Dan Cata Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 (editat) Distanta intre senzor si coroana e destul de fixa, intervalul destul de mic. Se mai indoaie roata, mai capata un joc usor de la rulmentu mare. De la aia cu ace pentru care fac eu bucsi nu se poate, pentru ca roata e prins ade FD, si senzorul e prins de FD, deci is slabe sansele. Mesaj completat Se pare ca o sa faca/scoata la serie K1600 GT si GTL http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new...ive-headlights/ http://www.bmw-motorrad.com/com/de/index.h...l¬rack=1 Editat Iulie 2, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut pn Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 Salutare. Am o problema cu al meu f din 96. De cateva saptamani în timpul mersului smânceÂşte sau chiar se opreÂşte după care porneÂşte ca Âşi cum nu are nimic. Acum o zi a smâncit mai des, la un moment dat s-a oprit după care pornea Âşi în 5 sec. se oprea. Asta a făcut de cel puțin 20 ori. Pornea relativ repede, lăsat la relanti mergea 5 10 secunde Âşi se oprea iar dacă încercam să accelerez se oprea imediat. După o oră de necaz a pornit Âşi am ajuns la garaj. Am verificat benzina e OK, am verificat carburatoarele sunt OK, am verificat filtrele fără mizerie. HELP. Mulțumesc. Poate fi de la alternator? Am găsit câteva spire în scurt. Dacă are cineva un alternator(dinam) pentru f 650 din 1996 astept un semnal. Ionut 0744 557522 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 Ne-ai mai zis o data, si postul ti-a fost mutat unde ii e locul, adeca la topicul de f650 /index.php?...t&p=2502046 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chitac2005 Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 ...incearca o diagnoza prin metoda descrisa citeva pagini mai devreme!...fa-ti rost de un voltmetru analog, cu ac!Mesaj completat .....ok, promit sa nu spun nimanui!... ..lasa, nu fii trist ca nimeni nu s-a nascut invatat!.. ................ Nu sunt trist tati ca merg toate si merg bineeeee !!!! da tot ma bate gandul schimbarii, e greoaie in orashul asta kkcios, au devenit mai agresivi si neatenti conservarii, in loc sa se mai cizeleze vis-a-vis de noi mototciclistii, e cam greu, si din acest motiv am fost sa vad un 650 dakar, m am lamurit, e bine cu ea dar ...nu e ce vreau eu, oricum mai ma gandesc si la ce vreau de fapt, bafta all, si asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut pn Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 Ne-ai mai zis o data, si postul ti-a fost mutat unde ii e locul, adeca la topicul de f650 /index.php?...t&p=2502046 OK sorry. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oyabun Postat Iulie 3, 2010 Share Postat Iulie 3, 2010 Fiind o marca rara si cu personalitate m-am gandit ca ar trebuii sa deschid un topic posesorilor de BMW. Aici pot posta proprietarii acestei marca indiferent ca este modelul R, K, sau F.Cred ca nu suntem multi in Romania si astfel macar ne cunoastem, ne putem ajuta unul pe celalat, si putem discuta despre marca moto noastra preferata. Salut, Sunt Vladimir din Orastie HD...am avut unF650GS,acum detin un K1200RS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Iulie 3, 2010 Share Postat Iulie 3, 2010 Salut,Sunt Vladimir din Orastie HD...am avut unF650GS,acum detin un K1200RS ;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chitac2005 Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Salut,Sunt Vladimir din Orastie HD...am avut unF650GS,acum detin un K1200RS .... Salve Vladimir, zi mi cum este cu K ul prin orash, se descurca bine printre mashini, nu e traficul din Bucureshti dar totushi, asa ca idee, ms !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oyabun Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 .... Salve Vladimir, zi mi cum este cu K ul prin orash, se descurca bine printre mashini, nu e traficul din Bucureshti dar totushi, asa ca idee, ms !!! Salut eu nu il recomand ca motor de oras sau de "bazaiala"...are 287KG!!!cu plinul facut,e mai lung,mai lat,mai inalt si mai greu decat Hayabusa. El este un touring pentru drumuri lungi. Sa nu ma intelegi gresit...se poate merge cu el si in oras,are o ciclistica deosebita,dar te vor durea mainile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Sa il folosesti sanatos Al meu are 260 gol si nu m plang de nimic la el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oyabun Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Sa il folosesti sanatos Al meu are 260 gol si nu m plang de nimic la el Eu ma plang de lipsa de mecanici....pt intretinere.De motor nu ma plang! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Daca ai ceva mai serios de facut la el, ti-l fac eu Daca ai nelamuriri sau ceva, intreaba aici ca sigur iti gasim raspunsul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oyabun Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Vreau sa aerisesc ambreiajul...am descarcat eu manualul de reparatii,dar e mai bdificil decat credeam Multumesc pentru intentie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mangosuthu Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Salutare oameni buni, vin si eu cu o problema,la care cat am rasfoit topicul,nu am gasit nimic si anume unde se poate centra o roata. La echilibrare mi s-a spus ca nu mai merge cu plumb,trebe lucrat din spite. A mai avut cineva de aici asemenea probleme? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oyabun Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Salutare oameni buni, vin si eu cu o problema,la care cat am rasfoit topicul,nu am gasit nimic si anume unde se poate centra o roata. La echilibrare mi s-a spus ca nu mai merge cu plumb,trebe lucrat din spite. A mai avut cineva de aici asemenea probleme? Eu am plumbi,dar cred ca sunt pusi in Germania... In cazul spitelor normale,am avut la GS plumb pe spita... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Salutare oameni buni, vin si eu cu o problema,la care cat am rasfoit topicul,nu am gasit nimic si anume unde se poate centra o roata. La echilibrare mi s-a spus ca nu mai merge cu plumb,trebe lucrat din spite. A mai avut cineva de aici asemenea probleme? Roata fata se poate centra usor, e la fel ca la restul. Roata din spate nu se poate centra pentru ca nu are ax, deci nu ai cum sa o prinzi pe device ca sa o centrezi. Poti sa faci o flansa cu care sa incerci sa o prinzi... dar e prea complicat. Daca vrei tu musai sa centrezi roata spate... cauta pe net despre DynaBeads Apoi improvizezi Eu am plumbi,dar cred ca sunt pusi in Germania...In cazul spitelor normale,am avut la GS plumb pe spita... F650GS are roti conventionale cu axe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Cu dragoste, de la Jeremy Clarkson ... Evident,merge si la Audi,Merc ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Pentru masini sau mobre? Sau pt owneri de aman2? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Nu conteaza.Ai un obiect cu stema (oricarei marci) atunci se pune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rove Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Roata fata se poate centra usor, e la fel ca la restul. Roata din spate nu se poate centra pentru ca nu are ax, deci nu ai cum sa o prinzi pe device ca sa o centrezi. Poti sa faci o flansa cu care sa incerci sa o prinzi... dar e prea complicat. Daca vrei tu musai sa centrezi roata spate... cauta pe net despre DynaBeads Apoi improvizezi La roata spate se scoate capacelul de plastic mic si negru din centru si are loc special pt. centrat/echilibrat,se prinde fara probleme pe aparat. Echilibrarea am facut-o cu plumbi,centrarea la spiter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mangosuthu Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Atunci stie cineva un spiter care s-ar baga la asa o lucrare,la noi in bv atelierele de biciclete nu vor sa auda de motoare... ...si nici de rotile lor...e vb doar de roata fatza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Daca nu gasesti altceva mai bun si ai timp... http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/OGSWTTv10.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chitac2005 Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Salut eu nu il recomand ca motor de oras sau de "bazaiala"...are 287KG!!!cu plinul facut,e mai lung,mai lat,mai inalt si mai greu decat Hayabusa.El este un touring pentru drumuri lungi. Sa nu ma intelegi gresit...se poate merge cu el si in oras,are o ciclistica deosebita,dar te vor durea mainile ..... Ms ! nu inteleg nimic gresit, ca stiu de la al meu ( R 850 R) ceva mai usurel dar intre masini tot greoi ( vorbesc de traficul din Bucuresti ) la ora de farf, deci e ok pana una alta ce am , bafta all !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 ..... Ms ! nu inteleg nimic gresit, ca stiu de la al meu ( R 850 R) ceva mai usurel dar intre masini tot greoi ( vorbesc de traficul din Bucuresti ) la ora de farf, deci e ok pana una alta ce am , bafta all !!! Stie cineva sa regleze valvele e din Bucuresti si vrea sa ma ajute? Dau si eu o bere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oyabun Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Roata fata se poate centra usor, e la fel ca la restul. Roata din spate nu se poate centra pentru ca nu are ax, deci nu ai cum sa o prinzi pe device ca sa o centrezi. Poti sa faci o flansa cu care sa incerci sa o prinzi... dar e prea complicat. Daca vrei tu musai sa centrezi roata spate... cauta pe net despre DynaBeads Apoi improvizezi F650GS are roti conventionale cu axe Fara suparare Dane,dar era vorba de K...si are plumbi si pe fata si pe SPATE!!! Nu m-am uitat pana acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.