DAFWAY Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 MANDLA 912 by DAFWAY LA ORIGINE ESTE UN DUCATI SS 2001, MOTOR DE 900 cm, V2 LA 90 -90 hp, -120 kg -frane radiale BREMBO -furca inversata SHOWA SILVER full reglabila -amortizor spate reglabil -jante BREMBO Asta a fost prima iesire dupa foarte multa munca, este prima din aceasta categorie pe care atelierul nostru o modifica radical. vom reveni cu un filmulet pentru a se putea auzi sunetul motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 de curiozitate:-" cat ulei intra in motor? avand distributia si ambreajul uscate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat August 2, 2012 Autor Share Postat August 2, 2012 de curiozitate:-" cat ulei intra in motor? avand distributia si ambreajul uscate! 4L si se schimba la 10.000 km intr-un regim de functionare mixt oras afara oras, preponderent in afara orasului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 Sunt curios: in Braila nu e praf, mizerie etc pe drumuri? Intreb pentru ca distributia pe curea de la Ducatti stiu ca e foarte sensibila. Iar curelele astea sunt la vedere. Nota 10 pentru aspect, insa... nu se merita un capacel macar de plexi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 Sunt curios: in Braila nu e praf, mizerie etc pe drumuri? Intreb pentru ca distributia pe curea de la Ducatti stiu ca e foarte sensibila. Iar curelele astea sunt la vedere. Nota 10 pentru aspect, insa... nu se merita un capacel macar de plexi? Capacul de plexi se înnegrește în timp și se crapă de la vibrații. Curelele nu cred că au probleme mari cu praful, în cel mai rău caz cu elementele (soare, umezeală, amplitudine termică, etc.), dar nici acolo nu e mare bai: sunt făcute de Gates UK și sunt asemănătoare cu cele de transmisie, care-și petrec toată viața "la aer". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shin Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 Superba! Felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 E cool asa goala, dar lipeste-i si ceva semnalizari.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 Capacul de plexi se înnegrește în timp și se crapă de la vibrații. Curelele nu cred că au probleme mari cu praful, în cel mai rău caz cu elementele (soare, umezeală, amplitudine termică, etc.), dar nici acolo nu e mare bai: sunt făcute de Gates UK și sunt asemănătoare cu cele de transmisie, care-și petrec toată viața "la aer". Recunosc - nu ma pricep la "curele", dar tot mi se pare ciudat sa nu le protejezi in niciun fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grip Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 Foarte frumoasa! Atentie la pantaloni largi si alte chestii care ar putea sa fie prinse in ambreiaj sau distributie, care sunt expuse, nu e de gluma... Inca o data, Felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat August 2, 2012 Autor Share Postat August 2, 2012 Cadrul este modificat? Adica taiat si resudat? Da ... este modificat. Cateva modificari de unghiuri ... special facute pentru un aspect mai agresiv. E cool asa goala, dar lipeste-i si ceva semnalizari.. Urmeaza a fi montate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 (editat) 4L si se schimba la 10.000 km intr-un regim de functionare mixt oras afara oras, preponderent in afara orasului 4L esti sigur ca ai motor de 900ss...eu am avut acelasi motor si mai mult de 3L600 nu prea a incaput si nu o data am facut schimbul de ulei...si la 10.000km schimbul nu e cam mult? cat despre curele mai nasol daca sare vreo piatra aiurea si sa se prinda pe rola in romania tot cei posibil la strazile noastre...bafta intrebare motocicleta este in stadiu final? Editat August 2, 2012 de Buggy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat August 2, 2012 Autor Share Postat August 2, 2012 4L esti sigur ca ai motor de 900ss...eu am avut acelasi motor si mai mult de 3L600 nu prea a incaput si nu o data am facut schimbul de ulei...si la 10.000km schimbul nu e cam mult? cat despre curele mai nasol daca sare vreo piatra aiurea si sa se prinda pe rola in romania tot cei posibil la strazile noastre...bafta intrebare motocicleta este in stadiu final? Da. Cantitate de ulei din motor este cea precizata de tine. Am spus o cifra estimativa, spre rusinea mea. Imi cer scuze. Cat de piatra din rola ... ai perfecta dreptate. Dar fiind un custom ... mai ales Ducati ... am vrut sa se vada mecanica "live" . Are un farmec aparte dar si riscurile sunt mai mari sa se intample un incident de genul. Motocicleta nu este in stadiul final. Mai trebuiesc facute unele reglaje , montat semnalizari, sa ne decidem in privinta esapamentului ... daca il lasam asa sau ii montam o linie Termignoni. Multumim frumos de aprecieri ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 ok am inteles multumesc de raspuns...nas vrea sa ma intelegi gresit eu mai mult am fost mirat de cei 4L eu maxim cred ca am pus 3L800 ca mai mergem pe o roata pana mia dat ulei pe epurator si a ajuns in airbox si scotea fumu dreq de am zis ca gata motoru:))) dar defapt baltea ulei im air box. cat despre curele sunt de acord cu tine arata f bine fara capace dar asta ziceam ca in romania pot fi surprize neplacute speram sa nu...in fine spor la lucru si asteptam rezulatatul final Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat August 2, 2012 Autor Share Postat August 2, 2012 (editat) ok am inteles multumesc de raspuns...nas vrea sa ma intelegi gresit eu mai mult am fost mirat de cei 4L eu maxim cred ca am pus 3L800 ca mai mergem pe o roata pana mia dat ulei pe epurator si a ajuns in airbox si scotea fumu dreq de am zis ca gata motoru:))) dar defapt baltea ulei im air box. cat despre curele sunt de acord cu tine arata f bine fara capace dar asta ziceam ca in romania pot fi surprize neplacute speram sa nu...in fine spor la lucru si asteptam rezulatatul final Stai linistit ca nu te inteleg gresit deloc. Am spus eu fugitiv 4 litri ... ma gandeam la bidonul de 4 litri si imi cer scuze inca o data. Surprize neplacute sunt la tot pasul asa este ... eventual il mai lasam asa o perioada ... sau incercam cu un capac transparent. oricum mobra asta probabil e mai mult de 'showcase', adica nu e facuta sa o folosesti zilnic sau chiar pe toate drumurile........ca in final sigur se 'lipeste' vreo pietricica sau ceva si va buleste jucaria ......si e pacat.. E showcase ... asa e ... dar poate fi folosita zilnic. S-ar putea sa incercam cu un capac transparent ... dar vedem. Va multumim pentru aprecieri. Editat August 2, 2012 de DAFWAY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 parerea mea este sa il lasi fara capace sau facute capace doar ptr drumuri ca si accesoriu de siguranta ca sa zic asa si ptr prezentari capacele jos ar fi interesant si asa in 2 variante...spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat August 3, 2012 Autor Share Postat August 3, 2012 Da. Exact la varianta asta ne-am gandit si noi. Tot din cauza design ului ... nu montam nici crash-pad uri. Multumim ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat August 5, 2012 Share Postat August 5, 2012 Recunosc - nu ma pricep la "curele", dar tot mi se pare ciudat sa nu le protejezi in niciun fel. banuiesc , ca e ca si cureaua de transmisie finala de la bmw f 650 scarver care e tot la aer , umezeala...si nu e deloc protejata :http://www.google.ro/imgres?um=1&hl=ro&sa=N&biw=1527&bih=862&tbm=isch&tbnid=FaieQ_-Mu2zOCM:&imgrefurl=http://f650cs.wikidot.com/belt-adjustment&docid=Nuo-EcgIe1O6oM&imgurl=http://i266.photobucket.com/albums/ii278/F650CS/Belt/650cs_swingarm_right.jpg&w=450&h=332&ei=YiAeUP6IC4fatAb8ooHwAg&zoom=1&iact=rc&dur=717&sig=101769552290841688638&page=2&tbnh=156&tbnw=210&start=27&ndsp=30&ved=1t:429,r:11,s:27,i:193&tx=53&ty=96 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat August 9, 2012 Autor Share Postat August 9, 2012 Cam asa e si aici, nu pot sa spun ca e exact ... Sistemul nu e chiar asa sensibil .... ca drept exemplu s-a folosit si la transmisia finala. Motocicleta se scoate la vanzare ... Cine este interesat sa o cumpere sau doar sa o vada poate vizita topicul de vanzare. /index.php?/topic/682185-ducati-912-mandla/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 misto ce faceti voi acolo, ati aparut parca de nicaieri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat August 13, 2012 Autor Share Postat August 13, 2012 Toate au un inceput .... Si bineinteles ca am aparut de "nicaieri" . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat August 18, 2012 Share Postat August 18, 2012 (editat) Am incalecat 912-ele cand am fost cu jantele ... si pot sa spun ca este foarte usor si manevrabil. Am avut placerea sa il calaresc o tura, sa imi fac o idee. Foarte usor, nervos, pozitie destul de "SS" ... foarte fain. Multumesc Dafway ptr tura. Ce modificari ii mai faceti ? Editat August 18, 2012 de BQGDDAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat August 18, 2012 Share Postat August 18, 2012 @BQGDAN...normal ca are pozitie de SS doar asta si e de origine ducati SS...glumesc dar te cred ))...vedem cu se prezinta la final... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat August 24, 2012 Autor Share Postat August 24, 2012 Am incalecat 912-ele cand am fost cu jantele ... si pot sa spun ca este foarte usor si manevrabil. Am avut placerea sa il calaresc o tura, sa imi fac o idee. Foarte usor, nervos, pozitie destul de "SS" ... foarte fain. Multumesc Dafway ptr tura. Ce modificari ii mai faceti ? Trebuie sa o facem Street Legal - semnale, oglinzi vedem noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Septembrie 1, 2012 Share Postat Septembrie 1, 2012 (editat) Trebuie sa o facem Street Legal - semnale, oglinzi vedem noi eeeh las ca si eu am mers un an si,fara astea dupa ce maim modificat moto,ma oprit si politia si nu au zis nimic...din punctul asta de veddeere e ok romania asa ca eu zic sa va concentrati pe estetic las alea sau mai bine zis lasa loc si ptr alea doar de nevoie Editat Septembrie 1, 2012 de Buggy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Septembrie 4, 2012 Autor Share Postat Septembrie 4, 2012 eeeh las ca si eu am mers un an si,fara astea dupa ce maim modificat moto,ma oprit si politia si nu au zis nimic...din punctul asta de veddeere e ok romania asa ca eu zic sa va concentrati pe estetic las alea sau mai bine zis lasa loc si ptr alea doar de nevoie NOI SINCER AM DORI SA O VINDEM, AICI NU ARE CINE SA SE PLIMBE CU EA, STA SI TRANDAVESTE TOATA ZIUA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.