b374 Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 Revin - suportul de oglinda pe stanga e cu filet normal (righty tighty).La cel de pe dreapta n-am avut cu ce sa probez - adaptorul de-l aveam pe stanga e cam larg si nu intra pe dreapta datorita pompei de frana. Merci, la mine stanga e left handed si dreapta right handed... si par de 10 deci nu cred ca-s refacute... mai verific cu un surub cu filet de 10.... zona crepusculara, ce mai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 (editat) 150 sub cat era cand am vazut-o. Bravos!E un pas necesar si in cazul meu....sper doar sa gasesc ceva similar peste un 1an sau 2...oricum prioritar e @eru, vad ca sufera. Editat Ianuarie 4, 2013 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Propun ca Yamaha sa renunte la fabricarea WR250F. Se pare ca enduro poti sa faci si cu WR250R cu avantajul ca schimbi uleiul la 20000km, nu la 10 ore de functionare. Ca tractoarelele si drujbele. Bleah.... Un singur neajuns pentru WR250R fata de WR250F: gasesti greu oglinzi cu acelasi filet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Ce-ai patit, omule??? Te deranjeaza ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Scuze, m-a luat valul. Mi-am amintit cum a inceput topicul asta: trasee offroad prea grele pentru vacile de 600+ kg. Solutia: o mobra de comuting care, pe site-ul Yamaha e incadrata la "Street Motorcycles" ( http://www.yamaha-motor.com/content/115/yamaha_sport_street_motorcycle_home.aspx ). La fel si DRZ-ul. Impresia mea e ca pe topicul asta sunt oameni care adora enduro dar care nu indraznesc sa faca pasul decisiv. Inca o data: scuze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 (editat) Scuze, m-a luat valul. Mi-am amintit cum a inceput topicul asta: trasee offroad prea grele pentru vacile de 600+ kg. Solutia: o mobra de comuting care, pe site-ul Yamaha e incadrata la "Street Motorcycles" ( http://www.yamaha-motor.com/content/115/yamaha_sport_street_motorcycle_home.aspx]http://www.yamaha-motor.com/content/115/yamaha_sport_street_motorcycle_home.aspx[/url] ). La fel si DRZ-ul. Impresia mea e ca pe topicul asta sunt oameni care adora enduro dar care nu indraznesc sa faca pasul decisiv. Inca o data: scuze.Tu ai cu ce sa cari drujba....altii doresc sa ajunga cu ea pana la traseul cu pricina. Normal ca nu pot face revizii predominant pentru mersul pe asfalt. Insa d-astia nu gasesti prea multi altfel se nasteau mai multe mobre de gen wr250r, in consecinta tind sa cred ca ai ceva dreptate. Editat Ianuarie 4, 2013 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Offtopic: Vad ca te-a luat valul dar nu inteleg care sunt problemele... Ca oamenii au nevoi diferite? Mie-mi plac blondele si brunetele cu tzatze medii dar asta nu inseamna ca nu inteleg ce rol au roscatele cu tzatze mari. Fiecare isi ia ce crede si nu vad sensul sa te ia cheful de misto-uri in cazul in care cineva are nelamuriri la o motoreta nou achizitionata, chiar legata de prinderile oglinzilor. Plm, in fond de asta sunt topicuri tematice si cred ca nici tu nu stiai totul despre xtz sau exc cand le-ai luat. Ma doare in basca cum e incadrata motoreta pe un site - daca-mi place si tine la ce vreau eu o tin, daca nu o vand. Din ce am vazut, sunt destui care fac cu ea cam ceea ce vreau eu. Dupa 50k cu Tenere cred ca stiu pe unde m-as baga cu el si unde m-as baga cu mobra mai usoara. Nu am chef de Romaniacs sau competitii si oricum n-am vazut pe nicaieri in cat m-am plimbat pana acum pe careva care sa faca trasee mixte de plimbare cu exc, wrf sau alte d-astea in genul in care fac sau vreau eu sa fac. Am vazut in schimb cu DRZ, DR de 350, XT de 350, XR400 si d-astea la care tu nu le vezi sensul. Sectiunea pe care suntem nu e enduro sau cross asa ca nu vad care e problema si care e problema ca motoreta e incadrata la motoare dual purpose pe un site care btw, nici nu e site-ul Yamaha... --- On topic, am lamurit si cu oglinzile: am filetele pe prinderile de ghidon pe ambele parti pe dos. Probabil cea de pe stanga s-a rupt si cine a avut motorul a pus ce-a gasit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 4, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 4, 2013 Propun ca Yamaha sa renunte la fabricarea WR250F. Se pare ca enduro poti sa faci si cu WR250R cu avantajul ca schimbi uleiul la 20000km, nu la 10 ore de functionare. Ca tractoarelele si drujbele. Bleah.... Un singur neajuns pentru WR250R fata de WR250F: gasesti greu oglinzi cu acelasi filet. Da foarte buna ideea. Sa se renunte la toate drujbele si utilajele daca se poate sa fie vehicule. Mai mult decat atat dupa ce voi prelua puterea mondiala le voi interzice prin decret imperial/dictatorial [nu m-am hotarat inca ce vreau sa ma fac] iar cei ce vor fi prinsi ca folosesc drujbe sau ca schimba prea des uleiul la mobre vor fi aspru pedepsiti [ma gandesc eu la ceva naspa rau]. Cred ca voi da un decret similar si pt motoarele in 2 timpi nu numai la mobre la toate tipurile de motoare. Ce sa faci civilizatia trebuie facuta cu forta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 (editat) Cred ca voi da un decret similar si pt motoarele in 2 timpi nu numai la mobre la toate tipurile de motoare. Ce sa faci civilizatia trebuie facuta cu forta. Macar la aeromodele o dispensa imperiala/satrapica se poate? PS: On topic: b374 s-a suparat tare. Poate totusi ar trebui sa se gandeasca la niste oglinzi rabatabile pt WeReu. Editat Ianuarie 4, 2013 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 4, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 4, 2013 Macar la aeromodele o dispensa imperiala/satrapica se poate? PS: On topic: b374 s-a suparat tare. Poate totusi ar trebui sa se gandeasca la niste oglinzi rabatabile pt WeReu. Sunt aproape sigur ca nu isi ia unele fixe. Pt aeromodele le voi da voie, in marinimia mea fara seaman, sa foloseasca electrice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Macar la aeromodele o dispensa imperiala/satrapica se poate? Acolo doar planoare PS: On topic: b374 s-a suparat tare. Inca imi zbate vena de pe frunte Poate totusi ar trebui sa se gandeasca la niste oglinzi rabatabile pt WeReu. O "altoiesc" cu d-alea de chetemeu... si tenereul e altoit cu handguards de ktm si i-a prins bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 4, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 4, 2013 Din cate imi aduc aminte alea de KTM nu sunt rabatabile. In caz ca am dreptate lasa prostiile si pune-i de la Vicma; intreba-l pe Al Batrân ca-ti da el toate detaliile de contact..eu nu cred ca le mai am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Din cate imi aduc aminte alea de KTM nu sunt rabatabile. In caz ca am dreptate lasa prostiile si pune-i de la Vicma; intreba-l pe Al Batrân ca-ti da el toate detaliile de contact..eu nu cred ca le mai am. Are si ketemeu rabatabile, face si vicma pt ketemeu, tot rabatabile. Ar mai fi fost si double take da' nu-mi place ram-ul... Al Batran e ocupat, se joaca cu gepeseu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 --- Am testat-o un pic pe camp si sunt multumit. Pentru ce vreau si fac eu e suficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diles Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 --- Am testat-o un pic pe camp si sunt multumit. Pentru ce vreau si fac eu e suficient. Tot azi am inceput si eu sezonul cu wrr-ul. Dimineata 2h de camp si coclauri usoare cu partenerul meu preferat (el calare pe pw50 ), dupa amiaza 1h+ de autostrada. De maine ne vedem in trafic. Schimbarea la raport 13/47 se simte frumos, e mai nervoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 Schimbarea la raport 13/47 se simte frumos, e mai nervoasa. Deocamdata eu o sa o tin cu raportul stock. Ghidonul clar nu se pupa cu inaltimea mea si mersul in picioare, nu ma deranjeaza atat inaltimea (desi ar merge clar ceva mai sus) cat (cred) ca ma deranjeaza ca nu e destul de in fatza. O sa am un pic de lucru cu ruleta si specificatiile de la Renthal. Dimineata 2h de camp si coclauri usoare cu partenerul meu preferat (el calare pe pw50 ) Ati facut si schimb? Lui cum i se pare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 Deocamdata eu o sa o tin cu raportul stock. Ghidonul clar nu se pupa cu inaltimea mea si mersul in picioare, nu ma deranjeaza atat inaltimea (desi ar merge clar ceva mai sus) cat (cred) ca ma deranjeaza ca nu e destul de in fatza. O sa am un pic de lucru cu ruleta si specificatiile de la Renthal. Daca inalti ghidonul o sa vina si mai in spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 (editat) Daca inalti ghidonul o sa vina si mai in spate. Da, stiu... Ideea e sa schimb ghidonul cu altul cu geometrie mai "dreapta", eventual mai inalta si din ghidon + adaptoare de 22-28 sa scot in total mai in fatza si mai sus... asta de acum e oricum "tweak-uit" (intentionat sau nu) de fostul propitar sa vina mai spre in spate. Editat Martie 3, 2013 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diles Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 O poza recenta cu wrrx-ul meu. Vreau s-o vopsesc/stickeresc galben-negru. Ceva sugestii pt stickere decente local? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 cum ai rezolvat roata fata sm? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diles Postat August 4, 2013 Share Postat August 4, 2013 am cumparat roata si etrier de wrx (originale) - se potrivesc cu modificari zero. pe spate doar roata de wrx, etrierul e comun intre r si x. vreau sa-i mai iau si pompa de frana + conducta fata.. ca sa le schimb direct. dureaza mai mult sa fac aerisirea franei cand schimb doar etrier, decat schimbatul rotilor in sine. In weekend, odata cu trecerea inapoi la R (din X), am schimbat si chain slider-ul. La o privire mai atenta.. se pare ca deja incepuse sa-mi haleasca din bascula . Aviz celor 2 posesori de wrr sau wrx din RO de care-am auzit. Prostioara aia de plastic/cauciuc m-a costat 137 ron.. Iar piulita de la pinion (ce urmeaza a fi schimbata) 40 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Ai pinionul de atac cu mai putini dinti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diles Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Am 13/47 atat pe R cat si pe X. Default e 13/43 pe wrr si 13/42 pe wrx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Daca incape un pinion de 15, poate merita combinatia 15/47.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diles Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 raportul ei default e undeva pe la 3.30 (43/13). cu 15/47 te duci la 3.13.. poate fi ok pentru plimbari foarte lungi pe autostrada , insa nu pentru asta e targetata motoreta. eu am urcat la 3.61 tocmai pt control/putere mai ok la viteze/ture mici pt off.. si mi se pare super ok asa. ceva echivalent ar mai fi 14/52 insa necesita si lant mai lung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.