B.B. Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 foarte de acord cu tine, dar ca si lui adrian, de ce te lauzi cu asta ? e ceva de laudat ? e ceva ce faci pe basca ta, cu riscul / skillul / variabilele din momentul ala. pentru unii e regula, si atunci dispare reflexul de-a conta daca e sau nu linie continua, ca aia sunt prosti ca au pus-o acolo, si atunci o sa mergem ca in jungla. daca vrei itzi dau exemple unde NU este linie continua si daca depasesti acolo e mai rau decat in curba unde a murit baiatul asta, pentru ca i s-a parut cuiva ca acolo s-ar putea depasii, cand este damb sau curba periculoasa sau alte alea. se vrea a invata ceva din accidente ? pai nu ai cum, ca toti se dau mari ca ei au scapat din ce-a murit baiatul asta. pai atunci la ce mai scriem? sa vedem si altii morti ca vor sa se convinga daca se poate sau nu depasire pe contrasens in curba ca ai putut tu, si ala si ala si ala ? nu mi se pare corect pentru ei. pe de alta parte daca ei nu au pic de autoconservare si intra ca migul pe contrasens fara sa se asigure de 10 ori, poate ca nici ce scriu eu, nici ce scrii tu nu conteaza, dar poate sunt unii care citesc, si inteleg. macar pentru aia zic eu sa mentinem aici curat. Dar nu ma laud, am zis cum fac eu si cum ar trebui sa faca oricine vrea sa ramana intreg pe doua sau patru roti. Eu am scris ca nu ma intereseaza ce fel de linie e si ca cel mai tare la depasire ma intereseaza sa am vizibilitate, sa vad eu cu ochii mei ca am loc si timp sa ma bag. Asta include automat si locurile cu linie intrerupta unde nu e vizibilitate, am crezut ca se intelege, de fapt clar se intelege din ce am scris eu. Ce vreau sa sustin este ca nu o linie desenata pe drum trebuie sa ne faca sa supravietuim ci convingerea noastra ca nu suntem in pericol cand efectuam o manevra. In principal cand depasesti trebuie sa te asiguri ca ai loc si timp sa te bagi la loc si ca nu te depaseste altcineva cand incepi sa faci manevra, cele 2 reguli simple din carte. Astea sunt sfinte pentru ramas in viata. Pai cel mai clar exemplu e in situatia din clipul cu X5, pai baiatul ala cu moto nu a comis absolut nimic ilegal, nu a intrat pe contrasens, nu a trecut linia continua in momentul cand l-a atins ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spanciu Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 NU a facut nimic ilegal. Doar nu s-a pazit pe el. Si cateodata doare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 cand sunt cu mobra chiar nu prea ma intereseaza de linii ; daca pot depasi in siguranta o fac si daca este linie continua, nu tin cont. toate bune si frumoase vreo cativa ani pana weekendul asta cand am fost oprit pentru depasire pe line continua tot timpul am crezut ca voi fi oprit pentru radar ! nu, de data asta pentru linia continua. am incercat s-o dau la intors ca nu am depasit, ca am depasit fara a calca linia... in fine, dupaia au urmat tobe, slickuri, culori.... este greu sa mergi regulamentar :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 cand sunt cu mobra chiar nu prea ma intereseaza de linii ; daca pot depasi in siguranta o fac si daca este linie continua, nu tin cont. toate bune si frumoase vreo cativa ani pana weekendul asta cand am fost oprit pentru depasire pe line continua tot timpul am crezut ca voi fi oprit pentru radar ! nu, de data asta pentru linia continua. am incercat s-o dau la intors ca nu am depasit, ca am depasit fara a calca linia... in fine, dupaia au urmat tobe, slickuri, culori.... este greu sa mergi regulamentar :| Crezi? Vreau sa vad ultrasii dispusi sa ia marsuri si sa bata conservarii la fiecare postare a unui accident. Din cate am inteles, exista un mort si in masina...Vreau sa vad suparatii in exercitiul functiunii. Am uitat, atunci cand noi suntem de vina, avem grija sa ascundem totul sub un covor maaare turcesc. Unde sunt baietii care propun marsuri de avertizare, atentionare a conservarilor. Cum o suna una "dar tu nu m-ai vazut", varianta pe contrasesns? Nu ma dau corect, cu totii avem momente in care o luam pe aratura si , de cele mai multe ori, doar sansa ne scapa. Ce ma deranjeaza este ca vad aceiasi oameni, cu aceleasi texte peste tot. Grow the fuck up inainte sa fie prea tarziu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
O_Stefan Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 rasa romana.....ne place sa credem ca suntem mai buni ca restu, cand in colo suntem patetici Chiar nu se poate invata din greselile altora in liniste? ne mananca degetelele! din 16 pagini in 14 va certati ca la piata.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 (editat) @ gixu : Pasagerul din masina e doar ranit Editat Septembrie 5, 2012 de blue_led Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fulguletz Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 cand sunt cu mobra chiar nu prea ma intereseaza de linii ; daca pot depasi in siguranta o fac si daca este linie continua, nu tin cont. toate bune si frumoase vreo cativa ani pana weekendul asta cand am fost oprit pentru depasire pe line continua tot timpul am crezut ca voi fi oprit pentru radar ! nu, de data asta pentru linia continua. am incercat s-o dau la intors ca nu am depasit, ca am depasit fara a calca linia... in fine, dupaia au urmat tobe, slickuri, culori.... este greu sa mergi regulamentar :| auleu, a 2-a oara pe anu asta fara permis sper ca nu ti l-au suspendat pe un an.chiar ma intrebam de ce nu e la raport mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 auleu, a 2-a oara pe anu asta fara permis sper ca nu ti l-au suspendat pe un an.chiar ma intrebam de ce nu e la raport mobra nope, am scapat. nu am fost filmat si mai exista politisti cumsecade. s-a intamplat la intrare in pielesti dinspre slatina, la coborare am depasit, unde sunt 2 benzi pe urcare (sti tu) acum vin cu bicla la munca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOS36 Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 Crezi? Am uitat, atunci cand noi suntem de vina, avem grija sa ascundem totul sub un covor maaare turcesc. ....dar sunt convins ca multi de pe forum nu au fost de vina, vreodata, in vre-un accident/eveniment! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psyche Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 l-am cunoscut pe pasager, fost coleg de-al sora-mii de munca...RIP... PS: si eu i-am "tras" o tranta, usoara, prietenei si de atunci m-am jurat ca nu mai "car" pe nimeni!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LucianU Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 Sunt intr-un totul deacord cu tine....multi merg prea tare pt ce avem noi in Romania... Ba, baieti... Terminati cu prostiile astea! Nu va mai dati cu parerea toti astia care n-ati avut in viata voastra un accident serios. Astia care doar ati cazut de pe loc ar trebui sa aveti bun simt si sa va abtineti. Eu am intrat cu motocicleta cu 40-50km/h intr-o masina si m-am adunat de pe jos si eu si pasagerul, ne-am urcat pe motocicleta foarte putin sifonata si ne-am vazut de drum. Cu alta ocazie am intrat intr-o masina cu 70-80km/h, pasagerul n-a avut nimic, eu am fost luat la spital pentru investigatii, dar nimic foarte serios. Intr-o alta ocazie am facut accident tot la o viteza din asta de pana in 50km/h, am avut o fractura de clavicula cu deplasare, bla-bla, iar pasagerul se certa de mama focului cu aia care erau de vina. In concluzie, ca sa mori sau sa omori pe cineva, sa reusesti sa rupi o motocicleta, s-o aduci in stadiul in care nu se mai poate face nimic cu ea, trebuie sa ai de la 90-100km/h in sus. Mai terminati cu "soferii sunt de vina". NOI MERGEM PREA TARE pentru situatia si starea traficului din Romania. Cine intelege asta, se tempereaza si scapa, cine nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 nu ai avut tu in momentul impactului 50 la ora smechere, dar hai sa iti fac pe plac ai avut , si atunci urmeaza sa iti spun altceva ori esti nub si nu ai franat deloc cand l-ai vazut pe ala si l-ai lovit la 50 pe ora...ori mergeai mult mai tare gen 90...ceea ce nu se poate ca tu spui c anu mergi tare in oras....si ai apucat sa incetinesti la 50 in momentul impactului Personal tind sa cred ca tu esti un om cinstit si mergeai cu 50 iar cand l-*ai vazut pe ala ai incetinit si l-ai lovit si tu la 20 acolo...si exagerezi putin(la 50 nu aterizai tu pe capota aia sa fie clar..ci la 2 metri dupa masina .. ce draq nu suntem copii, sa ne vrajesti cu asa ceva. sa stii ca eu il cred ,eu am carnet din 90 si pe vremea aia erau la moda mobrele "hoinar' .si eu am patit tot cam asa .aveam vreo 70 si o dacie mi a taiat calea nu am avut timp sa frinez si am intrat frontal in aripa lui din fata eu m am dat peste cap peste capota si am cazut in f..d in partea cealalta,iar pasagerul a zburat peste masina si a cazut in genunchi.eu m am ales cu o durere de spate vreo saptamana iar pasagerul julituri in genunchi si in palme.cat despre motor furca din fata indoita,dar cred ca puteam merge cu el daca ma lasa politia.iar la dacie i am facut zob aripa din fata concluzia :cred ca nu era mai tare motoreta ca si motoarele de acum. eu zic ca depinde de noroc si cat tie scris sa o duci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.