Jump to content
Sign in to follow this  
2Short

KTM 350 Freeride

Recommended Posts

si ceva de la zapada .

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

O scurta iesire pe muntele Iezer

 

 

post-48189-0-96949900-1432405741_thumb.jpg

 

 

 

 

post-48189-0-79986400-1432405513_thumb.jpg

post-48189-0-25306000-1432405522_thumb.jpg

post-48189-0-66258900-1432405530_thumb.jpg

post-48189-0-73618500-1432405538_thumb.jpg

post-48189-0-70173500-1432405546_thumb.jpg

post-48189-0-77806800-1432405554_thumb.jpg

post-48189-0-74127200-1432405562_thumb.jpg

post-48189-0-95008200-1432405570_thumb.jpg

post-48189-0-61265200-1432405579_thumb.jpg

post-48189-0-34920000-1432405588_thumb.jpg

post-48189-0-53802700-1432406031_thumb.jpg

post-48189-0-28664700-1432406039_thumb.jpg

Edited by nicon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un track de la ieseala asta aveti? F frumoase filmele!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este simplu de ajuns acolo .

Albestii de Muscel -Pastravaria Candesti - pe vale in sus vreo 3 km - stanga si urcus continuu prin paduri pana la prima stana .Apoi gol alpin .

De la Lacul Iezer se poate cobora pe Voina si se ajunge la Campulung sau inapoi la Albestii de Muscel .

 

Iata inca un filmulet cu peisajele acelea minunate .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pt. traseele (soft enduro) pe care le parcurgeti dvs. cred ca ar mai potrivita o mobra cu suspensie standard gen wr/exc. Plimbarile ar fi mult mai comfortabile datorita suspensiei si a stabilitatii. Freeride-ul il vad mai potrivit pt. hard unde te chinui 3 ore la 1-2 km de traseu, tragi de ea etc. Acolo te ajuta greutatea scazuta si cuplul. La drum intins nu sunt cele mai stralucite mobre.

Edited by dmikel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cea mai buna prezentare pana acum a KTM Freeride 350.

 

 

Pt. traseele (soft enduro) pe care le parcurgeti dvs. cred ca ar mai potrivita o mobra cu suspensie standard gen wr/exc. Plimbarile ar fi mult mai comfortabile datorita suspensiei si a stabilitatii. Freeride-ul il vad mai potrivit pt. hard unde te chinui 3 ore la 1-2 km de traseu, tragi de ea etc. Acolo te ajuta greutatea scazuta si cuplul. La drum intins nu sunt cele mai stralucite mobre.

Intre timp am mai luat o Yamaha XT 660Z Tenere de generatie noua si am vazut cat de comoda este pe drumuri pietruite fata de Freeride .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fara multa baraiala si praf .

Cam asa se misca KTM Freeride 350 .

Imi pare rau ca ieri nu am putut inregistra corect niste momente speciale . Camera fiind pusa pe ghidon a filmat aiurea . Am sa vin cu noutati .

 

 

Edited by nicon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intre timp i-am luat un frățior mai mic dar mai nărăvaș , un KTM SX 250 .

 

Sa vedem cum se incadreaza pe traseele facute cu Freeride .

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

si cum e?

in ce ritm cumparati motociclete :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

voi face o pezentare in viteza . Imi cer scuze de anumite scapari .

 

Freeride 350

 

  • Cea mai usoara motocicleta in 4 t .
  • usoara pe fata
  • frana slabuta pe spate
  • dificila pe coborari ( trebuie sa stai mult pe spate altfel vii in nas .).Se catara exceptional si se baga pe tot felul de poteci întortochiate
  • unghi fuga mic. Se poate intoarce in doi metri in schimb mai pretentioasa pe sleauri sau la capcanele de sub frunze
  • frana de motor exceptiionala si probabil ddin cauza aceasta au subdimensionat frana pe spate
  • motorul trage ca un tractor pe turatii medii.
  • consum 5% pe forestier si 7% pe unde merg eu .
  • pornire la sfert , fara soc
  • se pare ca este foarte fiabila . Modelul pe care il am acum , este din 2015 si este imbunatatit fata de primul . Ei zic ca este motocicleta de zi cu zi de oras.Are rapoartele de transmisie modificate ( treptele1-5 sunt mai scurte pentru tractiune grea , iar treapta a 6 a are raport de transmisie mai lung )
  • din iunie si pana acum am facut vreo 2500 km cu ea . O tin pentru 'adanci batraneti "

 

KTM SX 250 -2t

  • cum merg eu are consumul aproximativ ca cel al Freeride (7%) , cu ulei de amestec full sintetic sau semisintetic Metabond 18 gr/litru iar in benzina adaug aditiv Metabond . La ambele am tratat notoarele cu Metabond Gold .
  • SX -ul este cros si nu prea se tine bine pe urcari cu teren moale (am vazut anul acesta la zapada ). Am schimbat kitul lant de la 13 cu 48 la 13 cu 50 si am pus foaie de otel (o shimb si pe aceasta cu una de 52 ). Power valve reglate sa deschida la peste 7500 rotatii si merge de rupe .
  • se comporta ca o felina la traseu .
  • frane excelente .
  • se preteaza excelent acum la tractiune si printr-o aceleratie finuță se comporta excelent .
  • plaja de turatie la roata tractoare este foarte lunga , de la o uratie moderata se ridica rapid la turatii mari cand intra PW .
  • unghi de bracaj mai mare si nu te poti baga pe potecile pe care le faci cu Fr.

 

La traseu SX -ul este mult mai dinamic decat FR si da senzatii

Edited by nicon

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa inteleg ca poti sa mergi cu 350 la drum lung pina la munte si inapoi (2-300 km)?

nu este la ore?

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa inteleg ca poti sa mergi cu 350 la drum lung pina la munte si inapoi (2-300 km)?

nu este la ore?

 

Da .

In schimb te doare putin fundul pentru ca are șeaua îngustă . Depinde de fiecare cum rezista .

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu asta e pb.

te plimbi pina la serviciu si inapoi, si ii schimbi uleiul saptaminal, ca se fac 10 ore?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu faci saptamanal ,daca faci naveta si faci cca 50 km pe zi schimbi cam la o luna,la 10 ore il schimbi daca te dai in regim de concurs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este simplu de ajuns acolo .

Albestii de Muscel -Pastravaria Candesti - pe vale in sus vreo 3 km - stanga si urcus continuu prin paduri pana la prima stana .Apoi gol alpin .

De la Lacul Iezer se poate cobora pe Voina si se ajunge la Campulung sau inapoi la Albestii de Muscel .

 

Iata inca un filmulet cu peisajele acelea minunate .

 

 

Pentru traseul de la Nucsoara cam care ar fi directiile?

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa inteleg ca poti sa mergi cu 350 la drum lung pina la munte si inapoi (2-300 km)?

nu este la ore?

 

Freeride 350 modelul 2015 este denumita de catre constructor "motocicleta de zi cu zi " Mentenanta nu se face la ore ci la kilometri parcursi . Fata de moidelul 2012 (cand a aparut) , ...

Cutia de viteze

Special proiectata pentru modelele Freeride, nua transmisie cu 6 viteze se distinge prin ratii mai scurte ale vitezelor in cele 5 trepte inferioare in timp ce a sasea viteza, acum cu 10% mai inalta, asigura niveluri de viteza ale motorului mai relaxte pe trasee off-road. Pentru a se potrivi cu noua transmisie, schimbarea vitezelor a fost inaltata putin prin inlocuirea pinionului cu 11 dinti cu unul cu 12 dinti

Nu faci saptamanal ,daca faci naveta si faci cca 50 km pe zi schimbi cam la o luna,la 10 ore il schimbi daca te dai in regim de concurs

...

 

Pentru traseul de la Nucsoara cam care ar fi directiile?

Pe Nucsoara poti ajunge din mai multe directii : Campulung -Albestii de Muscel Iezer -Nucsoara ; Campulung -Voina- Iezer -Nucsoara ; Berevoiesti ,Candesti -munte -Nucsoara ; Musatesti -Bradet-Nucsoaera ; Domnesti - Corbi -Nucsoara .

 

Am sa va pun niste filmulete de ieri cu Freeride 350 . La cei 2500 km parcursi de abia s-a rodat . Ve-ti observa cat de usor trage motorul .Practic nici nu face efort pe cle mai abrupte pante . .. ( Bazat pe motorul de success al lui KTM 350 EXC-F, motorul lui Freeride 350 a fost optimizat pentru un raspuns placut al cuplului si a fost dezvoltat chiar mai mult de catre KTM.)_

...

 

 

 

Edited by nicon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, mi-am luat si eu un 350 Freeride/2012 cu 128 ore, am facut deja doua iesiri iar concluzia e ca e motorul cu care ma inteleg cel mai bine pana acuma. (am avut honda xl 350, ktm 200 exc, 250 sx si wr 450) Este foarte docil, usor, manevrabil, putere cat trebuie, mai ales ca are si un cip cu comutator care inca nu-l folosesc pe "wild" deoarece mi se pare cam expoziv.

Am totusi o mica problema care ma cam enerveaza, nu porneste la prima cand e rece chiar daca trag socul, trebuie sa-i dau minim doua sau 3 start-uri a cate 5-6 secunde pana o ia. La cald o ia la sfert. Are cineva vreo idee ce sa-i verific, bujia i-am schimbat-o, sau asa e pornirea la modelul asta?

Multumesc.


» Post actualizat in 01 Mar 2017 20:37

Urcare cu Freerid-ul la cetatea Siria!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa-l stapanesti cu placere .

Aia cu orele e pacaleala . Toti scot mufa de jos de la roata si nu mai inregistreaza . Al meu (ultimul ) s-a lasat deabia pe la 2500 km ( nu ore functionare ) .

Pornirea depinde si de tipul de ulei si de vechimea lui . Sa-i bagi numai 10W60 (4t).

Interesant cat de bine te descurci cu el plin bolovanisurile alea . Nu ti-e mila deloc de el ...

 

Iata si doua filmulete de acum cateva zile cu Freeride (pe un teren mai prietenos la Arges )

 

Edited by nicon

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Johann

 

Poate data viitoare reusesti sa nu mai alergi turistii pe traseul turistic(4:13). Cetatatea se poate vizita cu piciorul, nu cu motorul. Cred ca e de bun simt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa-l stapanesti cu placere .

Aia cu orele e pacaleala . Toti scot mufa de jos de la roata si nu mai inregistreaza . Al meu (ultimul ) s-a lasat deabia pe la 2500 km ( nu ore functionare ) .

Pornirea depinde si de tipul de ulei si de vechimea lui . Sa-i bagi numai 10W60 (4t).

Interesant cat de bine te descurci cu el plin bolovanisurile alea . Nu ti-e mila deloc de el ...

 

Iata si doua filmulete de acum cateva zile cu Freeride (pe un teren mai prietenos la Arges )

 

Salut leatu-le,

cu orele nu cred ca e pacaleala, l-am luat din Viena de la o tipa care venea pe la noi prin tara cateva zile pe an si starea lui e foarte ok, nu-s uzate deloc discurile iar gumele sunt inca originale din 2012.

Eu am bagat 10W50 cum zice cartea, iar acuma dupa ce a dat caldura vad ca nu mai face probleme la pornire daca trag socul vreo 2-3 minute. Si culmea tipa nici nu stia ca are soc.

Fain de voi prin Arges ca aveti muntii aproape, noi avem niste dealuri pe la Lipova unde ne dam pana se topeste zapada de pe Semenic, Muntele Mic, Tarcu...

Distractie faina, mai ales ca abia a inceput sezonul :burnout: :banana:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Freeride se incalzeste putin mai tare decat altele pentru ca este un motor foarte comprimat (are si decompresor electronic ) , Eu prefer sa-i bag 10W60 -Motul .

Folosesc si Motorex (recomandat de KTM) . Nu face nimic in plus si este mai scump .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. Aceiași problema cu pornirea am avut-o și eu la motocicleta mea Freeride 350. Pur și simplu dădeam la automat (ea învârtea) dar nu se trezea( a se trezi înseamnă sa aprindă FI ul după care bordul) . Odată m-am chinuit S-o pornesc 15 min pana am rămas fără curent. Bine-nțeles ca am început ca omu sa schimb bujia filtru aer, sa curat mufele dar degeaba, se trezea numai când vrea ea. In cele din urma am tras un fir de pe starter am pus o Dioda pe el și l-am tras pe comanda releului de pompa. Ideea e ca cum dai un impuls pe el se trezește instant și pornește la sfert. Din Septembrie anu trecut nu am mai avut nici o problema cu el

» Post actualizat in 31 Mar 2017 07:05

Ca și ulei tot motul 7100 10w60 folosesc (din punctul meu de vedere 7100 e cel mai bun)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. Aceiași problema cu pornirea am avut-o și eu la motocicleta mea Freeride 350. Pur și simplu dădeam la automat (ea învârtea) dar nu se trezea( a se trezi înseamnă sa aprindă FI ul după care bordul) . Odată m-am chinuit S-o pornesc 15 min pana am rămas fără curent. Bine-nțeles ca am început ca omu sa schimb bujia filtru aer, sa curat mufele dar degeaba, se trezea numai când vrea ea. In cele din urma am tras un fir de pe starter am pus o Dioda pe el și l-am tras pe comanda releului de pompa. Ideea e ca cum dai un impuls pe el se trezește instant și pornește la sfert. Din Septembrie anu trecut nu am mai avut nici o problema cu el

» Post actualizat in 31 Mar 2017 07:05

Ca și ulei tot motul 7100 10w60 folosesc (din punctul meu de vedere 7100 e cel mai bun)

Multumesc pentru idee, are logica ce spui, probabil ca releul cupleaza doar peste un anumit prag de tensiune, am sa probez si eu.

Numai bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...