Sari la conținut

Suzuki GSX 1000r k6 Power Comander


Postări Recomandate

Mai sint multi care iubesc liniutzele si viseaza sute de cai la roata, dar din lipsa de imaginatie si experientza omit urmatoarele:

 

Quick Shifter

Lungirea treptelor de viteza 1-a si a 2-a. Mai mult 1-a si putin a 2-a. Dupa aceea se scurteaza mult raportul final de transmisie prin lantz. Daca nu se schimba pinioanele in cutia de viteza, scurtarea raportului de transmisie final nu ajuta PREA mult, la start, moto o ia mai mult pe-o roata si se pierd multi metri.

 

Daca se scoate limitarea de turatie trebuie sa se schimbe si arcurile de supape cu unele mai tari, cresterea turatiei implica si viteze de revenire a supapelor mai mari, fara arcuri mai tari, ramin supapele semideschise si mai mult rau face.

 

Un ignition module cu care sa se mareasca avansul scinteii la turatii inalte plus benzina cu cifra octanica mare, peste 100 real, nu ce vinde OMV.

 

Rescrierea softului computerului motocicletei, costa 200euro. Se anuleaza toate restrictiile puse in fabrica special pt treptele de viteza inferioare, din motive de sigurantza pt pilot.

 

Foarte important: cauciuc spate MOALE si proaspat. Un cauciuc stradal normal, chiar incalzit, la 160 cai la roata are scapari centimetrice, se poate vedea lejer ämanuntul asta cind se pune motocicleta pe Dynorun si se masoara puterea in treptele inferioare, a 1-a , a 2-a, chiar si a 3-a. Toti centimetrii se aduna si dau metri bun la capatul celor 400m.

 

Conteaza extrem de mult prima secunda de la plecare, 10m pierduti in primii 50m sint greu de recuperat in urmatorii 350m, chiar daca pilotii sint egali ca greutate dar e o diff de putere de 10-15 cai in minus intre moto din fatza si cea din spate.

 

Lungire lantului cu un rind de zale pt ducerea rotii tractoare cit mai in spate, fiecare milimetru conteaza pt pastrarea rotii fatza pe asfalt. Cred ca sint maxim 5 oameni in Romania (in afara din cei ce sa dau la curse) care stiu aceste mici amanunte. Restul, investesc mii de euro in evacuari megascumpe cu rezultate insignifiante, adauga Powercommandere fara harti personalizate si care, mai mult rau fac.

 

Pozitie incorecta pe motocicleta, corpul trebuie sa se pozitioneze paralel cu motocicleta, capul sub parbriz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

si apropo vad ca va tineti tare dar de ce la satul mare in 2011 nimeni din ro nu a luat top 3 la moto drag ? am impresia ca pe bicicleta nu puteti merge dar nu moto

 

 

 

 

pentru ca aia buni care au demonstrat moca ce era de demonstrat acum se dau pe bani...ai inteles acum?

si cum a zis cineva bine mai sus, tu vorbesti de bagat bani in tuning da' e scump hotelul.

 

vrei sa faci liniute la 400m atunci tine-ti k6-le

vrei sa treci la mila ori bagi peste 10k in el ori iei altceva.

sau mai ai varianta ieftina in care pui NOS si dupa 4-5 jet-uri schimbi motorul, asa ca pune pariu pe o suma care sa acopere cheltuiala ca sa mai ramai si cu ceva.

daca nu stii sa iei startul si cand sa schimbi vitezele poti sa-ti iei ce vrei tu ca tot pe locul 2 o sa iesi.

 

 

bafta!

Editat de brembo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

am sub 90kg la momoent nu era bin setat power comander,la turatii mari nu primeam puterea care aveam nevoie,+ era toamna si batea vint in fata,in alt video se vede accelerarea mult mai rapida,

cit de novice ma indoiesc,am 3 ani de cind particip in auto drag si 1 an am inceput cu moto,am spus odata si nu mai repet,alte motociclete nu ma intereseaza,eu cu 15 000$ pot sami procur Turbo busa insa sensul ?sau care 20 000euro investire? eu cu un prieten in audi nu am investit atita pentru 800 cai putere dar tu imi zici de moto ? ma faci sa rid,voi probabil nu aveti ideie de tehnica

eu sunt conteresat cu acest tip de motocicleta sa scot un potential bun, cu atit mai mult ca il are,in video daca zici ca ai privit,pai ai fi vazut ca k7 sub aceleasi setari, sau r1 sau s1000rr ramin in urma mea?

astazi am apelat la 2 contore din rusia,raspunsul lor a fost astfel,

 

lucru la motor doar

setarile pe dyno 25$ /h

 

 

pregatirea la supapele de titan 35$

pentru prelucrarea valului cotit 100-150$

pentru altul nou pina la 400300$

tocirea fiecarui cilindru costa 30-45$

satunul 150$

pistonul 80$

 

ei ofera un rezultat de 20-30% si la tot ofera garantie

 

la fel meau propus systeme de azot umede si uscate de la 400-1500$

 

alta contora mea dat raspuns la fel si meau propus turbo kit +50-500cai putere

poftim ce modificari sunt nevoie

  • поршни Athena, JT Pistons, Wiseco (кованные облегченные, либо усиленные с измененной формой днища поршня для турбированных двигателей),
  • шатуны CARRILLO (титановые, кованные, укороченные, удлиненные),
  • клапана APE (титановые),
  • фильтры (нулевого сопротивления),
  • коллекторы (впускные, выпускные),
  • карбюраторы Keihin, MIKUNI, LECTRON DRAG RACING (плоскодросельные с ускорительным насосом).

Acuma faceti comparatie ce raspuns voi mea-ti oferit si ce raspuns am primit in alta parte,intrebarea la fel a fost doar scrisa in rusa,sa va fie rusine la obraz ca va dati tare insa macar un raspuns adecvat sau o indreptate normala nu ati putut da,cica alta moto,orce prost poate sa zica la fel

Editat de Krakadil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai sint multi care iubesc liniutzele si viseaza sute de cai la roata, dar din lipsa de imaginatie si experientza omit urmatoarele:

 

Quick Shifter

Lungirea treptelor de viteza 1-a si a 2-a. Mai mult 1-a si putin a 2-a. Dupa aceea se scurteaza mult raportul final de transmisie prin lantz. Daca nu se schimba pinioanele in cutia de viteza, scurtarea raportului de transmisie final nu ajuta PREA mult, la start, moto o ia mai mult pe-o roata si se pierd multi metri.

 

Daca se scoate limitarea de turatie trebuie sa se schimbe si arcurile de supape cu unele mai tari, cresterea turatiei implica si viteze de revenire a supapelor mai mari, fara arcuri mai tari, ramin supapele semideschise si mai mult rau face.

 

Un ignition module cu care sa se mareasca avansul scinteii la turatii inalte plus benzina cu cifra octanica mare, peste 100 real, nu ce vinde OMV.

 

Rescrierea softului computerului motocicletei, costa 200euro. Se anuleaza toate restrictiile puse in fabrica special pt treptele de viteza inferioare, din motive de sigurantza pt pilot.

 

Foarte important: cauciuc spate MOALE si proaspat. Un cauciuc stradal normal, chiar incalzit, la 160 cai la roata are scapari centimetrice, se poate vedea lejer ämanuntul asta cind se pune motocicleta pe Dynorun si se masoara puterea in treptele inferioare, a 1-a , a 2-a, chiar si a 3-a. Toti centimetrii se aduna si dau metri bun la capatul celor 400m.

 

Conteaza extrem de mult prima secunda de la plecare, 10m pierduti in primii 50m sint greu de recuperat in urmatorii 350m, chiar daca pilotii sint egali ca greutate dar e o diff de putere de 10-15 cai in minus intre moto din fatza si cea din spate.

 

Lungire lantului cu un rind de zale pt ducerea rotii tractoare cit mai in spate, fiecare milimetru conteaza pt pastrarea rotii fatza pe asfalt. Cred ca sint maxim 5 oameni in Romania (in afara din cei ce sa dau la curse) care stiu aceste mici amanunte. Restul, investesc mii de euro in evacuari megascumpe cu rezultate insignifiante, adauga Powercommandere fara harti personalizate si care, mai mult rau fac.

 

Pozitie incorecta pe motocicleta, corpul trebuie sa se pozitioneze paralel cu motocicleta, capul sub parbriz.

mersi macar o persoana ma inteles cu adevarat ceea ce imi doresc eu si pentru ce am nevoie de asa ceva

cauciucuri folosesc slicuri Shinko, sunt foarte bune,pe beton am scos un rezultat sub 10 sec ET ,pe anvelope simple la star imi adera, pe beton dau start la 5000-5500 rpm traseu simplu sub 7000rpm, mai mult nu risc sa dau caci ma arunca in spate sau adereaza foarte tare si pierd accelerarea

treptele le schimb fara ambreeaj imi permit sa cistig ceva timp,cind am inceput drag moto cu acest moto aveam rezultat de 10.6 -10.7 la moment am inbunatatit pina 10sec ,pentru unul mai bun sunt nevoie de modificari la motor si turatii mai mari la motor,caci sa pot finisa cu a 3-a treapta,findca asa sunt nevoit ca sa dau a 4-a,la o mila deja e problematic findca la ultima participare concurenta e foarte mare,nu numai parte motor dar si auto care pe stock nu poti face nimic,de turbo m-am dezis caci pentru zi de zi trebuie alta moto,cu aceasta e imposibil sa merg in oras sau cu cineva in spate

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

satunul, valul cotit si tocirea cilindrului. :lol: eu zic sa te rezumi la rusa ca in romana ce ai spus tu aici nu inseamna nimic.

eu am incercat sa explic cam ce modificari se vor facee

 

pentru ca aia buni care au demonstrat moca ce era de demonstrat acum se dau pe bani...ai inteles acum?

si cum a zis cineva bine mai sus, tu vorbesti de bagat bani in tuning da' e scump hotelul.

 

vrei sa faci liniute la 400m atunci tine-ti k6-le

vrei sa treci la mila ori bagi peste 10k in el ori iei altceva.

sau mai ai varianta ieftina in care pui NOS si dupa 4-5 jet-uri schimbi motorul, asa ca pune pariu pe o suma care sa acopere cheltuiala ca sa mai ramai si cu ceva.

daca nu stii sa iei startul si cand sa schimbi vitezele poti sa-ti iei ce vrei tu ca tot pe locul 2 o sa iesi.

 

 

bafta!

 

acolo ca sa stau e nevoie de foarte mult timp,+ distanta de citeva mii km e costisitor,in ro imi era mai usor,caci am la cine sa stau si nu e atit de departe,voi economisi la 1000$ care pot baga in tuning,

pentru 402m de rezultat sunt multumit,se poate inbunatati doar tehnic sau trasa cu cleila 1 mila principala problema este limita vitezei 299,eu o ating si merg cu ea inca o bucata buna de traseu,din cite m-am interesat cea mai bun varianta este scoaterea limitei, si deja modificarea motorul pentru turatii mari,

cit legat de sumele care zici nici la turbo kit nu ajunge asa suma,pentru nos se fac schimbari la piese care la folosire No2 nu se deteoreaza motorul

Editat de Krakadil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul asta...eu zic sa iei legatura cu un baiat de aici....userul SabinRace

El este un fel de guru in pregatirea motocicletelor cu bani putini si foarte performant!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo daca sunt doritori sunteti invitati in ukraina pe 25 august daca nu ma gresesc, la intreceri de 402/800/1 mila

pentru mai multe informatii puteti sa ma contactati skype sau va ofer contact direct cu organizatorul

Editat de Krakadil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Detin motocicleta GSX-R 1000 k6 cu Akrapovic Exhaust System,cind am cumparato power comander...

 

Opreste-te aici !Iti pierzi vremea degeaba....astia-s ocupati cu schimb ulei ,intindere lant sau ceva...nu-ti mai bate capu`.orienteaza-te spre ungaria (ago motors) austria sau germania.da-i dreq pe astia ca habar n-au.da-i dreq

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Am citit si cred ca rusii ai ofereau varianta de marire a cilindreei.La Sibiu sunt 2 persoane care si-au facut asa ceva la moto:Andrei la zx12 si Yoda la busa k4.In zx stiu ca a bagat cateva miii bune de dolari.Cat despre o mila...in afara de Zzr si busa nu prea sunt motoare competente de serie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...