Sari la conținut

Probleme electrica + explozie in toba


Postări Recomandate

Salutare!

 

Detin un Hornet din 98 de un an si ceva. Motocicleta a mers super pana acum doua zile. Dupa o saptamana de tinut in garaj, am vrut sa o scot ieri. Bag cheia, se aprinde bordul si cand apas pe starter, pica toate luminile de pe bord. nici urma de demarator , macar sa incerce sa se miste. Bun, o pornesc impinsa si plec la drum. Am zis ca se incarca bateria in mers...Semnalele si farul mergeau fara nicio problema(In mers). La urmatoarea pornire constat cu stupoare ca face la fel. apas pe starter si pica luminile de pe bord. Inchid contactul si-l deschid din nou. luminile se aprind apas pe start si aceeasi problema. Repetand manevra, am sesizat in mic ,, click'' care vine de sub sa(cabluri sigurante?) Sigurantele pareau ok. In fine, am pornit-o din nou impinsa si pe drum spre garaj, in viteza a doua, pe la 8000 de ture mi-a dat o explozie in toba de toata frumusetea, urmata de o flacara de juma de metru(confirmata de amicul meu de plimbare din spate). Motorul s-a oprit in mers iar electrica , evident s-a inchis...

Dupa curatat rahatul din pantaloni :rusinica: am impins-o din nou... a pornit, dar mi-a murit cand am bagat-o in a 2-a...

In fine,Am inteles ca ar fi vorba de un scurt, dar nu-mi explic megarateul din toba...Ati mai patit asa ceva?

-Am verificat sigurantele si erau ok(toate cele 4)

-O sa verific si bujiile

-Ce anume trebuie sa verific la electrica si, mai ales de unde vine ,, click-ul'' ce se aude de sub sa cand apas pe starter?

Ideea e ca nu stiu daca pot ajunge la un service cu ea pe roti. Sper sa nu se fi prajit ceva, mai ales ca vroiam sa o marit cuparere de rau.

 

Multumesc mult si astept sfaturi binevoitoare :cheers:

 

Scuze daca v-am plictisit prea rau :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

 

-Am verificat sigurantele si erau ok(toate cele 4)

-O sa verific si bujiile

-Ce anume trebuie sa verific la electrica si, mai ales de unde vine ,, click-ul'' ce se aude de sub sa cand apas pe starter?

Ideea e ca nu stiu daca pot ajunge la un service cu ea pe roti. Sper sa nu se fi prajit ceva, mai ales ca vroiam sa o marit cuparere de rau.

 

Multumesc mult si astept sfaturi binevoitoare :cheers:

 

Scuze daca v-am plictisit prea rau :unsure:

schimba bateria!

atat.

"klicul" e relel de pornire care nu are suf curent sa "cupleze"

rateul reprezinta benzina nearsa ajunsa in evacuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

schimba bateria!

atat.

"klicul" e relel de pornire care nu are suf curent sa "cupleze"

rateul reprezinta benzina nearsa ajunsa in evacuare.

Corect!

Si verifica mufele mai ales pe cea de la releul de pornire ,o mufa rosie 4 papuci si sub ea este siguranta de 30A

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult de reply-uri!

 

Daca e doar bateria, ar fi super, eu deja calculam preturile la relee si statoare.

 

Mentionez, ca acum o saptamana am spalat-o si , atunci probabil s-a stricat bateria.( relativ noua)

 

O sa o schimb sa vad cum sta treaba si revin cu detalii sau intrebari.

 

O seara faina!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult de reply-uri!

 

Daca e doar bateria, ar fi super, eu deja calculam preturile la relee si statoare.

 

Mentionez, ca acum o saptamana am spalat-o si , atunci probabil s-a stricat bateria.( relativ noua)

 

O sa o schimb sa vad cum sta treaba si revin cu detalii sau intrebari.

 

O seara faina!

ar putea fi doar o borna destransa ... verifica intai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia zi,ai spalat o la spalatorie sau cu furtunul? ai bagat apa pe la blocul motor la greu?

Am spalat-o cu furtunul, dar n-am inecat-o, am spalat-o cu laveta mai mult. Chiar ma gandeam sa fiu cat mai grijuliu sa nu intre apa sub sa. Aparent sunt un retardat :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte sa cumperi alta baterie pune-o pe redresor si verifica-i incarcarea...posibil sa nu ai incarcare si din cauza asta bateria sa nu aiba curent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Detin un Hornet din 98 de un an si ceva. Motocicleta a mers super pana acum doua zile. Dupa o saptamana de tinut in garaj, am vrut sa o scot ieri. Bag cheia, se aprinde bordul si cand apas pe starter, pica toate luminile de pe bord. nici urma de demarator , macar sa incerce sa se miste. Bun, o pornesc impinsa si plec la drum. Am zis ca se incarca bateria in mers...Semnalele si farul mergeau fara nicio problema(In mers). La urmatoarea pornire constat cu stupoare ca face la fel. apas pe starter si pica luminile de pe bord. Inchid contactul si-l deschid din nou. luminile se aprind apas pe start si aceeasi problema. Repetand manevra, am sesizat in mic ,, click'' care vine de sub sa(cabluri sigurante?) Sigurantele pareau ok. In fine, am pornit-o din nou impinsa si pe drum spre garaj, in viteza a doua, pe la 8000 de ture mi-a dat o explozie in toba de toata frumusetea, urmata de o flacara de juma de metru(confirmata de amicul meu de plimbare din spate). Motorul s-a oprit in mers iar electrica , evident s-a inchis...

Dupa curatat rahatul din pantaloni :rusinica: am impins-o din nou... a pornit, dar mi-a murit cand am bagat-o in a 2-a...

In fine,Am inteles ca ar fi vorba de un scurt, dar nu-mi explic megarateul din toba...Ati mai patit asa ceva?

-Am verificat sigurantele si erau ok(toate cele 4)

-O sa verific si bujiile

-Ce anume trebuie sa verific la electrica si, mai ales de unde vine ,, click-ul'' ce se aude de sub sa cand apas pe starter?

Ideea e ca nu stiu daca pot ajunge la un service cu ea pe roti. Sper sa nu se fi prajit ceva, mai ales ca vroiam sa o marit cuparere de rau.

 

Multumesc mult si astept sfaturi binevoitoare :cheers:

 

Scuze daca v-am plictisit prea rau :unsure:

Schimba bateria si verifica daca incarca ,ori nu iti incarca ori e bateria praf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de raspunsuri. O sa pun o baterie de pe un alt moto sa vad cum sta problema iar pe asta o s-o bag pe un redresor cand o sa fac rost de unu.

 

o sa ma uit atent la toate sigurantele. Astea oricum am inteles ca sunt ieftine.

 

Sper sa se rezolve!

 

Seara faina tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In afara de baterie de proba, iti trebuie si un aparat de masura, sa vezi daca iti incarca. Cu bateria buna iti va porni motocicleta si vei crede ca e bine.

 

Din ce spui tu as zice ca nu ai incarcare si ca ti-a mers pe baterie pana s-a consumat de tot, de aici rateul pe esapament si faptul ca pana la urma a murit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica daca mai ai electrolit in baterie,eu cam o data pe an trebuie sa complectez...cred ca imi incarca prea mult si se evapora..sau nu stiu:-??...numai ca daca ai mers mult fara electrolit se poate sa se fi stricat de tot...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Detin un Hornet din 98 de un an si ceva. Motocicleta a mers super pana acum doua zile. Dupa o saptamana de tinut in garaj, am vrut sa o scot ieri. Bag cheia, se aprinde bordul si cand apas pe starter, pica toate luminile de pe bord. nici urma de demarator , macar sa incerce sa se miste. Bun, o pornesc impinsa si plec la drum. Am zis ca se incarca bateria in mers...Semnalele si farul mergeau fara nicio problema(In mers). La urmatoarea pornire constat cu stupoare ca face la fel. apas pe starter si pica luminile de pe bord. Inchid contactul si-l deschid din nou. luminile se aprind apas pe start si aceeasi problema. Repetand manevra, am sesizat in mic ,, click'' care vine de sub sa(cabluri sigurante?) Sigurantele pareau ok. In fine, am pornit-o din nou impinsa si pe drum spre garaj, in viteza a doua, pe la 8000 de ture mi-a dat o explozie in toba de toata frumusetea, urmata de o flacara de juma de metru(confirmata de amicul meu de plimbare din spate). Motorul s-a oprit in mers iar electrica , evident s-a inchis...

Dupa curatat rahatul din pantaloni :rusinica: am impins-o din nou... a pornit, dar mi-a murit cand am bagat-o in a 2-a...

In fine,Am inteles ca ar fi vorba de un scurt, dar nu-mi explic megarateul din toba...Ati mai patit asa ceva?

-Am verificat sigurantele si erau ok(toate cele 4)

-O sa verific si bujiile

-Ce anume trebuie sa verific la electrica si, mai ales de unde vine ,, click-ul'' ce se aude de sub sa cand apas pe starter?

Ideea e ca nu stiu daca pot ajunge la un service cu ea pe roti. Sper sa nu se fi prajit ceva, mai ales ca vroiam sa o marit cuparere de rau.

 

Multumesc mult si astept sfaturi binevoitoare :cheers:

 

Scuze daca v-am plictisit prea rau :unsure:

 

 

 

 

 

 

asa am avut io un sv 650 din 2000 si l.am lasat ceva timp nepornit si cand dau sa pun contactu nu se mai aprindea nk....am luat bateie de masina de la un tovaras crezand k e de la baterie si nu a pornit nu avea curent deloc...ce crezi k era .....ceva rozatoare imi rosese instalatia era praf...verifica instalatia si apoi vezi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...