Sari la conținut

problema " enorma" honda cbr 600 f4i , 2001


Postări Recomandate

salutari baieti. sunt si eu nou in domeniul motociclismului si deja am intampinat o problema cu honda mea. la un drum de 100 de km, dupa 40 de km de rulare, dintr-o data mi s-a oprit motorul. practic nu mai aveam curent , iar bordul nu imi mai afisa decat niste bare orizontale ( de la cifrele de la kilometraj). bun, bornele de la baterie erau prinse bine, insa am gasit o siguranta arsa( aparent era siguranta care trebuia sa se asigure ca bateria mea se incarca). Am mers la cineva la o vulcanizare pe acolo si am pus bateria la un redresor, bateria era moarta, nu primea curent deloc. Am schimbat siguranta arsa, am pus o alta baterie pe motor( avea omul de la vulcanizare), imi afisa corect kilometrajul, se initializa ca la fiecare pornire, insa nu imi auzeam pompa care trebuia sa imi pompeze combustibil in camerele de ardere( asa cred ca se numeste), iar cand apasam pe starter imi dadea impulsul insa nu pornea( exact ca in video-ul

postat de Ionut Razvan Soacate pe youtube). Bun, am crezut ca am innecat motorul, asa ca am asteptat 2 ore dupa care am repetat procedura insa am obtinut aceleasi rezultate. Am decis sa astept pana a doua zi, insa aceleasi rezultate. Dupa 5 zile, acelasi raspuns negativ asa ca am dus motorul intr-un service moto al carui nume nu il voi dezvalui momentan. De 5 zile baietii au verificat diverse relee,etc. insa nici dupa ce le-am aratat filmul de pe youtube nu au gasit ce are motorul meu. aparent motorul nu da scanteie si nici nu lucreaza pompa aia, si nici nu se aprinde becul din bord de la cheie. baietii se gandesc ca s-ar putea sa fie cdi ul ars sau sa nu imi mai recunoasca cip-ul din cheie cititorul( singura mea cheie, mai am una insa fara cip). Daca are cineva vreo idee sau a mai patit asa ceva, please HELP. Eu eram sigur ca e aceeasi treaba ca in filmuletul de pe youtube de mai sus insa baietii spun ca au verificat insa tot nu vrea sa dea scanteie in bujie.... :-??
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 verifica bank-angle sensor. E senzorul de cadere . Are o siguranta , verifica singuranta + papucii in care intra ,sa nu fie oxidati sau iesiti afara.

2 verifica HISS-ul, daca se stinge HISS-ul in bord dupa ce pui contactul ,e in regula mergi mai departe

2 verifica releul de pompa, pompa de benzina are un releu, daca nu face clic-clac , inseamna ca problema este catre CDI . Verifica mufele in care intra CDI -ul.

 

 

Motorul nu are cum sa se innece , e injectie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine tot asa era problema asemanatoare nu dadea scanteie ....mi.a curatat si sincronizat carburatoarele mi.a schimbat filtrul de aer pana cand o vazut la cdi ca era ros(era fixat prost pe langa roata din spate) mi.am luat altul mi la fixat bine langa compartimentul de langa baterie si mi.a pornit.....uita.te la C.D.I. si vezi care.i treaba...succes :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand apesi pe butonul de de pornire becul de la hiss se aprinde repetat?

 

Motorul e in service-ul unde lucrez eu.

Cand a ajuns nu ii vedea cheia(nu avea scanteie si nici pompa nu pleca), am verificat toate sigurantele, relee, mufe, etc care ar fi putut afecta HISS-ul, insa nimic. Azi a venit un amic care a reinitializat cheia, acum vede cheia, am scanteie dar tot nu pleaca pompa. Intamplator am inca un F4i in service si am probat cateva piese de pe una pe alta; toate sunt ok, dar pompa nu pleaca, am pus releul de pompa pe direct si motorul porneste. Tind sa cred ca e totusi ceva legat de CDI pentru ca am verificat dupa cod-ul OEM scris pe el si nu e al lui, e de pe modelul 2002-2004, posibil de california(imi da eroare la senzorul de O2, si avea o rezistenta care s-a rupt, legata pe instalatie langa mufa de la CDI probabil ca sa il pacaleasca, am pus-o cat sa faca contact si a disparut eroarea), in manual zice ca doar modelul de california are asa ceva, sau e posibil ca modelul 2002-2004 sa aibe senzor de O2 pe toate modelele, nu numai cele de California.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spune-mi codul de fabricatie. E foarte important, daca e pt modelele americane, nu are HISS. E o adaptare cu rezistentza, dar sigur mai trebuie o piesa electrica, care, se cam arde, si nu e data in nici un manual de reparatie. Americanii au schimbat ECU, pompe de benzina, relee, si degeaba. De unde sinteti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

IASI

 

Motorul e in service-ul unde lucrez eu.

Cand a ajuns nu ii vedea cheia(nu avea scanteie si nici pompa nu pleca), am verificat toate sigurantele, relee, mufe, etc care ar fi putut afecta HISS-ul, insa nimic. Azi a venit un amic care a reinitializat cheia, acum vede cheia, am scanteie dar tot nu pleaca pompa. Intamplator am inca un F4i in service si am probat cateva piese de pe una pe alta; toate sunt ok, dar pompa nu pleaca, am pus releul de pompa pe direct si motorul porneste. Tind sa cred ca e totusi ceva legat de CDI pentru ca am verificat dupa cod-ul OEM scris pe el si nu e al lui, e de pe modelul 2002-2004, posibil de california(imi da eroare la senzorul de O2, si avea o rezistenta care s-a rupt, legata pe instalatie langa mufa de la CDI probabil ca sa il pacaleasca, am pus-o cat sa faca contact si a disparut eroarea), in manual zice ca doar modelul de california are asa ceva, sau e posibil ca modelul 2002-2004 sa aibe senzor de O2 pe toate modelele, nu numai cele de California.

 

 

 

 

intr-adevar mi-ai zis astea si la telefon,cam messed-up treaba asta. De asta am si deschis topicul pe aici, poate gasim baieti care au mai trecut prin asa ceva. thx

 

 

 

 

 

 

trebuie sa imi caut CDI, aparent nu se mai poate face nimic altceva decat sa schimb cdi-ul, dupa cum zice ThunderByte. aveti vreo idee daca s-ar mai poate face ceva sau eventual unde as gasi un CDI de cumparat?

 

multumesc pentru raspunsuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine tot asa era problema asemanatoare nu dadea scanteie ....mi.a curatat si sincronizat carburatoarele mi.a schimbat filtrul de aer pana cand o vazut la cdi ca era ros(era fixat prost pe langa roata din spate) mi.am luat altul mi la fixat bine langa compartimentul de langa baterie si mi.a pornit.....uita.te la C.D.I. si vezi care.i treaba...succes :cheers:

 

 

pai cum ti-a sincronizat carburatoarele daca nu pornea? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...

Buna seara,

AM si eu o problema cu Honda CBR 600 Fs2. Cand porneste,socul auto ar trebui sa o mentina timp de 2 min aprox la 3000-3500 rot/min, insa nu sta si imi arata in bord senzorul FI(din cate stiu eu asa se numeste).

 

Pun si un filmulet cu problema exacta.

 

Stie cineva ce ar putea avea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 04 Feb 2016 20:01

Vezi concret care este tiparul dupa care clipeste becul de FI si identifica eroarea din lista atasata mai jos. De altfel, Fast Idle-ul (socul automat) sta la 2500 - 3500 rpm (cam mult din punctul meu de vedere, ar trebui sa stea pana in 2500) in functie de temperatura de afara / temperatura motorului. El teoretic ar trebui sa stea in functiune pana cand motocicleta poate tine un relanti stabil.

Da, in cazul acesta motorul functioneaza corespunzator si problema poate fi la senzorul MAP sau vreun furtun de vacum. Pot remedia situatia eu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...