Jump to content
Sign in to follow this  
Dan Nastase

Honda Africa Twin CRF 1000

Recommended Posts

m-am dat cu un f800 de la bucuresti la campina si invers. am facut schimb cu un prieten la dus si la intors dorea sa=si vanda utilajul ca i se parea ca il bate vantul ca pe steag fata de africa twin. Numai din ce ma uit in clipul cu noul F850 sau cum s-o numi el si tot la fel imi dau seama dupa cum arata.


» Post actualizat in 30 Nov 2017 23:30

Urez tuturor hibernare placuta si sa ne porneasca motoarele in primavara la prima cheie, indiferent de emblema lipita pe rezervor.

 

:)

Multumim, eu inca nu am bagat-o la iernat in casa, astept dupa proiectoarele de la sw motech comandate de pe 25.10 la Yamaha si cica inca n-au venit nici pana acum ca au fost niste incurcaturi cu, comenzile... cu Eicma...etc etc. Fac revizia de 24 si gata o trag pe dreapta. Daca aveam Casco an plin ii bagam niste cuie de la best grip pentru mersul in zapada, asa altfel nu ma risc, sper sa o bag pana pe 20 decembrie si eu la iernat la caldurica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

m-am dat cu un f800 de la bucuresti la campina si invers. am facut schimb cu un prieten la dus si la intors dorea sa=si vanda utilajul ca i se parea ca il bate vantul ca pe steag fata de africa twin. Numai din ce ma uit in clipul cu noul F850 sau cum s-o numi el si tot la fel imi dau seama dupa cum arata.

Saracul om, imi vine sa plang doar cand ma gandesc. Dar asta e realitatea, nu stiu ce s-ar face productorii fara categoria motociclistilor fashion (stii, ca si schiorii fashion, biciclistii fasion etc.). Sper totusi ca nu batea vantul din lateral. :))))))

 

Jokes aside, exista solutii aprope pentru orice problema (mai ales daca este una comuna, ca asta). Eu nu am problema asta si am 1,88m. Am doua parbrize inalte, unul lat iar celalalt putin mai ingust, nu conteaza pe care il pun, ma simt super ok in vant sau la viteza mare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma gandeam ca d-aia ne luam motociclete, ca sa mai simtim si ceva vant in mutra. Io mi-am luat parbriz ceva mai low decat origial si merg minim 70% cu flip-up deschis, inclusiv de multe ori pe autostrada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La fel ... am 1,90 cm si mi-am zis sa incerc un parbriz "touring" mai inalt decat cel OEM. L-am incercat si am revenit urgent la OEM :) Prefer o briza continua :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

La fel ... am 1,90 cm si mi-am zis sa incerc un parbriz "touring" mai inalt decat cel OEM. L-am incercat si am revenit urgent la OEM :) Prefer o briza continua :)

pai da, ca era vorba de acela de la Ermax negru . ia incearca un Touratech sau un Givi D1144S (cu doar 2 cm mai inalt decat cel stock) sa vezi cum e . Se schimba in bine aspectul si ai mai multa protectie la vant pentru ca prin forma lui, iti arunca aerul fix peste casca daca ai 1,90.

» Post actualizat in 01 Dec 2017 22:35

Ma gandeam ca d-aia ne luam motociclete, ca sa mai simtim si ceva vant in mutra. Io mi-am luat parbriz ceva mai low decat origial si merg minim 70% cu flip-up deschis, inclusiv de multe ori pe autostrada.

crede-ma ca nu e ok cu flip-up-ul deschis 70%... le-am purtat 10 ani, stiu ce inseamna, te obisnuiesti asa cu aerisirea, sa mergi doar cu ochelarii pusi. Gs 1200, 1200 Rly sau GSA ofera alta protectie la vant fata de F800 unde nu-i deloc, chiar cu cel mai mic parbiz de gs1200, tot nu te bate vantul ca pe steag cum te bate pe f800.

Plus muste in casca, nu poti merge cu viziera ridicata la viteze mai mari, muste pe geaca pe umeri si piept.. Preferati voi brizele ca eu prefer sa am echipamentul curat ca m-am saturat la cel vechi sa frec la el dupa fiecare tura lunga.

» Post actualizat in 01 Dec 2017 22:39

Hai sa mai punem o poza.

 

 

Edited by blue_nightwishX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tocmai asta evit: sa-mi arunce aerul peste casca. Ma intereseaza sa mi-l arunce oblu in ventilatiile castii :) :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probleme Africa Twin 2016-2017 : Manerele incalzite originale Honda.

 

Sunt la al 4-lea set de manere incalzite OEM Honda schimbate in 3 saptamani de cand am dat prima comanda.

Am norocul de celebra eroare E2 pe care Honda o recunoaste ca fiind defect de fabricatie pentru manerele incalzite.

Primul set a mers seara , a doua zi eroare.

Al doilea set a dat eroare imediat dupa montaj.

La al treilea set, dupa montaj la 2 zile cand vin sa iau mobra din service de la MotorTeam, la fel; eroare E2.

 

Nu am vrut manerele incalzite de la Oxford si nici nu vreau pe viitor, atata timp cat Honda a venit din fabrica cu acel indicator in bord pentru manere incalzite, cu un buton finut pozitionat pe mansonul din stanga, cu acel indicator led verde aprins.

O sa le tot schimb pana se tot satura Honda sa trimita catre Romania seturi din vechiul lot cu probleme si sa imi puna un set bun din lotul care nu e cu probleme, simplu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti sa pui Koso Apollo, vei avea toata functionalitatea celor OEM, mai putin indicatorul din bord.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cat costa manerele incalzite OEM pt Africa Twin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca sunt cam aceleasi preturi, dar totusi ca sa aveti o idee de scoruri (pentru NC750C DCT):

- 08ESY-MKA-DCT16 - Kit mansoane incalzite - 1215 lei + 8A70-MGS-D30 - Releu - 80 lei + 08A70-MJL-D30 - Cablaj - 75 lei

Manopera accesorii - 330 lei

Total - 1700 lei (Noiembrie 2016)

 

O groaza de bani, am vrut si eu. Am vrut priza 12V originala si manere incalzite. Dupa ce mi-au zis preurile am lesinat. Dupa 5 zile cand mi-am revenit, am montat priza de 4$ cu siguranta, cu releu, cu tot tacamul. Si exact in aceeasi pozitie cu cea originala. Manere incazite o sa mai montez doar daca va fi nevoie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cat costa manerele incalzite OEM pt Africa Twin?

cam 1500 lei + 350 lei manopera.

» Post actualizat in 21 Dec 2017 16:05

Poti sa pui Koso Apollo, vei avea toata functionalitatea celor OEM, mai putin indicatorul din bord.

cred ca Apollo Koso voi pune, am studiat problema un pic si despre ele, au intr-adevar niste review-uri foarte bune pe afara, la noi nu prea am vazut asa ceva montat pe mobre. Poate din cauza ca ar fi ceva mai scumpe decat Oxford.?! zic si eu, nu stiu.

Cert e ca am vazut ceva preturi pe ebay la Apollo Koso gen 120 dolari + transport vreo 15$ sau sunt baietii de la moto-gear.ro care le au la 880 lei mi se pare.

https://moto-gear.ro/mansoane-incalzite-koso-north-america-22mm-apollo-produs-204384

 

 

Scotocind un pic problema cu manerele incalzite OEM, cica ar exista o versiune nr.2 imbunatatita care ar veni cu un alt releu ce nu mai da eroare si care ar incalzi asemanator cu cele de la Oxford.

Presimt ca la al 4lea set de manere comandate, voi avea noroc sa imi vina din stocul cu acea versiune imbunatatita.

Edited by blue_nightwishX

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Koso Apollo poti citi pe webbikeworld. Plus cateva review-uri pe yt. Ai grija sa le masori pe cele OEM si sa confrunti cu Apollo-urile, nu de alta dar ar fi frumos sa se potriveasca la fix ca si lungime, altfel tre sa tai din ele si se vede cam naspa (asa au facut cei de la webbike).

 

Oxford sunt intr-adevar f populare, pret ok si din ce am citit si eficiente. Dar cu toti anii lor de experienta in fabricarea de manere incalzite inca n-au facut o versiune cu controller integrat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Koso Apollo poti citi pe webbikeworld. Plus cateva review-uri pe yt. Ai grija sa le masori pe cele OEM si sa confrunti cu Apollo-urile, nu de alta dar ar fi frumos sa se potriveasca la fix ca si lungime, altfel tre sa tai din ele si se vede cam naspa (asa au facut cei de la webbike).

 

Oxford sunt intr-adevar f populare, pret ok si din ce am citit si eficiente. Dar cu toti anii lor de experienta in fabricarea de manere incalzite inca n-au facut o versiune cu controller integrat.

da, am citit de problema aceasta, ale mele sunt de 12 cm pe 22mm diametru si ar fi exact acelea expuse pe moto-gear.ro .

am sa astept pana pe data de 10 ianuarie cand imi va veni cel de-al patrulea set de manere si daca nu si nu si cred ca am sa ma satur de asteptat, o sa imi indrept atentia catre apollo koso.

» Post actualizat in 21 Dec 2017 19:09

https://www.revzilla.com/motorcycle/shorai-lithium-battery-lfx19a4-bs12 pentru cine vrea o altfel de baterie pe Africa Twin, ca tot au lansat in 2018 modelul cu baterie li-ion

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peters Product Review: Apollo KosoAM111030 heated Grips

I have fitted the grips to my Honda Africa Twin CRF1000L. In order to fit the grips I had to trim around 5mm from the far end if each grip. I used a small razor saw to achieve a neat and clean cut. The grips are a very snug fit and I had to use a rubber mallet to get them on to the handlebars. I then used a large socket to tap them in to the final position. On the throttle side I had to trim off the ridge on the bikes throttle grip. The wiring as very straightforward
running the wires back under the tank to my power distribution unit. I made sure there was sufficient slack on the hotted side and then cable tied the wire in to place. I position the control buttons just below where I move my thumb to touch the bikes indicator switch. The grips worked fine out if the box. I would have liked a bit more heat on the highest setting but that might be as the temperature has been quiet warm and it my be I would feel the effect more in a colder day.

http://www.ebay.co.uk/itm/Koso-North-America-AM111030-Apollo-Heated-Grips-0631-0152/331890060794?_trksid=p2047675.c100623.m-1&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D2%26asc%3D43781%26meid%3Dbb4c3cc8a74c49b794592f4a750af682%26pid%3D100623%26rk%3D1%26rkt%3D6%26sd%3D322290106237

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles ca exista versiunea de la Apollo Koso pentru Africa Twin, astfel incat sa nu mai fie necesar sa fie taiate cu lama la extremitati

Share this post


Link to post
Share on other sites

Craciun fericit 🎅

» Post actualizat in 27 Dec 2017 22:20

😉 o plimbarica de sfarsit de 2017

Share this post


Link to post
Share on other sites

Craciun fericit

» Post actualizat in 27 Dec 2017 22:20

o plimbarica de sfarsit de 2017

ai trecut la karoo 3 sau mi se pare mie ?

» Post actualizat in 28 Dec 2017 22:13

prin motocolante am reusit sa fac asa ceva pentru rezervor.

voi ce parere aveti ? sau sa iau o husa de la Bagster neagra in ton cu motoreta ? exista posibilitatea sa se zgarie pe dedesubt in timp ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astea-s ca mileurile de pe televizorul bunicii :crack:

 

Ce rol mai are o astfel de "protectie" avand in vedere ca 99% din gecile moto din ziua de azi au fie fermoarul acoperit, fie ultimele capse cauciucate in zona care poate veni in contact cu rezervorul ?

 

Eu mai degraba m-as preocupa de lateralele rezervorului, zona unde strangi cu genunchii atunci cand mergi in picioare pe offroad. Niste tank grips ar merge acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astea-s ca mileurile de pe televizorul bunicii :crack:

 

Ce rol mai are o astfel de "protectie" avand in vedere ca 99% din gecile moto din ziua de azi au fie fermoarul acoperit, fie ultimele capse cauciucate in zona care poate veni in contact cu rezervorul ?

 

Eu mai degraba m-as preocupa de lateralele rezervorului, zona unde strangi cu genunchii atunci cand mergi in picioare pe offroad. Niste tank grips ar merge acolo.

Pai cele din primele poze exact pentru asta sunt, sa previna tocirea de la frecarea cu genunchii de rezervor iar tank-pad-ul sa impiedice frecarea gentii de la Givi pe care o prind de rezervor la drum lung si nu numai.

Uite de aici am furat ideea pentru protectia de rezervor, ce parere ai , a iesit bine ?

https://www.italpads.com/en/tank-pad-for-honda/667-tank-pad-for-honda-africa-twin-1000-mod-compact1-carbonlook-0657968894129.html

Edited by blue_nightwishX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut pe mobra tank pad din ala din multe bucati(cum vrei sa pui tu pe lateral), lipit de proprietarul anterior. Trebuia vezi doamne sa fie nush ce design, asa cu elementele alea separate. Probabil ca a aratat bine la inceput. In timp unele stickere s-au dezlipit (deja cand am cumparat eu motorul vreo 2 abia se mai tineau) si incepuse sa arate ca dracu, asa ca am dat jos totul si n-am mai pus nimic de atunci.

Parerea mea, pune pe lateral orice produs de tip tank grip (dintr-o bucata), va arata mai bine si are si rol functional, nu doar de protectie. Ai de ales intre variante cu aspect mai poros sau mai profilat. Ambele au un look foarte discret, oem-like.

 

Cat despre autocolantul de rezervor, a iesit bine copia, dar nu era mai simplu sa comanzi unul de acolo ? :D Protectie pt geanta de rezervor eu as cauta ceva transparent (genul de folie care se pune pe faruri/botul masinii, doar ca mai groasa), tot in ideea de a pastra aspectul OEM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

LA MULTI ANI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cat de bine arata !

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut pe mobra tank pad din ala din multe bucati(cum vrei sa pui tu pe lateral), lipit de proprietarul anterior. Trebuia vezi doamne sa fie nush ce design, asa cu elementele alea separate. Probabil ca a aratat bine la inceput. In timp unele stickere s-au dezlipit (deja cand am cumparat eu motorul vreo 2 abia se mai tineau) si incepuse sa arate ca dracu, asa ca am dat jos totul si n-am mai pus nimic de atunci.

Parerea mea, pune pe lateral orice produs de tip tank grip (dintr-o bucata), va arata mai bine si are si rol functional, nu doar de protectie. Ai de ales intre variante cu aspect mai poros sau mai profilat. Ambele au un look foarte discret, oem-like.

 

Cat despre autocolantul de rezervor, a iesit bine copia, dar nu era mai simplu sa comanzi unul de acolo ? :D Protectie pt geanta de rezervor eu as cauta ceva transparent (genul de folie care se pune pe faruri/botul masinii, doar ca mai groasa), tot in ideea de a pastra aspectul OEM.

Sa stii ca zici tu bine ce zici cu protectia transparenta pentru laterale. Am sa iau in calcul acest aspect.

 

Hai sa mai punem niste poze, ca vad ca a murit de tot topicul asta :

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...