Sari la conținut

GPZ 500 - Blue Eagle


eugen_77
 Share

Postări Recomandate

Salut Eugene, o intrebare am la capacul de la alternator vine o garnitura de carton sau doar silicon?

 

si ink una saiba aia plata unde vine intre pinion si volanta sau intre motor si pinion?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 75
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut Eugene, o intrebare am la capacul de la alternator vine o garnitura de carton sau doar silicon?

 

si ink una saiba aia plata unde vine intre pinion si volanta sau intre motor si pinion?

Salut, Mihai.

 

1.Intre capac si carter este o garnitura, care se pune cu f putin silicon negru de temperatura, in asa fel incat sa nu iti ramana in compartimentul motor(poate sa astupe orificiile de gresare). O garnitura noua costa in jur de 30 roni, sau poti face una provizorie "de mana" dintr-un carton presat gen cutie de pantofi sau cum erau cutiile de Dero odata...

 

2. Saiba plata vine intre volanta si fraiul de pornire...

 

Sper ca ti-am fost de folos. Daca mai ai nelamuriri, te pot ajuta cu un sfat, doar daca stiu. :bigstar:

 

Succes. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, Mihai.

 

1.Intre capac si carter este o garnitura, care se pune cu f putin silicon negru de temperatura, in asa fel incat sa nu iti ramana in compartimentul motor(poate sa astupe orificiile de gresare). O garnitura noua costa in jur de 30 roni, sau poti face una provizorie "de mana" dintr-un carton presat gen cutie de pantofi sau cum erau cutiile de Dero odata...

 

2. Saiba plata vine intre volanta si fraiul de pornire...

 

Sper ca ti-am fost de folos. Daca mai ai nelamuriri, te pot ajuta cu un sfat, doar daca stiu. :bigstar:

 

Succes. :ok:

Da ms, dak mai dau de ceva nelamuriri vin cu intrebari. numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi - exista solutie de blocat filete de la Bison, e foarte buna si mult mai ieftina decat cea de la Loctite care dai faliment daca o cumperi! Bafta

Saru`mana.

 

:friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare Eugene, vin cu o intrebare

azi mam apucat sa reglez tachetii am inceput cu admisia am rotit volanta pana a ajuns semnu IC in dreptul santuletului toate bune camele is sus am reglat o,15 la amandoua pistoane am strans piulitele am verificat ink odata totu ok, trec la aevacuare invart pana vine iar semnu IC in dreptul santuletului si o cama incepe sa apese deja pe supapa deci nu pot regla tot invart si tot asa vine ba la un pistot cama incepe sa apese ba la altu knd pun pe semnul IC, am observat kand ajunge semnul IT in dreptul canalului atuncia ar fi un moment knd camele stau in sus la evacuare. astept lamuriri ms.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare Eugene, vin cu o intrebare

azi mam apucat sa reglez tachetii am inceput cu admisia am rotit volanta pana a ajuns semnu IC in dreptul santuletului toate bune camele is sus am reglat o,15 la amandoua pistoane am strans piulitele am verificat ink odata totu ok, trec la aevacuare invart pana vine iar semnu IC in dreptul santuletului si o cama incepe sa apese deja pe supapa deci nu pot regla tot invart si tot asa vine ba la un pistot cama incepe sa apese ba la altu knd pun pe semnul IC, am observat kand ajunge semnul IT in dreptul canalului atuncia ar fi un moment knd camele stau in sus la evacuare. astept lamuriri ms.

Am inteles.

Dubios. pt ca eu imi amintesc cum am lucrat la a mea, exact dupa ce am citit in manualul de service.

Se poate sa fi gresit eu, si sa fie semnul IC la pistonul 2 (cel din dreapta, pe partea cu ambreiajul) si TDC la pistonul din stanga (pe partea volantei).

Important este sa ai camele sus exact pe mijloc, si sa fie pe unul din semnele astea, cand faci reglajul...

Chiar nu imi dau seama la ora asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles.

Dubios. pt ca eu imi amintesc cum am lucrat la a mea, exact dupa ce am citit in manualul de service.

Se poate sa fi gresit eu, si sa fie semnul IC la pistonul 2 (cel din dreapta, pe partea cu ambreiajul) si TDC la pistonul din stanga (pe partea volantei).

Important este sa ai camele sus exact pe mijloc, si sa fie pe unul din semnele astea, cand faci reglajul...

Chiar nu imi dau seama la ora asta...

 

 

Da asa este semnul C pentru cilindrul dreapta si T pentru stangu am citit tradus din manual :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Da asa este semnul C pentru cilindrul dreapta si T pentru stangu am citit tradus din manual :friends:

Da,deja am uitat, dar m-am apucat ieri cu tata sa ii reglez din nou.In principiu, se regleaza tachetii ai caror came sunt indreptate in sus.

 

Intre timp,mi-am inlocuit si volanta defecta, cu una de tip nou, cu protectie, baterie pe gel noua, bujii noi, antigel schimbat, cauciuc spate schimbat...Din pacate nu mi-au mai ajuns banii si de ulei nou(insa am in motor 300V-ul de la Motul, care are maxim 4.000 km), si am cumparat doar filtrul deocamdata, iar saptamana viitoare, motoreta va iesi la plimbare prin tara...

 

Si cateva poze cu volanta nou montata, reglajul la tacheti, tata, fi-miu...

post-41838-0-04637300-1347610612_thumb.jpg

post-41838-0-17098500-1347610627_thumb.jpg

post-41838-0-00005500-1347610637_thumb.jpg

post-41838-0-78786400-1347610647_thumb.jpg

post-41838-0-26347900-1347610657_thumb.jpg

post-41838-0-84041400-1347610677_thumb.jpg

post-41838-0-55818000-1347610688_thumb.jpg

post-41838-0-60921100-1347610705_thumb.jpg

post-41838-0-62342100-1347610726_thumb.jpg

post-41838-0-44558600-1347610739_thumb.jpg

post-41838-0-17247900-1347610755_thumb.jpg

post-41838-0-91904900-1347610773_thumb.jpg

post-41838-0-93737600-1347610800_thumb.jpg

post-41838-0-33212100-1347610815_thumb.jpg

post-41838-0-55256700-1347610883_thumb.jpg

post-41838-0-51965700-1347610897_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos, poate pui si o filmare sa auzim cum toarce motorasu

Poate reusesc sa filmez ceva cu aparatul, ca maine am programata o iesire pe Cheia-Brasov-Rasnov. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GPZ500S... prima iubire nu se uita :makeout:. O motocicleta superba de pierdut vremea pe oriunde in lume fara nici o grija.

Fuge cand ii dai bice si consuma cat un scuter cand intri in panorama mode.

Si lucrul manual facut la tine in curte, piesele raspandite in tot garajul in timp ce reglezi supape. Injuraturile trase ca ai pus axele invers si se bloca motorul... urmat de o tura de vis. Prima iubire nu se uita.

 

PS: foarte tare ce ai facut cu motorul. Deja ma bate gandul sa incep sa caut ceva fierotanii la dezmembrari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoase comentariile voastre, si multumesc de aprecieri.

 

Ne-am intors din mini-concediu, cu GPZ-urile de 500, eu,sora-mea si cumnata-miu.

Pana la urma, traseul a fost Bucuresti-A3-Ploiesti-Valeni-Cheia-Brasov, innoptat la 3 Brazi in Predeal, apoi am revenit pe DN, cu escala in Busteni, un mic ocol la Manastirea Ghighiu de langa Ploiesti, apoi am revenit pe DN 1 pana la Dimieni-Tunari-Centura-Pantelimon, cu o noua "tura" pe camp, intrucat centura era blocata...

 

Per total, amandoua motoretele au consumat identic, undeva la 4,2-4,3%, asta pentru ca am mers "la consum", ca la plimbare, viteza de croaziera fiind undeva intre 80-100, de obicei la limita legala de viteza, cu cateva reprize destul de scurte unde am sarit de 140 km/h (cumnata-miu are cerneala inca proaspata pe permis, asa ca am mers lejer, fara riscuri).

 

Din pacate, sau din fericire, motoreta mea a inceput sa "tuseasca"putin pe o toba, doar la ralanti, (la intrarea in Ploiesti), dupa ce am urcat pe un drum de off-road, de la telecabina din Busteni in sus...si am rezolvat-o astazi, prin demontarea si curatarea carburatoarelor, pe care am tot amanat pana acum sa le curat...In schimb, motoreta se comporta foarte bine acum, raspunzand mai prompt la acceleratie. Deci, un rau necesar.

Imi pare rau ca nu am si un vacuumetru sa le sincronizez...

Mai am de schimbat lantul, ca imi "bate" destul de rau, si a trebuit sa imi cumpar pe drum un spray de vaselina...

 

Incerc sa "urc" cateva poze, si filmulete (de calitate proasta, pt ca sunt facute cu aparatul foto)...

Voi reveni cu altele...

 

Frumoase comentariile voastre, si multumesc de aprecieri.

 

Ne-am intors din mini-concediu, cu GPZ-urile de 500, eu,sora-mea si cumnata-miu.

Pana la urma, traseul a fost Bucuresti-A3-Ploiesti-Valeni-Cheia-Brasov, innoptat la 3 Brazi in Predeal, apoi am revenit pe DN, cu escala in Busteni, un mic ocol la Manastirea Ghighiu de langa Ploiesti, apoi am revenit pe DN 1 pana la Dimieni-Tunari-Centura-Pantelimon, cu o noua "tura" pe camp, intrucat centura era blocata...

 

Per total, amandoua motoretele au consumat identic, undeva la 4,2-4,3%, asta pentru ca am mers "la consum", ca la plimbare, viteza de croaziera fiind undeva intre 80-100, de obicei la limita legala de viteza, cu cateva reprize destul de scurte unde am sarit de 140 km/h (cumnata-miu are cerneala inca proaspata pe permis, asa ca am mers lejer, fara riscuri).

 

Din pacate, sau din fericire, motoreta mea a inceput sa "tuseasca"putin pe o toba, doar la ralanti, (la intrarea in Ploiesti), dupa ce am urcat pe un drum de off-road, de la telecabina din Busteni in sus...si am rezolvat-o astazi, prin demontarea si curatarea carburatoarelor, pe care am tot amanat pana acum sa le curat...In schimb, motoreta se comporta foarte bine acum, raspunzand mai prompt la acceleratie. Deci, un rau necesar.

Imi pare rau ca nu am si un vacuumetru sa le sincronizez...

Mai am de schimbat lantul, ca imi "bate" destul de rau, si a trebuit sa imi cumpar pe drum un spray de vaselina...

 

Incerc sa "urc" cateva poze, si filmulete (de calitate proasta, pt ca sunt facute cu aparatul foto)...

Voi reveni cu altele...

 

..

Filmulet depasire.MPG

post-41838-0-89958400-1348157969_thumb.jpg

post-41838-0-56939400-1348157986_thumb.jpg

post-41838-0-77170600-1348158003_thumb.jpg

post-41838-0-11917400-1348158019_thumb.jpg

post-41838-0-39363000-1348158039_thumb.jpg

post-41838-0-91591700-1348158067_thumb.jpg

post-41838-0-02221000-1348158098_thumb.jpg

post-41838-0-78076700-1348158128_thumb.jpg

post-41838-0-92390600-1348158173_thumb.jpg

post-41838-0-58588400-1348158207_thumb.jpg

post-41838-0-13339000-1348158254_thumb.jpg

post-41838-0-55318300-1348158314_thumb.jpg

post-41838-0-22111500-1348158353_thumb.jpg

post-41838-0-48792400-1348158463_thumb.jpg

post-41838-0-39218500-1348158527_thumb.jpg

post-41838-0-50265700-1348158560_thumb.jpg

post-41838-0-85323900-1348158659_thumb.jpg

post-41838-0-09048800-1348158691_thumb.jpg

post-41838-0-08156900-1348159032_thumb.jpg

post-41838-0-65068300-1348159062_thumb.jpg

post-41838-0-41856600-1348159088_thumb.jpg

post-41838-0-33614700-1348159215_thumb.jpg

post-41838-0-04135300-1348160259_thumb.jpg

post-41838-0-25378200-1348160287_thumb.jpg

post-41838-0-01114500-1348160322_thumb.jpg

post-41838-0-65713500-1348160388_thumb.jpg

post-41838-0-32772000-1348160448_thumb.jpg

post-41838-0-11585700-1348160486_thumb.jpg

post-41838-0-92144000-1348160500_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca ai pus pozele ca am cateva intrebari legate de carburatoare, cum se regleaza suruburile alea doua sau cum sor numi care iesa in fata clapetei pun si o poza k sa intelegi mai bn si ce reglaje mai sunt in afara de sincronizat si de nivel, si restu intrebarilor in poza.

 

Bine ca ai pus pozele ca am cateva intrebari legate de carburatoare, cum se regleaza suruburile alea doua sau cum sor numi care iesa in fata clapetei pun si o poza k sa intelegi mai bn si ce reglaje mai sunt in afara de sincronizat si de nivel, si restu intrebarilor in poza.

Nu reusesc sa pun poaza deci sa fiu mai explicit, suruburile alea care se se isurubeaza de jos iar varfu iese in fata clapetei de acceleratie, alta intrebare vad la carburatoarele tale niste teuri de plastic ce sa conecteaza la ele k la mine nu sunt, si ink ceva mai e un furtun in afar de alimentare pt ce este si unde se conecteaza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca ai pus pozele ca am cateva intrebari legate de carburatoare, cum se regleaza suruburile alea doua sau cum sor numi care iesa in fata clapetei pun si o poza k sa intelegi mai bn si ce reglaje mai sunt in afara de sincronizat si de nivel, si restu intrebarilor in poza.

 

 

Nu reusesc sa pun poaza deci sa fiu mai explicit, suruburile alea care se se isurubeaza de jos iar varfu iese in fata clapetei de acceleratie, alta intrebare vad la carburatoarele tale niste teuri de plastic ce sa conecteaza la ele k la mine nu sunt, si ink ceva mai e un furtun in afar de alimentare pt ce este si unde se conecteaza?

Salut, Mihai.

Deci, surub de reglaj pe exterior, ai doar surubul ala cu terminatie de plastic,jos, intre carburatoare, de unde reglezi ralanti-ul, si un surub sus, intre carburatoare, de unde se regleaza doar carburatorul din dreapta, sa fie turatia egala in ralanti cu cel din stanga. Eu m-am ferit pana acum sa il reglez, sa nu cumva sa il reglez mai prost decat inainte, pt ca nu am ceasuri vacuumetrice. Fabricantul spune ca se regleaza si "dupa ureche", ascultand tobele.

 

In carburatoare, jos, dupa ce demontezi paharele de nivel, mai sunt 2 suruburi de reglaj ale amestecului, incastrate, care sunt reglate din fabrica, si e indicat sa nu umbli niciodata la ele.

 

Ca furtune, ai asa:

- furtun subtire care vine din robinetul de la rezervor - alimenteaza cu benzina

- furtun gros care vine tot din robinet / partea din spate - este furtun de vacuum, si intra intre carburatoare, la teava mobila din spate, fara de care nu se alimenteaza corect, si merge "in valuri"

- furtun gros care iese dintre carburatoare, de la teava mobila din fata - este furtunul de supraplin, care elimina sub motocicleta surplusul de benzina din carburatoare

 

Teurile de plastic, sunt conectate intre ele, sub carburatoare, cu un furtunas scurt, spre interior, iar spre exterior se conecteaza cu cele doua furtunele de antigel, respectiv cel care vine de la intrarea tevilor de la antigel de langa bujii in partea stanga, iar cel din dreapta vine de la furtunul de langa pompa de apa de pe partea dreapta.,.Rolul lor este de a incalzi carburatoarele, necesar pe vreme rece, altfel ar trebui sa stai mereu cu socul tras....

Spalarea se face doar cu benzina sau Decarburol, iar daca incerci cu diluant, se vor umfla garniturile de la pahare...

 

In partea de sus, desfaci cele 4 suruburi, ai grija la acul de dozaj, si la mambranele de cauciuc, pe care e mai bine doar sa le sufli putin, pentru ca risti sa le spargi/rupi...

Editat de eugen_77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

 

cumpar baie de ulei kawasaki kle 500,er 5, en 500,gpz 500 cu conditia sa nu fie sudata sau lovita puternic

in situatia in care ma poti ajuta,astept un pm

Salut.

Din pacate, nu te pot ajuta...nu am mai nimik din motor.

 

Toate bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, Mihai.

Deci, surub de reglaj pe exterior, ai doar surubul ala cu terminatie de plastic,jos, intre carburatoare, de unde reglezi ralanti-ul, si un surub sus, intre carburatoare, de unde se regleaza doar carburatorul din dreapta, sa fie turatia egala in ralanti cu cel din stanga. Eu m-am ferit pana acum sa il reglez, sa nu cumva sa il reglez mai prost decat inainte, pt ca nu am ceasuri vacuumetrice. Fabricantul spune ca se regleaza si "dupa ureche", ascultand tobele.

 

In carburatoare, jos, dupa ce demontezi paharele de nivel, mai sunt 2 suruburi de reglaj ale amestecului, incastrate, care sunt reglate din fabrica, si e indicat sa nu umbli niciodata la ele.

 

Ca furtune, ai asa:

- furtun subtire care vine din robinetul de la rezervor - alimenteaza cu benzina

- furtun gros care vine tot din robinet / partea din spate - este furtun de vacuum, si intra intre carburatoare, la teava mobila din spate, fara de care nu se alimenteaza corect, si merge "in valuri"

- furtun gros care iese dintre carburatoare, de la teava mobila din fata - este furtunul de supraplin, care elimina sub motocicleta surplusul de benzina din carburatoare

 

Teurile de plastic, sunt conectate intre ele, sub carburatoare, cu un furtunas scurt, spre interior, iar spre exterior se conecteaza cu cele doua furtunele de antigel, respectiv cel care vine de la intrarea tevilor de la antigel de langa bujii in partea stanga, iar cel din dreapta vine de la furtunul de langa pompa de apa de pe partea dreapta.,.Rolul lor este de a incalzi carburatoarele, necesar pe vreme rece, altfel ar trebui sa stai mereu cu socul tras....

Spalarea se face doar cu benzina sau Decarburol, iar daca incerci cu diluant, se vor umfla garniturile de la pahare...

 

In partea de sus, desfaci cele 4 suruburi, ai grija la acul de dozaj, si la mambranele de cauciuc, pe care e mai bine doar sa le sufli putin, pentru ca risti sa le spargi/rupi...

Salut Eugene, ms pentru explicatii am priceput cum sta treaba, numai k la mine e o problema nici urma de teuri gaurile unde ar veni sunt infundate cu niste dopuri de cupru sau bronz si nici in bara aia care uneste carburatoarele nu exista decupaje in dreptul gaurilor, si nici la intrarea tevilor de la antigel de langa bujii si la pompa de apa nu vad nici o reductie unde sar conecta aceste furtune???????????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Eugene, ms pentru explicatii am priceput cum sta treaba, numai k la mine e o problema nici urma de teuri gaurile unde ar veni sunt infundate cu niste dopuri de cupru sau bronz si nici in bara aia care uneste carburatoarele nu exista decupaje in dreptul gaurilor, si nici la intrarea tevilor de la antigel de langa bujii si la pompa de apa nu vad nici o reductie unde sar conecta aceste furtune???????????

Am inteles.

Nu stiu ce sa zic, poate asa este modelul tau, sau poate fostul propietar a facut improvizatii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles.

Nu stiu ce sa zic, poate asa este modelul tau, sau poate fostul propietar a facut improvizatii...

Ced ca asa e modelu, nu pare a fi nimik improvizat pe acolo, las asa dak zici k e pentru sezonu rece. sanatate

 

Salutare domnu Eugen, ink o intrebare pentru matale sper k nu te deranjez tot pun intrebari, te intreb pe tine ca tu ai mesterit tot motoru si cunosti fiecare piesa, intrebarea este vine cava acolo o aparatoare la amortizor pun si poza sa intelegi mai bine

post-62201-0-47306100-1348686767_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...