Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut,

Sunt Vladimir din Orastie HD...am avut unF650GS,acum detin un K1200RS :P

;) ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

Sunt Vladimir din Orastie HD...am avut unF650GS,acum detin un K1200RS ;)

....

Salve Vladimir, zi mi cum este cu K ul prin orash, se descurca bine printre mashini, nu e traficul din Bucureshti dar totushi, asa ca idee, ms !!! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....

Salve Vladimir, zi mi cum este cu K ul prin orash, se descurca bine printre mashini, nu e traficul din Bucureshti dar totushi, asa ca idee, ms !!! ;)

Salut eu nu il recomand ca motor de oras sau de "bazaiala"...are 287KG!!!cu plinul facut,e mai lung,mai lat,mai inalt si mai greu decat Hayabusa.

El este un touring pentru drumuri lungi.

Sa nu ma intelegi gresit...se poate merge cu el si in oras,are o ciclistica deosebita,dar te vor durea mainile ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai ceva mai serios de facut la el, ti-l fac eu ;)

 

Daca ai nelamuriri sau ceva, intreaba aici ca sigur iti gasim raspunsul ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare oameni buni,

 

vin si eu cu o problema,la care cat am rasfoit topicul,nu am gasit nimic si anume unde se poate centra o roata.

La echilibrare mi s-a spus ca nu mai merge cu plumb,trebe lucrat din spite.

A mai avut cineva de aici asemenea probleme?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare oameni buni,

 

vin si eu cu o problema,la care cat am rasfoit topicul,nu am gasit nimic si anume unde se poate centra o roata.

La echilibrare mi s-a spus ca nu mai merge cu plumb,trebe lucrat din spite.

A mai avut cineva de aici asemenea probleme?

Eu am plumbi,dar cred ca sunt pusi in Germania...

In cazul spitelor normale,am avut la GS plumb pe spita...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare oameni buni,

 

vin si eu cu o problema,la care cat am rasfoit topicul,nu am gasit nimic si anume unde se poate centra o roata.

La echilibrare mi s-a spus ca nu mai merge cu plumb,trebe lucrat din spite.

A mai avut cineva de aici asemenea probleme?

 

Roata fata se poate centra usor, e la fel ca la restul. Roata din spate nu se poate centra pentru ca nu are ax, deci nu ai cum sa o prinzi pe device ca sa o centrezi. Poti sa faci o flansa cu care sa incerci sa o prinzi... dar e prea complicat.

 

Daca vrei tu musai sa centrezi roata spate... cauta pe net despre DynaBeads :laugh: Apoi improvizezi ;)

 

Eu am plumbi,dar cred ca sunt pusi in Germania...

In cazul spitelor normale,am avut la GS plumb pe spita...

 

F650GS are roti conventionale cu axe :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roata fata se poate centra usor, e la fel ca la restul. Roata din spate nu se poate centra pentru ca nu are ax, deci nu ai cum sa o prinzi pe device ca sa o centrezi. Poti sa faci o flansa cu care sa incerci sa o prinzi... dar e prea complicat.

 

Daca vrei tu musai sa centrezi roata spate... cauta pe net despre DynaBeads :laugh: Apoi improvizezi ;)

 

 

 

La roata spate se scoate capacelul de plastic mic si negru din centru si are loc special pt. centrat/echilibrat,se prinde fara probleme pe aparat.

Echilibrarea am facut-o cu plumbi,centrarea la spiter.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut eu nu il recomand ca motor de oras sau de "bazaiala"...are 287KG!!!cu plinul facut,e mai lung,mai lat,mai inalt si mai greu decat Hayabusa.

El este un touring pentru drumuri lungi.

Sa nu ma intelegi gresit...se poate merge cu el si in oras,are o ciclistica deosebita,dar te vor durea mainile :laugh:

.....

Ms ! nu inteleg nimic gresit, ca stiu de la al meu ( R 850 R) ceva mai usurel dar intre masini tot greoi ( vorbesc de traficul din Bucuresti ) la ora de farf, deci e ok pana una alta ce am ;), bafta all !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.....

Ms ! nu inteleg nimic gresit, ca stiu de la al meu ( R 850 R) ceva mai usurel dar intre masini tot greoi ( vorbesc de traficul din Bucuresti ) la ora de farf, deci e ok pana una alta ce am :laugh:, bafta all !!!

Stie cineva sa regleze valvele e din Bucuresti si vrea sa ma ajute?

Dau si eu o bere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roata fata se poate centra usor, e la fel ca la restul. Roata din spate nu se poate centra pentru ca nu are ax, deci nu ai cum sa o prinzi pe device ca sa o centrezi. Poti sa faci o flansa cu care sa incerci sa o prinzi... dar e prea complicat.

 

Daca vrei tu musai sa centrezi roata spate... cauta pe net despre DynaBeads :laugh: Apoi improvizezi ;)

 

 

 

F650GS are roti conventionale cu axe :D

Fara suparare Dane,dar era vorba de K...si are plumbi si pe fata si pe SPATE!!!

Nu m-am uitat pana acum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici o suparare, fata se poate echilibra usor. Insa as vrea sa vad eu cum echilibreaza cineva in Ro spatele la un RT. GS are gaura in mijloc, mai ca ar merge. Dar la RT cum o face?

 

Repet, in Ro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici o suparare, fata se poate echilibra usor. Insa as vrea sa vad eu cum echilibreaza cineva in Ro spatele la un RT. GS are gaura in mijloc, mai ca ar merge. Dar la RT cum o face?

 

Repet, in Ro.

 

salutari o intrebare un sfat am schimbat bujile la motor si a inebunit motoru a inceput sa bubuie cand reduc recent am venit din germania motorul a mers ceas dar dece bubuie am pus buji cu iridium si tot de alea am avut leam schimbat la 60000 cum mi sa recomandat dar bujilie nu au nimic gata data vitoare le schimb la 100000km multumesc mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numa ai schimbat bujiile sau ai facut si altceva, ai ridicat rezervorul?

 

 

salut ma bucur ca esti asa rapid cum sa ridic rezervorul nu lam ridicat ca nam cum dami un nr telefon si te sun imediat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca prin "bubuie" vrei sa zici ca ai rateuri/backfires asta se datoreaza faptului ca in esapament iti ajunge combustibil nears. Probabil ca scanteia bujiilor noi e mai slaba. In alta ordine de idei, cred ca dupa un anumit timp Motronicul se va prinde de smecheria asta si va ajusta amestecul in compensare. Insa asta e doar o banuiala. Daca ai bujiile vechi,incearca sa mergi cu ele si vezi daca la fel face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujiiiilii, le am schimbat si eu, asa de moft, avea dealea cu 2 electrozi ( parca asa le zice ) si am pus iridium NGK, dar nu am avut neplaceri deloc, chiar nu sa simtit ca am schimbat, deci...nu cred ca ele sunt de vina......bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...