Sari la conținut

Yamaha WR 250 R


Postări Recomandate

Dap, am gresit.

13/43 e echivalent cu 14/46 si cu 15/50. Bineinteles ca trebuie lant mai lung daca vrei sa protejezi patina.

Se calculeaza pinion fata / pinion spate. Asa e correct. Pentru fiecare tura a pinionului fata, cate ture face roata spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...
  • Răspunsuri 189
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

timpul pt caucicuri noi… pareri, opinii pe incercate?

Arunca un ochi pe topicul destinat pneurilor on/off. Banuiesc ca folosesti motoreta mai mult pe macadam si off road. In acest caz, ar fi indicat sa bagi ceva cramponat. Pe nisa asta am experienta mai mare cu Mitas E09. Foarte bune pe drumurile de pamant si pietris, noroi, iarba. Tractiunea este excelenta pe suprafetele astea si descarca foarte bine noroiul. Pe asfalt uscat se comporta bine, insa mare atentie pe asfalt ud si/sau rece!!! In acest sens, as atrage atentia asupra unui aspect despre care nu se prea vorbeste pe topicurile destinate pneurilor: presiunea corecta. In acest sens recomand respectarea presiunilor indicate de producatorul motocicletei sau al pneului (atunci cand acesta face precizari in acest sens). In cazul lui E09, pe suprafete ude, este important sa ai o presiune corecta.

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arunca un ochi pe topicul destinat pneurilor on/off. Banuiesc ca folosesti motoreta mai mult pe macadam si off road. In acest caz, ar fi indicat sa bagi ceva cramponat. Pe nisa asta am experienta mai mare cu Mitas E09. Foarte bune pe drumurile de pamant si pietris, noroi, iarba. Tractiunea este excelenta pe suprafetele astea si descarca foarte bine noroiul. Pe asfalt uscat se comporta bine, insa mare atentie pe asfalt ud si/sau rece!!! In acest sens, as atrage atentia asupra unui aspect despre care nu se prea vorbeste pe topicurile destinate pneurilor: presiunea corecta. In acest sens recomand respectarea presiunilor indicate de producatorul motocicletei sau al pneului (atunci cand acesta face precizari in acest sens). In cazul lui E09, pe suprafete ude, este important sa ai o presiune corecta.

 

am aruncat, adica l-am citit pe tot as zice in suturi, da' stii cum e… mai uita omul sau nu-si mai aduce aminte ce a citit acum un an dar nu se pupa cu ce mergea atunci… intrebam aici pt dimensiunile mai specifice. eventual chiar din gama cu care poti sa te prezinti la un itp :) eu as baga off 90-10 daca as sta la brasov sau sibiu dar nu stau… mitas e09 e cam same pattern ca t63 si nici nu e exact pe talon… nu ca as tine neaparat…

 

nu ca ar fi neaparat toate pe dimensiuni exacte, dar finala la mine pare t63 ( or mitas e09 ) vs mt21 vs d606 vs tkc80 vs ce nu stiu dar stie altcineva…

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E09 si toate cele mentionate de tine sunt omologate pentru uz stradal. Asadar, nu este problema la ITP cu ele. Problema este sa gasesti pe dimensiuni.

 

dap. stiu ca sunt. si m-am uitat si la d-alea de nu-s dar le-am rejectat pe motiv ca pana la ploiesti raman fara ele, nu de organ… in cel mai rau caz organul verifica dimensiunile… daca le verifica si pe alea, am trecut filtru rar cu dimensiuni total neconforme pe xt… s-au uitat doar la uzura. ziceam doar ca dimensiunile stock sunt un bonus. nu ca ar fi criteriu de alegere. la dimensiuni, cred ca doar up mult nu-mi convine ca fura din snaga.

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

tocmai ma felicit ca am luat-o p-asta intr-o tura in loc de tenere. daca e greu, merita... daca e forestier viteza, nu.

 

renthal fatbar rc high coming next...

 

gume, nu mai sunt pretentios, cu mizeriile stoc uzate tot face treaba - orice cramponat o fi mai bun si comportamentul pe asfalt nu-s cat mai conteaza ca oricum n-ai ce sa cox prea mult :D

 

+3 pe foaie - nu e must, dar pare the way to go, astept sa se duca chitul asta... merge si asa, pana se duce lantu' curent... da semne.

 

saua... mai mult de 500 pe zi dai in maso. dar o tin asa cum e ca suspectez ca disconfortul e din ghidon prea spre mine, prea jos care nu permite mers mult in picioare....

 

am avut azi vise umede in mers referitoare la pivotpegz. poate.

 

duda majora la mers mixt (si nerezolvabila) - de ce drac n-or fi pus un motoras de 400 sau in genul pe asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

duda majora la mers mixt (si nerezolvabila) - de ce drac n-or fi pus un motoras de 400 sau in genul pe asta?

 

Ar fi fost mai grea si, oricum, exista DRZ, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Ar fi fost mai grea si, oricum, exista DRZ, nu?

 

am dubii ca ar fi iesit mult mai grea. nu, drz nu exista din punctul meu de vedere. exista doar drz-uri cazute si distruse sau drz-uri la pret aproape de nou in stare buna... cam ca si xr-urile. ce nu se mai vinde de nou are pret de specula sh chiar pt mobre cazaturi.

» Post actualizat in 12 Jul 2014 13:56

renthal fatbar rc high coming next...

 

ze shit :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ptr saua aia tip scandura vorbeste cu user-ul motodan de la timisoara. Face treaba buna din cate am vazut. Am umblat la saua de xchallenge si a iesit bine si comoda( pe loc, asa :) Ce e mai nasol e ca nu am apucat sa ma dau cu ea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ptr saua aia tip scandura vorbeste cu user-ul motodan de la timisoara. Face treaba buna din cate am vazut. Am umblat la saua de xchallenge si a iesit bine si comoda( pe loc, asa :) Ce e mai nasol e ca nu am apucat sa ma dau cu ea...

 

acum cred ca nu mai e problem. a fost cat aveam ghidon stock / geometrie aiurea. 1.94 nu se impaca bine cu el si cam stai in sa. si incasezi.

» Post actualizat in 13 Jul 2014 20:26

Oricum, WR 250R e cu vreo 10 kg mai greu decat un WR 450F....

Renthal sucks, o spun si eu.... Magura e muuult peste Renthal.

 

ai rezolvat cu bujia? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

T63 e similar cu Karoo simplu ca agresivitate a profilului. E09 e similar cu KarooT, TKC80, adica mai stradale.

e09 este mai agresiv decat karooT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

karoo, karoo t, e09 ... who cares - alea nu-s in dimensiuni apropiate... c'mon...


» Post actualizat in 31 Jul 2014 21:06

Blestemul pompei de benzina m-a lovit. "Oficial" e 3xxE + VAT pt fuel pump assembly. Se poate mai ieftin. Exact pompa, adica elementul futut, variaza.... intre pompa gasita pe alibaba cu ceva de genul 12$ bucata daca comandam 10, prin state cu vreo 129$ pe bucata, pana la ebay.co.uk unde am gasit pe la 29GBP + 10GBP shipping. Pompa scoasa din assembly cred a e exact ce am gasit pe alibaba ca pe aia moarta scrie made in china si first hit la code de pe ea e exact alibaba... o sa revin cu update de cum mere ce vine. daca mere oricum cred ca mai comand una de rezerva ca par chinezarii.


» Post actualizat in 20 Aug 2014 10:16

o sa revin cu update de cum mere

 

zbarnaie. 10% din pretul OEM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

http://stores.ebay.co.uk/UK-Fuel-Pump?_rdc=1

 

sau alibaba... dar de acolo trebuia sa iau vreo 10 bucati :)

Pare identica cu cea de la mobra mea !

http://piesektm.ro/index.php?route=product/search&filter_name=60012088100

post-10224-0-49791000-1408956189_thumb.jpg

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaa ... la mine e mult mai simplu ! Trebuie doar ,,pompa propriu zisa" si un rahat de cauciuc care o tine fixata de restul mobrei ...

Ma gandeam ca merge schimbata doar ,,pompa propriu zisa" !?

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...