Sari la conținut

Yacco Sau Motorex ?


Postări Recomandate

Buna intrebare.

Aici este mult de povestit.

Cu parere de rau pot sa spun ca nu prea mai am incredere in ce mai recomanda KTM.

Motivul este ca fabrica, a facut niste contracte comerciale care de-a lungul timpului, evident, s-au schimbat tot din motive comerciale (ce producator a facut oferta mai buna a primit contractul)

Eu cand am cumparat KTM-ul in 2002 mi-se recomanda sa folosesc cu strictete SHELL 15W40 :cheers: . Dupa numai doi ani KTM recomada MOTOREX.

Dupa ce am iesit din garantie am bagat YACCO MVX COMPETITION 15W50. Am vandut motocicleta la 22.500 Km si nu am avut nici o problema cu ea.

Am folosit YACCO pentru ca mi-a fost recomandat de oamenii care il foloseau si nu au avut motiv sa se planga. La vremea aceea SHELL nu se gasea mai de loc, MOTOREX era la inceput in Romania iar YACCO era importat de o firma din Bucuresti care AVEA CONTRACT COMERCIAL cu cine crezi? Cu KTM ROMANIA. :)

 

Acum am HUSABERG care este produs tot in fabrica la KTM. Ghici ce ulei recomanda? Ai ghicit. MOTOREX evident. :D :)

 

Deci, tine cont ca la nivel mondial sunt doar cativa producatori de uleiuri sintetice de renume iar uleiurile produse de ei se vand sub brand-uri consacrate.

 

Sfatul meu este sa nu te zgarcesti la bani, sa pui un ulei (full sintetic) bun, ce are caracteristicile recomandate de KTM, sa nu depasesti nr admis de Km ce iti este recomandat ptr un schimb de ulei, iar daca simti tu ca ai tras foarte tare de motor schimba-l mai devreme decat scrie in carte.

 

Motorul o sa fie cel mai fericit. :puke:

 

ktm le papa pe ambele asa ca ce rost are sa-ti bati capul!!

 

 

Are. Are.

Pe principiul asta ar insemna sa mananci orice la intamplare

pentru ca oricum a doua zi va trebui sa mananci iar, sa te speli cu

orice sapun gasesti ptr ca oricum toate spala si oricum se consuma si

va trebui sa cumperi altul. :) :) :P :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna intrebare.

Aici este mult de povestit.

Cu parere de rau pot sa spun ca nu prea mai am incredere in ce mai recomanda KTM.

Motivul este ca fabrica, a facut niste contracte comerciale care de-a lungul timpului, evident, s-au schimbat tot din motive comerciale (ce producator a facut oferta mai buna a primit contractul)

Eu cand am cumparat KTM-ul in 2002 mi-se recomanda sa folosesc cu strictete SHELL 15W40 :cheers: . Dupa numai doi ani KTM recomada MOTOREX.

Dupa ce am iesit din garantie am bagat YACCO MVX COMPETITION 15W50. Am vandut motocicleta la 22.500 Km si nu am avut nici o problema cu ea.

Am folosit YACCO pentru ca mi-a fost recomandat de oamenii care il foloseau si nu au avut motiv sa se planga. La vremea aceea SHELL nu se gasea mai de loc, MOTOREX era la inceput in Romania iar YACCO era importat de o firma din Bucuresti care AVEA CONTRACT COMERCIAL cu cine crezi? Cu KTM ROMANIA. :)

 

Acum am HUSABERG care este produs tot in fabrica la KTM. Ghici ce ulei recomanda? Ai ghicit. MOTOREX evident. :D :)

 

Deci, tine cont ca la nivel mondial sunt doar cativa producatori de uleiuri sintetice de renume iar uleiurile produse de ei se vand sub brand-uri consacrate.

 

Sfatul meu este sa nu te zgarcesti la bani, sa pui un ulei (full sintetic) bun, ce are caracteristicile recomandate de KTM, sa nu depasesti nr admis de Km ce iti este recomandat ptr un schimb de ulei, iar daca simti tu ca ai tras foarte tare de motor schimba-l mai devreme decat scrie in carte.

 

Motorul o sa fie cel mai fericit. :)

 

Si eu ma gandeam tot la Yacco 15w50 sintetic. Multumesc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as avea ceva de adaugat...referitor la Motorex 15W50 (banuiesc mineral): ST-ul l-am luat de la BD, si mi-a spus ca avea asa ceva in motor, schimbat de aprox. 4.000 km. Cum eu nu am incredere decit in ce bag eu cu minutza mea, am verificat uleiul si....am completat 2,5 LITRI !!!!!!!!!!!

La urmatorul schimb, cu Castrol XLR 15W50 (mineral, 130.000 litrul), am completat 300 ml in 7.000 km. Asa ca nu prea am incredere in ceva facut in Elvetia. Daca era un ceas...mai mergea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu ma gandeam tot la Yacco 15w50 sintetic. Multumesc :cheers:

 

Baieti....tre ulei 15W50 sintetic

Nu conteaza firma nu deveniti victimele marketingului

Oricum la enduro uleiul se polueaza cu benz prost arsa aruncata de carburaor cu spritz si arsa partial de un cilindru care e de capul lui (adica de unul singur).....Aerul vine cand cu praf, cand cu apa sau cu ambele (noroi).

Nu conteaza marca ci cat de des il schimbi....Uleiul n-are timp sa expire fizico-chimic ci se polueaza cu particule de praf, apa coloidala si particule de ferodo de pe ambreiaj.

Pe Ionut moto l-a tinut 22miii km fiindca a schimbat uleiul chiar mai devreme decat a recomandat producatorul. Si fiindca nu a bagat endureala decat in ultimii Km.

Daca schimbi uleiul la 3-4 plinuri de benzina pe hard enduro pot sa bag si mineral dar sa aiba specificatiile recomandate......de producator ....si nu neaparat marca recomandata de acesta....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am, relativ, de putin timp KTM. Cateva luni ... 3 si un pic. In schimb, am un amic din Brasov ce are un LC4 din 1996. Zeci de mii de kilometrii parcursi. Sunt ani buni de cand foloseste Motorex si nu este un tip care piloteaza ca o dominsoara. Ii merge fierul de rupe, ... nu a avut nici o problema cu motorul.

 

Sa nu se inteleaga ca ,,votez" cu Motorex, dar nu mai stii ce sa crezi. Cand aveam Africana, i-am bagat Mobil 15w50, fullsintetic. Dupa o mie de kilometrii, l-am schimbat pentru ca atunci cand schimbam vitezele, clantzanea de ziceai ca se rupe motorul. Cand am dat drumul la ulei din motor, ca sa-l schimb, am avut impresia ca parca am dat drumul la robinetul de apa, numai ca acea ,,apa" era un ulei negru, extrem de subtire. Am schimbat cu Putoline 15w50, ... alta treaba.

Acum ce sa zic, de Mobil am auzit de foarte mult timp. Putoline este ,,mai incoace", nu este asa consacrat ca Mobil.

 

Concluzia : Este adevarat ca firmele consacrate au cele mai bune produse, dar cine poate sa garanteze ca ceea ce se afla in acele recipiente, este produsul acelor marci (consacrate). In era in care traim, in care TOTUL se poate falsifica, se intampla sa alergam dupa ,,regele lubrefiant" si bucurosi ca l-am gasit (si ne-am si usurat de bani), avem surpriza sa dam peste ,,lubrefiantul bun ... de nimic".

 

As' mai avea de spus multe ,,povestiri minunate", impartasite de o multime de cunoscuti care nu se dau de ieri pe motorete, ,,povestiri glorioase" despre acele firme consacrate ca: Shell, Castrol, Mobil care poti sa spui ... da nene, ulei de marca !..., dar daca este facut in Congo ... faci ceva ....... pe el.

 

Yacco , Motorex ... sa nu ne bucuram de geaba !

 

Bafta si la mai mare ! :cheers:

 

Baieti....tre ulei 15W50 sintetic

Nu conteaza firma nu deveniti victimele marketingului

Oricum la enduro uleiul se polueaza cu benz prost arsa aruncata de carburaor cu spritz si arsa partial de un cilindru care e de capul lui (adica de unul singur).....Aerul vine cand cu praf, cand cu apa sau cu ambele (noroi).

Nu conteaza marca ci cat de des il schimbi....Uleiul n-are timp sa expire fizico-chimic ci se polueaza cu particule de praf, apa coloidala si particule de ferodo de pe ambreiaj.

Pe Ionut moto l-a tinut 22miii km fiindca a schimbat uleiul chiar mai devreme decat a recomandat producatorul. Si fiindca nu a bagat endureala decat in ultimii Km.

Daca schimbi uleiul la 3-4 plinuri de benzina pe hard enduro pot sa bag si mineral dar sa aiba specificatiile recomandate......de producator ....si nu neaparat marca recomandata de acesta....

 

CORECT ! :)

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ktm le papa pe ambele asa ca ce rost are sa-ti bati capul!!

 

yacco au fost ia motorex sunt!

 

 

:)

 

Yacco nu "au fost" ci sunt! Iti dau eu un numar de telefon 0722320725. Baga Yacco si o sa vezi de ce tot pleaca

astia la Dakar cu Yacco. Si iti mai spun ceva: bate-ti putin capul si citeste ce scrie pe bidon. o sa vezi adresa fabricii , ceea ce inseamna ca nu-i facut pe vapor, ca alte "marci". ..

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De Motul ce parere aveti? Ca io tocmai am bagat asa ceva in LC4...

 

PS: Cam cat e litru' de Yacco 15W50? Ca la urmatorul schimb, bag si io d-asta "de raliu" :friends:

Editat de _Alex_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De Motul ce parere aveti? Ca io tocmai am bagat asa ceva in LC4...

 

PS: Cam cat e litru' de Yacco 15W50? Ca la urmatorul schimb, bag si io d-asta "de raliu" :friends:

 

 

YACCO MVX COMPETITION 15W50 este la bidon de 2 litri si costa in jur de 95 lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ktm le papa pe ambele asa ca ce rost are sa-ti bati capul!!

 

yacco au fost ia motorex sunt!

Al meu nu papa de loc .L-am luat la 4000km si acum am 9500.I-am bagat numai 10w40 Motul 300v double ester+ Metabond c schimbat la 1500-1800 mers numai hard enduro.La fiecare schimb filtru mare nou si la doua sch.si ala mic.N-am avut niciodata probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...