Jump to content
Sign in to follow this  
2Short

KTM 350 Freeride

Recommended Posts

in gasca noastra exista un 350 cu injectie cu tot ce trebuie..nu porneste la rece din buton sub nici o forma,porneste doar la pedala,a fost le reglaje si re-reglaje si aceiasi situatie..asa ca sunt un pic dezamagit de ce aud..am inteles ca i-au scos din start sonda lambda din start nu stiu din ce motive,imediat dupa achizitie si asa functioneaza si in prezent.NU inteleg cum una din sondele principale ale motorului se anuleaza pur si simplu cu simpa explicatie "ca asa trebuie"

Share this post


Link to post
Share on other sites

aaaaa poate daca va uitati la dimensiunea unui calq de injectie de la o masina realizati de ce nu are loc pe motocicleta.

+ soc automat si o gramada de fire care nu dau bine in noroi.

Concluzia mea e ca acest sistem de injectie e mai basic pt a fi mai rezistent.

 

Insa de ce la ktm nu merge bine nu inteleg. Am avut un husaberg 450 injectie (cel cu motorul inclinat) pornea pe orice fel de vreme (cu socul tras daca era frig) la prima atingere de buton.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Insa de ce la ktm nu merge bine nu inteleg. Am avut un husaberg 450 injectie (cel cu motorul inclinat) pornea pe orice fel de vreme (cu socul tras daca era frig) la prima atingere de buton.

 

De ce? Simplu: pt ca nu avea pedala :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

E prima data cand aud de soc la un motor cu injectie. Mi se pare usor aberant la prima citire ca sa zic asa. DIn cunostiintele generale, computerul din spatele injectiei ar trebui sa faca singur amestecul de aer si carburant, in functie de senzorul de presiune cel de temperatura si ulterior pornirii sa mai ajusteze amestecul si in functie de rezultatele obtinute de la sonda lambda, care analizeaza gazele evacuate. Da sonda lambda poate fi anulata[mi se pare o tampenie], insa pierzi acel fine tunning pt ca respectiva sonda constata daca mai exista oxigen nears in gazele evacuate si imbogateste amestecul sau printr-un procedeu similar il saraceste imbunatatind consumul.

 

Intamplator am vorbit aseara cu un mecanic si un amic l-a intrebat exact de aceasta problema specifica a freeridr-ului. Replica a fos, ca trebuie decodat si schimbata harta care e proasta. Din conversatia care sa fiu sincer nu prea ma interesa, am inteles ca este o problema cunoscuta deja mecanicilor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai sunt motociclete pe injectie si cu soc manual, asa ma uitam si eu crucis cand am cumparat varadero :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

bois, in curand vine pe la noi si ala cu motor 2t, asta e o treaba pe care trebuie s-o vad :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca mai exista oxigen nears in gazele evacuate

 

Cu alte cuvinte, daca mai exista oxigen neoxidat? A arde oxigenul e ca si cum ai uda apa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai sunt motociclete pe injectie si cu soc manual, asa ma uitam si eu crucis cand am cumparat varadero :)

 

daca nu ma insel, si benveu' 1100 sau 1150 e tot asa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa ce il pornesti cu socul, il lasi 20 de secunde sa mearga cu socul si apoi cel putin 5 minute sa mearga la relanti sa se incalzeasca. Daca faci asta, ulterior ai un motor pregatit de tura. Daca ii tot dai buton la rece fara soc, din auzite spun ca poti strica injectia.

Intreb fara nici o aroganta, ironie, etc:

5 minute lasat motorul la incalzit? Mi se pare enorm, reteta perfecta pentru distrus motorul.

Atat trebuie lasat la incalzit modelul acesta?

Intreb fiindca eu nu am lasat niciodata o motocicleta la incalzit (cu socul) mai mult de 1 minut / 1 tigara fumata pe fuga. Vara si mai repede.

Ma gandesc ca si la munte, dupa ce o pornesti, mai mergi ceva pe o poteca, doua, nu urci instant la peste 45 de grade. Asa ca ar avea timp sa urce la temperatura de functionare.

Edited by _Raul_

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai m-ai si citat ... am scris clar, lasi dupa ce pornesti cu socul vreo 20 de secunde ..... apoi bagi socul inapoi si lasi vreo 5 minute sa mearga in gol la relanti sa se invalzeasca foarte bine. la freeride daca nu faci asa, cand tragi ambreiajul si bagi intr-o viteza iti moare sau apoi daca nu iti moare (adica s-a incalzit cat de cat) ti se va opri daca incerci sa pleci de pe loc. cred ca tine de injector, dar nu sunt mecanic sa am o parere avizata ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai bine un motor se incalzeste in mers. Pornirea se face cu socul dar pt incalzit se merge cu el. In cerc daca n-ai unde. Ca sa nu moara cand il bagi in viteza sau cand pornesti de pe loc, ii dai un spritz din acceleratie. Nu e mare filozofie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

clar, 4t sux :D

asteptam cu interes freridersi de 2t.

@ stilgar...remember penultima emd? :))))

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai incercat asa pe Freeride si a mers?

 

legat de cum e mai bine sa incalzeati motorul eu stiu ca se recomanda la relanti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

remember... rememder dar nu cred ca la penultima te referi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ietete ca a sosit si 2T !Mare scofala,are 5 ore si e de vanzare !!!Pare a fi mai usoara si pe urcari foarte tehnice ajuta, dar pierde in alte parti(asa povesteste proprietarul, nu am testat-o).La rece pornire greoaie,dupa care aceeasi figura cu pornirea de pe loc: pleaca de sub tine daca nu se opreste motorul! O fi noua fratilor,poate dupa ce se va roda va fi ok.Un prieten care o are deja, cu putin timp inaintea noastra, se declara multumit, iar problemele citate mai sus la el au disparut.A,ca si defect sau slabiciune ca sa-i zic asa mai este conducta de ambreiaj, facuta dintr-un plastic slab,care se rupe uitandu-te doar la ea.Noi l-am inlocuit cu cel de pe 4T cu o mica modificare.Parerea mea: iti place sa mergi tare?la curse?esti un tip sportiv cu o buna tehnica la enduro?Ok,suficient iti iei 300 sau ceva in 4T dedicat segmentului enduro(sau extrem enduro cum mai zic unii).Daca nu ai pretentii la curse si mergi pentru distractie clar merita un freeride ,fie el 2T sau 4T.Te va ajuta sa parcurgi acelasi traseu cu jumatate efort ,ok poate cu timpi mai lungi.Normal, daca esti ceva Brandauer vei reusi sa urci si pe podium :mexicanwave: :mexicanwave:

Edited by baurtulus

Share this post


Link to post
Share on other sites

am o solutie mai buna. Pastrez 300 le si strang de un 250 freeride :P

 

p.s. daca te ard cu freeride-ul la curse, ramanem prieteni ?:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

am o solutie mai buna. Pastrez 300 le si strang de un 250 freeride :P

 

p.s. daca te ard cu freeride-ul la curse, ramanem prieteni ? :D

Alo alo,ca sa ma arzi cu freeride-ul inseamna ca nici nu ma vezi cu 300-le ? :-L

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi m-am urcat si eu 2 minute pe un 350 freeride. E OK, greutate de 2 timpi si cuplu nesimtit. Insa tot nu e pe placul meu, probabil m-am invatat prea mult cu 2 timpi.

 

Problema mare e alta. La orice motocicleta normala, teava de esapament vine pe o parte a motorului. La acest model, vine printre motor si scut. Si, daca pui si niste cuie pe roata, toate frunzele uscate sunt agatate de cuie si aruncate fix in scut, peste evacuare.

Noi era sa dam odata grav foc la padure (flacara mare, de 2 oameni de-abia am reusit sa o stingem, cu pretul catorva arsuri superficiale pe maini). Plus de vreo doua ori, se oprea prietenul cu freeride-ul sa ma astepte, statea 10 secunde, si la plecare ii cadea din scut cate o frunza in flacari (pe care eu ma opream si o stingeam).

 

Cam nasol faptul ca ditamai inginerii de la KTM nu s-au gand la aceasta problema. Sau, daca s-au gandit, nu au venit si ei cu un scut cu 10 cm mai inalt, ca sa nu mai aiba frunzele pe unde se strecura intre scut si esapament.

Poate dauna grav la imagine daca se va intampla ca undeva, in lumea asta, un freeride sa reuseasca sa dea foc unei paduri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

exact acelasi lucru se intampla si la mine ...dar eu am un 400 exc din 2001...

pai m-ai si citat ... am scris clar, lasi dupa ce pornesti cu socul vreo 20 de secunde ..... apoi bagi socul inapoi si lasi vreo 5 minute sa mearga in gol la relanti sa se invalzeasca foarte bine. la freeride daca nu faci asa, cand tragi ambreiajul si bagi intr-o viteza iti moare sau apoi daca nu iti moare (adica s-a incalzit cat de cat) ti se va opri daca incerci sa pleci de pe loc. cred ca tine de injector, dar nu sunt mecanic sa am o parere avizata ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi m-am urcat si eu 2 minute pe un 350 freeride. E OK, greutate de 2 timpi si cuplu nesimtit. Insa tot nu e pe placul meu, probabil m-am invatat prea mult cu 2 timpi.

 

Problema mare e alta. La orice motocicleta normala, teava de esapament vine pe o parte a motorului. La acest model, vine printre motor si scut. Si, daca pui si niste cuie pe roata, toate frunzele uscate sunt agatate de cuie si aruncate fix in scut, peste evacuare.

Noi era sa dam odata grav foc la padure (flacara mare, de 2 oameni de-abia am reusit sa o stingem, cu pretul catorva arsuri superficiale pe maini). Plus de vreo doua ori, se oprea prietenul cu freeride-ul sa ma astepte, statea 10 secunde, si la plecare ii cadea din scut cate o frunza in flacari (pe care eu ma opream si o stingeam).

 

Cam nasol faptul ca ditamai inginerii de la KTM nu s-au gand la aceasta problema. Sau, daca s-au gandit, nu au venit si ei cu un scut cu 10 cm mai inalt, ca sa nu mai aiba frunzele pe unde se strecura intre scut si esapament.

Poate dauna grav la imagine daca se va intampla ca undeva, in lumea asta, un freeride sa reuseasca sa dea foc unei paduri.

asta cu frunzele apeinse n-am auzit-o pana acum, dar si pe mine ma seaca, daca pe o urcare prinzi o balta sau ceva asemanator instant ajunge apa pe teava aia si iti lasa impresia ca iti fierbe motorul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil nu sunt la voi atatea frunze ca aici, nu aveti ravene unde se strang straturi de ingropi toata roata.

 

Solutia este o tabla de 10 cm inaltime, eventual cu cateva gauri in ea pentru aerisire, prinsa in continuarea scutului, peste evacuare. Dar asta ar fi trebuit gandita direct de KTM, nu sa dai foc la padure prima data, si apoi sa improvizezi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alo alo,ca sa ma arzi cu freeride-ul inseamna ca nici nu ma vezi cu 300-le ? :-L

ziceam ca eu voi fi pe freeride, nu tu. Tu poti sa fi pe orice, ca nu am ochi la spate :PPP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi m-am urcat si eu 2 minute pe un 350 freeride. E OK, greutate de 2 timpi si cuplu nesimtit. Insa tot nu e pe placul meu, probabil m-am invatat prea mult cu 2 timpi.

 

Problema mare e alta. La orice motocicleta normala, teava de esapament vine pe o parte a motorului. La acest model, vine printre motor si scut. Si, daca pui si niste cuie pe roata, toate frunzele uscate sunt agatate de cuie si aruncate fix in scut, peste evacuare.

Noi era sa dam odata grav foc la padure (flacara mare, de 2 oameni de-abia am reusit sa o stingem, cu pretul catorva arsuri superficiale pe maini). Plus de vreo doua ori, se oprea prietenul cu freeride-ul sa ma astepte, statea 10 secunde, si la plecare ii cadea din scut cate o frunza in flacari (pe care eu ma opream si o stingeam).

 

Cam nasol faptul ca ditamai inginerii de la KTM nu s-au gand la aceasta problema. Sau, daca s-au gandit, nu au venit si ei cu un scut cu 10 cm mai inalt, ca sa nu mai aiba frunzele pe unde se strecura intre scut si esapament.

Poate dauna grav la imagine daca se va intampla ca undeva, in lumea asta, un freeride sa reuseasca sa dea foc unei paduri.

 

 

Exista un eayzfix la problema asta. Se umple spatiul dintre scut si evacuari cu bureti de spalat vase din aia din inox.

 

 

Ideea nu imi apartine am citit+o pe advrider cu ani in urma si a fost aplicata pe niste F800GS in Siberia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut mountain bike-uri cu triple tree mai solid decat la trotineta asta.Sunt din tabla ranforsata de vreo 3mm.Un mare minus.



Probabil nu sunt la voi atatea frunze ca aici, nu aveti ravene unde se strang straturi de ingropi toata roata.

 

Solutia este o tabla de 10 cm inaltime, eventual cu cateva gauri in ea pentru aerisire, prinsa in continuarea scutului, peste evacuare. Dar asta ar fi trebuit gandita direct de KTM, nu sa dai foc la padure prima data, si apoi sa improvizezi.

Sau sa o invelesti cu heat wrap.Eu asa am procedat la wr 450.Nu mai ai nici o grija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Freeride 350.

O mare realizare a constructorului austriac .

Iata in prima zi de utilizare .

 

 


» Post actualizat in 26 Nov 2014 19:31

...o frumosa zi de toamna cand frunza copacilor de-abia căzuse . De retinut faptul ca motorul are repriza excelenta . Efectiv se mentine in cuplu la diversele plaje de sarcina nefiind nevoit sa schimbi treapta de viteza .

La coborare intradevar am constatat ca se comporta cam ciudat in raport cu alte motociclete pe care le-am condus .

 


» Post actualizat in 26 Nov 2014 19:34


» Post actualizat in 26 Nov 2014 19:35

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...