GIV 32 Postat Iulie 3, 2010 Share Postat Iulie 3, 2010 Salut,Sunt Vladimir din Orastie HD...am avut unF650GS,acum detin un K1200RS ;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chitac2005 Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Salut,Sunt Vladimir din Orastie HD...am avut unF650GS,acum detin un K1200RS .... Salve Vladimir, zi mi cum este cu K ul prin orash, se descurca bine printre mashini, nu e traficul din Bucureshti dar totushi, asa ca idee, ms !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oyabun Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 .... Salve Vladimir, zi mi cum este cu K ul prin orash, se descurca bine printre mashini, nu e traficul din Bucureshti dar totushi, asa ca idee, ms !!! Salut eu nu il recomand ca motor de oras sau de "bazaiala"...are 287KG!!!cu plinul facut,e mai lung,mai lat,mai inalt si mai greu decat Hayabusa. El este un touring pentru drumuri lungi. Sa nu ma intelegi gresit...se poate merge cu el si in oras,are o ciclistica deosebita,dar te vor durea mainile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Sa il folosesti sanatos Al meu are 260 gol si nu m plang de nimic la el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oyabun Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Sa il folosesti sanatos Al meu are 260 gol si nu m plang de nimic la el Eu ma plang de lipsa de mecanici....pt intretinere.De motor nu ma plang! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Daca ai ceva mai serios de facut la el, ti-l fac eu Daca ai nelamuriri sau ceva, intreaba aici ca sigur iti gasim raspunsul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oyabun Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Vreau sa aerisesc ambreiajul...am descarcat eu manualul de reparatii,dar e mai bdificil decat credeam Multumesc pentru intentie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mangosuthu Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Salutare oameni buni, vin si eu cu o problema,la care cat am rasfoit topicul,nu am gasit nimic si anume unde se poate centra o roata. La echilibrare mi s-a spus ca nu mai merge cu plumb,trebe lucrat din spite. A mai avut cineva de aici asemenea probleme? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oyabun Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Salutare oameni buni, vin si eu cu o problema,la care cat am rasfoit topicul,nu am gasit nimic si anume unde se poate centra o roata. La echilibrare mi s-a spus ca nu mai merge cu plumb,trebe lucrat din spite. A mai avut cineva de aici asemenea probleme? Eu am plumbi,dar cred ca sunt pusi in Germania... In cazul spitelor normale,am avut la GS plumb pe spita... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Salutare oameni buni, vin si eu cu o problema,la care cat am rasfoit topicul,nu am gasit nimic si anume unde se poate centra o roata. La echilibrare mi s-a spus ca nu mai merge cu plumb,trebe lucrat din spite. A mai avut cineva de aici asemenea probleme? Roata fata se poate centra usor, e la fel ca la restul. Roata din spate nu se poate centra pentru ca nu are ax, deci nu ai cum sa o prinzi pe device ca sa o centrezi. Poti sa faci o flansa cu care sa incerci sa o prinzi... dar e prea complicat. Daca vrei tu musai sa centrezi roata spate... cauta pe net despre DynaBeads Apoi improvizezi Eu am plumbi,dar cred ca sunt pusi in Germania...In cazul spitelor normale,am avut la GS plumb pe spita... F650GS are roti conventionale cu axe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Cu dragoste, de la Jeremy Clarkson ... Evident,merge si la Audi,Merc ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Pentru masini sau mobre? Sau pt owneri de aman2? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Nu conteaza.Ai un obiect cu stema (oricarei marci) atunci se pune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rove Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Roata fata se poate centra usor, e la fel ca la restul. Roata din spate nu se poate centra pentru ca nu are ax, deci nu ai cum sa o prinzi pe device ca sa o centrezi. Poti sa faci o flansa cu care sa incerci sa o prinzi... dar e prea complicat. Daca vrei tu musai sa centrezi roata spate... cauta pe net despre DynaBeads Apoi improvizezi La roata spate se scoate capacelul de plastic mic si negru din centru si are loc special pt. centrat/echilibrat,se prinde fara probleme pe aparat. Echilibrarea am facut-o cu plumbi,centrarea la spiter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mangosuthu Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Atunci stie cineva un spiter care s-ar baga la asa o lucrare,la noi in bv atelierele de biciclete nu vor sa auda de motoare... ...si nici de rotile lor...e vb doar de roata fatza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Daca nu gasesti altceva mai bun si ai timp... http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/OGSWTTv10.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chitac2005 Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Salut eu nu il recomand ca motor de oras sau de "bazaiala"...are 287KG!!!cu plinul facut,e mai lung,mai lat,mai inalt si mai greu decat Hayabusa.El este un touring pentru drumuri lungi. Sa nu ma intelegi gresit...se poate merge cu el si in oras,are o ciclistica deosebita,dar te vor durea mainile ..... Ms ! nu inteleg nimic gresit, ca stiu de la al meu ( R 850 R) ceva mai usurel dar intre masini tot greoi ( vorbesc de traficul din Bucuresti ) la ora de farf, deci e ok pana una alta ce am , bafta all !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 ..... Ms ! nu inteleg nimic gresit, ca stiu de la al meu ( R 850 R) ceva mai usurel dar intre masini tot greoi ( vorbesc de traficul din Bucuresti ) la ora de farf, deci e ok pana una alta ce am , bafta all !!! Stie cineva sa regleze valvele e din Bucuresti si vrea sa ma ajute? Dau si eu o bere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oyabun Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Roata fata se poate centra usor, e la fel ca la restul. Roata din spate nu se poate centra pentru ca nu are ax, deci nu ai cum sa o prinzi pe device ca sa o centrezi. Poti sa faci o flansa cu care sa incerci sa o prinzi... dar e prea complicat. Daca vrei tu musai sa centrezi roata spate... cauta pe net despre DynaBeads Apoi improvizezi F650GS are roti conventionale cu axe Fara suparare Dane,dar era vorba de K...si are plumbi si pe fata si pe SPATE!!! Nu m-am uitat pana acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Nici o suparare, fata se poate echilibra usor. Insa as vrea sa vad eu cum echilibreaza cineva in Ro spatele la un RT. GS are gaura in mijloc, mai ca ar merge. Dar la RT cum o face? Repet, in Ro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pompiliu Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Nici o suparare, fata se poate echilibra usor. Insa as vrea sa vad eu cum echilibreaza cineva in Ro spatele la un RT. GS are gaura in mijloc, mai ca ar merge. Dar la RT cum o face? Repet, in Ro. salutari o intrebare un sfat am schimbat bujile la motor si a inebunit motoru a inceput sa bubuie cand reduc recent am venit din germania motorul a mers ceas dar dece bubuie am pus buji cu iridium si tot de alea am avut leam schimbat la 60000 cum mi sa recomandat dar bujilie nu au nimic gata data vitoare le schimb la 100000km multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Numa ai schimbat bujiile sau ai facut si altceva, ai ridicat rezervorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pompiliu Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Numa ai schimbat bujiile sau ai facut si altceva, ai ridicat rezervorul? salut ma bucur ca esti asa rapid cum sa ridic rezervorul nu lam ridicat ca nam cum dami un nr telefon si te sun imediat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Daca prin "bubuie" vrei sa zici ca ai rateuri/backfires asta se datoreaza faptului ca in esapament iti ajunge combustibil nears. Probabil ca scanteia bujiilor noi e mai slaba. In alta ordine de idei, cred ca dupa un anumit timp Motronicul se va prinde de smecheria asta si va ajusta amestecul in compensare. Insa asta e doar o banuiala. Daca ai bujiile vechi,incearca sa mergi cu ele si vezi daca la fel face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chitac2005 Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Bujiiiilii, le am schimbat si eu, asa de moft, avea dealea cu 2 electrozi ( parca asa le zice ) si am pus iridium NGK, dar nu am avut neplaceri deloc, chiar nu sa simtit ca am schimbat, deci...nu cred ca ele sunt de vina......bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.