TheSaint Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 (editat) rog un moderator sa stearga postul .. am incercat sa fac o prezentare mai complexa dar nu reusesc... ma documentez si revin Editat Octombrie 10, 2012 de TheSaint Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Lasa bre, daca ti-ai luat transalp ai nimerit bine. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheSaint Postat Octombrie 13, 2012 Autor Share Postat Octombrie 13, 2012 (editat) Am revenit cu noi incercari, sper ca de data asta sa-mi iasa In urma cu putin timp am intrat si eu in randul oamenilor si am devenit motociclist, cum inaintea motocicletei a fost virusul detalingului prima curatare a trebuit sa fie una ca la carte. Desi fostul propietar a avut destula grija de ea pentru mine avea multe "defecte optice" Sper sa nu va plictiseasca numarul pozelor, sunt muuulte, asa imi place mie bff Luata de la fostul propietar si cu inca 5-6 sute de km facuti de mine motoreta arata asa: cea mai murdara parte a motocicletei... la montarea parbrizului a fost folosit muuuuult silicon sanitarbanghead foarte greu de indepartat Emblema fata incepuse sa se desprinda silicon ... iar silicon... Am scos de pe ea tot ce am putut scoate pentru a facilita accesul ustensilelor peste tot a fost scos si rezervorul ulterior aliniate si atent asezate va urma L.e. cred ca am nevoie de peply pentru a posta urmatorul set de poze, ma ajuta cineva? Editat Octombrie 13, 2012 de TheSaint Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lary Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 (editat) Un reply ?!?! Editat Octombrie 13, 2012 de Lary Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 Din ce an e ? Cât te a costat şi de unde ai luat o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clau_C Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 (editat) In sfarsit, te-ai hotarat sa o prezinti ! Sa ai multi Km sanataosi cu ea ! Si acum .... hai cu continuarea! P.S: Stati pe receptie ... va asigur ca merita ! Editat Octombrie 13, 2012 de Clau_C Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheSaint Postat Octombrie 13, 2012 Autor Share Postat Octombrie 13, 2012 (editat) Un reply ?!?! Multumesc, doar asa ma lasa sa mai postez inca 25 de poze Din ce an e ? Cât te a costat şi de unde ai luat o? Este di 99, a costat 2.200 euro (in pretul asta a mai intrat si ceva echipament si maruntisuri) si a fost cumparata de la un baiat Dan din Grozavesti In sfarsit, te-ai hotarat sa o prezinti ! Sa ai multi Km sanataosi cu ea ! Si acum .... hai cu continuarea! P.S: Stati pe receptie ... va asigur ca merita ! Bun gasit Claudiu Partea a doua: am inceput cu zona cea mai murdara Nu avea sens sa consum foarte multe solutii speciale pt indepartarea acelei mizerii asa ca am aplelat la clasica ... motorina Pregatirea pt prespalare ... am izaolat cu pungi cele mai sensibile zone in care nu trebuia sa ajunga apa claxonul: furtunele care intrau in robinetul rezervorului de benzina si care au ramas libere dupa indepartarea acestuia becul farului, in prima faza nu am reusit sa-l scot si a fost izolat zonele unde am dat cu motorina curatate intai cu jet de apa cam acesta este locul meu de joaca cloud9 Prespalarea a fost facuta cu un mix din Magifoam, Supermafrasol si sampon Maxi Suds spuma a rezistat cam 8-10 min, timp in care si-a facut treaba foarte bine zonele mai pretentioase au fost agitate cu pensula clatirea inca un reply si continui, platforma forumului nu permite mai mult de 25 de poze intr-un post Editat Octombrie 13, 2012 de TheSaint Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 asa, asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 (editat) Cea mai mare greseală e să-i bagi smacuri d-alea în toate încheieturile. O să vezi în timp cum se pătează aluminiul si cum toate suruburile ruginesc sau coclesc pe la filete. Editat Octombrie 14, 2012 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 Dupa spalarea asta ,,draconica'' iti recomand sa verifici ungerea la articulatiile mobile - in special bascula spate / sa nu te trezesti cand rulezi, cu tot felul de scartaituri du ,,buci'' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheSaint Postat Octombrie 14, 2012 Autor Share Postat Octombrie 14, 2012 Cea mai mare greseală e să-i bagi smacuri d-alea în toate încheieturile. O să vezi în timp cum se pătează aluminiul si cum toate suruburile ruginesc sau coclesc pe la filete. Toate solutiile sunt special concepute sa nu atace aluminiu, cromul, plasticul, cauciucul... ceea ce spui tu este valabil in cazul solutiilor folosite de spalatorii, la ei "spuma activa" este pe baza de soda si ataca ABSOLUT ORICE SUPRAFATA, tot ce folosesc eu sunt produse profesionale pentru detailing, toate cu Ph neutru. Dupa spalarea asta ,,draconica'' iti recomand sa verifici ungerea la articulatiile mobile - in special bascula spate / sa nu te trezesti cand rulezi, cu tot felul de scartaituri du ,,buci'' fac treaba asta de fiecare data, multumesc de sfat. uscarea a fost facuta cu jet de aer comprimat in zonele greu accesibile pe motor si zonele aferente a fost aplicat 1Z Motor-Schutz-Lack rezultatul: Partea interioara a rezervorului a fost si ea curatata cu motorina inainte: agitat bine cu pensula dupa ce am clatit cu jet de apa motorina, am mai efectuat o curatare cu Deterjet Rapido ca rezultatul sa fie: Plasticele au fost curatate cu Meguiar`s APC si in final aplicat dressingul PB Natural Look 50/50 partea dreapta curatata si aplicat dressing Burdufele, unul curatat altul nu va urma dupa primul reply Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 Nu merge lipita inca o postare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheSaint Postat Octombrie 14, 2012 Autor Share Postat Octombrie 14, 2012 Doar dupa ce trece timpul de "edit" si apare primul "reply" amandoua curatate si tratate cu dressing Parbrizul a fost dat jos pt polish iarasi siliconul ala groaznic Am trecut la curatarea jantelor si a cauciucurilor, la inceput aratau asa: pentru aceasta misiune am apelat la urmatoarele solutii, de la stanga la dreapta: - Acysol - Deterjet Rapido - Meguiar`s APC - Wolf Chemicals Gel Wheel Cleaner - The Brake Duster - Deironizer Decon Gel - Sonax Full Efect - diferite perii si pensule dedicate acestei operatiuni Am aplicat Sonax Full Efect pe janta spate dupa cateva secunde a inceput sa se inroseasca, semn ca a inceput dizolvarea particulelor de fier si praful placutelor de frana Am agitat cu pensula pe toata suprafata Cauciucul a fost curatat cu Meguiar`s APC si peria dedicata dupa clatire cu jet de apa aratau cam asa Spalarea propiu-zisa a fost facuta prin metoda celor doua galeti (2BM) impreuna cu samponul Meguiar's Gold Class si manusa Sonus Ultimate Oval Wool Wash Mitt uscarea facuta cu un prosop de microfibra pentru zonele accesibile, pentru zona motorului am folosit tot aer comprimat Dupa toate aceste etape am trecut in revista defectele ce trebuie rezolvate Carena fata, panza de paianjen Rezervorul, panza de paianjen, diverse matuiri si multe RDS-uri Va urma dupa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 up? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheSaint Postat Octombrie 14, 2012 Autor Share Postat Octombrie 14, 2012 pe rezervor a aparut aceasta matuire pt ca fostul propietar tinea o plasa de bagaje intinsa pe tot rezervorul, de la vibratii au aparut acste dungi. Aripa fata Parbrizul siliconuuuuuuuul Carena dreapta fata, rezervorul, partea de sub sa Pregatirea pentru polish a inceput prin indepartarea tuturor elementelor care ma impedicau in acesta etapa sau acelea care erau inutil lipite pe motociceta. Carena dreapta spate a fost revopsita si s-a lipit un autocolant care era o copie nereusita a autocolantului original, asa ca a fost indepartat si acesta. Sper sa gasesc unul original. adezivul ramas... a fost indepartat rapid cu Deca Flash Emblema fata indepartata si ea Urmatoarea etapa a fost decontaminarea cu ajutorul argilei. Dupa intreaga motocicleta am scos cam atat Sincer ma asteptam la mult mai mult... Masca fata a trecut si ea printr-un proces de revopsire, din pacate a intrat pe mana unui novice.. in poza de mai jos se vede un contur in relief... acela a fost parte din fosta emblema din autocolant, a fost vopsit si lacuit peste aceasta headhurts Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 Claudiule, jos palaria ! La inceput cand am vaz. cum l-ai demontat si ai pun ,,coktailurile'' alea de solutii(pe care nu le cunosc ) pe bietul motor motor am zis ca esti nebun Dar am vazut si pozele de ,,dupa'' - nota 11 ! Ai facut o treaba grozava, si m-ai convins ca stii ce faci Fii bun si detaliaza putin cum ai scapat de usoarea din partea jos-zona cricului central, eventual o poza, doua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheSaint Postat Octombrie 14, 2012 Autor Share Postat Octombrie 14, 2012 Remedierea acestei probleme a fost facuta prin smirgheluire cu diverse granulatii apoi polish Etapele si materialele folosite au fost: - smirghel Meguiar`s cu granulatie 1.500 - smirghel Meguiar`s cu granulatie 2.000 - smirghel Meguiar`s cu granulatie 3.000 - Meguiar`s Sanding Backing Pad dupa smirgheluirea cu cele trei granulatii a iesit cam asa: Am izolat plasticele cu banda de mascare 3M Etapa de polish a fost facuta cu urmatoarele materiale si masini - Menzerna FG500 - Menzerna SF4000 - Masina de polish EP 800 - Diversi bureti de polish pe carena fata un 50/50 partea stanga polishata, parte dreapta nu carena dreapta pregatirea de polish partea stanga polishata partea dreapta nu 50/50 partea stanga polishata rezervorul, partea stanga nepolishata Stopul a fost si el polishat inainte: partea inferioara poishata, restul nu Intr-un final, noaptea tarziu a mai primit o baita cu Magifoam pentru indepartarea prafului aparut in timpul polishului Urmatoarea zi a inceput prin pregatirea vopselei pentru protectia finala, ceara. Pentru aceasta etapa am ales Lusso Revitalizing Creme aplicata cu masina de polish Das6 pro si un burete de finish. Ghidonul, furtunele, plasticele au fost tratate cu Meguiar's Hyper Dressing pe ghidon, jumatatea dreapta aplicat dressing capacul de sigurante, jumatatea superioara tratata plasticul bordului, partea stanga aplicat dressing semnalizatorul spate ... topcase, aplicat dressing doar pe partea stanga Pe cauciucuri a fost aplicat Optimum Opti-Bond Tire Gel Aplicat doar pe partea de jos Protectia finala pentru vopsea a fost asigurata de collinite 476s, in doua straturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 Nu ma lasa inima sa dau reply pana nu ma uit la tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheSaint Postat Octombrie 14, 2012 Autor Share Postat Octombrie 14, 2012 Nu ma lasa inima sa dau reply pana nu ma uit la tot Multumesc de ajutor Aceasta este ultima parte cupozele de final. In final am polishat si parbrizul, zgarieturile se pot vedea cu ochiul liber, nefiind nevoie de o sursa de lumina pentru asta. Bucatica de banda de mascare este acolo doar pt a ajuta aparatul sa focalizeze. Inainte: rezultatul final Etape ce au fost facute si nu am fotografii - lantul curatat cu Deterjet Rapido si apoi uns cu LUBRIMAX - sistemul de franare curatat si el cu Deterjet Rapido - Toate mufele au fost curatate cu Oilsilic - Parbrizul tratat cu Gtechniq C2 - Aplicat pe jante Chemical Guys JetSeal 109 - saua inlocuita cu una custom-made In final a iesit asa: poze detaliu reflexie in carena fata Acum astept cu nerabdare o plimbare pe un drum forestier pe timp de ploaie. Orice comentariu este binevenit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 Hai continua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 Nu mai are, vrea s-o bage la noroi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheSaint Postat Octombrie 14, 2012 Autor Share Postat Octombrie 14, 2012 Asta a fost tot Partea plina de ulei a fost curatata initial cu motorina, asta pt indepartarea murdariei grosiere, apoi au urmat toate solutiile prezentate in post. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 Are rost sa-ntreb cat costa toate draciile astea de curatat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheSaint Postat Octombrie 14, 2012 Autor Share Postat Octombrie 14, 2012 Daca te prinde microbul detailingului nu mai conteaza, oricum pentru ce am eu in posesie am muuult prea multe Tot ce am cumparat folosesc pe masina personala si din cand in cand pe masinile prietenilor, pentru mine este un hobby. Dupa ce am postat prezentarea motocicletei pe forumul Transalp am facut si primii bani din detailing, am fost solicitat de doi colegi sa le fac si lor motoretele, o sa prezint in zilele urmatoare si acele lucrari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.