Cesar Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 camasile metalice de pe axele zalei Role. kit complet Uneori e o alegere defectuoasa. Se poate primi atat un lant mai slab calitativ dar mmai ales pinioane de proasta calitate. Eu recomand lant + pinioane separat. Sunt pinioane slabe pe piata si e bine sa nu risti cand comanzi ca nu se stie ce primesti in cutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 http://www.gongchang.com/Motorcycle_chain_set-dp11744918/ Globalizarea asta... pai cred ca s-a elucidat treaba. parerea mea. eu daca m-as duce la service nu m-as duce doar ca mi-e jena sa-mi intre vaselina sub unghii, ci si pt. ca mecanicul ala stie niste chestii pe care eu nu le stiu, cum ar fi care piese sint bune si care nu. daca nu stie si-mi pune lant chinezesc, inseamna ca e slab. end of story. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lipton Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 In mod normal comercializarea de piese/echipament/manopera ar trebui sa aiba si servicii asociate, in special consultanta tehnica si asistenta in alegerea produselor. In practica, goana clientilor dupa "cel mai ieftin" duce la concurenta numai prin pret, si invariabil la personal slab pregatit in magazine si service-uri. Sau la interese in a vinde/monta numai anumite marci de produse unde adaosul este mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 (editat) m-am uitat pe el.pe lateralul zalelor se gaseste poansonat SAS si 520RO. va spune ceva? Da, pentru z750, dacă aia e motoreta ta, e prea subțire. 520 am avut eu pe 125. Data viitoare pune 525. Pui 520 dacă vrei performanță. Oricum asta n-are nici o treabă cu faptul că ți-au zburat o-ringurile. Editat Iulie 2, 2012 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 In mod normal comercializarea de piese/echipament/manopera ar trebui sa aiba si servicii asociate, in special consultanta tehnica si asistenta in alegerea produselor. In practica, goana clientilor dupa "cel mai ieftin" duce la concurenta numai prin pret, si invariabil la personal slab pregatit in magazine si service-uri. Sau la interese in a vinde/monta numai anumite marci de produse unde adaosul este mai mare. +1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sarazin Postat Iulie 2, 2012 Autor Share Postat Iulie 2, 2012 nu sunt fan lucruri ieftine.nu sunt genul ''las' ca merge ! dai bataie '' Din contra.greseala a fost ca m-am bazat prea mult pe mecanic. punct lectie invatata. va multumesc tuturor. respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 chiar daca au acelasi pas VX (probabil pt 125cmc ), nu e tot una cu VX2, probabil nu numai rezistenta la tractiune cat si rezistenta la uzura. Eu am optat pt vechiul VM care este mai scum si putin mai slab decat VX2. Fara ungere temperatura creste, probabil etansarea se deterioreaza iremediabil , personal cred ca dupa 200 km uzura incepe sa creasca exponential... nesimtire PS - exista spray cu vaselina ca aia cu care sunt gresate lanturile noi ? trece dincolo de garnituri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 (editat) PS - exista spray cu vaselina ca aia cu care sunt gresate lanturile noi ? trece dincolo de garnituri? Din cate stiu eu doar WD 40 reuseste sa patrunda dincolo de O-ring-urile alea si "spala" vaselina pe care o gaseste acolo...deci not good! Daca dai dupa aceea cu spray de uns peste, se depune vaselina in jurul Oring-urilor si pe role dar SIGUR nu pot sa spun ca ar intra si in interior (adica sa treaca pe interiorul rolelor). Editat Iulie 3, 2012 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 Ungerea se efectueaza pe partea unde calca pinioanele si prin invartirea rotii usor suspendata astfel incat presiunea exercitata de pinion sa inpinga lubrifiantul in interiorul bucsei,Motorex cu teflon din belsug si da patrunde.Pe testate.15 000 km nu a necesitat reglare. Am uitat sa specific DID 520 ZVM-X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 Ungerea se efectueaza pe partea unde calca pinioanele si prin invartirea rotii usor suspendata astfel incat presiunea exercitata de pinion sa inpinga lubrifiantul in interiorul bucsei,Motorex cu teflon din belsug si da patrunde.Pe testate.15 000 km nu a necesitat reglare. Am uitat sa specific DID 520 ZVM-X nici un lant nu se buleste de la lipsa de ungere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 nici un lant nu se buleste de la lipsa de ungere. Says who???? Si adevarat graiesti.....frecare metal pe metal duce la ce???? Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 (editat) pai cine sa zica man. eu. daca tu iti imaginezi ca un lant scufundat in baie de ulei se poate compara cu unul expus la intemperii, uns cind si cind cu un smecleu de calitate indoielnica dar cu multa reclama in spate, care se amesteca cu toate mizeriile posibile si formeaza pasta abraziva... chiar nu stii ca sint oameni care folosesc motocicleta la modul "da-o-n p.ula mea, daca-i dai prea multa atentie si-o ia in cap" si nu prea inteleg cum vine cu uns/curatat lantul? si nu li se pizdeste in 10 mii de km. sau nu stii ca in manualele de intretinere scrie ca se unge cu ulei de transmisie? care zboara probabil in 10 km si lasa doar o pelicula anti-rugina. omul a spus ce lant a avut: panarama cumparata din China. cind mi l-au comandat pe-al meu in service macar mi-au zis: "e Tsubaki, firma japoneza buna". nici acum nu as paria ca-s proaste, ci mai mult as merge pe ghinion de nesansa sau lant dintr-o serie inferioara calitativ. dar chinezesc? uzura principala nu e la contactul dintre pinion si lant, nu degeaba exista oringurile. daca era treaba asa de critica nu se mai faceau decit transmisii pe cardan. PS: am un prieten cu Bandit de 600 care are inca lantul original. si, din cite stiu, nu-l pupa deloc in c.ur Editat Iulie 3, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 (editat) @CalinD Cum ar fi sa folosesti alt ton de conversatie??? Chiar si in scris Sunt convins ca habar nu prea ai, principalul este sa ai dreptate.sau nu te exprimi ca sa te inteleaga lumea, de acoo si atatea posturi(peste 5000) WOW. Eu folosesc de un pic mai mult timp un Pro Oiler, de ala, care , dupa parerea ta il inunda cu ulei. Si DA, astfel se spala mizeria adunata pe lant, picatura cu picatura,aceasta fiind aruncata de forta centrifugala de pe lant. Partea cilindrica a zalelor este umpluta cu vaselina, care, in timpul functionarii, se incalzeste,si lubrifica partile in miscare, adica, o-ringurile, sau x-ringurile, inclusiv zalele. Africanu Editat Iulie 3, 2012 de Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 (editat) @CalinD Cum ar fi sa folosesti alt ton de conversatie??? mie triplul semn de intrebare imi inspira un ton isteric, poate tu ar trebui sa schimbi ceva. topicul asta deja si-a depasit scopul. daca mai vreti cearta, certati-va singuri. Editat Iulie 4, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 Cand mecanicul iti recomanda un lant performant care doar lantul costa 850 ron pentru hayabusa de ex.nici atunci nu este bine! Te ia cu raspunsul: Dar am vazut eu undeva" la metru" ce ala nu mergesi este si mai ieftin.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 @CalinD "...imi inspira un ton isteric..." O fi aceasi inspiratie, si de egala calitate cu cea care iti spune ca un lant nu se distruge fara ungere. Dar... posteaza tu ca sa ajungi la 10.000 posturi, poate castigi niste neuroni functionali;) Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 imi plac userii care se uita la profilul meu imediat dupa ce scriu ceva care nu le convine. nu stiu ce se asteapta sa gaseasca acolo oricum, ca sa citez pe cineva: vrei un mar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 imi plac userii care se uita la profilul meu imediat dupa ce scriu ceva care nu le convine. nu stiu ce se asteapta sa gaseasca acolo oricum, ca sa citez pe cineva: vrei un mar? Tu chiar crezi ce spui, mda macar unul s-o faca. Tu nu ai o problema, tu ESTI una. Over and out. Acelasi Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 Tu chiar crezi ce spui, mda macar unul s-o faca. vrei un mar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu2276 Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 Says who???? Si adevarat graiesti.....frecare metal pe metal duce la ce???? Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 asta presupune ca in momentul in care ungi cu produse speciale pt. lant, chiar nu e frecare metal pe metal. probabil voi nu sinteti constienti ca in interiorul unui motor, uleiul e improscat la presiune intr-o modalitate controlata in mod continuu, prin niste duze, in fiecare fractiune de secunda. comparind ceea ce face un spray din asta cu ungerea controlata din motor inseamna sa vorbim discutii. in plus, teste controlate* nu stiu cite s-au facut. ________________________________________ * prin test controlat nu se intelege ca zice un gigi pe forum ca "merge frate". ci se intelege doua motoare identice (de puteri identice), cu lanturi identice, utilizate in conditii identice. unul uns ca la carte si unul deloc. cind o sa vad un test din asta care sa arate ca lantul DID care n-a fost uns s-a facut bucati, o sa cred. pina una-alta, vorbin discutii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.