binox Postat Noiembrie 14, 2006 Share Postat Noiembrie 14, 2006 Te duci frumos la Eurocar cu codul bujiei si daca nu le au pe stoc ti le pot aduce in 2-3 zile, sau daca ai drum prin Galati te duci la Aral in tiglina 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 15, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 15, 2006 Te duci frumos la Eurocar cu codul bujiei si daca nu le au pe stoc ti le pot aduce in 2-3 zile, sau daca ai drum prin Galati te duci la Aral in tiglina 1 am gasit la Eurocar. Costa 11 lei bucata nu am cumparat ca nu aveam bani la mine. Ieri am verificat firele care ies din CDI si pe cele de la bobina. Contactele de iesire/intrare CDI erau cam oxidate, le-am curatat putin cu surubelnita si parca e mai bine. Adica nu a mai facut asa. O sa schimb si bujiile ca astea sunt vechi tare. Cine stie daca le-a schimbat cineva vreodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 15, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 15, 2006 ce fel de roata mai mica pot pune pe fata la DR? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Noiembrie 15, 2006 Share Postat Noiembrie 15, 2006 Las-o asa ca e foarte buna . Fa o revizie mai amanuntita a motorului ca dupa fitzele pe care a inceput sa le faca sa nu te lase in drum cind ti-e lumea mai draga . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 16, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2006 Ieri am luat bujii noi. NGK.. De la Ivas Galati, dealer Suzuki. By, the way au si service. E o schimbare in bine, dar cand ii vine pe chelie, cand e motorul inca rece, tot da rateuri. Ieri am reusit sa merg constant cu 110-120 pe dig fara probleme, si motorul e mai sprinten. Aseara, am desfacut magnetoul, si am obswervat asa. Pe capac este fixata o coroana cu bobinute, toate la fel, una este mai mare. Exista si o bobina-senzor, pt aprindere, dar nu se regleaza in nici un fel. Sistemul este foarte simplu si frumos montat (nu ca la Minsk ). Ei, una dintre bobinutele mici, toate la fel, este afumata si cu izolatia topita. N-am verificat daca este intrerupta sau nu. Acum, va intreb, ea poate fi cauza? Acele bobinute sutn legate serie, paralel, sau independent? Daca acea bobinuta intra cumva in seria cu cele pentru aprindere, si este arsa, atunci e clar, curentull pe primarul bobinei este mai mic decat trebuie rezulta, scanteie nasoala, slaba, nu-i asa? Please, answer. Binox, cand ai timp sa vii pe la mine? Dau multe beri daca vii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Noiembrie 16, 2006 Share Postat Noiembrie 16, 2006 Cam ai nimerit-o . Cind se incinge bobinuta aia arsa caracteristicile ei electrice se modifica si apar rateurile de aprindere . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 16, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2006 Cam ai nimerit-o . Cind se incinge bobinuta aia arsa caracteristicile ei electrice se modifica si apar rateurile de aprindere . Problema e veche. Ieri seara m-am intalnit cu un fost proprietar care a avut motocicleta vreo 2000 de km si mi-a spus ca problema era si la el. Deci bobinuta e arsa din germania. Ce se poate face? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Noiembrie 16, 2006 Share Postat Noiembrie 16, 2006 Cel mai bine : piesa noua . Sau rebobinare dar ai mare grija cine o face : trebuie respectat cu rigurozitare sensul de bobinaj si diametrul sirmei si apoi impregnarea cu lac si coacerea acesteia. Nu stii cit te va tine . Recomandarea mea , fiind patit cu DR-urile , este totusi - piesa originala noua ! Orice alt experiment il faci pe pielea ta (dupa cum observ incerci sa eviti achizitionarea de piese noi dar in schimb vrei sa-i dai in goarna cit de mult ) ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 16, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2006 Cel mai bine : piesa noua . Sau rebobinare dar ai mare grija cine o face : trebuie respectat cu rigurozitare sensul de bobinaj si diametrul sirmei si apoi impregnarea cu lac si coacerea acesteia. Nu stii cit te va tine . Recomandarea mea , fiind patit cu DR-urile , este totusi - piesa originala noua ! Orice alt experiment il faci pe pielea ta (dupa cum observ incerci sa eviti achizitionarea de piese noi dar in schimb vrei sa-i dai in goarna cit de mult ) ! am sunat la Suzuki, si piesa noua costa 400e . Mai bine o rebobinez sau o schimb cu alta. Sau o las dracu asa, o sar si gata! MErci de sfat. azi desfac din nou si ma uit cu atentie. Naspa ca se intuneca asa repede! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 17, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2006 Cu rateurile s-a cam rezolvat, ieri am reglat distanta la bujii cam 0,8-0,7 cum scrie la carte si e deja mult mai bine... alta problema: bateria nu se incarca deloc in mers. am masurat ieri daca vine curent spre ea, si vine berechet... am incarcat-o in casa cu o sursa de 12 volti o noapte si apoi mergea fara probleme.... 2 zile. Nu moare de tot, aprinde becul de liber, dar nu se incarca incat sa tina prins farul sau pozitiile.. E dusa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 17, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2006 Gata! In sfarsit nu mai da rateuri. problema era de la bujii care intr-adevar (am aflat pe LOUIS la fisa tehnica a DR^600) trebuie sa fie diferite, una mai calda si una mai rece, lucru logic avand in vedere rolul si pozitia lor, una DR9EA si alta DR8EA. Am reglat si distanta intre electrozi, care trebuie sa fie 0,7- 0,8 mm si nu mai mult cum sustin unii. Acum merge de rupe si in unele cazuri da rateuri turata pe loc insotite de flacari pe toba. HAHAHA BEton Ambreiaj facut, aprindere ok, acuma daca fac si bateria sunt tatic. DR de vanzare, sau schimb cu AudiA6 fara diferenta. Eventual cel cu masina poate da o dif de cateva sute de e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 19, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2006 Gata! In sfarsit nu mai da rateuri. problema era de la bujii care intr-adevar (am aflat pe LOUIS la fisa tehnica a DR^600) trebuie sa fie diferite, una mai calda si una mai rece, lucru logic avand in vedere rolul si pozitia lor, una DR9EA si alta DR8EA. Am reglat si distanta intre electrozi, care trebuie sa fie 0,7- 0,8 mm si nu mai mult cum sustin unii. Acum merge de rupe si in unele cazuri da rateuri turata pe loc insotite de flacari pe toba. HAHAHA BEton Ambreiaj facut, aprindere ok, acuma daca fac si bateria sunt tatic. DR de vanzare, sau schimb cu AudiA6 fara diferenta. Eventual cel cu masina poate da o dif de cateva sute de e. am descoperit cum scap de rateuri si pierdere de putere in mers. TRAG socul. Am descoperit accidental, azi cand am plecat cu socul tras. ce parere aveti de asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 29, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 29, 2006 cateva poze cu carbul. Azi am descoperit cum pot regla acul de dozaj. E clasic cu 5 pozitii. Doar ca e mai greu sa ajungi la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 30, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 30, 2006 si ca sa inchei odata acest topic si problemele motorului meu (sper) ierii am descoperit o buba care imi facea motorul sa mearga "in doi timpi" era o fisa de la o bujie impuscata... Mi-am dat seama [e drum ieri, cand, scotand o fisa, comportamentul motorului nu se schimba. atunci am observat cum fisa, inn contact cu fierul motorului facea arc electric prin izolatie... am remediat problema si... super... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Noiembrie 30, 2006 Share Postat Noiembrie 30, 2006 nu merge cu socul tras!nu e bine pt bujii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 30, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 30, 2006 nu merge cu socul tras!nu e bine pt bujii nu mai merg. Nu mai face asa acum. gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 30, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 30, 2006 cum pot verifica daca bobina functioneaza corect sau nu? are 2 fise pentru 2 bujii care lucreaza simultan intrari = 2 fire cum pot verifica daca bobina functioneaza corect sau nu?are 2 fise pentru 2 bujii care lucreaza simultan intrari = 2 fire caut bobina de DR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticalosu Postat Noiembrie 30, 2006 Share Postat Noiembrie 30, 2006 cum pot verifica daca bobina functioneaza corect sau nu? are 2 fise pentru 2 bujii care lucreaza simultan intrari = 2 fire caut bobina de DR sal ! uite aici! http://search.ebay.de/search/search.dll?so...op=1&fsoo=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 2, 2006 Autor Share Postat Decembrie 2, 2006 Motorul meu face la fel. cand vrea el, pierde putere brusc, pacane mai subtire putin, da si rateuri uneori (bubuituri in evacuare), apoi la fel de brusc isi revine. cand isi revine o ia ca racheta. La un drum lung, 30% din timpul de mers, asa face. Etapele de mers naspa variaza ca durata, unele de cateva minute, unele mai scurte, oricum enervant. Nu conteaza viteza, treapta, sarcina... Uneori in lipsa sarcinii isi revine. Ce dracu are? Am intrebat un mecanic si mi-a spus ca e de la bujii 100%. Acum, nici nu stiu care e distanta dintre electrozi: 0,6, 0,7, 0,8 0,9 ? Habar n-am acum e pe la 0,6. Chestia e ca intotdeauna o bujie, cea din margine o scot afumata, in timp ce cealalta arata normal. Ce dracu sa aiba. Am pus bujii noi, dar cu cifra termica identica, pe cand motorul vrea una calda si una mai rece. Una e DRP9EA si alta DRP8EA. Acum merg cu cea 9 noua si cea 8 veche. Nici pozitia lor nu o stiu. Cea de 8 in margine si cea de 9 in mijloc sau invers? Va rog sa va dati cu parerea sau sa-mi spunetii un mecanic bun canu mai suport. In faza de mers naspa, mai sus de 100-110 nu urca. help please. Ca voi ajuta si eu daca voi putea vreodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 3, 2006 Autor Share Postat Decembrie 3, 2006 Motorul meu face la fel. cand vrea el, pierde putere brusc, pacane mai subtire putin, da si rateuri uneori (bubuituri in evacuare), apoi la fel de brusc isi revine. cand isi revine o ia ca racheta. La un drum lung, 30% din timpul de mers, asa face. Etapele de mers naspa variaza ca durata, unele de cateva minute, unele mai scurte, oricum enervant. Nu conteaza viteza, treapta, sarcina... Uneori in lipsa sarcinii isi revine. Ce dracu are? Am intrebat un mecanic si mi-a spus ca e de la bujii 100%. Acum, nici nu stiu care e distanta dintre electrozi: 0,6, 0,7, 0,8 0,9 ? Habar n-am acum e pe la 0,6. Chestia e ca intotdeauna o bujie, cea din margine o scot afumata, in timp ce cealalta arata normal. Ce dracu sa aiba. Am pus bujii noi, dar cu cifra termica identica, pe cand motorul vrea una calda si una mai rece. Una e DRP9EA si alta DRP8EA. Acum merg cu cea 9 noua si cea 8 veche. Nici pozitia lor nu o stiu. Cea de 8 in margine si cea de 9 in mijloc sau invers? Va rog sa va dati cu parerea sau sa-mi spunetii un mecanic bun canu mai suport. In faza de mers naspa, mai sus de 100-110 nu urca. help please. Ca voi ajuta si eu daca voi putea vreodata. hai bai, chiar nimeni nu stie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Decembrie 3, 2006 Share Postat Decembrie 3, 2006 (editat) ombre...eu zic sa treci cu ea si pe un electronist sa iti masoare bobina aia de care ziceai, pt ca practic, daca are continuitate, e buna, dar trebuie masurata instalatia aia frumos, in timp ce e sub tensiune, adik pornit...scanteie ai la bujii?stiu ca te pricepi, si ma mir ca ai probleme, dar, de...japonezele astea cand se strica, te cam usureaza de bani si nu prea se repara cu o sarma si un patent... parerea mea, incetinirea se datoreaza alimentarii cu benzina iar rateurile poc poc poc de la scanteie, deci, aprindere,bobina blablabla...eu zic sa ii dai niste masuratori si sa verifici scanteia sa fie mare si albastra ca in star wars(vb lu' pepsiman) si avand pe bobina 2 fise cu 2 bujii, practic , se poate sa fie chiar din bobina, fapt pt care o bujie se afuma si poate tine de numarul de spire date in interiorul bujiei pt fiecare iesire care duce la fise, ca practic, sunt separate, dar, simultan...inainte sa te arunci sa cumperi alta noua, incearca sa faci o proba cu una buna de la un amic, poate nu aia e beleaua aaa...apropo...filtru ala de benz e pe hartie, nu?ca alea sunt cele mai bune...bafta multa, spor la treaba si sper sa il faci Editat Decembrie 3, 2006 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator TazzY Postat Decembrie 3, 2006 Share Postat Decembrie 3, 2006 Eu zic sa duci motorul cu totu intr'un service sa nu faci o prostie mai mare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Decembrie 3, 2006 Share Postat Decembrie 3, 2006 (editat) Eu zic sa duci motorul cu totu intr'un service sa nu faci o prostie mai mare.. ma, si cu service-u asta e aiurea uneori...am vazut cazuri la tovarashi care au dus sa schimbe rulmentii sa puna frantuzesti si dupa un timp, cand a avut belele, s-a trezit cu rulmenti romanesti si banii dati pe frantuzesti...e bine daca o duce sa aiba pe cineva de incredere, cunoscut, asa cum am eu la masina, sau sa stea pe langa ei sa vada ce fac...parerea mea...eu unu nu am incredere in cineva necunoscut, fara sa fie sub supravegherea mea, chiar daca e serios service-u...bafta multa Belbody si sa auzim ca iti merge brici Editat Decembrie 3, 2006 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Decembrie 3, 2006 Share Postat Decembrie 3, 2006 (editat) Ai verificat bine filtrul de aer? nu todeauna este vizibil daca nu mai este bun... Incearca sa mergi putin fara filtru sa vezi daca face la fel.. Editat Decembrie 3, 2006 de Nagy_Arpad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Decembrie 3, 2006 Share Postat Decembrie 3, 2006 poate tine de numarul de spire date in interiorul bujiei pt fiecare iesire care duce la fise, ca practic, sunt separate Ce spire are o bujie? Daca ai vrut sa zici bobina in loc de bujie, nu exista un nr de spire pt fiecare fisa ( bujie), fisele sunt conectate la capetele infasurarii secundare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.