servant.1980 Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 MT-01 are 5 trepte de viteza...nush de ce freeman a afirmat ca are 6... ...in schimb nu inteleg ce ti se pare asa de dubios cand am afirmat ca mi-as fi dorit sa aiba si a 6-a treapta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 La fratele lui mai mic MT 03 nu te-ai gandit??? VS Mere cu pere.. mai ales ca la tine la intrests scrie V2.. WTF man? @ freeman Da, MT-01 arata intrun fel (mare fel) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Freeman ..in afara de flame ,arogante poti si altceva ?intreb prieteneste !Ai vreo treaba cu pasiunea asta si cu mersul pe doua roti ? Stiu ,ai avut (si) un sp2 inainte! Degeaba (sunt cateva filmari pe net,ma inclin mai mult cu bicicleta decat o faceai tu cu sp2-ul) Acum ai un mt01 pt bucuresti...tot degeba..dar deh..tu AI MT01..trebuia sa faci o aroganta!!desi esti membru cu state vechi pe forum ,te comporti exact ca un ... Esti degeaba ! Sa fii sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius317 Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 (editat) MT-01 are 5 trepte de viteza...nush de ce freeman a afirmat ca are 6... ...in schimb nu inteleg ce ti se pare asa de dubios cand am afirmat ca mi-as fi dorit sa aiba si a 6-a treapta... Maaa...eu zic ca tu i-ai spus nevertebraatei ca sa o vinzi ca are 6 trepte, dar a 6-a nu merge decat in anii bisecti... Deci chiar asta s-a intamplat, am stat sa ii explic unei amibe cate viteze are mobra cu care sustine ca a facut 15000 de km...banuiesc ca altii mai binevoitori ii explica cate degete are la mana... "Prietene" Freeman, sau cum iti place tie sa ne apelam, eu un singur sfat pot sa iti dau (si vei constata ca este numai si numai in favoarea ta). Nu spun ca ai vreo vina daca IQ-ul nu iti depaseste marimea de la pantofi, asa a vrut Dumnezeu (ti-am spus ca poate fi crud), insa ai optiunea de a nu combina si prostia cu agresivitatea. Asadar, daca totusi, intr-o zi de netarmurita si neechivoca iluminare si intelepciune (accidente se pot intampla si in cazul tau...), vei hotari sa faci lumii un serviciu si sa iesi pe strada cu o punga pe cap, prietene... NU UITA SA II FACI GAURI ! O nelamurire mai am...Asa trosnita, cu ieftinaturile alea de "carbon look" ti-a vandut-o cine ti-a vandut-o sau cum ai luat-o, ai si dat cu ea de pamant? Oricum, imi aduc aminte ca te-am felicitat pentru bunul gust, te rog sa nu iei in seama...m-am inselat... Altfel, sa o stapanesti sanatos ! Este de apreciat bunul gust. ...in schimb nu inteleg ce ti se pare asa de dubios cand am afirmat ca mi-as fi dorit sa aiba si a 6-a treapta... Nu pricep. Am spus ca inclusiv fostul proprietar s-a declarat nemultumit ca nu are 6 trepte...Ce e neclar ? Editat Octombrie 26, 2012 de marius317 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free rider Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 (editat) Marius317,esti genial baiete,ai un simt al umorului super dezvoltat,personal m-am binedispus citind posturile tale.Dupa parerea mea ai dreptate in ceea ce priveste motorul despre care se vb aici si eu am fost tentat sa iau unul pt ca imi place foarte mult cum arata insa cam atat e tot ce ofera MT01. Editat Octombrie 26, 2012 de free rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
**klauss** Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 VS Mere cu pere.. mai ales ca la tine la intrests scrie V2.. WTF man? @ freeman Da, MT-01 arata intrun fel (mare fel) Stiu ca MT 03 nu este V2 dar nici el nu a zis ca il intereseaza V2-urile neaparat! Daca era V2 as fi fost si eu tentat. Sau daca Yamaha se gandesc sa mai reediteze BT1100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius317 Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 (editat) Marius317,esti genial baiete,ai un simt al umorului super dezvoltat,personal m-am binedispus citind posturile tale.Dupa parerea mea ai dreptate in ceea ce priveste motorul despre care se vb aici si eu am fost tentat sa iau unul pt ca imi place foarte mult cum arata insa cam atat e tot ce ofera MT01. Intentia mea nu a fost ca topicul sa se transforme intr-o disputa, chiar eu asteptam sa vad cateva impresii traite pe viu de eventualii posesori de MT-01, stiind ca sunt cativa care mai rasfoiesc paginile forumului. Am constatat cu neplacere ca respectivii s-au limitat la niste interventii idioate, jignitoare fara provocare si...in mod foarte bizar, sinistru de prostesti (v. 6 trepte). Si pe mine tot aspectul m-a atras initial. In plus, ideea de a combina suspensiile, franele si un cadru oarecum sport cu un motor simplu, racit pe aer, fara toata pleiada contemporana de senzori, mi s-a parut foarte atractiva. Si am tot citit si citit despre ea (ca as vrea sa iau si eu o mobra pe care sa nu fiu tentat sa o schimb anual), usor, usor fiind convins sa renunt, in special datorita subitului deces de putere, autonomiei ridicole, imposibilitatii atat practice cat si estetice de a agata o gentuta de ea, plus ca mai vreau sa merg si cu pasager din cand in cand (nu caut un touring, imi plac naked-urile cu veleitati sportive). M-am documentat atata privind mobra asta si nu numai, incat stiu si ca scaritele pasagerului se afla la 12 inchi de sa si ca sta foarte incomod si chiar si de unde se pot lua prelungitoare si cat costa...in fine... Ca dupa toate astea...sa incerc sa ii raspund unui alt interesat de ce aflasem eu si numai abia atunci, sa constat interventiile unor caraghiosi, ai vazut de ce valoare...o replica se impunea... Da. Din pacate si eu o tai de pe lista sau cel putin o mut mai la coada... Stiu ca MT 03 nu este V2 dar nici el nu a zis ca il intereseaza V2-urile neaparat! Daca era V2 as fi fost si eu tentat. Sau daca Yamaha se gandesc sa mai reediteze BT1100. Dap, cred ca MT 03 poate fi o mobra fantastica pentru un incepator. Eu voiam sa o iau pentru sotia mea, care...sa nu razi ! ...a spus ca i se pare prea mica (are 1.65 m...sotia, desigur) . ...ai un simt al umorului ... Si cred ca unii nu m-au gasit amuzant Editat Octombrie 26, 2012 de marius317 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 oameni si oameni, unii masoara distanta de la sa la scaritele pasagerului + vor sa agate chestii de moto, altii vor sa se plimbe in schimb, autonomia e o chestie la care si eu tin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius317 Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 oameni si oameni, unii masoara distanta de la sa la scaritele pasagerului + vor sa agate chestii de moto, altii vor sa se plimbe Eheee, lucruri urate pot sa iasa, atat pe motocicleta cat si pe langa...daca pasagerul e nemultumit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amon2286 Postat Noiembrie 2, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2012 M-am amuzat copios sa citesc toate postarile voastre de aici...cert e ca vreau sa imi iau motorul sa ma conving singur de performantele pe care le dezvolta...stiu toate caracteristicile lui dar din pacate nu am reusit sa incalec inca una, e posibil sa imi schimb parerea.... m-a intrebat cineva aici: "Frate, da tu iti cumperi motor dupa felul cum arata?"...DA "PRIETENE" ....cumperi un motor si in functide de cum arata, sa te atraga, sa iti placa ....initial m-a interesa un vulcan de 800....apoi mi-am schimbat parerea pentru a mia oara....oricum imi plac motoarele naked...serioase...mari...asa cum a dat si Marius de inteles (are omul un simt al umorului foarte dezvoltat ), sunt care au motoare de ani buni si tot ca niste debutanti se comporta si in trafic si in atitudinea pe care o expun...intra in aceeasi categorie cu soferii care conduc "de-o viata" si tot niste dobitoci si neindemanatici sunt....ideea e urmatoarea: nu am intalnit UNUL aici care sa imi spuna asa :" Omule...i-ati motorul care iti place dar sa ai grija la urmatoarele: e grea.... etc.". aaaa...daaaaa......multi spun "Omule....esti incepator..."....zic eu ca sunt unii care in viata lor nu s-au urcat pe motor dar ar merge mai bine dupa 100 km ca unul cu cativa ani in spate...parerea mea...cel mai amuzanti is experimentatii astia cu un an in spate care se bat cu pumnul in piept....pe care ii vezi cu motor la 5 mii si cu casca la 200 ron....asta mi se pare amuzant....mdaaaa....oameni si oameni.....unii ma critica pe mine....eu pe altii...si tot asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 (editat) @Amon2286 In mare parte sunt de acord cu tine, dar sa sti totusi ca daca ai incepe cu un 125(adica 120kg) sau maxim 250 ti-ai forma niste reflexe ( aproape imediat ) care te-ar ajuta pe viitor cand te vei urca pe un MT01(260kg) sau pe un naked serios. Din punctul asta de vedere vei avea un handicap fata de alti motociclisti care au inceput de la 125 XX XXX XXXX si tot asa. Handicap care se va vedea daca vei incerca sa mergi sportiv, sau care va iesi la iveala cand vei avea de-a face cu situatii critice/limita unde nu prea ai ce sa mai gandesti, multe (teoretic) le faci din reflex. Incepator fiind pe MT01 te vei descurca daca esti destept/chibzuit , daca nu esti chibzuit o sa o pocnesti, dar ca incepator pe MT01 sau pe orice naked serios , nu vei ajunge sa o folosesti nici macar la 50% din ce poate motocicleta ( ma refer la ciclistica si la frane; de acc orice KING KONG poate acc ) asta pentru ca nu ai o baza. Oricum MT01 este o motocicleta cu totul deosebita, care merita cumparata. Editat Noiembrie 3, 2012 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 Sa dam cartile pe fata. Nimeni nu (mai)are rabdare. "Pe vremuri" incepeai obligat-fortat cu ceva slab, asa erau vremurile. MT-ul nu e o bruta in sensul Hayabusa, dar e greu iar la inceput faptul ca ai cuplu instant si muuult nu e tocmai un atuu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 ascult "zgomotul" asta ca si cum ar fi o meldodie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius317 Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 (editat) Sa dam cartile pe fata. Nimeni nu (mai)are rabdare. "Pe vremuri" incepeai obligat-fortat cu ceva slab, asa erau vremurile. MT-ul nu e o bruta in sensul Hayabusa, dar e greu iar la inceput faptul ca ai cuplu instant si muuult nu e tocmai un atuu. La asta ma gandeam si eu cand spuneam ca din alte motive s-ar putea sa fie nepotrivita pentru un incepator. Nu e vorba ca este neaparat puternica sau ca are ceva mai multi cai, insa daca nu inveti niste lucruri intr-o maniera in care resursele fizice si psihice de care dispui la un moment iti permit, nu le vei invata niciodata daca te angajezi la ceva peste puterile tale, ci pur si simplu le vei evita. Nu stiu ce fel de motociclist vrei sa fii, dar daca te-ai gandit la MT-01, te-ai dus spre zona sport, adica in aceea in care mobrele se piloteaza nu se merg. Nu am nimic cu chopper-ele sau cruiser-ele sa fie inteles (vreau intr-o zi sa imi fac un bobber...), insa cred ca numai motociclete sport si eventual cross se piloteaza iar celelalte doar se plimba (vei vedea de fapt, ca in general numai reprezentanti "marcanti" ai plimbaretilor si purtatorilor de brain-cap simt nevoia constant sa se asigure unii pe altii ca ei sunt motociclisti adevarati, avand ceva ceva impotriva celorlalte categorii si in special celor sport... ). Incheind paranteza, cred ca e de mai bun augur sa iti iei un V de 1700, decat un SS de 1000 sau 600, daca esti incepator, insa fara a sti ce experienta ai, iti spun sa alegi in asa fel incat sa nu te privezi fara sa vrei de posibilitatea de a invata sa mergi cum trebuie cu o motocicleta sau de a o face foarte dificil punandu-ti, integritatea fizica in pericol fara rost. MT-01 e totusi o mobra cu care poti merge asa : Altfel, pe forum am vazut ca se vindeun MT-01 asa cum trebuie: http://www.motocicli...a-puig-dynojet/ Desigur, mai e si asta ; ) : http://www.motocicli...b-yamaha-mt-01/ La asta te-ai gandit ? Editat Noiembrie 3, 2012 de marius317 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 Evita Moto Guzzi, mai ales in Romania ! Revenind la subiect, un suzuki Gs 500, sau Honda CB(F) 500 pot reprezenta alternativa ideala pret de un an. Se cumpara si se vand cu sume relativ mici, iar deprecierea este nesemnificativa. In cazul in care nu mai ai rabdare, poti sa-ti iei MT, dar ai grija, fiecare tranta (chiar si cele mai mici) se poate solda cu pagube serioase. Mt-ul este o mobra ce se piloteaza din cuplu, nu turatie, o mobra ce papa cauciucuri spate in nestire si rupe aderenta de ti-e mai mare dragu, facand cu foarte mare usurinta drift. Sfat util, incaleca mai multe tipuri de mobre (naked, cruiser, etc) si aia care iti spune cel mai mult, aia e mobra pe care trebuie sa ti-o iei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius317 Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 Evita Moto Guzzi, mai ales in Romania ! Revenind la subiect, un suzuki Gs 500, sau Honda CB(F) 500 pot reprezenta alternativa ideala pret de un an. Se cumpara si se vand cu sume relativ mici, iar deprecierea este nesemnificativa. In cazul in care nu mai ai rabdare, poti sa-ti iei MT, dar ai grija, fiecare tranta (chiar si cele mai mici) se poate solda cu pagube serioase. Mt-ul este o mobra ce se piloteaza din cuplu, nu turatie, o mobra ce papa cauciucuri spate in nestire si rupe aderenta de ti-e mai mare dragu, facand cu foarte mare usurinta drift. Sfat util, incaleca mai multe tipuri de mobre (naked, cruiser, etc) si aia care iti spune cel mai mult, aia e mobra pe care trebuie sa ti-o iei. He..he GS500, prima dragoste... La cat costa un unul bun (si ala e bun oricum ar fi...), poti sa iti iei si MT si GS500, numai din banii de benzina si cauciucuri pentru MT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 Cea mai mare prostie pe care o poti face e sa iti cumperi o Honda CB 500. Vorbesc din proprie experienta nu din ******li de pe forum. Cat timp am avut Bmw-ul bolnav si Aprilia fara ambreiaj, am avut ocazia de a merge cu o Honda Cb 500 s mai exact, a unei prietene. Cand o auzea ca se plangea de cb ca e grea, o mai scapa de pe loc sau chestii din astea mici, ziceam in sinea mea: bai cat de tolomac sa fi sa scapi jucaria aia. Eeeeeee vine saptamana in care incep sa utilizez cb 500 s am facut 340km intr-o saptamana in Bucuresti. In opinia mea este un jeg infect din punctul de vedere al ciclisticii, e nu grea, e o ancora cu centrul de greutate pus tocmai in tavan. Nu ai o pozitie moderna nu stai in motocicleta stai pe motocicleta, ghidonul este mic infect de mic iarasi nu te ajuta deloc mai ales daca esti incepator, nu ai parghie deloc. Consumul , aici depinde de motociclist si carburatie, mie mi-a consumat 7% enorm monstruos de mult pt o motocicleta care se doreste a fi commuter economic low budget. Faci o mare greseala daca iti iei o honda cb 500. Boxerul meu de 1200 este o bicicleta din pct de vedere al maniabilitatii si mai ales al centrului de greutate,masei........bineeste o diferenta de la cer la pamant intre ele ca pret categorie an etc. Uite alt exemplu vechitura asta a mea de Pegaso din 96. Pegy e un scuter ca manevrabilitate pe langa cb500 ambele sunt din acelasi an de fabricatie 96, dar diferentele sunt enorme ai frane brembo furca upside down ciclistica( o bomboana) .....sunt N variante de motociclete mult mai bune pt i.cepatori decat honda cb 500. Exemplul pe care ti-l dau este din proprie experienta nu din reviste nu din auzite nu din idei sau mituri. Am mers cu Cb500 probabil singurul avantaj l-ar reprezenta fiabilitatea. In rest piese ieftine gasesti oriunde pt orice vechitura de oriunde,iarasi iti zic din proprie experienta am avut mici probleme cu pegaso-ul si am gasit piese peste tot .....vechitura sa fie ca piese sunt destule. Daca ai banii de un mt01 nu ii cheltui stupid pe o honda cb 500 pt ca vei face o mare prostie. Eventual incearca sa mergi o vreme pe ceva mis si USOR si apoi treci pe mt01. Puterea si cuplul se stapanesc daca esti chibzuit in schimb greutatea si dinamica unei motociclete se INVATA. Succes ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free rider Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 Nu stiu de ce, dar am impresia ca amon doar viseaza la un MT01,desi nu e un motor scump,preturile pornind in Italia de la 4500 euro(ceea ce e putin comparativ cu calitatea materialelor de pe MT)dar probabil faptul ca se adreseaza unui grup relativ restrans de utilizatori o face mai putin cautata si asta se reflecta intr-o anumita parte si in pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amon2286 Postat Noiembrie 4, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 4, 2012 @free ride Daca doar visam la un MT-01 atunci nu mai deschideam acest topic....dupa cum vezi nici nu vorbesc prea mult aiurea pe aici...sincer am gasit una in tara...dar nu stiu daca e mai bine sa o iau din tara sau mai bine de afara...am sa vad... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amon2286 Postat Noiembrie 4, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 4, 2012 @bec Prietene ....am trecut prin scoala...am mai mers cateodata si in trafic...nu am avut motorul meu pana acum asta e toata treaba...si eu nu am zis ca toti se descurca pe 2 roti...eu am zis doar ca unii fara experienta se pot descurca mai bine ca unii care au moto de ani buni....nu mai zic nimic...nu are rost sa mai butonez degeaba....e o discutie care s-ar intinde mult si bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius317 Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 (editat) E deja un subiect tabu. Eu ma abtin de la a mai da sfaturi incepatorilor privind mobra pe care doresc sa si-o aleaga. Fiecare alege in final ce isi doreste. Intotdeauna sunt optiuni mai bune sau mai potrivite, uneori trebuie sa te convingi singur, insa. Un incepator responsabil, pana la urma va selecta informatiile potrivite, iar pentru restul va selectiona natura. Iti place ...go for it ! insa sa ai in vedere ca inclusiv criticile privind eventualele optiuni au un fond benefic. Eu ma gandesc la MT01 ca la o mobra de retairment,o motocicleta mai matura...alegerea e a ta, oricare ar fi sa te bucuri de ea si sa tii minte ca pentru motociclistii din Romanica cel putin, sintagma like there is no tomorow are un sens ad literam Boxerul meu de 1200 este o bicicleta din pct de vedere al maniabilitatii si mai ales al centrului de greutate,masei........bineeste o diferenta de la cer la pamant intre ele ca pret categorie an etc. E, nu se pot compara, evident...oricum R-ul tau mi se pare o mobra foarte interesanta, un pic cam conservatoare parca, dar asta de multe ori e numai de bine. Nu o vezi prea des, tine de pret (cam ca toate BMW-urile , de altfel) arata bine... Mie imi place R1200S, chiar cu toate review-urile si parerile negative... Nu credeam asa de CB. Si eu am ales ca prima mobra intre CB si GS500. Oricum astea si-au facut treaba...odata...de mult ...sincer am gasit una in tara...dar nu stiu daca e mai bine sa o iau din tara sau mai bine de afara...am sa vad... Sunt avantaje daca o iei din tara: hartoage, o vezi, stai de vorba cu proprietarul, etcDar sunt si daca o aduci de afara: ai din ce alege in primul rand, la preturi uneori chiar mai mici. Te va costa transportul, apoi ceva timp si bataie de cap la inscriere. Faptul ca o vede altcineva in locul tau poate sa fie si asta un avantaj...va fi mai obiectiv si critic decat tine, care ti-o doresti, asta, desigur, daca e de buna-credinta. Depinde de ce gasesti in tara...de bani si timp. Eu la una dintre mobrele pe care le-am avut, am ales din Italia dintre 200, in timp ce in tara erau de vanzare vreo 5. Editat Noiembrie 5, 2012 de marius317 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.