Sari la conținut

Ingalbenirea Tobei


UltraDM
 Share

Postări Recomandate

Salut, am observat că a început să se îngălbenească uÂşor toba, la îmbinare ... nu este evident deloc, dar totuÂşi ...

 

Întrebările mele ar fi:

* de ce se întâmplă asta?

Âşi

* cum fac dacă nu să elimin îngălbenirea, măcar să o opresc?

 

am căutat prin Colț pe aici un subiect legat de asta, dar nu am găsit ... dacă este totuÂşi, un link către subiect Âşi temă închisă e OK.

 

sau un link către un site din afară în care se explică pe larg ce Âşi cum ar fi genial ....

 

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti faci griji degeaba....e normal sa se intample asa....mai rau e cand se albastresc coturile.hehehe

B.

 

Pai asta este primul pas spre albastrire...dar nu este o regula.Mie galeriile albastre mi se par faine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti faci griji degeaba....e normal sa se intample asa....mai rau e cand se albastresc coturile.hehehe

B.

 

păi stai un pic ... nu-mi place că a început să aibă tente arămii ... Âşi când eram mic purtam inele de argint că de aur poartă țiganii :friends:)))) glumeam

 

serios acuma, nu prea îmi place ideea că se îngălbeneÂşte, sunt curios dacă se poate face ceva să nu se întâmple Âşi pe net nu prea am găsit discuții despre asta

 

la câte tobe îngălbenite am văzut, nu cred că aÂş fi un caz singular :drink:

 

Later Edit: evident că la un moment dat se va face aÂşa galbenă că o schimb cu una nouă, dar nu vrea să ajung la asta, îmi place să cred că pot avea grijă de ea :cheers: deci ... este vreo soluție să previn îngălbenirea?

Editat de UltraDM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca se arameste frumos insemana ca este posibil sa fie inox si cu a spus Blackrider este consecinta incalzirii care poata fi scoasa prin lustruire usoara.Dar daca este crom este posibil sa fie prea bogat amestecul si sa iti functioneze motorul prea fierbinte.Sau sa fie putin avansat.Sau mergi tu putin cam tare cu el (cazul cel mai probabail).Asta din cate stiu eu,nu este o regula.Si mai stiu ca albastreala se scoate dar cromul isi pierde luciul.

 

http://www.motordoctor.net/html/blue_pipes.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar daca este crom este posibil sa fie prea bogat amestecul si sa iti functioneze motorul prea fierbinte.Sau sa fie putin avansat.Sau mergi tu putin cam tare cu el (cazul cel mai probabail).Asta din cate stiu eu,nu este o regula.Si mai stiu ca albastreala se scoate dar cromul isi pierde luciul.

 

http://www.motordoctor.net/html/blue_pipes.html

 

da, e de 250 Âşi pe DN1 îl duc aproape de limită, în plus am relantiul un pic cam tare (setat din fabrică) dar mie îmi place aÂşa chiar dacă Âştiu că nu e prea bine având în vedere că traversez BucureÂştiul de la nord la sud

 

am mai 'săpat' un pic, Âşi m-am gândit că ar fi util după ce se îngălbeneÂşte 'mai bine' să iau un flex, o perie pentru lustru Âşi niÂşte pastă de lustruit Âşi să trec la frecat :friends:

 

s-ar putea să fie Âşi din cauză că ar putea 'scăpa' ceva gaz pe la îmbinare pe acolo, din cauza vibrațiilor, dar nu Âştiu sigur ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, o cureti o data, inca o data sin'c-o data!

APOI te plictisesti de curatat si culoarea aia tot acolo o sa "troneze"! E o chestie de cine cedeaza primul! :friends: :drink: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, o cureti o data, inca o data sin'c-o data!

APOI te plictisesti de curatat si culoarea aia tot acolo o sa "troneze"! E o chestie de cine cedeaza primul! :friends: :drink: :cheers:

 

păi se pare că nu am de ales decât să o "curăț"

eram curios Âşi despre motivele pentru care se îngălbeneÂşte, ca să evit să se întâmple tongue.gif

 

Later Edit:

p.s.: aveți o problemă cu înlocuitul cuvintelor urâte, la modul:

ruc interzis, prin urmare Âşi rucăț interzis :blink: bad :what:

dar "rucăț" merge :D

Editat de UltraDM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

la mine toba e galben-rosiatica de la un capat la altul.. si la coturi are N straturi de noroi copt, de nici nu se mai stie unde e fierul. Le-am curatat le-am dat cu bronz, cu chit, nimic, in 2 sapt revine la culoarea initiala, adica galben-rosu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine s-a ingalbenit usor cotul cand am bagat super 100 fara plumb , de atunci am ramas la benzina de 95 si 98 (tot fara plumb) cand merg in afara orasului si nu s-a ingalbenit mai tare oricat am forjat-o. Rareori am mai bagat super 100 (pe serpentine, in urcare, e sesizabila diferenta) dar fara sa o forjez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine s-a ingalbenit usor cotul cand am bagat super 100 fara plumb , de atunci am ramas la benzina de 95 si 98 (tot fara plumb) cand merg in afara orasului si nu s-a ingalbenit mai tare oricat am forjat-o. Rareori am mai bagat super 100 (pe serpentine, in urcare, e sesizabila diferenta) dar fara sa o forjez.

Sal,eu nu vreau sa ma bag in treaba ta dar,pentru Virago535 e mai bine daca ramai la benzina de 95 (fara plumb)Se recomanda benzina de 91 (fara plumb) pentru virago535.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine s-a ingalbenit usor cotul cand am bagat super 100 fara plumb , de atunci am ramas la benzina de 95 si 98 (tot fara plumb) cand merg in afara orasului si nu s-a ingalbenit mai tare oricat am forjat-o. Rareori am mai bagat super 100 (pe serpentine, in urcare, e sesizabila diferenta) dar fara sa o forjez.

 

eu bag tot timpul super 100 dar nu cred ca asta sa fie cauza ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba e simpla..... teava cotului este prea subtire iar temperatura prea mare... am avut o discutie cu cineva despre chestia asta si am auzit ca exista evacuari/ coturi.. cu doua tevi...una in alta...sa nu mai ai parte de ingalbenire si distrugerea cromului...iar in cazul asta teava din interior preia caldura iar cea cromata din exterior este de frumusete.... cum se fac nu stiu....mi se pare un proces destul de complicat...

 

 

 

 

BAFTA!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba e simpla..... teava cotului este prea subtire iar temperatura prea mare... am avut o discutie cu cineva despre chestia asta si am auzit ca exista evacuari/ coturi.. cu doua tevi...una in alta...sa nu mai ai parte de ingalbenire si distrugerea cromului...iar in cazul asta teava din interior preia caldura iar cea cromata din exterior este de frumusete.... cum se fac nu stiu....mi se pare un proces destul de complicat...

BAFTA!!!!!!!!

 

 

la choppere,exista exhaust covers cromate,se ataseaza peste coturi cu cleme/coliere.

 

 

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-4201-1167817897_thumb.jpg

 

Cam asa arata tobele mele. O fi oare ca nu are filtre? :crack: Oricum asa l-am luat si eu.. Nu ma deranjeaza in mod special.. am intlees ca nu se poate "reface", doar cu recromat, sau schimbat...

 

Variante de mijloc exista dar efectul nu va fi cel dorit. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-4201-1167817897_thumb.jpg

 

Cam asa arata tobele mele. O fi oare ca nu are filtre? :crack: Oricum asa l-am luat si eu.. Nu ma deranjeaza in mod special.. am intlees ca nu se poate "reface", doar cu recromat, sau schimbat...

 

Variante de mijloc exista dar efectul nu va fi cel dorit. :crack:

Da recromat ,dar nimeni nu pune mina pe el pana cand este in el un miligram de scrum,si nimeni nu risca.Asta e din pacate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...