Sari la conținut

KTM 350 Freeride


2Short
 Share

Postări Recomandate

  • 2 months later...
  • Răspunsuri 82
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

KTM 350 Freeride = un dezastru.

Dupa ce abia m-am obisnuit cu el si l-am laudat atata, mi-a facut figura!

La 140 de ore s-a gripat motorul din cauza angrenajului pompei de ulei, adica niste roti dintate din plastic.

'tui in gura de austrieci, cum plm s-au gandit ei sa puna angrenaj de plastic la cea mai importanta piesa dintr-un motor de 8000 de euro.

Pe langa asta am gasit filtrul de pe aspiratia pompei in baia de ulei, adica nu la locul lui, probabil boul ala care a montat motorul era mahmur sau doar idiot.

Baniuiesc ca pompa s-a blocat din cauza unei mizerii care a intrat in pompa, cu toate ca la demontare nu am gasit nimic si pompa se rotea usor.

Dupa reparatie am inlocuit si rotitele dintate cu unele facute din aluminiu.

Dubioasa treaba si foarte costisitoare, pai sa-ti mai iei KTM in 4 timpi?

In concluzie KTM in 4 timpi e un bull shit. (am inteles ca mai toate au acest angrenaj din plastic)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am testat si eu un 350 2014, mi-a placut destul de mult insa franele sunt mult subdimensionate, dupa cateva coborari mai grele am ramas fara frane.

 

fierbe foarte repede, ventilatorul merge non stop

 

pe coborare lasa impresia de instabilitate fata de exc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Domnul Nicon, ceea ce nu ai inteles dumneata pe parcursul acestui topic este ca aici vorbim de Freeride 350 folosit la hard enduro (conform forumului in care ne aflam). Si, cand spui ca ramai fara frane pe o coborare, te referi ca e o coborare lunga, unde efectiv dupa un timp iti fierbe lichidul de frana in instalatie de la atata franare continua, si ramai brusc fara frane. Mi s-a intamplat asta si la motorul meu, rezolvarea fiind schimbarea lichidului actual cu unul cu punct de fierbere superior. Dar, cand si franele sunt subdimensionate fata de greutatea motorului, efectul de fierbere fiind mult mai des, atunci chiar e o problema cand te bagi pe trasee grele, cu coborari lungi.

De asemenea, Freeride are un sasiu mai mic decat EXC, distanta dintre roti fiind mai mica. E buna pe un tziki-tzaki, pentru ca poti sa-i ridici fata mai usor, insa pe o urcare pe care o faci la limita, fata i se ridica mai mult decat la un EXC, iar datul peste cap e mult mai frecvent.

Si, nu in ultimul rand, mie mi se pare o anomalie faptul ca faci un motor enduro, numai bun de intrat prin covoare de frunze uscate (cum au inceput deja sa apara prin padure), si ii pui evacuarea pe sub motor, cu risc de aprindere a frunzelor (daca te afunzi prea mult in ele).

 

Ca si o experianta personala: Cunosc un singur om cu Freeride 350, ma plimb cu el de vreo 3 ani. Am dat foc odata la un morman de frunze cand am intrat in el, si de-abia l-am stins. Dar, nu stiu eu cum se face, insa acest Freeride are tot timpul probleme. Ba cu electromotorul, ba cu injectia, etc. Problema e ca, oricat l-a dus pe la specialisti, tot timpul se chinuie cu el cand iese. Ba porneste bine la garaj dar, dupa ce se incalzeste bine, porneste greu in teren, ba nu mai porneste dimineata, etc. Per total, un motor mult prea complicat pentru simplicitatea ce se cere in hard enduro (aici trebuie sa ai un motor simplu, ca sa-l faci sa mearga daca-ti crapa in teren).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Nicoane

sunt de acord cu tine ca e usoara, manevrabila, are cuplu, da nu-i de hard enduro in nici un caz.. E pentru noi astia mai trecuti, ca-i mai putin nervoasa si usor de controlat. De ce au toti profi 300 in doi timpi?

Cat despre mecanica e un rahat de motor fara fiabilitate si costuri uriase de intretinere fata de 2 timpi.

Dupa ce am patit-o cu pinioanele de plastic de la pompa de ulei, alta belea saptamana trecuta.

Urcam o panta destul de grea si am prins cu roata spate un cablu de tractare ramas de la hotii de lemne. S-a invartit pe roata de vreo 4 ori dupa care a blocat-o. Dupa ce l-am scos cu chiu cu vai nu mi-a mai pornit la cheie. Noroc ca pornea la vale si asfel nu am ramas in drum.

Ce s-a intamplat? Blocandu-se roata s-a oprit motorul si presiunea de ulei a scazut. Intinzatorul de lant fiind impins de presiunea de ulei nu a mai presat lantul si mi-a sarit 2-3 dinti din cauza cablului care tragea roata in sens invers. Norocul a fost ca nu mi-a bulit supapele.

Am auzit eu ca unii pun intinzator mecanic da nu i-am bagat in seama, asa ca asta am facut si asta recomand la toti cu motoare cu intinzator hidraulic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Si Freeride-ul lovestre din nou:

Dupa ce in ultimele 2 luni a primit electromotor nou si pompa de benzina noua, acestea fiind diagnosticate de catre un service cunoscut de KTM-uri ca fiind problema pentru care, din cand in cand, nu mai porneste, Freeride-ul s-a gandit sa ne faca in ciuda si sa se opreasca definitiv chiar in timpul cursei de la Monteoru de week-end-ul trecut. Noroc ca s-a oprit langa un forestier si am putut sa-l tractez pe prietenul cu Freeride-ul, ca altfel, daca se oprea prin vreo vagauna, nu stiu cum ne mai intorceam.

Asa ca. domnu' Nicon, daca dumneata ai un FR care merge, e o raritate, sa stii. Eu m-am convins pentru totdeauna ca e, vorba colegului, un rahat de motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Eu sunt unul din proprietarii incantați de Fr . După remedierea unor mici probleme cu Pornirea de natura electronica motoreta nu a mai făcut nici o figura. Acum pompe de ulei gripate-sparte sau mai văzut și la alte modele-mărci dar nu apare pe nicăieri ca fiind o problema generalista de Fr , oricum odată cu introducerea injecției la 2 timpi sa va așteptați și la alea sa mai rămână prin pădure din motive stranii (de multe ori multă electronica strica).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Ma ajuta si pe mine cineva cu un sfat tehnic? La un Freeride 350 4T, nu mai vrea sa porneasca in nici un fel. Doar daca ii pun benzina in clapeta atunci o ia dar dupa scurt timp se opreste. Daca scot injectorul de pe pozitia lui si ii dau la automat, pulverizeaza benzina. Sa fie presiunea prea mica a pompei de benzina? Stie cineva ce presiune trebuie sa faca pompa? Mentionez ca am schimbat si pistonul (pentru ca initial am crezut ca nu are compresie) dar defectul este acelasi si dupa schimbarea pistonului. Bujie ok, compresie ok. Ce-ar putea fi?

Si inca ceva - daca se gaseste kit pentru pornire la pedala ?

Multumesc mult!


» Post actualizat in 03 May 2018 05:27

Problema rezolvata: TPS nu era reglat OK.

Cu kitul de pornire la pedala daca ma ajuta cineva.

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...