alexcseh Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 (editat) Am de vreo saptamana un yz250f si din experientele anterioare ( o alergatura cu politia in Predeal dupa ce am bagat benzina si una cu jandarmeria pe la cota 1400) ar fi muuuult mai confortabil sa fie inmatriculat. Asa ca stie cineva o modalitate de a reusi? (null) Editat Octombrie 24, 2012 de alexcseh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 (editat) Teoretic, daca montezi far si semnale si faci o omologare ar trebui sa o poti inmatricula. Nu stiu insa cam cat te-ar costa mai exact toata aventura si daca se merita per total. Editat Octombrie 24, 2012 de X-eL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 ai avut greutati sa scapi cu asa ceva de 1.4 mpi al politiei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 Cel mai simplu cred ca ar fi sa o inmatriculezi pe primarie, ca vehicul agricol parca inmatriculau astia ATV-urile neinmatriculabile, in felul asta scapi cam de orice treaba cu militia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcseh Postat Octombrie 24, 2012 Autor Share Postat Octombrie 24, 2012 Pai atunci nu eram cu asta, eram cu un quad yzf 450 si ...nu, nu a fost foarte greu.ðŸË⥠(null) Nu stiu daca exista varianta asta la moto ca la atv...sincer nu cred ca am vazut vr-una, doar d'alea de 50 (null) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 exista pe siteul celor de la patrick moto crossuri omologate pentru strada, deci 100% se poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 Nu confunda crossul cu enduro sau SM . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 in germania se poate inmatricula orice... legea romana zice ca daca a mai fost inmatriculat in ue trebuie sa poata fi inmatriculat si in tarisoara noastra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 Legal nu ai nici o sansa. In Germania se inmatriculeaza legal WR-urile si nu YZ-urile. Pe langa instalatie de iluminare,semnalizare si frana mai trebuie sa fie si euro3. YZ-ul nu are nimic din astea in documentatia de omologare, este pt circuit. Nu ramane decat s-o inmatriculezi pe proprie raspundere la primarie ca fiind de 49cc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 nu... daca ii montezi toate cele trebuitoare trebuie omologare individuala...nu cred ca merita!! varianta cu primaria e un fals tiganesc si la prima belea..o sa sa ti-o furi grav!! __________________ per total....nu!! rezultat...ia-ti un enduro!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcseh Postat Octombrie 29, 2012 Autor Share Postat Octombrie 29, 2012 nu... daca ii montezi toate cele trebuitoare trebuie omologare individuala...nu cred ca merita!! varianta cu primaria e un fals tiganesc si la prima belea..o sa sa ti-o furi grav!! __________________ per total....nu!! rezultat...ia-ti un enduro!! E mult prea complicat cu omologarea individuala....poate ca ar fi meritat, oarecum, daca o vroiam pt strada. Dar pt cateva sute de metrii catre si de la benzinarie... Am cam 3 variante: 1. O las asa si sunt safe pana nu-si ia garcea ktm. 2. Tigania cu nr galben. 3. Poate ma invart de o factura de wr... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tedted Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Parca stiu ca seria cadrului spune "NEINMATRICULABIL" asa ca factura si sa o botezi WR nu e suficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Nu confunda crossul cu enduro sau SM . uite link: http://patrickmoto.ro/yamaha La "Enduro omologat strada" e trecut YZ250F ... model de cross, ma rog, poate nu mai e actuala pagina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Cred ca doar cei de la patrickmoto ne pot da mai multe detalii, dar: * fie motoarele nu sunt de cross, fiind gresita denumirea * fie sunt de cross, dar initial au fost omologate si inmatriculate in alt stat * fie sunt de cross, iar ei, contracost la RAR, le'au omologat, indetificat si au scos certificat de autenticitate, dupa care le'au facut carte ( evident, punandu'le accesoriile stradale in pealabil ) Parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Am de vreo saptamana un yz250f si din experientele anterioare ( o alergatura cu politia in Predeal dupa ce am bagat benzina si una cu jandarmeria pe la cota 1400) ar fi muuuult mai confortabil sa fie inmatriculat. 1. O las asa si sunt safe pana nu-si ia garcea ktm. funny man nu credeam ca e asa greu sa faci o moto "street legal" avand in vedere ca trebuie sa aiba lumini si...suport de numar?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.