Sari la conținut

bucse crapate sau lipsa pe axele zalelor lantului


Postări Recomandate

camasile metalice de pe axele zalei

 

Role.

 

kit complet

 

Uneori e o alegere defectuoasa. Se poate primi atat un lant mai slab calitativ dar mmai ales pinioane de proasta calitate. Eu recomand lant + pinioane separat. Sunt pinioane slabe pe piata si e bine sa nu risti cand comanzi ca nu se stie ce primesti in cutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cred ca s-a elucidat treaba.

parerea mea. eu daca m-as duce la service nu m-as duce doar ca mi-e jena sa-mi intre vaselina sub unghii, ci si pt. ca mecanicul ala stie niste chestii pe care eu nu le stiu, cum ar fi care piese sint bune si care nu. daca nu stie si-mi pune lant chinezesc, inseamna ca e slab. end of story.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mod normal comercializarea de piese/echipament/manopera ar trebui sa aiba si servicii asociate, in special consultanta tehnica si asistenta in alegerea produselor. In practica, goana clientilor dupa "cel mai ieftin" duce la concurenta numai prin pret, si invariabil la personal slab pregatit in magazine si service-uri. Sau la interese in a vinde/monta numai anumite marci de produse unde adaosul este mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am uitat pe el.pe lateralul zalelor se gaseste poansonat SAS si 520RO. va spune ceva?

Da, pentru z750, dacă aia e motoreta ta, e prea subțire. 520 am avut eu pe 125. Data viitoare pune 525. Pui 520 dacă vrei performanță. Oricum asta n-are nici o treabă cu faptul că ți-au zburat o-ringurile.

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mod normal comercializarea de piese/echipament/manopera ar trebui sa aiba si servicii asociate, in special consultanta tehnica si asistenta in alegerea produselor. In practica, goana clientilor dupa "cel mai ieftin" duce la concurenta numai prin pret, si invariabil la personal slab pregatit in magazine si service-uri. Sau la interese in a vinde/monta numai anumite marci de produse unde adaosul este mai mare.

+1000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu sunt fan lucruri ieftine.nu sunt genul ''las' ca merge ! dai bataie '' Din contra.greseala a fost ca m-am bazat prea mult pe mecanic. punct

lectie invatata.

va multumesc tuturor.

respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar daca au acelasi pas VX (probabil pt 125cmc :scratch: ), nu e tot una cu VX2, probabil nu numai rezistenta la tractiune cat si rezistenta la uzura.

Eu am optat pt vechiul VM care este mai scum si putin mai slab decat VX2.

Fara ungere temperatura creste, probabil etansarea se deterioreaza iremediabil , personal cred ca dupa 200 km uzura incepe sa creasca exponential... nesimtire

 

PS - exista spray cu vaselina ca aia cu care sunt gresate lanturile noi ? trece dincolo de garnituri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

PS - exista spray cu vaselina ca aia cu care sunt gresate lanturile noi ? trece dincolo de garnituri?

 

Din cate stiu eu doar WD 40 reuseste sa patrunda dincolo de O-ring-urile alea si "spala" vaselina pe care o gaseste acolo...deci not good!

Daca dai dupa aceea cu spray de uns peste, se depune vaselina in jurul Oring-urilor si pe role dar SIGUR nu pot sa spun ca ar intra si in interior (adica sa treaca pe interiorul rolelor).

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ungerea se efectueaza pe partea unde calca pinioanele si prin invartirea rotii usor suspendata astfel incat presiunea exercitata de pinion sa inpinga lubrifiantul in interiorul bucsei,Motorex cu teflon din belsug si da patrunde.Pe testate.15 000 km nu a necesitat reglare.

 

Am uitat sa specific DID 520 ZVM-X

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ungerea se efectueaza pe partea unde calca pinioanele si prin invartirea rotii usor suspendata astfel incat presiunea exercitata de pinion sa inpinga lubrifiantul in interiorul bucsei,Motorex cu teflon din belsug si da patrunde.Pe testate.15 000 km nu a necesitat reglare.

 

Am uitat sa specific DID 520 ZVM-X

nici un lant nu se buleste de la lipsa de ungere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cine sa zica man. eu.

daca tu iti imaginezi ca un lant scufundat in baie de ulei se poate compara cu unul expus la intemperii, uns cind si cind cu un smecleu de calitate indoielnica dar cu multa reclama in spate, care se amesteca cu toate mizeriile posibile si formeaza pasta abraziva...

chiar nu stii ca sint oameni care folosesc motocicleta la modul "da-o-n p.ula mea, daca-i dai prea multa atentie si-o ia in cap" si nu prea inteleg cum vine cu uns/curatat lantul? si nu li se pizdeste in 10 mii de km.

sau nu stii ca in manualele de intretinere scrie ca se unge cu ulei de transmisie? care zboara probabil in 10 km si lasa doar o pelicula anti-rugina.

omul a spus ce lant a avut: panarama cumparata din China. cind mi l-au comandat pe-al meu in service macar mi-au zis: "e Tsubaki, firma japoneza buna". nici acum nu as paria ca-s proaste, ci mai mult as merge pe ghinion de nesansa sau lant dintr-o serie inferioara calitativ. dar chinezesc?

uzura principala nu e la contactul dintre pinion si lant, nu degeaba exista oringurile. daca era treaba asa de critica nu se mai faceau decit transmisii pe cardan.

 

PS: am un prieten cu Bandit de 600 care are inca lantul original. si, din cite stiu, nu-l pupa deloc in c.ur

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@CalinD

Cum ar fi sa folosesti alt ton de conversatie???

Chiar si in scris

Sunt convins ca habar nu prea ai, principalul este sa ai dreptate.sau nu te exprimi ca sa te inteleaga lumea, de acoo si atatea posturi(peste 5000) WOW.

Eu folosesc de un pic mai mult timp un Pro Oiler, de ala, care , dupa parerea ta il inunda cu ulei.

Si DA, astfel se spala mizeria adunata pe lant, picatura cu picatura,aceasta fiind aruncata de forta centrifugala de pe lant.

Partea cilindrica a zalelor este umpluta cu vaselina, care, in timpul functionarii, se incalzeste,si lubrifica partile in miscare, adica, o-ringurile, sau x-ringurile, inclusiv zalele.

 

Africanu

Editat de Africanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@CalinD

Cum ar fi sa folosesti alt ton de conversatie???

mie triplul semn de intrebare imi inspira un ton isteric, poate tu ar trebui sa schimbi ceva.

 

topicul asta deja si-a depasit scopul. daca mai vreti cearta, certati-va singuri.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand mecanicul iti recomanda un lant performant care doar lantul costa 850 ron pentru hayabusa de ex.nici atunci nu este bine!

Te ia cu raspunsul: Dar am vazut eu undeva" la metru" ce ala nu mergesi este si mai ieftin..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@CalinD

 

"...imi inspira un ton isteric..."

O fi aceasi inspiratie, si de egala calitate cu cea care iti spune ca un lant nu se distruge fara ungere.

Dar... posteaza tu ca sa ajungi la 10.000 posturi, poate castigi niste neuroni functionali;)

 

Africanu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi plac userii care se uita la profilul meu imediat dupa ce scriu ceva care nu le convine. nu stiu ce se asteapta sa gaseasca acolo :)

oricum, ca sa citez pe cineva: vrei un mar?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi plac userii care se uita la profilul meu imediat dupa ce scriu ceva care nu le convine. nu stiu ce se asteapta sa gaseasca acolo :)

oricum, ca sa citez pe cineva: vrei un mar?

Tu chiar crezi ce spui, mda macar unul s-o faca.

Tu nu ai o problema, tu ESTI una.

Over and out.

Acelasi Africanu ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta presupune ca in momentul in care ungi cu produse speciale pt. lant, chiar nu e frecare metal pe metal.

probabil voi nu sinteti constienti ca in interiorul unui motor, uleiul e improscat la presiune intr-o modalitate controlata in mod continuu, prin niste duze, in fiecare fractiune de secunda. comparind ceea ce face un spray din asta cu ungerea controlata din motor inseamna sa vorbim discutii.

 

in plus, teste controlate* nu stiu cite s-au facut.

 

________________________________________

 

* prin test controlat nu se intelege ca zice un gigi pe forum ca "merge frate". ci se intelege doua motoare identice (de puteri identice), cu lanturi identice, utilizate in conditii identice. unul uns ca la carte si unul deloc.

cind o sa vad un test din asta care sa arate ca lantul DID care n-a fost uns s-a facut bucati, o sa cred. pina una-alta, vorbin discutii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...