Sari la conținut

Yamaha YZ250F - Se Poate Inmatricula? (in Vr-un Fel)


Postări Recomandate

Am de vreo saptamana un yz250f si din experientele anterioare ( o alergatura cu politia in Predeal dupa ce am bagat benzina si una cu jandarmeria pe la cota 1400) ar fi muuuult mai confortabil sa fie inmatriculat.

 

Asa ca stie cineva o modalitate de a reusi?

 

(null)

post-65228-0-41333100-1351059530_thumb.jpg

Editat de alexcseh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic, daca montezi far si semnale si faci o omologare ar trebui sa o poti inmatricula. Nu stiu insa cam cat te-ar costa mai exact toata aventura si daca se merita per total.

Editat de X-eL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai atunci nu eram cu asta, eram cu un quad yzf 450 si ...nu, nu a fost foarte greu.ðŸËâĄ

 

(null)

 

Nu stiu daca exista varianta asta la moto ca la atv...sincer nu cred ca am vazut vr-una, doar d'alea de 50

 

(null)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legal nu ai nici o sansa.

In Germania se inmatriculeaza legal WR-urile si nu YZ-urile.

Pe langa instalatie de iluminare,semnalizare si frana mai trebuie sa fie si euro3. YZ-ul nu are nimic din astea in documentatia de omologare, este pt circuit.

Nu ramane decat s-o inmatriculezi pe proprie raspundere la primarie ca fiind de 49cc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu...

daca ii montezi toate cele trebuitoare trebuie omologare individuala...nu cred ca merita!!

varianta cu primaria e un fals tiganesc si la prima belea..o sa sa ti-o furi grav!!

__________________

per total....nu!!

rezultat...ia-ti un enduro!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu...

daca ii montezi toate cele trebuitoare trebuie omologare individuala...nu cred ca merita!!

varianta cu primaria e un fals tiganesc si la prima belea..o sa sa ti-o furi grav!!

__________________

per total....nu!!

rezultat...ia-ti un enduro!!

 

E mult prea complicat cu omologarea individuala....poate ca ar fi meritat, oarecum, daca o vroiam pt strada. Dar pt cateva sute de metrii catre si de la benzinarie... Am cam 3 variante: 1. O las asa si sunt safe pana nu-si ia garcea ktm. 2. Tigania cu nr galben. 3. Poate ma invart de o factura de wr...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca doar cei de la patrickmoto ne pot da mai multe detalii, dar:

* fie motoarele nu sunt de cross, fiind gresita denumirea

* fie sunt de cross, dar initial au fost omologate si inmatriculate in alt stat

* fie sunt de cross, iar ei, contracost la RAR, le'au omologat, indetificat si au scos certificat de autenticitate, dupa care le'au facut carte ( evident, punandu'le accesoriile stradale in pealabil )

 

Parerea mea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am de vreo saptamana un yz250f si din experientele anterioare ( o alergatura cu politia in Predeal dupa ce am bagat benzina si una cu jandarmeria pe la cota 1400) ar fi muuuult mai confortabil sa fie inmatriculat.

 

:laugh:

 

1. O las asa si sunt safe pana nu-si ia garcea ktm.

 

funny man :grinbandit:

 

nu credeam ca e asa greu sa faci o moto "street legal" avand in vedere ca trebuie sa aiba lumini si...suport de numar??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...