buli Postat August 19, 2012 Share Postat August 19, 2012 Salut, Am vazut pe mai multe threaduri ca va suparati cand cineva posteaza aiurea pe sectiunea asta si s-ar putea si post-ul meu sa nu se incadreze 100% deoarece eu caut o motocicleta veche, nu clasica. Dar consider ca know-how-ul vostru ma poate ajuta asa ca poate pe mine ma scuzati . Ma intereseaza un proiect de cafe racer si caut o motocicleta din anii '70/'80..poate imi puteti recomanda ceva dupa urmatoare criterii: 1.Piesele sa nu reprezinte o problema; sa nu fie o raritate la noi si sa fiu obligat sa comand piese din strainatate, daca ii pica ceva sa o pot rezolva repede 2.Sa pot achizitiona moto-ul la un pret ok pe piata noastra (e veche, nu rara sau clasica) 3.Fiabilitate; la inceput clar tb sa bag bani in ea, dar dupa aceata etapa sa fie un motor pe care ma pot baza 3.Look normal pentru vremea respectiva si exemplu Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 Kawasaki Zephyr. Ii mai noua, dar merge pentru ce vrei tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 incearca un bmw r60/5 ,r75,r80. s'ar putea sa iti placa. sau poti incerca o japoneza.... honda cx 500 da al dracu de bine facuta cafe racer.... si gasesti in 700 de euro numai buna de modificat. ambele au kickstarter... insa eu as alege honda.... din motive financiare. ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 (editat) Uita-te la mine in semnatura, o sa vezi doua japoneze din '82 care s-ar putea sa-ti faca cu ochiul . Editat August 20, 2012 de Louis Cyphre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 CX 500 nu are pornire la pedala. Vezi poate iti place Yamaha SR500- nu stiu cate or fi pe la noi dar vazusem una obosita la 500 de euro pe Bikeshop. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 corect.... scz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 cred ca mai bine iesi cu un bandit din prima generatie ca am vazut destule ieftine pe bikeshop. nu tre decat sa-i tai codita si s-o faci dreapta, mai departe ai toate ingredientele necesare pentru un cafe, dar cu performante ceva mai bune. ar trebui sa mergi cu unul sa vezi cum iti place, eu am mers cu un zephyr inainte sa-l iau pe al meu si ceva s-a activat in interior, mi-a placut foarte mult. parea mult mai retro decat e in realitate, singura lui limitare fiind motorul de 550. asa era ala pe care am mers eu. de la 50 cp ai unui cb mai vechi, cx500 sau zephyr pana la cei aproape 80 ai unui bandit e o diferenta destul de maricica. in schimb, feeling-ul e aproape acelasi, mobra grea, L4, tre doar sa-i pui semighidoanele si sa-ti rearanjezi spatele cat sa arate cum iti doresti. de fiabilitate si gasirea pieselor nu mai zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alectronic Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 (editat) salut, si eu personal sunt pasionat de cafe racere ... momentan - oricat de ciudat ar suna - am in proiect un Cafe Racer dintr-o IJ Planeta 5 - varianta cu jenti de aluminiu si etc. ... si poate o sa razi dar bifeaza TOATE cerintele enumerate de tine mai sus ... stiu ca acum aspectul nu e tocmai tocmai tocmai - dar am o colectie mare de poze-proiecte de Cafe-uri si am vazut din ce sunt facute unele - ok recunosc - din IJ Pl 5 o sa iasa un Tracker asa dar nagh Cafe Racer-Tracker (poti urmari proiectul pe facebook la IzhMotoOwner) si eventual pot da share la arhiva de poze cu proiecte (da-mi un PM) - si arunci si tu un ochi sa vezi din ce face lumea Cafe-uri spor ! Editat August 20, 2012 de alectronic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 Uita-te la mine in semnatura, o sa vezi doua japoneze din '82 care s-ar putea sa-ti faca cu ochiul . Ce cafe ar iesi din katana aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 salut, si eu personal sunt pasionat de cafe racere ... momentan - oricat de ciudat ar suna - am in proiect un Cafe Racer dintr-o IJ Planeta 5 - varianta cu jenti de aluminiu si etc. ... si poate o sa razi dar bifeaza TOATE cerintele enumerate de tine mai sus ... stiu ca acum aspectul nu e tocmai tocmai tocmai - dar am o colectie mare de poze-proiecte de Cafe-uri si am vazut din ce sunt facute unele - ok recunosc - din IJ Pl 5 o sa iasa un Tracker asa dar nagh Cafe Racer-Tracker (poti urmari proiectul pe facebook la IzhMotoOwner) si eventual pot da share la arhiva de poze cu proiecte (da-mi un PM) - si arunci si tu un ochi sa vezi din ce face lumea Cafe-uri spor ! Nu conteaza tipul motorului, important e sa te simti tu cafe racer! apropo, am vazut cateva Ij-uri si un nipru facute cafe racer si m-au dat gata! Spor la treaba, eu ma apuc de un Suzuki tu250x...Cafe Racer! Salut, Am vazut pe mai multe threaduri ca va suparati cand cineva posteaza aiurea pe sectiunea asta si s-ar putea si post-ul meu sa nu se incadreze 100% deoarece eu caut o motocicleta veche, nu clasica. Dar consider ca know-how-ul vostru ma poate ajuta asa ca poate pe mine ma scuzati . Ma intereseaza un proiect de cafe racer si caut o motocicleta din anii '70/'80..poate imi puteti recomanda ceva dupa urmatoare criterii: 1.Piesele sa nu reprezinte o problema; sa nu fie o raritate la noi si sa fiu obligat sa comand piese din strainatate, daca ii pica ceva sa o pot rezolva repede 2.Sa pot achizitiona moto-ul la un pret ok pe piata noastra (e veche, nu rara sau clasica) 3.Fiabilitate; la inceput clar tb sa bag bani in ea, dar dupa aceata etapa sa fie un motor pe care ma pot baza 3.Look normal pentru vremea respectiva si exemplu Multumesc Poti sa te orientezi oriunde! Cb, TU, GN, CX, XS, LS (asta iese frumos) si altele..japoneza stock sa fie! Nu trebuie neaparat anii 70-80, gasesti de prin 90 motoare cu pedigree cafe racer, doar ca au evoluat un pic, de exemplu CB500. Eu iti recomand un moncilindru, cu 4 supape, sau un paralel twin, cu racire pe aer (stiu, e recomandat cu apa dar parca e mai cafe racer asa:)). Trebuie sa ai posibilitatea montarii unor semighidoane, comenzi frana si schimbator de sportiva (rearset), saua mono (o tabla cu burete:)) plus multe altele..doamne si cate sunt! Hai ca te orientezi tu repede! uite linkuricafe racer cafe racer2 sunt multe..mai revin daca ai nevoie. Apropo..vezi ca o sa te coste ceva, dar o sa ai macar satisfactie...poate facem si un club! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buli Postat August 20, 2012 Autor Share Postat August 20, 2012 Nu mi se pare ciudat deloc un cafe racer IJ Planeta 5 si pe mine m-ar incanta un astfel de proiect mai ales din punct de vedere financiar, dar din pacate nu ma pricep la mecanica si din cate stiu, la astfel de modele ai de mesterit. Sunt interesat de modele mai vechi datorita cadrelor cilindrice. O motocicleta moderna (in afara de ducati-uri, pe care nu mi le permit) in general are un cadru "dreptunghiular", care din punctul meu de vedere strica total look-ul unui cafe racer, dar merg foarte bine pentru streetfightere. Suzuki cafe racer (e frumos, dar parca era mai frumos cu un cadru cilindric) Suzuki streetfighter (nota 10+) O varianta ar fi suzuki gsf400 (are cadrul asemanator unui ducati), dar cam nasol cu piesele pt ca sunt raritati pe la noi. Un alt motiv pentru care a-si opta pt o moto veche: proportiile cadrului/motorului CB relativ modern CB vechi (nota 10+) Oare cum s-ar putea umple golul din spate la modelul modern? Se poate "impinge roate" mai spre cadru? Banuiesc ca ar afecta handlingul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alectronic Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 (editat) eu cu cine am vorbit despre IJ Pl 5 - UN CILINDRU - 2 TIMPI - TOTI au spus ca odata reglata - desigur si cu aprindere electonica - nu are moarte, foarte foarte fiabila, ok ca o arunca ulei pe ici colo e de inteles - sunt turnate cu picioarele dar bla iar eu am optat pt. asta pentru ca e un fel de Dacia romaneasca - foarte foarte simpla ca mecanica, se poate repara la nevoie cu sârmă, toata lumea o stie si isi poate da cu parerea la ea, iar piesele se gasesc si sunt si ieftine in privinta mecanicii - si eu sunt in aceeasi situatia - cunosc principiile dar nu am practica deloc (vreau si eu poze cu IZH-uri facute cafe ... eu am gasit un singur proiect de cafe racer cred ca, in rest am mai gasit streetfightere dar bla - nu-s de mine alea) Editat August 20, 2012 de alectronic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buli Postat August 20, 2012 Autor Share Postat August 20, 2012 Un proiect f tare, dar inca nu e finalizat. http://roker.kiev.ua/viewtopic.php?f=30&t=1920 , site-ul e rusesc dar cu google transalte te descurci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alectronic Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 excelent, arata surprinzator de bine ... pe mine ma sperie unghiul destul de mare al furcii ... deaia ziceam de Tracker - dar aici vad ca arata f f bine ma rog - tre sa tin cont ca asta e un Jupiter si e si modelul ala clasic - nu stiu daca aia care o am eu varianta "Deluxe" nu cumva are cadru putin altfel ms. de link Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buli Postat August 21, 2012 Autor Share Postat August 21, 2012 O ruseasca rat style, link cu proiectul http://oppozit.ru/article70270.html Proiectul http://o-motocycle.livejournal.com/39000.html Altele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat August 22, 2012 Share Postat August 22, 2012 Salut, Am vazut pe mai multe threaduri ca va suparati cand cineva posteaza aiurea pe sectiunea asta si s-ar putea si post-ul meu sa nu se incadreze 100% deoarece eu caut o motocicleta veche, nu clasica. Dar consider ca know-how-ul vostru ma poate ajuta asa ca poate pe mine ma scuzati . Ma intereseaza un proiect de cafe racer si caut o motocicleta din anii '70/'80..poate imi puteti recomanda ceva dupa urmatoare criterii: 1.Piesele sa nu reprezinte o problema; sa nu fie o raritate la noi si sa fiu obligat sa comand piese din strainatate, daca ii pica ceva sa o pot rezolva repede 2.Sa pot achizitiona moto-ul la un pret ok pe piata noastra (e veche, nu rara sau clasica) 3.Fiabilitate; la inceput clar tb sa bag bani in ea, dar dupa aceata etapa sa fie un motor pe care ma pot baza 3.Look normal pentru vremea respectiva si exemplu Multumesc cand gasesti o moto in starea din poza - care este din toate punctele de vedere o motocicleta clasica- e tare pacat sa te apuci sa o ciobanizezi ca ai vagi cunostinte despre ceva numit cafe-racer, da' e la moda. Ai garaj/atelier, unelte si un pic de pricepere tehnica sau vrei sa zaca in service-ul unuia cu lunile si la sfarsit sa iasa un rat-bike scump? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buli Postat August 22, 2012 Autor Share Postat August 22, 2012 Aleko in viata mea n-as sacrifica asa o bijuterie, am respect pentru clasice. Pentru un astfel de proiect, m-ar interesa un exemplar nu intr-o stare buna din punct de vedere estetic + nici nu vreau sa-mi imaginez cat costa un moto din anii aia impecabil tehinic si estetic. Am ales imaginea aia ca sa dau un exemplu de cadru bun pentru cafe racer . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 buli, nu te bagi la o comanda pe ebay pt niste piese cafe racer? pe mine ma intereseaza niste mansoane vintage, cam ca astea si probabil o pereche de oglinzi capete de ghidon, cam asa ceva... ma gandesc sa iesim mai ieftin cu transportul si poate daca gasim pisesele la acelasi vanzator ne face si vreo reducere! ce zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica.farcas Postat Noiembrie 11, 2012 Share Postat Noiembrie 11, 2012 salutare d le,i-ti propun moto morini 350 cc,un frumos clasic italian cu pornire la starter si demaror,cu consum bun,fiabil ,usor de reparat ..si de ce nu cu performante cauta3 1/2,350k2,500s bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny75 Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 Honda XBR 500, cauta pe net. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.