Sari la conținut

Nelamurire


Postări Recomandate

Salut ! In curand vreau sa avansez si eu la clasa 125 ( acum am un tzr de 50) ..si vreau sa.mi iau APRILIA RS 125. Am gasit una din anul 2000 (modelul ala imi place mie) .Asa ...cand am vorbit cu proprietarul printre altele mi-a spus ca rs.ul lui are motor ROTAX , un motor mai bun decat la celelalte rs.uri . Ce puteti sa.mi spuneti despre acest motor ??? (prin ce difera de alte tipuri de motoare ; ce are mai bun ?? )

Eu nu ma prea pricep si as vrea sa stiu cateva pareri .

MULTUMESC ANTICIPAT PENTRU RASPUNSURI !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! In curand vreau sa avansez si eu la clasa 125 ( acum am un tzr de 50) ..si vreau sa.mi iau APRILIA RS 125. Am gasit una din anul 2000 (modelul ala imi place mie) .Asa ...cand am vorbit cu proprietarul printre altele mi-a spus ca rs.ul lui are motor ROTAX , un motor mai bun decat la celelalte rs.uri . Ce puteti sa.mi spuneti despre acest motor ??? (prin ce difera de alte tipuri de motoare ; ce are mai bun ?? )

Eu nu ma prea pricep si as vrea sa stiu cateva pareri .

MULTUMESC ANTICIPAT PENTRU RASPUNSURI !!

 

Vrea doar sa isi vinda motocicleta :)) sunt sigur ca fuge si 180 si mai duce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul de pe Aprilia RS in 2T e Rotax. Adica Rotax a firma care furnizeaza motoarele catre Aprilia.

Aha ... n-am stiut

Rs-ul este cel din poza :-D .

La ce ar trebui sa fiu atent in momentul achizitionari unui rs ? Ce puncte slabe ar putea avea ?

Este bun acest tip de rs ? ..mie imi place forma . :)

post-64362-0-27781300-1341487669_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bine e s agasesti vreun forumist cu rs125 exact din generatia asta (ar trebui sa fie destui), si sa mergi cu el. Neaparat sa rogi proprietarul sa nu fi pornit motorul inainte, ca sa il pornesti la rece. In principiu daca ai avut tot 2T inainte ar trebui sa il simti daca merge bine sau nu prea. Pe langa astea sa faci toate verificarile care sunt pomenite intr-un topic de cumparare+verificare mobra, de la rubrica incepatori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bine e s agasesti vreun forumist cu rs125 exact din generatia asta (ar trebui sa fie destui), si sa mergi cu el. Neaparat sa rogi proprietarul sa nu fi pornit motorul inainte, ca sa il pornesti la rece. In principiu daca ai avut tot 2T inainte ar trebui sa il simti daca merge bine sau nu prea. Pe langa astea sa faci toate verificarile care sunt pomenite intr-un topic de cumparare+verificare mobra, de la rubrica incepatori.

Aha ...o sa ma uit eu la topicul acesta(cumparare+verificare mobra) , si o sa ma duc cu un prieten care are rs , sa vad cum se prezinta .

MUltumesc pentru sfaturi .

Daca mai are cineva , ceva de adaugat astept si alte raspunsuri !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha ...o sa ma uit eu la topicul acesta(cumparare+verificare mobra) , si o sa ma duc cu un prieten care are rs , sa vad cum se prezinta .

MUltumesc pentru sfaturi .

Daca mai are cineva , ceva de adaugat astept si alte raspunsuri !

Sal, eu am avut si Rs acum vreo 2 ani si acum am un R125. Nu exista comparatie intre ele. RS e de cacao are consum f mare ajune si la 8, la un drum lung e nasol sa pleci ca ploate crapa. Nu este fiabil deloc ! Parerea mea daca nu ai mult bani sa iti iei un R125 ia un cbr 125, desi arata arata aiurea este foarte fiabil si consuma maxim 3. Legat de RS , toate au motor Rotax tin minte ca erau niste versiuni 122 sa u123 dar nu e diferenta. Singura diferenta e la sistemul power valve. Pt A1 trebuie sa scrie in talon 11kw daca scrie 18 sau 22 nu o poti conduce legal cu A1. Problema la Rs e cu bordu' se duce destul de repede melcul de la roata si nu iti mai indica bine sau deloc. Este foarte stricacioasa , bagi la bani in ea , pe care daca i-ai strange ti-ai lua 2 R125. Bafta

 

Ps aia din poza e modelul 96-98. 2000 nu e in nici un caz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal, eu am avut si Rs acum vreo 2 ani si acum am un R125. Nu exista comparatie intre ele. RS e de cacao are consum f mare ajune si la 8, la un drum lung e nasol sa pleci ca ploate crapa. Nu este fiabil deloc ! Parerea mea daca nu ai mult bani sa iti iei un R125 ia un cbr 125, desi arata arata aiurea este foarte fiabil si consuma maxim 3. Legat de RS , toate au motor Rotax tin minte ca erau niste versiuni 122 sa u123 dar nu e diferenta. Singura diferenta e la sistemul power valve. Pt A1 trebuie sa scrie in talon 11kw daca scrie 18 sau 22 nu o poti conduce legal cu A1. Problema la Rs e cu bordu' se duce destul de repede melcul de la roata si nu iti mai indica bine sau deloc. Este foarte stricacioasa , bagi la bani in ea , pe care daca i-ai strange ti-ai lua 2 R125. Bafta

 

Ps aia din poza e modelul 96-98. 2000 nu e in nici un caz.

Multumesc pt raspuns , dar eu nu sunt fan yzf ... Cineva m-a sfatuit acum sa.mi iau cagiva mito . Zicea ca este egala la performante cu rs.ul , si in plus mai fiabila .

Acum nu ma mai grabesc . Vreau sa astept sa vad ce gasesc mai bun .

Spun ca nu vreau sa mai ma grabesc deoarece acum ceva timp , nerabdator sa.mi iau ceva , am sarit repede si mi.am luat yamaha tzr 50 . E buna dar ... nu e 125 . E slabuta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cagiva mito e aceiasi mancare de peste pentru ca e tot 2 timpi. Poti sa incerci si alte tipuri de 125 naked, chopper, enduro... dar sa fie 4 timpi. Stiu un tip care a mers cu o cagiva la mare pe autostrada si a mers mai tare 11% a avut consum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am Honda NSR125. Destul de apropiata ca perfoante de Aprilia Rs.

50000 la bord, 2 timpi. Pana m-am acomodat cu ea schbam vitezele pe la 6000-7000 ture si scoteam consum de 4 chiar si in oras.

Acum scot medie de 6 iar in forja maxima consuma 7.

 

La drum intins cu 100-120 consuma 4,5.

Chiar daca e 2T si destul de vechi Honda face niste motoare bune si fiabile.

Poate gasesti un exemplar in mintile lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cagiva mito e aceiasi mancare de peste pentru ca e tot 2 timpi. Poti sa incerci si alte tipuri de 125 naked, chopper, enduro... dar sa fie 4 timpi. Stiu un tip care a mers cu o cagiva la mare pe autostrada si a mers mai tare 11% a avut consum.

Deci tu ma sfatuiesti sa-mi iau orice moto. dar sa nu fie 2t .

 

Eu am Honda NSR125. Destul de apropiata ca perfoante de Aprilia Rs.

50000 la bord, 2 timpi. Pana m-am acomodat cu ea schbam vitezele pe la 6000-7000 ture si scoteam consum de 4 chiar si in oras.

Acum scot medie de 6 iar in forja maxima consuma 7.

 

La drum intins cu 100-120 consuma 4,5.

Chiar daca e 2T si destul de vechi Honda face niste motoare bune si fiabile.

Poate gasesti un exemplar in mintile lui.

 

Am gasit un nsr 125 , pare bun . Dar acum nu stiu , parca nu mi.as mai lua 2T , multi imi spun sa imi iau 4T . Chiar sunt nehotarat . :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iati 4T si nu ai sa regreti niciodata :) chiar daca nu "rupe" ca 2T, dar nu te sparge de bani.

Zici ca mare rupere ce e si 125u in 2 timpi.... e 125 frate, vrei sa rupa iti iei 1000. Daca ai 16 ani se explica euforia, dar mai bine iei 4T te plimbi, capeti experienta si dupaia sari pe 600-1000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zici ca mare rupere ce e si 125u in 2 timpi.... e 125 frate, vrei sa rupa iti iei 1000. Daca ai 16 ani se explica euforia, dar mai bine iei 4T te plimbi, capeti experienta si dupaia sari pe 600-1000.

bine spus :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

MALASORTE, te contrazic in tot ceea ce ai zis rau despre RS si MITO , nu sunt deloc rele. E logic ca daca nu ai grija de ele iti crapa, am avut 2 RS-uri de 125 si un MITO 125...nu se compara RS cu MITO dn orice punct de vedere. Parerea mea despre APRILIA RS este doar o motocicleta mai ieftina super vanduta,nu este chiar asa de fiabila oricat ai avea tu grija de ea. Acum stii care-i treaba? Te plangi nene de consum.... Dar , cine isi cumpara 2T ar trebui sa stie in ce se baga, tu unu n-ai stiut. Daca vrei mobra pentru fitze si plimbari ia-ti 4t si nu mai plange. DACA CHIAR VREI SA INCEPI SA TE DAI , ia-ti 2T . Eu timp de 1an si jumatate nu am bagat un cent in CAGIVA MITO 125, decat ULEI , BENZINA, FILTRU AER, KIT LANT si GUME. In aceasta perioada am facut aproxmativ 25 000km numai cu ulei MOTUL 710.

 

ON TOPIC : RS-u ala e model 97-98, nicidecum 2000. Ai putina grija la acte. Motoarele la RS sunt ROTAX 122 si 123 , cel 123 stiu ca a fost pus doar pe acel model din 97 Replica Valentino Rossi. Mare grija sa aiba compersia ok, si sa nu tzacane ambielaju. Astea se duc la ale noastre 125-uri. Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal, eu am avut si Rs acum vreo 2 ani si acum am un R125. Nu exista comparatie intre ele. RS e de cacao are consum f mare ajune si la 8, la un drum lung e nasol sa pleci ca ploate crapa. Nu este fiabil deloc ! Parerea mea daca nu ai mult bani sa iti iei un R125 ia un cbr 125, desi arata arata aiurea este foarte fiabil si consuma maxim 3. Legat de RS , toate au motor Rotax tin minte ca erau niste versiuni 122 sa u123 dar nu e diferenta. Singura diferenta e la sistemul power valve. Pt A1 trebuie sa scrie in talon 11kw daca scrie 18 sau 22 nu o poti conduce legal cu A1. Problema la Rs e cu bordu' se duce destul de repede melcul de la roata si nu iti mai indica bine sau deloc. Este foarte stricacioasa , bagi la bani in ea , pe care daca i-ai strange ti-ai lua 2 R125. Bafta

 

Ps aia din poza e modelul 96-98. 2000 nu e in nici un caz.

De ce ma Malasorte esti asa ... anti-semit.

 

 

Iote ce se intampla daca numaidausieu pe la 125 eristi.

 

1. Ai avut ghinionul sa se strice melcul ...acum generalizezi ca asta e o buba de fabricatie. FALS.

 

 

2. "Este foarte stricacioasa , bagi la bani in ea , pe care daca i-ai strange ti-ai lua 2 R125" FALS

Ce ti s-a stricat tie la Rs ??? Cati bani ai bagat tu in ea ptr piese ... nu consumabile ???

 

 

3. " la un drum lung e nasol sa pleci ca ploate crapa." FALS

Ai facut drum lung ...a crapat ??? Eu am facut Galati-botosani, Galati-Pitesti, Galati-Constanta ... nu a facut nici o gafa.

 

 

4."RS e de cacao are consum f mare ajune si la 8" FALS

Cine e mai batransi e din generatia noastra poate spune ... ce consum scoteai tu la mers lejer .... 3-4 ??? Cand sareau toti pe tine pe forum ...

 

 

 

De ce ma Adi ... arunci asa cu cacao in RS ???

 

Zici ca mare rupere ce e si 125u in 2 timpi.... e 125 frate, vrei sa rupa iti iei 1000. Daca ai 16 ani se explica euforia, dar mai bine iei 4T te plimbi, capeti experienta si dupaia sari pe 600-1000.

Nu e chiar asa ... sa faci km nue un mare castig de experienta ...

 

Eu aveam Rs ul limitat la 80 ... wtf ... am scos limitarea dupa cateva 3-4 mii km ...

 

Parca dupa 80 ... e cu totul alta mancare de peste ... ce experienta facusi inainte ... reprezenta 0 ... ( hai 10 la suta).

 

Bogdan Ionut ... daca tu vrei de la o mobra ... viraje ... etc ... vrei sa faci experienta in adevaratul sens al cuvantului ...adica cand treci pe 600 sa nu te simti ca in caruta in BMW ... ia un 125 2t.

 

Nu sunt stricacioase ... ulei bun ... din cand in cand .. cand forjezi si in rezervorul de benzina ... si merge ... muult timp.

 

 

Te saturi tu de ea ...

 

2T e ceva frumos ... o sa poti ramane cu amintiri ... o sa stii si tu ca de la 2t a pornit totul ...

 

Spunea cineva maisus ... motor ptr fitze ... tu stii ce vrei ... dar daca vrei sa inveti ceva ..caapoisa te duci la 600 ... 125 e cheia.

 

Nu se strica cum se spune ...

 

Cam acum10 ani ... cand a inceput importul agresiv de scutere in 2T,apoi moto in 2t ... romanii , tarani prosti ... trageau de ele ca spartii ...si nustiau ce e ala ulei de 2 t ...ca sa nu maizic de un ulei bun de 2 t ..siasa se f000tea motoru.

 

 

Acum am invatat ... si ne tin 125 uri in 2 t cate 50.000 km ... si nu dau semne de stricaciune ...

 

Se spune ca Ducati are ambreajul varza ...gata ..amcatalogat ... ? S-a intamplat la un model ..s-aufacut chemari in service ... e si un tip de ambreaj mai ptr "cunoscatori" ...dar s-a remediat.

 

 

Hai ca fac aici ... 10 pagini.

 

 

Dar tine minte ... o mobra se alege cu inima.

 

Daca mergi lejer .. consumi 3-4 ... daca bagi blana ... poate ajunge la 8.

 

Dar cu un 125 4t ... vreisi tu sa dai o blana ocazional ... partz ... vbrei sa iei o curba mai tare ..sa inveti ce e aia aderenta, un ac de par, sa atingi apexul cu sufletul .... mmm ?

 

Poti alege ..

 

Aprilia Rs 125

Honda NSR 125

Cagiva Mito 125

 

La Aprilia gasesti piese ... in caz de ... pe toate drumurile .. ieftin ... si la celelelate la fel ... Eu am avut Rs 125 si nu regret .... nu s-a stricat .. m-a plimbat destui km .. am schimbat doar placute, ulei, lant .... consumabile.

 

Tu ce buget ai ?

 

Si nu uita ... suntem Daci, suntem europeni si nu americani ... ne plac virajele ... nu liniile drepte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De acord nu am avut multe probleme cu al meu spre deosebire de altii care reparau la ele din 2 in 2 zile. Dar acum merg pe R125 care crede-ma e mult mai fiabil si mult mai ieftin de intretinut. 2,4 consum in oras fata de RS... + ca uleiul il schimb la 3000 de km. Deci 80 de lei la 3000 de km cu tot cu filtru decat sa dau 60 din 700 in 700 de km. Lasati-o mai moale cu 2timpii... Depasesti foarte bine si cu 4t.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De acord nu am avut multe probleme cu al meu spre deosebire de altii care reparau la ele din 2 in 2 zile. Dar acum merg pe R125 care crede-ma e mult mai fiabil si mult mai ieftin de intretinut. 2,4 consum in oras fata de RS... + ca uleiul il schimb la 3000 de km. Deci 80 de lei la 3000 de km cu tot cu filtru decat sa dau 60 din 700 in 700 de km. Lasati-o mai moale cu 2timpii... Depasesti foarte bine si cu 4t.

Hai bre Malasorte .... prea exagerezi ... din 2 in 2 zile ... pai nu le mai cumpara nimeni .

 

Cat de costuri ... Rs ul e o motocicleta ... R125 ul ... e mai scuter.

 

Rs ul nu poti sa il compari cu 125 urile in 4T ... mai degraba ... cu CBR 250 4T anul 90-95 ...

 

Daca iti iei Ninja 250 ... o sa ai performante mai slabe .. cu putin ... decat Rs ul. ;)

 

Apoi Rs 250 ... nu poti sa il compari cu Ninja 250, Ybr ... si care or mai fi ... ci cu un 400cc-600cc.

 

Nu poti compara Audi a4 2.0 benzina cu Mitsubishi Lancer Evolution 2.0 ... luandu-te doar dupa cc ... si nr de cilindri ...

 

Cat de costuri de operare si intretinere .... deh ... exemplu cu Audi si Mitsu se aplica si aici ...

 

Costuri diferite, "servicii" oferite de masini sunt diferite.

 

Asa compar Trabantul cu Smart ... se intretine mai greu Smart ul ... dar ambele au aceeasi cc.

 

 

SO ... :wink:

Editat de BQGDDAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai bre Malasorte .... prea exagerezi ... din 2 in 2 zile ... pai nu le mai cumpara nimeni .

 

Cat de costuri ... Rs ul e o motocicleta ... R125 ul ... e mai scuter.

 

Rs ul nu poti sa il compari cu 125 urile in 4T ... mai degraba ... cu CBR 250 4T anul 90-95 ...

 

Daca iti iei Ninja 250 ... o sa ai performante mai slabe .. cu putin ... decat Rs ul. ;)

 

Apoi Rs 250 ... nu poti sa il compari cu Ninja 250, Ybr ... si care or mai fi ... ci cu un 400cc-600cc.

 

Nu poti compara Audi a4 2.0 benzina cu Mitsubishi Lancer Evolution 2.0 ... luandu-te doar dupa cc ... si nr de cilindri ...

 

Cat de costuri de operare si intretinere .... deh ... exemplu cu Audi si Mitsu se aplica si aici ...

 

Costuri diferite, "servicii" oferite de masini sunt diferite.

 

Asa compar Trabantul cu Smart ... se intretine mai greu Smart ul ... dar ambele au aceeasi cc.

 

 

SO ... :wink:

Pai exact... Pentru inca 30 de km la ora in plus la viteza maxima si inca putine secunde la acceleratie sa am diferenta de consum de la 6-7-8 la 2-3... CU R125 m-am distrat cel mai tare pentru ca e foarte ieftin de mers cu 70 de lei faci 500 de km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai exact... Pentru inca 30 de km la ora in plus la viteza maxima si inca putine secunde la acceleratie sa am diferenta de consum de la 6-7-8 la 2-3... CU R125 m-am distrat cel mai tare pentru ca e foarte ieftin de mers cu 70 de lei faci 500 de km.

Ai vreo 50-60 in plus ... plus demarajul ... pluj manevrabilitatea ... modul de abordare al virajelor ... feedback ul care il ofera ... greutatea cu care te inveti ... franele care le ai ...

 

Tu te distrezi ca e ieftin ... Ca mergi ieftin e bine ptr buzunar ... dar nu poti spune ca e distractiv.

 

Distractia si cat costa sunt doua chestii diferite.

 

Dar ce spune cel ce a initiat topicul ... ?

 

Asa mi-s urati oamenii care pun o intrebare si dispar ...cand ei ar trebui sa aiba ultimu cuvant de spus ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai vreo 50-60 in plus ... plus demarajul ... pluj manevrabilitatea ... modul de abordare al virajelor ... feedback ul care il ofera ... greutatea cu care te inveti ... franele care le ai ...

 

Tu te distrezi ca e ieftin ... Ca mergi ieftin e bine ptr buzunar ... dar nu poti spune ca e distractiv.

 

Distractia si cat costa sunt doua chestii diferite.

 

Dar ce spune cel ce a initiat topicul ... ?

 

Asa mi-s urati oamenii care pun o intrebare si dispar ...cand ei ar trebui sa aiba ultimu cuvant de spus ...

Pe cate R'uri ai mers ? Mi se parte mult mai manevrabila decat RS. :moto: :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...