Sari la conținut

KTM 350 Freeride


2Short
 Share

Postări Recomandate

Pt. traseele (soft enduro) pe care le parcurgeti dvs. cred ca ar mai potrivita o mobra cu suspensie standard gen wr/exc. Plimbarile ar fi mult mai comfortabile datorita suspensiei si a stabilitatii. Freeride-ul il vad mai potrivit pt. hard unde te chinui 3 ore la 1-2 km de traseu, tragi de ea etc. Acolo te ajuta greutatea scazuta si cuplul. La drum intins nu sunt cele mai stralucite mobre.

Editat de dmikel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...
  • Răspunsuri 96
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 5 months later...

Este simplu de ajuns acolo .

Albestii de Muscel -Pastravaria Candesti - pe vale in sus vreo 3 km - stanga si urcus continuu prin paduri pana la prima stana .Apoi gol alpin .

De la Lacul Iezer se poate cobora pe Voina si se ajunge la Campulung sau inapoi la Albestii de Muscel .

 

Iata inca un filmulet cu peisajele acelea minunate .

 

 

Pentru traseul de la Nucsoara cam care ar fi directiile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

Salutare, mi-am luat si eu un 350 Freeride/2012 cu 128 ore, am facut deja doua iesiri iar concluzia e ca e motorul cu care ma inteleg cel mai bine pana acuma. (am avut honda xl 350, ktm 200 exc, 250 sx si wr 450) Este foarte docil, usor, manevrabil, putere cat trebuie, mai ales ca are si un cip cu comutator care inca nu-l folosesc pe "wild" deoarece mi se pare cam expoziv.

Am totusi o mica problema care ma cam enerveaza, nu porneste la prima cand e rece chiar daca trag socul, trebuie sa-i dau minim doua sau 3 start-uri a cate 5-6 secunde pana o ia. La cald o ia la sfert. Are cineva vreo idee ce sa-i verific, bujia i-am schimbat-o, sau asa e pornirea la modelul asta?

Multumesc.


» Post actualizat in 01 Mar 2017 20:37

Urcare cu Freerid-ul la cetatea Siria!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Sa-l stapanesti cu placere .

Aia cu orele e pacaleala . Toti scot mufa de jos de la roata si nu mai inregistreaza . Al meu (ultimul ) s-a lasat deabia pe la 2500 km ( nu ore functionare ) .

Pornirea depinde si de tipul de ulei si de vechimea lui . Sa-i bagi numai 10W60 (4t).

Interesant cat de bine te descurci cu el plin bolovanisurile alea . Nu ti-e mila deloc de el ...

 

Iata si doua filmulete de acum cateva zile cu Freeride (pe un teren mai prietenos la Arges )

 

Salut leatu-le,

cu orele nu cred ca e pacaleala, l-am luat din Viena de la o tipa care venea pe la noi prin tara cateva zile pe an si starea lui e foarte ok, nu-s uzate deloc discurile iar gumele sunt inca originale din 2012.

Eu am bagat 10W50 cum zice cartea, iar acuma dupa ce a dat caldura vad ca nu mai face probleme la pornire daca trag socul vreo 2-3 minute. Si culmea tipa nici nu stia ca are soc.

Fain de voi prin Arges ca aveti muntii aproape, noi avem niste dealuri pe la Lipova unde ne dam pana se topeste zapada de pe Semenic, Muntele Mic, Tarcu...

Distractie faina, mai ales ca abia a inceput sezonul :burnout: :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Aceiași problema cu pornirea am avut-o și eu la motocicleta mea Freeride 350. Pur și simplu dădeam la automat (ea învârtea) dar nu se trezea( a se trezi înseamnă sa aprindă FI ul după care bordul) . Odată m-am chinuit S-o pornesc 15 min pana am rămas fără curent. Bine-nțeles ca am început ca omu sa schimb bujia filtru aer, sa curat mufele dar degeaba, se trezea numai când vrea ea. In cele din urma am tras un fir de pe starter am pus o Dioda pe el și l-am tras pe comanda releului de pompa. Ideea e ca cum dai un impuls pe el se trezește instant și pornește la sfert. Din Septembrie anu trecut nu am mai avut nici o problema cu el

» Post actualizat in 31 Mar 2017 07:05

Ca și ulei tot motul 7100 10w60 folosesc (din punctul meu de vedere 7100 e cel mai bun)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Aceiași problema cu pornirea am avut-o și eu la motocicleta mea Freeride 350. Pur și simplu dădeam la automat (ea învârtea) dar nu se trezea( a se trezi înseamnă sa aprindă FI ul după care bordul) . Odată m-am chinuit S-o pornesc 15 min pana am rămas fără curent. Bine-nțeles ca am început ca omu sa schimb bujia filtru aer, sa curat mufele dar degeaba, se trezea numai când vrea ea. In cele din urma am tras un fir de pe starter am pus o Dioda pe el și l-am tras pe comanda releului de pompa. Ideea e ca cum dai un impuls pe el se trezește instant și pornește la sfert. Din Septembrie anu trecut nu am mai avut nici o problema cu el

» Post actualizat in 31 Mar 2017 07:05

Ca și ulei tot motul 7100 10w60 folosesc (din punctul meu de vedere 7100 e cel mai bun)

Multumesc pentru idee, are logica ce spui, probabil ca releul cupleaza doar peste un anumit prag de tensiune, am sa probez si eu.

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru idee, are logica ce spui, probabil ca releul cupleaza doar peste un anumit prag de tensiune, am sa probez si eu.

Numai bine!

dacă vrei Lasă-mi un pm cu nr tău de tel și îți trimit pe whatsapp câteva poze cu modificarea făcută ca sa nu arzi ceva pe acolo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

 

Ce topic fain, iar stiu cel mai bine aia care n-au avut/nu s-au dat cu obiectul in cauza.

Trebuie sa recunosc ca si eu am fost sceptic pana sa ma urc pe unul. Odata suit pe ea, mi s-a parut fantastic. Urcarile tehnice sunt o jucarie cu motocicleta asta.

Singurul dezavantaj il vad pe portiunile rapide, din cauza unghiurilor si suspensiei cam slabe comparativ cu gama EXC.

Avantajul major al acestei motociclete este faptul ca are o putere foarte liniara, cuplu mare si inaltimea seii mult mai jos ca la gama EXC, lucru care o face foarte usor de pilotat si in conditii mai dificile.Eu personal m-am simtit mult mai in control pe ea decat pe 300EXC, lucru care mi-a facut mare placere. Am simtit ca pot duce motocicleta unde vreau eu, fara sa flutur pe ghidon asa cum se intampla de foarte multe ori cu EXC-urile. Datorita puteii liniare, si faptului ca este relativ mica si poti sa-ti lasi greutatea unde trebuie ceea ce rezulta intr-o tractiune senzationala.

Concluzia pe care am tras-o eu este ca motocicleta asta este ideala pentru:

  • toti incepatorii fara exceptie
  • fete sau persoane mai mici de statura
  • enduristi de nivel mediu care au pretentia sa faca trasee mai grele
  • si de ce nu pt enduristi cu experienta la hard enduro
Cine stie, la anul daca toate se aranjeaza cum trebuie poate va dau un raport mai detaliat :D

 

Poti sa ma ajuti cu o parere, sunt nehotarat:
- Beta xtrainer
- freeride 350
- freeride 250
Am 1.68cm si 78kg, nu sunt complet incepator, acum ma dau cu un wr250r dar grupul cu care merg se da cam enduro si se simte greuttatea motocicletei - trebuie sa o schimb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Freeride 250. Am si e grozav de fain. E usor 100 kile la plin. Trage de jos. Ulei in amestec de 80:1 conform cartii. De la Yamaha WR250F a fost o trecere faina. Totul iese mult mai usor. Recomand model incepind din 2015. Mai vechi, ai de surubarit ceva mai mult. Dar se poate si asa. O sa schimbi bendixul si electromotorul cu model 2015.

Editat de textoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

KTM 350 Freeride = un dezastru.

Dupa ce abia m-am obisnuit cu el si l-am laudat atata, mi-a facut figura!

La 140 de ore s-a gripat motorul din cauza angrenajului pompei de ulei, adica niste roti dintate din plastic.

'tui in gura de austrieci, cum plm s-au gandit ei sa puna angrenaj de plastic la cea mai importanta piesa dintr-un motor de 8000 de euro.

Pe langa asta am gasit filtrul de pe aspiratia pompei in baia de ulei, adica nu la locul lui, probabil boul ala care a montat motorul era mahmur sau doar idiot.

Baniuiesc ca pompa s-a blocat din cauza unei mizerii care a intrat in pompa, cu toate ca la demontare nu am gasit nimic si pompa se rotea usor.

Dupa reparatie am inlocuit si rotitele dintate cu unele facute din aluminiu.

Dubioasa treaba si foarte costisitoare, pai sa-ti mai iei KTM in 4 timpi?

In concluzie KTM in 4 timpi e un bull shit. (am inteles ca mai toate au acest angrenaj din plastic)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am testat si eu un 350 2014, mi-a placut destul de mult insa franele sunt mult subdimensionate, dupa cateva coborari mai grele am ramas fara frane.

 

fierbe foarte repede, ventilatorul merge non stop

 

pe coborare lasa impresia de instabilitate fata de exc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Domnul Nicon, ceea ce nu ai inteles dumneata pe parcursul acestui topic este ca aici vorbim de Freeride 350 folosit la hard enduro (conform forumului in care ne aflam). Si, cand spui ca ramai fara frane pe o coborare, te referi ca e o coborare lunga, unde efectiv dupa un timp iti fierbe lichidul de frana in instalatie de la atata franare continua, si ramai brusc fara frane. Mi s-a intamplat asta si la motorul meu, rezolvarea fiind schimbarea lichidului actual cu unul cu punct de fierbere superior. Dar, cand si franele sunt subdimensionate fata de greutatea motorului, efectul de fierbere fiind mult mai des, atunci chiar e o problema cand te bagi pe trasee grele, cu coborari lungi.

De asemenea, Freeride are un sasiu mai mic decat EXC, distanta dintre roti fiind mai mica. E buna pe un tziki-tzaki, pentru ca poti sa-i ridici fata mai usor, insa pe o urcare pe care o faci la limita, fata i se ridica mai mult decat la un EXC, iar datul peste cap e mult mai frecvent.

Si, nu in ultimul rand, mie mi se pare o anomalie faptul ca faci un motor enduro, numai bun de intrat prin covoare de frunze uscate (cum au inceput deja sa apara prin padure), si ii pui evacuarea pe sub motor, cu risc de aprindere a frunzelor (daca te afunzi prea mult in ele).

 

Ca si o experianta personala: Cunosc un singur om cu Freeride 350, ma plimb cu el de vreo 3 ani. Am dat foc odata la un morman de frunze cand am intrat in el, si de-abia l-am stins. Dar, nu stiu eu cum se face, insa acest Freeride are tot timpul probleme. Ba cu electromotorul, ba cu injectia, etc. Problema e ca, oricat l-a dus pe la specialisti, tot timpul se chinuie cu el cand iese. Ba porneste bine la garaj dar, dupa ce se incalzeste bine, porneste greu in teren, ba nu mai porneste dimineata, etc. Per total, un motor mult prea complicat pentru simplicitatea ce se cere in hard enduro (aici trebuie sa ai un motor simplu, ca sa-l faci sa mearga daca-ti crapa in teren).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Nicoane

sunt de acord cu tine ca e usoara, manevrabila, are cuplu, da nu-i de hard enduro in nici un caz.. E pentru noi astia mai trecuti, ca-i mai putin nervoasa si usor de controlat. De ce au toti profi 300 in doi timpi?

Cat despre mecanica e un rahat de motor fara fiabilitate si costuri uriase de intretinere fata de 2 timpi.

Dupa ce am patit-o cu pinioanele de plastic de la pompa de ulei, alta belea saptamana trecuta.

Urcam o panta destul de grea si am prins cu roata spate un cablu de tractare ramas de la hotii de lemne. S-a invartit pe roata de vreo 4 ori dupa care a blocat-o. Dupa ce l-am scos cu chiu cu vai nu mi-a mai pornit la cheie. Noroc ca pornea la vale si asfel nu am ramas in drum.

Ce s-a intamplat? Blocandu-se roata s-a oprit motorul si presiunea de ulei a scazut. Intinzatorul de lant fiind impins de presiunea de ulei nu a mai presat lantul si mi-a sarit 2-3 dinti din cauza cablului care tragea roata in sens invers. Norocul a fost ca nu mi-a bulit supapele.

Am auzit eu ca unii pun intinzator mecanic da nu i-am bagat in seama, asa ca asta am facut si asta recomand la toti cu motoare cu intinzator hidraulic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Si Freeride-ul lovestre din nou:

Dupa ce in ultimele 2 luni a primit electromotor nou si pompa de benzina noua, acestea fiind diagnosticate de catre un service cunoscut de KTM-uri ca fiind problema pentru care, din cand in cand, nu mai porneste, Freeride-ul s-a gandit sa ne faca in ciuda si sa se opreasca definitiv chiar in timpul cursei de la Monteoru de week-end-ul trecut. Noroc ca s-a oprit langa un forestier si am putut sa-l tractez pe prietenul cu Freeride-ul, ca altfel, daca se oprea prin vreo vagauna, nu stiu cum ne mai intorceam.

Asa ca. domnu' Nicon, daca dumneata ai un FR care merge, e o raritate, sa stii. Eu m-am convins pentru totdeauna ca e, vorba colegului, un rahat de motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Eu sunt unul din proprietarii incantați de Fr . După remedierea unor mici probleme cu Pornirea de natura electronica motoreta nu a mai făcut nici o figura. Acum pompe de ulei gripate-sparte sau mai văzut și la alte modele-mărci dar nu apare pe nicăieri ca fiind o problema generalista de Fr , oricum odată cu introducerea injecției la 2 timpi sa va așteptați și la alea sa mai rămână prin pădure din motive stranii (de multe ori multă electronica strica).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Ma ajuta si pe mine cineva cu un sfat tehnic? La un Freeride 350 4T, nu mai vrea sa porneasca in nici un fel. Doar daca ii pun benzina in clapeta atunci o ia dar dupa scurt timp se opreste. Daca scot injectorul de pe pozitia lui si ii dau la automat, pulverizeaza benzina. Sa fie presiunea prea mica a pompei de benzina? Stie cineva ce presiune trebuie sa faca pompa? Mentionez ca am schimbat si pistonul (pentru ca initial am crezut ca nu are compresie) dar defectul este acelasi si dupa schimbarea pistonului. Bujie ok, compresie ok. Ce-ar putea fi?

Si inca ceva - daca se gaseste kit pentru pornire la pedala ?

Multumesc mult!


» Post actualizat in 03 May 2018 05:27

Problema rezolvata: TPS nu era reglat OK.

Cu kitul de pornire la pedala daca ma ajuta cineva.

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...