stulewa Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 in visele tale !!! conteaza reflexul, felul in care stai pe motoreta, echilibrul pe care il ai pe franare si nu in ultimul rand abilitatea de a nu strange ca goooree de maneta ci de a doza franarea. toate astea vin cu timpul si cu experienta, e foarte simpul sa accelerezi dar ce te faci cu franarea o mare parte din motoristi se blocheaza cand le fuge fatza, e normal, pentru ca e o senzatie noua pe care nu a experimentat-o pana atunci. pai nu mai bine faci niste exercitii de mers cu fata blocata ca sa nu ti se blocheze hardu cand dai de situatia asta??? Nu zic, conteaza si guma, dar daca stiaia ca ai o guma proasta nu te avantai, adica o lasi frate mai moale cand vezi ca danseaza fraera sub tine si blocheaza roata la fiecare piscatura de frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SiD Postat Septembrie 27, 2012 Autor Share Postat Septembrie 27, 2012 (editat) Scuze iorgu. Am optat pentru METZELER SPORTEC M3. Din ce am citit pe un forum din italia, vazut pe alt motor pe unde "alerg" si auzit live pareri, sunt ok. DOT de anul asta. Opinca spate e numai buna de burnout. Glumesc. Asfalt uscat si cati mai multi km fara incidente! LE: o sa testez curand mazga asta de care unii nu au habar poate sau nu vor sa recunoasca existenta ei, dar dupa ce tocesc putin gumele. Am devenit curios ca vad ca o ardem in DOT-uri si mers pe matasea broastei. Editat Septembrie 27, 2012 de SiD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 LE: o sa testez curand mazga asta de care unii nu au habar poate sau nu vor sa recunoasca existenta ei, dar dupa ce tocesc putin gumele. Am devenit curios ca vad ca o ardem in DOT-uri si mers pe matasea broastei. Eu recomand sa o lasi mai moale cu testele pe mazga, mai ales daca vrei sa testezi iar frana fata. Pe mazga asta e cam ca pe gheata, unde daca nu ai cuie nu prea mai conteaza ce cauciuc ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SiD Postat Septembrie 27, 2012 Autor Share Postat Septembrie 27, 2012 (editat) Eu recomand sa o lasi mai moale cu testele pe mazga, mai ales daca vrei sa testezi iar frana fata. Pe mazga asta e cam ca pe gheata, unde daca nu ai cuie nu prea mai conteaza ce cauciuc ai. Aha. Primul care recunoaste. Mai am ceva private ca nu conteaza guma cand ai mazga sub tine. Multumesc Ce se poate face ? Un topic ca sa-i "ftem" pe astia cu cisternele dimineata? sa le dam carne? Care e scopul udarii asteia? Toata capitala asta e un noroi total. Eu nu glumesc, e o reala problema, pe aici trec multi dimineata! Insa nu la orele alea.. ~7:30. Sa spun si de unirii si TVR ? Spatele nu tine deloc, fiecare stie cum e pe al lui si culmea nu am blocat fata niciodata. Totul liniar, chiar si la panica...S-o lasam cu care apesi prima sau cum le combini, pentru ca fiecare va vb. prin prisma a ceea ce detine / conduce. omfg... iti trebuie ceva sange-n 00 sa mergi cu asa ceva... Am uitat sa-ti dau reply, ca nu eram in apele mele. Am mai vazut destui in trafic cu opinci gen d-astea pe uscat care n-au treaba la aderenta. Tu ai vazut? si roata spate arata tot pe acolo, mai bine nu mai pune frana deloc. Multumesc de sfatul binevoitor. Iti urez ce scrie la numarul tau Esti foarte prietenos. Cum sa nu arunci cu noroi p-aici cand unu nu a zis: bravo kuaye, ma bucur ca asa si pe dincolo ..te fwtea de DOT-ul meu care nu'sh care era (mi-ai recomandat fetele de pe centura si nu am sesizat eu bine?), ai pus lupa pe poze sa afli dot ..ESTE ?? Hai la plimbare, ca la critici toata lumea e buna! E jale mare p-aici.. Editat Septembrie 27, 2012 de SiD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Daca am considera ca avem frane proaste la motor si am circula tinand cont de asta ,sigur ar fi mai putine accidente.Spun asta pt ca ale mele chiar asa sunt.Rar am reusit sa blochez spatele ,de fata nici nu mai vorbesc.Circulati o zi imaginandu-va ca nu aveti frane bune si o sa vedeti cum vi se schimba mersul.Poate este o tampenie ce am spus ,dar deocamdata sunt intreg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Daca am considera ca avem frane proaste la motor si am circula tinand cont de asta ,sigur ar fi mai putine accidente.Spun asta pt ca ale mele chiar asa sunt.Rar am reusit sa blochez spatele ,de fata nici nu mai vorbesc.Circulati o zi imaginandu-va ca nu aveti frane bune si o sa vedeti cum vi se schimba mersul.Poate este o tampenie ce am spus ,dar deocamdata sunt intreg. nu e nevoie sa-ti imaginezi, ia-ti un enduro sau un bandit si o sa faci asta zilnic. si cu frane proaste si tot te bagi in rahat singur. zici ca esti safe.... mie mi-e cam tarsa sa testez cauciucurile pe mazga si mereu cand dau de ea sunt masini in jurul meu. cred ca o sa incep cu spatele. fata ma astept sa ma tranteasca instant si mi-e cam mila de plastice. sid, singura solutie la spalatu cu mazga pe jos ar fi apelatul la institutia care ii reglementeaza pe astia. poate daca punem toti niste bani si spaguim mai bine pe cine trebuie le da cu ceva in cap s-o lase mai moale cu bataia de joc. probabil sunt doar cateva zeci de mii de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cyclops Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 (editat) Bine ca nu e damage-ul mare... nici personal, nici la mobra. Cred ca cel mai bun lucru cand te imprastii este sa ajungi sa scrii despre asta, sa poti face mishto si sa inveti ceva. Eu personal am cazut de 2 ori. Prima data am folosit prea multa frana spate, a doua oara, prea multa frana fata. De atunci am invatat ca fiecare franare este diferita, si trebuie sa te adaptezi in timpul franarii ( sa tragi mai mult, sa calci mai mult, sa scazi treapta de viteza, eventual sa accelerezi, si toate astea combinate in asa fel incat sa ramai intreg si pe roti) Editat Septembrie 27, 2012 de Cyclops Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SiD Postat Septembrie 27, 2012 Autor Share Postat Septembrie 27, 2012 (editat) nu e nevoie sa-ti imaginezi, ia-ti un enduro sau un bandit si o sa faci asta zilnic. si cu frane proaste si tot te bagi in rahat singur. zici ca esti safe.... mie mi-e cam tarsa sa testez cauciucurile pe mazga si mereu cand dau de ea sunt masini in jurul meu. cred ca o sa incep cu spatele. fata ma astept sa ma tranteasca instant si mi-e cam mila de plastice. sid, singura solutie la spalatu cu mazga pe jos ar fi apelatul la institutia care ii reglementeaza pe astia. poate daca punem toti niste bani si spaguim mai bine pe cine trebuie le da cu ceva in cap s-o lase mai moale cu bataia de joc. probabil sunt doar cateva zeci de mii de euro. ADP (Administratia domeniului public parca, nu?) se ocupa de asta. Sector 2 e caterinca totala pe colentina (ontanu). Imi plateste el moralele si zgarieturile? In sector 5 la vanghelie nu ai treaba cu apa, nu uda strazile in intervalul ala orar cred. De la pod colentina si pana la mosilor (la ex miorita) am plans si azi dimineata, pe banda 3 era uscat deja si aveam curaj. Editat Septembrie 27, 2012 de SiD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Toata teoria nu are nici o valoare in fata unei cazaturi datorate unei franari proaste ,prea tare fata ,prea tare spatele.O tavaleala zdravana face mai mult decat 10 sfaturi.Am facut cu ceva timp in urma o greseala grava,placutele ajunsesera la fier,carosabil ud ,calcar de Bulgaria,am piscat spatele ,blocat roata ,o tavaleala lunga pe contrasens unde dumnezeu mi-a lasat cale libera pana m-am oprit in parapet.De atunci chiar daca nu este cazul ,am reconsiderat actiunea de a frana.Putin am o retinere la franarile bruste si procedez cum am scris mai devreme ,considerand ca sunt ineficiente ,circuland mai preventiv.Poate ca la un moment dat orice motociclist simte frica.Eu am simtit-o ,sper singura si ultima oara, deruland intamplarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SiD Postat Septembrie 28, 2012 Autor Share Postat Septembrie 28, 2012 (editat) Toata teoria nu are nici o valoare in fata unei cazaturi datorate unei franari proaste ,prea tare fata ,prea tare spatele.O tavaleala zdravana face mai mult decat 10 sfaturi.Am facut cu ceva timp in urma o greseala grava,placutele ajunsesera la fier,carosabil ud ,calcar de Bulgaria,am piscat spatele ,blocat roata ,o tavaleala lunga pe contrasens unde dumnezeu mi-a lasat cale libera pana m-am oprit in parapet.De atunci chiar daca nu este cazul ,am reconsiderat actiunea de a frana.Putin am o retinere la franarile bruste si procedez cum am scris mai devreme ,considerand ca sunt ineficiente ,circuland mai preventiv.Poate ca la un moment dat orice motociclist simte frica.Eu am simtit-o ,sper singura si ultima oara, deruland intamplarea. Un domn cu experienta Azi am povestit altui coleg la telefon patania mea. Nu aflase inca si a ramas socat. Stia cat atent sunt si ce comportament am. ................................................ Uiii mha la ei, fwtw-va-n ARiPA !!!...iar uda strada, mha amarurilor (( Astept iar o ora sa se usuce derdelusu.. Editat Septembrie 28, 2012 de SiD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 spor la teste dar fi atent si la inca un mic secret: in economia franarii un rol foaaarte important il are suspensia daca ai chef de barfa treci pe la garaj si discutam oleaca despre una alta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 Am optat pentru METZELER SPORTEC M3. Fata e buna cam un sezon, maxim doua, dupa care se face lemn. in al doilea an, e deja tare. Cand e noua tine bine pe uscat si la frana de panica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SiD Postat Septembrie 28, 2012 Autor Share Postat Septembrie 28, 2012 spor la teste dar fi atent si la inca un mic secret: in economia franarii un rol foaaarte important il are suspensia daca ai chef de barfa treci pe la garaj si discutam oleaca despre una alta Am schimbat azi la kawa motors gumele, e o placere ..te unge pe suflet acum. Sunt entuziasmat ca un copil d-ala mic. Ia fa tu o aroganta mica si da-mi pe privat locatia si frigem o bere fara alcool sau spargem seminte intr-o zi. Plus de asta, peste 1-2 ani vreau ceva KTM (sunt cele mai belea, parerea mea), motorul asta (R6) e moarte curata cand te frige palma (100+ in treapta 1 de la 12000 de ture). Daca nu vede 12.000-14.000 de ture in 3-4, e cam degeaba, plange! Astept privat Fata e buna cam un sezon, maxim doua, dupa care se face lemn. in al doilea an, e deja tare. Cand e noua tine bine pe uscat si la frana de panica. Multumesc pentru sfaturi. Vreau sa vb ceva cu tine pe PM. Se poate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SiD Postat Septembrie 28, 2012 Autor Share Postat Septembrie 28, 2012 (editat) heheh.. gume sport noi buddy.. best shit ever, o sa vezi cum spre sfarsitul vietii isi pierd din ce in ce mai mult din aderenta cunosti procedura de "scrub in" banuiesc... asculta la Stulewa despre suspensii.. sunt la fel de importante ca gumele.. dupa ce faci suspensiile gumele si franele o sa zici "cum pm am mers pana acum?" Thanks. Abia astept sa-l cunosc Dar tot tb sa vad care-i faza cu astia dimineata.. Azi am scapat cu opincile vechi. Cred ca luni fac un test de mazga sau ma calmez. Ce-am mai injurat de dimineata cand i-am prins... Editat Septembrie 28, 2012 de SiD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.