, pentru ca pentru asta poti sa te antrenezi. Eu am avut pana acum doar 4T si momentan, pentru nivelul la care ma dau eu, imi este suficient, si oriunde m-am dat, nu consider ca a mers cineva mai bine din cauza motocicletei, ca a avut 2T, sau cine stie ce avion. Cine merge, merge indiferent de motor. Eu atata pot, indiferent ca am 4T sau 2T. Urmatoarea motocicleta o sa fie in 3 Timpi, atunci sa vedeti racheta!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DNY Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 io ma refeream la diferenta de greutate dintre 250 4T si 450 4T aceeasi ani de fabricatie... evident 2T e mult mai usoara da mie nu-mi place 2T. Singura problema ar fi ca simt o durere groaznica la antebrate (pe traseu greu) tot tre' sa ma opresc... aproape ca un carcel pe ambele antebrate sti oare de ce? PS: nu se intampla la mers usor pe drum relativ usor ci doar la urcari si coborari hard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 lipsa de antrenament si de aptitudini, ambele se vor estompa daca insisti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DNY Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 ma bucur sa ud asta! am crezut ca am io ceva... O sa insist merci de sfaturi. PS: daca vi prin petrosani anunta-ma, sa-i dam o tura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aplesa Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 lipsa de antrenament si de aptitudini, ambele se vor estompa daca insisti Incearca pe langa sport sa strangi intre picioarele mobra si pe langa asta si un reglaj al ghidonului, mai pe spate sau in fata, cbhiar si pe inaltime. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DNY Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Incearca pe langa sport sa strangi intre picioarele mobra si pe langa asta si un reglaj al ghidonului, mai pe spate sau in fata, cbhiar si pe inaltime. Da merci. Ai idee cum ar trebui sa fie reglat ghidonul ca sa fie confortabil? Am 1,92m. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Pt 1.92m inaltime.... ghidonul cat mai in fata. Nu neaparat inaltat dar dat la maxim in fata, inclusiv rotit spre fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 atentie cu rotitul ghidonului, indiferent de pozitie (fata sau spate), capatul coarnelor ar trebui sa raman in plan orizontal!! no ape-hangers at enduro.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Martie 16, 2013 Autor Share Postat Martie 16, 2013 intre timp am comandat si casca urmeaza o armura si niste cizme, iar la sfarsit manusi. iar la sfarsit de tot...motoreta sper ca in aprox o luna, o luna si jumatate sa fiu prezent in paduri. p.s. voi iesiti si iarna, prin zapada and shit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.