Sari la conținut

Botez pod Colentina


SiD
 Share

Postări Recomandate

tinere, ai avut o experienta din care ai invatat ceva elementar, un lucru bun zic eu (franarea cu spatele) adica sa inteleg ca matale te opreai numai cu fata??? sa sti ca ala care te-a invatat treaba asta e un tampit, a uitat sa iti zica ca treaba asta se face pe circuit NU PE STRADA!!!

O alta problema este adaptarea vitezei la conditiile de trafic. nu le-ai adaptat ai mari sanse sa te pravalesti pentru ca daca meseriasul ala nu te-a invatat sa franezi cu spatele n-am nici cea mai mica pretentie sa te fi invatat sa derapezi cu fata... da, da stiu, filme porno :crack:

daca imi permiti un sfat: incearca ceva exercitii de echilibru cu motocicleta, mers incet, opturi, sa sti ca fac foarte bine, eu inca le mai practic si au rezultate uimitoare ;)

 

ps: lasa-i in pace pe meseriasi, ei franeaza doar cu fata si merg tare pe drum drept :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 68
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

@ stulewa

 

Nu se pune problema de adaptarea vitezei de mers. Pe jos era ud, in fata era coloana de masini si el mergea cu 15-20 km/h. Franand doar cu fata, a alunecat. Si cauciucul are partea lui de vina.

 

Accidentul nu este grav. Mobra are doar o zgarietura si riderul doar pantalonii murdari. SiD a postat aici pentru a primi consolare si un sfat, pe carea le-a primit. NU a postat pentru a fi luat la misto sau sa se faca din acest mic incident un mare balamuc. Cu toti stim cum este la primul accident/incident, esti in stare de soc, cauti consolare. Asta este motivul adevarat, pe care multi nu l-au inteles, pentru care a fost facut acest topic.

 

La rubrica accidente se poate face un topic cu o intampalare din trafic doar pentru a-i face pe ceilalti atenti, nu numai accidente mortale sau grave.

 

Comentariile inutile sunt de prisos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ma, iar o dati in lambada cu mazga de pe jos si cauciucuri dot 2012.... plm, am cazut si eu cand eram mic, mai cad si acum, dar stiu exact cum si dece!

ma doare la banana ca avea 15-20 km/h daca ADAPTA VITEZA LA CONDITIILE DE TRAFIC (AKA MAZGA DE PE JOS) adica mergea cu 8-10 km/h poate NU SE TAVALEA.

Tind sa cred ca nu e familiarizat cu motoreta pe care o detine dat fiind faptul ca acum a descoperit pedala de frana spate...

 

acuma zic asa: cum o fi mai bine? sa il iau in brate si sa il pup pe frunte dupa ce s-a tavalit si sa ii zic lasa frate ca toti gresim, se mai intampla(treaba cu pupatul nu se pune, e doar o figura de stil)

 

SAU

 

sa il cert nitel la o bere daca il vad ca exagereaza oleaca si sa ii zic "koaee, vezi ca ai inceput sa intinzi pelteaua mai mult decat trebuie si o sa te tavalesti."

 

mergea oleaca mai incet, isi lua niste injuraturi(ale ni le luam toti oricum) de la aia cu masinile dar tot primul la semafor era si nu se tavalea.

 

ps: eu cand ma gandesc la adaptarea vitezei la conditiile de drum iau in calcul cauciucurile, motoreta cu care sunt si conditiile meteo altfel.... plm lambada :burnout:

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in visele tale !!!

 

conteaza reflexul, felul in care stai pe motoreta, echilibrul pe care il ai pe franare si nu in ultimul rand abilitatea de a nu strange ca goooree de maneta ci de a doza franarea. toate astea vin cu timpul si cu experienta, e foarte simpul sa accelerezi dar ce te faci cu franarea :friends:

o mare parte din motoristi se blocheaza cand le fuge fatza, e normal, pentru ca e o senzatie noua pe care nu a experimentat-o pana atunci. pai nu mai bine faci niste exercitii de mers cu fata blocata ca sa nu ti se blocheze hardu cand dai de situatia asta???

 

Nu zic, conteaza si guma, dar daca stiaia ca ai o guma proasta nu te avantai, adica o lasi frate mai moale cand vezi ca danseaza fraera sub tine si blocheaza roata la fiecare piscatura de frana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze iorgu.

 

Am optat pentru METZELER SPORTEC M3.

Din ce am citit pe un forum din italia, vazut pe alt motor pe unde "alerg" si auzit live pareri, sunt ok.

 

DOT de anul asta.

 

Opinca spate e numai buna de burnout. Glumesc.

 

Asfalt uscat si cati mai multi km fara incidente!

 

LE: o sa testez curand mazga asta de care unii nu au habar poate sau nu vor sa recunoasca existenta ei, dar dupa ce tocesc putin gumele. Am devenit curios ca vad ca o ardem in DOT-uri si mers pe matasea broastei. :bounce:

Editat de SiD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

LE: o sa testez curand mazga asta de care unii nu au habar poate sau nu vor sa recunoasca existenta ei, dar dupa ce tocesc putin gumele. Am devenit curios ca vad ca o ardem in DOT-uri si mers pe matasea broastei. :bounce:

 

Eu recomand sa o lasi mai moale cu testele pe mazga, mai ales daca vrei sa testezi iar frana fata. Pe mazga asta e cam ca pe gheata, unde daca nu ai cuie nu prea mai conteaza ce cauciuc ai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu recomand sa o lasi mai moale cu testele pe mazga, mai ales daca vrei sa testezi iar frana fata. Pe mazga asta e cam ca pe gheata, unde daca nu ai cuie nu prea mai conteaza ce cauciuc ai.

 

Aha. Primul care recunoaste. Mai am ceva private ca nu conteaza guma cand ai mazga sub tine.

Multumesc ;)

 

Ce se poate face ? Un topic ca sa-i "ftem" pe astia cu cisternele dimineata? :( sa le dam carne? Care e scopul udarii asteia? Toata capitala asta e un noroi total.

 

Eu nu glumesc, e o reala problema, pe aici trec multi dimineata! Insa nu la orele alea.. ~7:30. Sa spun si de unirii si TVR ? :(

 

Spatele nu tine deloc, fiecare stie cum e pe al lui si culmea nu am blocat fata niciodata. Totul liniar, chiar si la panica...S-o lasam cu care apesi prima sau cum le combini, pentru ca fiecare va vb. prin prisma a ceea ce detine / conduce.

 

omfg... iti trebuie ceva sange-n 00 sa mergi cu asa ceva...

 

Am uitat sa-ti dau reply, ca nu eram in apele mele. Am mai vazut destui in trafic cu opinci gen d-astea pe uscat care n-au treaba la aderenta. Tu ai vazut?

 

si roata spate arata tot pe acolo, mai bine nu mai pune frana deloc.

 

Multumesc de sfatul binevoitor. Iti urez ce scrie la numarul tau :) Esti foarte prietenos.

 

Cum sa nu arunci cu noroi p-aici cand unu nu a zis: bravo kuaye, ma bucur ca asa si pe dincolo ..te fwtea de DOT-ul meu care nu'sh care era (mi-ai recomandat fetele de pe centura si nu am sesizat eu bine?), ai pus lupa pe poze sa afli dot ..ESTE ??

 

Hai la plimbare, ca la critici toata lumea e buna! E jale mare p-aici.. :(

Editat de SiD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca am considera ca avem frane proaste la motor si am circula tinand cont de asta ,sigur ar fi mai putine accidente.Spun asta pt ca ale mele chiar asa sunt.Rar am reusit sa blochez spatele ,de fata nici nu mai vorbesc.Circulati o zi imaginandu-va ca nu aveti frane bune si o sa vedeti cum vi se schimba mersul.Poate este o tampenie ce am spus ,dar deocamdata sunt intreg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca am considera ca avem frane proaste la motor si am circula tinand cont de asta ,sigur ar fi mai putine accidente.Spun asta pt ca ale mele chiar asa sunt.Rar am reusit sa blochez spatele ,de fata nici nu mai vorbesc.Circulati o zi imaginandu-va ca nu aveti frane bune si o sa vedeti cum vi se schimba mersul.Poate este o tampenie ce am spus ,dar deocamdata sunt intreg.

 

nu e nevoie sa-ti imaginezi, ia-ti un enduro sau un bandit si o sa faci asta zilnic. si cu frane proaste si tot te bagi in rahat singur. zici ca esti safe....

mie mi-e cam tarsa sa testez cauciucurile pe mazga si mereu cand dau de ea sunt masini in jurul meu. cred ca o sa incep cu spatele. fata ma astept sa ma tranteasca instant si mi-e cam mila de plastice.

 

sid, singura solutie la spalatu cu mazga pe jos ar fi apelatul la institutia care ii reglementeaza pe astia. poate daca punem toti niste bani si spaguim mai bine pe cine trebuie le da cu ceva in cap s-o lase mai moale cu bataia de joc. probabil sunt doar cateva zeci de mii de euro.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca nu e damage-ul mare... nici personal, nici la mobra. Cred ca cel mai bun lucru cand te imprastii este sa ajungi sa scrii despre asta, sa poti face mishto si sa inveti ceva.

Eu personal am cazut de 2 ori. Prima data am folosit prea multa frana spate, a doua oara, prea multa frana fata. De atunci am invatat ca fiecare franare este diferita, si trebuie sa te adaptezi in timpul franarii ( sa tragi mai mult, sa calci mai mult, sa scazi treapta de viteza, eventual sa accelerezi, si toate astea combinate in asa fel incat sa ramai intreg si pe roti)

Editat de Cyclops
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e nevoie sa-ti imaginezi, ia-ti un enduro sau un bandit si o sa faci asta zilnic. si cu frane proaste si tot te bagi in rahat singur. zici ca esti safe....

mie mi-e cam tarsa sa testez cauciucurile pe mazga si mereu cand dau de ea sunt masini in jurul meu. cred ca o sa incep cu spatele. fata ma astept sa ma tranteasca instant si mi-e cam mila de plastice.

 

sid, singura solutie la spalatu cu mazga pe jos ar fi apelatul la institutia care ii reglementeaza pe astia. poate daca punem toti niste bani si spaguim mai bine pe cine trebuie le da cu ceva in cap s-o lase mai moale cu bataia de joc. probabil sunt doar cateva zeci de mii de euro.

 

ADP (Administratia domeniului public parca, nu?) se ocupa de asta. Sector 2 e caterinca totala pe colentina (ontanu). Imi plateste el moralele si zgarieturile? In sector 5 la vanghelie nu ai treaba cu apa, nu uda strazile in intervalul ala orar cred. De la pod colentina si pana la mosilor (la ex miorita) am plans si azi dimineata, pe banda 3 era uscat deja si aveam curaj.

Editat de SiD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toata teoria nu are nici o valoare in fata unei cazaturi datorate unei franari proaste ,prea tare fata ,prea tare spatele.O tavaleala zdravana face mai mult decat 10 sfaturi.Am facut cu ceva timp in urma o greseala grava,placutele ajunsesera la fier,carosabil ud ,calcar de Bulgaria,am piscat spatele ,blocat roata ,o tavaleala lunga pe contrasens unde dumnezeu mi-a lasat cale libera pana m-am oprit in parapet.De atunci chiar daca nu este cazul ,am reconsiderat actiunea de a frana.Putin am o retinere la franarile bruste si procedez cum am scris mai devreme ,considerand ca sunt ineficiente ,circuland mai preventiv.Poate ca la un moment dat orice motociclist simte frica.Eu am simtit-o ,sper singura si ultima oara, deruland intamplarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toata teoria nu are nici o valoare in fata unei cazaturi datorate unei franari proaste ,prea tare fata ,prea tare spatele.O tavaleala zdravana face mai mult decat 10 sfaturi.Am facut cu ceva timp in urma o greseala grava,placutele ajunsesera la fier,carosabil ud ,calcar de Bulgaria,am piscat spatele ,blocat roata ,o tavaleala lunga pe contrasens unde dumnezeu mi-a lasat cale libera pana m-am oprit in parapet.De atunci chiar daca nu este cazul ,am reconsiderat actiunea de a frana.Putin am o retinere la franarile bruste si procedez cum am scris mai devreme ,considerand ca sunt ineficiente ,circuland mai preventiv.Poate ca la un moment dat orice motociclist simte frica.Eu am simtit-o ,sper singura si ultima oara, deruland intamplarea.

 

Un domn cu experienta :)

 

Azi am povestit altui coleg la telefon patania mea. Nu aflase inca si a ramas socat. Stia cat atent sunt si ce comportament am.

 

................................................

 

Uiii mha la ei, fwtw-va-n ARiPA !!!...iar uda strada, mha amarurilor :(((

 

Astept iar o ora sa se usuce derdelusu..

Editat de SiD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spor la teste dar fi atent si la inca un mic secret: in economia franarii un rol foaaarte important il are suspensia ;) daca ai chef de barfa treci pe la garaj si discutam oleaca despre una alta :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spor la teste dar fi atent si la inca un mic secret: in economia franarii un rol foaaarte important il are suspensia ;) daca ai chef de barfa treci pe la garaj si discutam oleaca despre una alta :friends:

 

Am schimbat azi la kawa motors gumele, e o placere ..te unge pe suflet acum. Sunt entuziasmat ca un copil d-ala mic.

 

Ia fa tu o aroganta mica si da-mi pe privat locatia si frigem o bere fara alcool sau spargem seminte intr-o zi. Plus de asta, peste 1-2 ani vreau ceva KTM (sunt cele mai belea, parerea mea), motorul asta (R6) e moarte curata cand te frige palma (100+ in treapta 1 de la 12000 de ture). Daca nu vede 12.000-14.000 de ture in 3-4, e cam degeaba, plange! Astept privat ;)

 

Fata e buna cam un sezon, maxim doua, dupa care se face lemn. in al doilea an, e deja tare. Cand e noua tine bine pe uscat si la frana de panica.

 

Multumesc pentru sfaturi. Vreau sa vb ceva cu tine pe PM. Se poate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat azi la kawa motors gumele, e o placere ..te unge pe suflet acum. Sunt entuziasmat ca un copil d-ala mic.

 

 

 

heheh.. gume sport noi buddy.. best shit ever, o sa vezi cum spre sfarsitul vietii isi pierd din ce in ce mai mult din aderenta

 

cunosti procedura de "scrub in" banuiesc...

 

asculta la Stulewa despre suspensii.. sunt la fel de importante ca gumele.. dupa ce faci suspensiile gumele si franele o sa zici "cum pm am mers pana acum?"

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

heheh.. gume sport noi buddy.. best shit ever, o sa vezi cum spre sfarsitul vietii isi pierd din ce in ce mai mult din aderenta

 

cunosti procedura de "scrub in" banuiesc...

 

asculta la Stulewa despre suspensii.. sunt la fel de importante ca gumele.. dupa ce faci suspensiile gumele si franele o sa zici "cum pm am mers pana acum?"

 

Thanks. :friends:

 

Abia astept sa-l cunosc :)

 

Dar tot tb sa vad care-i faza cu astia dimineata.. Azi am scapat cu opincile vechi. Cred ca luni fac un test de mazga sau ma calmez. Ce-am mai injurat de dimineata cand i-am prins...

Editat de SiD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...