Jump to content
Sign in to follow this  
Asrael

My Virago

Recommended Posts

Salutare tuturor,

 

Recent am luat cat. A si bineinteles ca doream sa imi iau si o motocicleta.

 

Eu si sotia mea suntem din Tulcea, iar modelul care il doream era un Yamaha Virago 535 (buna pentru incepator si pentru 2 persoane). Numai ca pe aici nu prea erau multe oferte. Asa ca ne-am extins cautarile, pana la Sibiu. Acolo am gasit versiunea care ne-a placut.

 

Cu ajutorul unchiului sotiei mele (motorist vechi din Sibiu) care a verificat-o de la coarne la teava de esapament, ne-am hotarat si am plecat cu masina din Tulcea la Sibiu. Am ajuns, am facut actele si ne-am luat-o in stapanire.

 

A doua zi, dup-amiaza,ne reintoarcem. Sotia mea conducand masina (dupa 8 ani de inactivitate la volan) iar eu cu virago-ul in spate dupa ea (la nici o saptamana dupa ce mi-am luat cat. A)

 

Asa ca plecam noi in tandem din Sibiu spre Brasov. Mergem incet, ca de, nu avem prea multa experienta, si ajungem pe langa Brasov si viram spre Rasnov, in ideea ca drumul e mai putin circulat. Dupa ce trecem de Rasnov ajungem in serpentinele spre Paraul Rece, curbe stranse, si vreo doua camioane, dar virago-ul se tine bine pe sosea. Ajungem la Predeal si intram pe DN1, si incepe sa se inopteze. Si daca asta nu era destul incepe sa picure.

 

Aveam o casca integrala dar viziera se umple de picaturi, lumina din ce in ce mai putina, si ne prinde noaptea in curbele de dupa Sinaia si Posada. Cand venea cate o masina pe contrasens cu farurile aprinse, se refracta din toate picaturile de peviziera de nu mai vedeam nimic. Urmaream banda din dreapta drumului ca sa nu iau un parapet direct. Ne indreptam spre sud, spre capitala. Aveam de gand sa tragem la un prieten bun in Bucuresti sa ne odihnim.

 

Pe la 11 noaptea suntem abia la Ploiesti si ploaia se inteteste. Cautam o pensiune ca deja aveam ochii ca la broscoi la cat de concentrati stateam amandoi sa ghicim soseaua prin ploaie. Gasim un loc de cazare cu parcare privata si in sfarsit putem respira mai usurati mai ales ca se porneste o ploaie de nu vedeai nimic (noroc ca aveam si prelata pentru motocicleta).

 

A doua zi dimineata repornim spre Bucuresti pe DN1. E uscat, e lumina si ne putem bucura de peisaje, in special eu de pe motor prin zonele impadurite. Urmarim centura capitalei, evit o duba care se baga fara sa se asigure din stanga, si ajungem la A2, directia Constanta. Pe la km 50 alimentez virago-ul, ca nu are indicator de nivel benzina si mergi la ghici. O tinem mai tare pe autostrada, depasesc si eu vreo doua camioane (faina senzatie), iesim la Drajna si mergem spre Slobozia, Giurgeni. Facem un popas prin apropriere, mancam un sandwich si bem o cafea rece sa ne revigoram.

 

Trecem Dunarea pe pod si de la Harsova directia Tulcea. In curbele de la Saraiu, un binevoitor participant la trafic a avut ideea sa arunce un pepene in mijlocul soselei. Ma gandesc ca imi va fugi fundul si ajung in parapet. Franez usor si incerc sa evit pe cat posibil. Trecem de Saraiu sipe la Topolog simt ca nu prea mai accelereaza motocicleta. In cateva secunde moare de tot. Am ramas fara benzina. Incerc rezeva si initial nu merge. Sotia mea merge inainte pana la prima benzinarie sa aduca ceva benzina. Mai incerc rezerva si o ia din loc. Dupa cateva minute iar moare (rezerva mica). Asa ca imping motocicleta la deal pana intr-o zona mai ferita si astept pe marginea drumului. Irina se intoarce cu benzina la bidon si o pornim din nou. Ajungem la Cataloi, intram pe drumul Tulcea-Constanta. Dupa Rasnov si Sinaia, curbele de la Tulcea sunt cuminti. Ajungem acasa, dupa-amiaza si in sfarsit parcam definitiv.

 

Acesta a fost primul meu drum cu motocicleta (in afara de cea de scoala), 600 de km de la Sibiu la Tulcea. Bineinteles ca a doua zi am iesit prin oras la plimbari mai lejere.

post-68811-0-63472900-1344091787_thumb.jpg

post-68811-0-25806800-1344091799_thumb.jpg

post-68811-0-00288900-1344091817_thumb.jpg

Edited by Asrael

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-o calaresti sanatos, e o motocicleta foarte reusita!

Share this post


Link to post
Share on other sites

s-o porti sanatos si asfalt uscat.

tot 535 am vrut sa-mi iau si eu dar toata lumea a spus ca ma voi plictisi repede si voi cauta una mai mare

asa ca am luat-o de 750.

de curiozitate, ce consum mediu ai avut la drum lung.

eu in oras am facut 100 km cu 5,8 l (facut full-100km-facut full)

Share this post


Link to post
Share on other sites

s-o porti sanatos si asfalt uscat.

tot 535 am vrut sa-mi iau si eu dar toata lumea a spus ca ma voi plictisi repede si voi cauta una mai mare

asa ca am luat-o de 750.

de curiozitate, ce consum mediu ai avut la drum lung.

eu in oras am facut 100 km cu 5,8 l (facut full-100km-facut full)

 

Cam 5 - 6 /100 km ca am facut mai mult de 100 de km cu ea la un full - in jur de 160. Dar am mai si turat-o, ba am tinut-o la ture mici, de, ca de incepator.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari pt achizitie si asfalt uscat :) felicitari si pt sotie ca nu s-a opus, din potriva sustine o cauza, mai periculoasa, dar plina de un sentiment de libertate :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welcome to the club si sa LE stapanesti sanatos! Drumuri bune!

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce nu ai ales ruta Subiu-Valcea-Pitesti-autostrada Bucuresti? era drumul mult mai lejer plus autostrada si scapai de serpentinele de la Rajnov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha ha, foarte tare! Sa o stapaniti sanatosi! Mi-ai adus aminte de primul meu drum mai lung cu a 2-a motocicleta, cand am cumparat-o. La fel ca si tine, am prins ploaie, peripetii, imi aduceam aminte fiecare pietricica care o ocolisem la drumul respectiv. :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super moto si eu vreau tot virago sa imi iau si tot 535 imi place sa o stapanesti sanatos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari pt achizitie si asfalt uscat :) felicitari si pt sotie ca nu s-a opus, din potriva sustine o cauza, mai periculoasa, dar plina de un sentiment de libertate :)

 

Mersi mult, dar si sotia mai are putin si da si ea de cat. A. Plus, ea de acum e pasager pe motor.

 

De ce nu ai ales ruta Subiu-Valcea-Pitesti-autostrada Bucuresti? era drumul mult mai lejer plus autostrada si scapai de serpentinele de la Rajnov

 

Nu e la fel de frumos. Si chiar vroaim sa iau cateva serpentine cu virago .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am ramas fara benzina. Incerc rezeva si initial nu merge. Sotia mea merge inainte pana la prima benzinarie sa aduca ceva benzina. Mai incerc rezerva si o ia din loc. Dupa cateva minute iar moare (rezerva mica). Asa ca imping motocicleta la deal pana intr-o zona mai ferita si astept pe marginea drumului.

 

Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea. Vezi ca e ceva in neregula acolo, n-are cum sa tina doar cateva minute o rezerva, indiferent de mobra. Scopul rezervei e sa te tina pina la urmatoarea benzinarie, deci trebuie sa ai cateva zeci de kilometri disponibili dupa ce comuti.

Bafta !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Legat de rezerva, vezi sa nu fie infudat vre-un furtun, in general daca e jegos rezervorul, mai are rugina pe acolo si cam cand ajungi la rezerva se infunda, mai des la iesirea din rezervor decat pe furtun.

Poti sa bagi si un filtru de benzina pe furtun direct, in caz ca nu are. Daca pui filtru poti sa vezi mai usor daca ajunge benzina la carburator.

 

S-o stapanesti sanatos, e frumoasa culoarea.

Edited by zu1u

Share this post


Link to post
Share on other sites

Legat de rezerva, vezi sa nu fie infudat vre-un furtun, in general daca e jegos rezervorul, mai are rugina pe acolo si cam cand ajungi la rezerva se infunda, mai des la iesirea din rezervor decat pe furtun.

Poti sa bagi si un filtru de benzina pe furtun direct, in caz ca nu are. Daca pui filtru poti sa vezi mai usor daca ajunge benzina la carburator.

 

S-o stapanesti sanatos, e frumoasa culoarea.

 

Mersi mult de sugestie. Chiar am de gand sa o duc la o revizie generala (schimb ulei, verificat filtre, ulei cardan) la reprezentanta Yamaha din Constanta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropo cum sunt piesele pt Virago in general cei care aveti...sunt ieftine sa stiu la ce ma astept?? Asfalt uscat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da asta ma intreb si eu. De la o reprezentanta din bucuresti mi-au zis ca imi aduc orice surub de yamaha virago, doar ca , cu cat e mai noua, cu atat vin mai repede(10 zile)..dar ca preturi ma intereseaza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da asta ma intreb si eu. De la o reprezentanta din bucuresti mi-au zis ca imi aduc orice surub de yamaha virago, doar ca , cu cat e mai noua, cu atat vin mai repede(10 zile)..dar ca preturi ma intereseaza.

Am sunat la reprezentanta Yamaha din Constanta pentru o revizie. Ei mi-au spus ca ora de manopera e de 74 RON, un litru de ulei e 70 RON, filtru ulei 55 RON, o bujie e 35 RON.

Nr de contact la CT: RADU: 0745 770 144

 

Pt piese nu m-am interesat inca, dar respectivul domn a fost amabil. SUnati si voi si vedeti.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam mare pretul la piese si ulei . ... cam cu 50% mai mult decat stiu eu .

 

Pe louis preturile sunt cam asa ... 5 euro filtru ulei ... 5 euro bujia , uleiul nu ar trebui sa fie mai mult de 50 lei litrul iar ora de manopera din cate stiu eu este intre 60 si 80 de lei . De pe louis daca faci comanda printr-un magazin de pe la noi iti vin piesele in maxim 2 saptamani .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi de informatii.

Cred ca o sa fac cum se facea in anii '60 in SUA - adik singur. Imi iau ulei, cheie de filtru, filtre, etc si ma apuc. Am manulul de service si de reparare, ca sunt destul de clare. Ma duc la reprezentanta doar daca e ceva mai complicat, electric, etc. Oi vedea.

Voi cum procedati?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frumoasa povestea, frumos drumul. Curajos!

 

Legat de service, probabil gasesti si calea de mijoc, daca cauti. Adica, iei ulei etc si te duci la un mechanic (moto) sa-ti schimbe. Asta daca nu vrei sa te murdaresti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai povestit foarte frumos drumul tau, a fost o lectura captivanta si chiar foarte placuta

s-o stapanesti sanatos, am vazut-o pe viu, e frumoasa, imi pare bine ca ai ales chopper-ul si la cat mai multi chopper-isti :)

asfalt uscat tuturor

Share this post


Link to post
Share on other sites

felicitari pentru noul partener de drum,s-o stapanesti sanatos si fara evenimente !Yamaha face motoareexcelente!Iti recomand sa-ti cauti un service de buzunarul tau ,cel mai usor poti sa afli de la alti motociclisi din zona.

apropo !Atentie la cauciucuri !poate sa faca diferenta dintre viata si moarte!!!

Asfalt uscat!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...