ovidiu nedelcu Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Sal,am si eu Tuareg 350 dar nu va pot spune prea multe despre ea deocamdata.Vreau sa o echipez pentru off si nu gasesc un cauciuc de cross sh pe 17'',poate stiti voi pe undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Sal,am si eu Tuareg 350 dar nu va pot spune prea multe despre ea deocamdata.Vreau sa o echipez pentru off si nu gasesc un cauciuc de cross sh pe 17'',poate stiti voi pe undeva. Mitas C02 StoneKing - BN (brand new) SH (second hand) - nu stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Heidenau K 74 : - 120/90-17 - 130/80-17 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu nedelcu Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Sal,am si eu Tuareg 350 dar nu va pot spune prea multe despre ea deocamdata.Vreau sa o echipez pentru off si nu gasesc un cauciuc de cross sh pe 17'',poate stiti voi pe undeva. Nu stie nimeni,nu are nimeni? Mesaj completat sal,are cineva de vanzare releu de incarcare pentru tuareg 350? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baraka Postat Decembrie 14, 2010 Share Postat Decembrie 14, 2010 Buna Si eu sunt posesor de ETX 350 de un an si ceva. Aprob ele scrise mai sus, Am folosit-o strict off road, desii era in stare perfecta optic cand am luat-o (adusa din italia) acum are ghidonul inlocuit, semnalizatoare noi, zgarieruri cat cuprinde. E foarte docila si suficient de puternica( pentru mine), mi-a placut cuplul jos si ...ca e silentioasa. Asta pana am turtit toba un pic. da tot abia o auzi la relanti de la 300 m. In padure asta e perfect, am suprins de multe ori animalele salbatice de aproape iar cainii de la stane isi dadeau seama ca am trecut prea tarziu sa imi sara in fata. Totusi desii ma antrenez pentru asta e prea grea cu cele 170 de kile ale ai mai ales ca ma dau numai singur. Pe pantele abrupte sau daca cad in transee (pe dealurile din zona mea Mures-Sovata sunt destul de multe ramanse din al doile razboi) ma cacaresc 10 minute sa o scot. Si bineinteles ca asta se intampla la sfarsitul zilei cand oricum esti terminat si mai ai 30 km pana acasa. Oricum m-a invatat multe si mai alea ca drumul fie el si macadam e PLICTISITOR. Tocmai mi-s-a rupt si mie cureaua de distributie presupun pentru ca s-a incalzit excesiv ultima data cand am intrat intr-o mlastina din care nu am mai iesit decat tras cu masina..long story ..dar am frecat-o mult (crengi sub roti, bolovani..) Draga de ea pornea de fiecare data de la buton desii mai avea 10 cm pana la filtrul de aer de sub sea. E prima mea moto dar nu am crezut ca poate sa mearga ata de mult imersata fara sa se caleze.. mai am de invatat o groza despre asta, nu am avut pe nimeni sa ma invete inca. Oricum am gasit 2 curele in Bucuresti , o sa le iau undeva dupa Craciun. Cu restul pieselor e greu sper ca ceilanti posesori sa isi dezvaluie sursele. Nu am avut alte probleme dar daca or fi nu vreau sa pierd o vara pentru un ambreiaj. Mai caut placute de frana spate o sa le dau jos si o sa fac turul magazinelor sa vad dac ase potrivesc de la alt model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Decembrie 14, 2010 Share Postat Decembrie 14, 2010 Buna Si eu sunt posesor de ETX 350 de un an si ceva. Aprob ele scrise mai sus, Am folosit-o strict off road, desii era in stare perfecta optic cand am luat-o (adusa din italia) acum are ghidonul inlocuit, semnalizatoare noi, zgarieruri cat cuprinde. E foarte docila si suficient de puternica( pentru mine), mi-a placut cuplul jos si ...ca e silentioasa. Asta pana am turtit toba un pic. da tot abia o auzi la relanti de la 300 m. In padure asta e perfect, am suprins de multe ori animalele salbatice de aproape iar cainii de la stane isi dadeau seama ca am trecut prea tarziu sa imi sara in fata. Totusi desii ma antrenez pentru asta e prea grea cu cele 170 de kile ale ai mai ales ca ma dau numai singur. Pe pantele abrupte sau daca cad in transee (pe dealurile din zona mea Mures-Sovata sunt destul de multe ramanse din al doile razboi) ma cacaresc 10 minute sa o scot. Si bineinteles ca asta se intampla la sfarsitul zilei cand oricum esti terminat si mai ai 30 km pana acasa. Oricum m-a invatat multe si mai alea ca drumul fie el si macadam e PLICTISITOR. Tocmai mi-s-a rupt si mie cureaua de distributie presupun pentru ca s-a incalzit excesiv ultima data cand am intrat intr-o mlastina din care nu am mai iesit decat tras cu masina..long story ..dar am frecat-o mult (crengi sub roti, bolovani..) Draga de ea pornea de fiecare data de la buton desii mai avea 10 cm pana la filtrul de aer de sub sea. E prima mea moto dar nu am crezut ca poate sa mearga ata de mult imersata fara sa se caleze.. mai am de invatat o groza despre asta, nu am avut pe nimeni sa ma invete inca. Oricum am gasit 2 curele in Bucuresti , o sa le iau undeva dupa Craciun. Cu restul pieselor e greu sper ca ceilanti posesori sa isi dezvaluie sursele. Nu am avut alte probleme dar daca or fi nu vreau sa pierd o vara pentru un ambreiaj. Mai caut placute de frana spate o sa le dau jos si o sa fac turul magazinelor sa vad dac ase potrivesc de la alt model. salut , daca ai nevoie de curea iti pot aduce la aprox 100-120 ron , in Targu Mures, nu mai trebuie sa o astepti de la Bucuresti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baraka Postat Decembrie 15, 2010 Share Postat Decembrie 15, 2010 salut , daca ai nevoie de curea iti pot aduce la aprox 100-120 ron , in Targu Mures, nu mai trebuie sa o astepti de la Bucuresti . Ar fi foarte fain . La 100 RON buc as vrea 2 bucati daca poti. Ajung acasa dupa 29 Dec, te pot suna si vin sa le iau eu nici o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Decembrie 15, 2010 Share Postat Decembrie 15, 2010 0742669342 e nr meu . cand ai nevoie , ma suni si pot afla pretul exact , deoarece este in functie de euro , tva si alte prostii dinastea care la noi se schimba in fiecare zi . v-a trebui sa masori latimea la cea veche , ca sa stiu de care sa comand , de obicei e 20 mm ,dar a fost cine mi-a cerut de 18 sau 22 mm . Numai bine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baraka Postat Decembrie 16, 2010 Share Postat Decembrie 16, 2010 0742669342 e nr meu . cand ai nevoie , ma suni si pot afla pretul exact , deoarece este in functie de euro , tva si alte prostii dinastea care la noi se schimba in fiecare zi . v-a trebui sa masori latimea la cea veche , ca sa stiu de care sa comand , de obicei e 20 mm ,dar a fost cine mi-a cerut de 18 sau 22 mm . Numai bine . E 19 mm latime, cu 86 dinti dreptunghici ( nu trapezoidali). da mai bine lasa-ma sa ajung in 2 sapt acasa sa o mai masor odata sa fiu sigur si o sa te sun cu siguranta sa iti comunic la micron. Sarbatori faine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Decembrie 17, 2010 Share Postat Decembrie 17, 2010 este de 19 mm latime . am gasit acuma o poza cu o curea comandata pt cineva mai demult , asa arata . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baraka Postat Decembrie 18, 2010 Share Postat Decembrie 18, 2010 este de 19 mm latime . am gasit acuma o poza cu o curea comandata pt cineva mai demult , asa arata . Yeap. asta e, o sa fie doua stabilim detaliile la tel. Mesaj completat Ca sa nu mai deschid un alt topic o sa atasez aici o imagine cu configuratia buna la sincronizarea pinioanelor motor si culbutor atunci cand schimbi cureaua de distributie la Aprillia ETX 350. Sper sa ajaute pe altii avand in vedere ca acest model de moto nu are semne decat pe pinion , nu si pe carcasa sau in alt loc vizibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anafurisitu Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 (editat) Salut. Eu sunt (foarte) incepator si scotocesc de ceva vreme site-urile dupa oarece combinatie avantajoasa de caracteristici pentru un motor soft enduro, nici prea prea, nici foarte foarte. Cum sunt din Bucuresti si Mecca endurismului romansesc pare a se afla la o distanta de cel putin 500 km de mine, sansele de a vedea motoarele impreuna cu cineva care sa ma sfatuiasca de bine in legatura cu alegerea tind spre zero. Iar oferta de pe-aici consta 90% din vacute blande din categoria f650-pegaso-transalp cu caracteristici offroad neglijabile. De Tuareg nici nu stiam ca exista pana n-am vazut una de vanzare la botu' calului si mi-a picat cu drag mai ceva decat colega de banca cu decolteu indraznet atunci cand eram intr-a a 8-a si vajaiau hormonii ca Mig-ul 21 Lancer. Sincer, pare exact struto-camila perfecta pentru batut campii si forestierele + drumul prin craterele mioritice pan-acolo. Informatiile pe net sunt destul de rasfirate, si cu cine-am vorbit de Aprilia mai ca nu mi-a ras in nas... Asa ca intreb si io ca popa-n usa tractirului: 1.E buna pentru cineva care n-a suit mai sus de Hoinar viata lui si vrea sa vaza cum e cu offroad-ul? 1,84, 78 kile, 27 ani, fara obligatii, visez la rally raid de cand bateam pegasu-n parcare... 2.Daca iau una la pret de dumping de prin 86, am oarece sanse sa tina pan' la anul si sa gasesc si oarece consumabile pentru dansa? 3.Cam cat de greu ar fi de adus una intr-o stare de functionare si aspect acceptabila, ca pret, timp pierdut si alte-asemenea? Multumiri si respect etern, sarbatori fericiti si sarutari de maini doamnei. Editat Mai 5, 2011 de Anafurisitu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
usergiu90 Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 Salut, eu cred k ar fi foarte bun deoarece si eu sunt cam ca si tine, 1.85 la 77 kg pe un Aprilia etx 350 L'am cumparat acu un an si sunt f multzumit de el... in legatura cu piesele,se gasesc cam greu dar dak sti unde sa cauti gasesti.....mai ales k sunt atatia pasionati aici incat e imposibil sa nu te poata ajuta cineva:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinv-strom Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 Si eu am o aprilia tuareg 600 wind asta toamna ma lasat cureaua de distributie miam comandat una am puso sus si intinzatoru nu o tensiona destul miam facut o rola mai groasa sa o tensioneze DAR NU MAI DA EXACT LA SEMNE CAM O JUMATATE DE DINTE ORI IN FATA ORI IN SPATEin rest calca perfect pe pinioane cureaua a fost MADE GERMANY ASTA ESTE A 3 A CUREA MOTORU IL AM DIN 2006 SINCA O PROBLEMA PORNESTE GREU LA RECE @BAIATU TONY CUREA OPTIBELT 322L AM AVUT INAINTE SI AIA SA POTRIVIT PERFECT POTI SA FACI ROST DE UNA @baraka-Aici sunt semnele de pe blocul motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 am achizitionat si eu de vreo doua saptamani o aprilia tuareg wind de 350 cm si dimineata cand e rece trebuie sa las socul tras de ma satur.asa pornesc toate sau al meu are ceva defect.cam cat ar trebui sa stea cu socul tras cand e rece ?multumesc.si inca o intrebare de ce are doua cabluri care vin de la acceleratie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 Adica cat timp? Peste 2-3, hai 5 minute e mult. Toate motoarele care le-am avut, trageam socul, o lua, ajungea spre 3000 rpm, il lasam un pic pana la 1800-2000, maxim 2 minute, dupa care reusea sa tina relantiul singura. Inclusiv pegaso, ca tot vorbim de aprilici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 pai si asta porneste repede cu socul tras dar cum a fost frigul de saptamana trecuta mai mult de cinci minute,pina la urma porneam cu socul tras si apropo relantiu la cat trebuie sa stea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 (editat) salut.am si eu inca o intrebare pt ca nu le am cu motoarele astea.ca sa ajung la curea trebuie sa dau toate carenele din fata jos sau este ceva smecherie sa nu le desfaci pe toate pt ca la surubul ala de sus nu am cum sa ajung? si inca ceva de unde stii ca , cureaua e uzata sau nu e intinsa destul,daca nu desfaci ca sa te uiti la ea?.scoate ceva sunete sau altceva?multumesc mult pt.raspunsuri.ajutati un incepator. al meu este aprilia tuareg de 350. Editat Noiembrie 23, 2013 de trogheru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 Salut. Eu sunt (foarte) incepator si scotocesc de ceva vreme site-urile dupa oarece combinatie avantajoasa de caracteristici pentru un motor soft enduro, nici prea prea, nici foarte foarte. Cum sunt din Bucuresti si Mecca endurismului romansesc pare a se afla la o distanta de cel putin 500 km de mine, sansele de a vedea motoarele impreuna cu cineva care sa ma sfatuiasca de bine in legatura cu alegerea tind spre zero. Iar oferta de pe-aici consta 90% din vacute blande din categoria f650-pegaso-transalp cu caracteristici offroad neglijabile. De Tuareg nici nu stiam ca exista pana n-am vazut una de vanzare la botu' calului si mi-a picat cu drag mai ceva decat colega de banca cu decolteu indraznet atunci cand eram intr-a a 8-a si vajaiau hormonii ca Mig-ul 21 Lancer. Sincer, pare exact struto-camila perfecta pentru batut campii si forestierele + drumul prin craterele mioritice pan-acolo. Informatiile pe net sunt destul de rasfirate, si cu cine-am vorbit de Aprilia mai ca nu mi-a ras in nas... Asa ca intreb si io ca popa-n usa tractirului: 1.E buna pentru cineva care n-a suit mai sus de Hoinar viata lui si vrea sa vaza cum e cu offroad-ul? 1,84, 78 kile, 27 ani, fara obligatii, visez la rally raid de cand bateam pegasu-n parcare... 2.Daca iau una la pret de dumping de prin 86, am oarece sanse sa tina pan' la anul si sa gasesc si oarece consumabile pentru dansa? 3.Cam cat de greu ar fi de adus una intr-o stare de functionare si aspect acceptabila, ca pret, timp pierdut si alte-asemenea? Multumiri si respect etern, sarbatori fericiti si sarutari de maini doamnei. Omul asta nu mai posteaza? Are un stil...spumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 pina la urma intrebarile mele au ramas fara raspuns.multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 unde gasesc si eu piese pt aprilia tuareg? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu nedelcu Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 De vanzare :Aprilia tuareg 350 Wind Ovidiu - 0752127812 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 (editat) Este cineva prin Bucuresti cu o Aprilia Tuareg 350? Poate chiar Wind? As vrea sa o vad in realitate si sa ma masor cu ea...fac cinste! Editat Mai 6, 2015 de mihai.i Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragomir Ionut Postat Noiembrie 15, 2015 Share Postat Noiembrie 15, 2015 Caut segmenti pt acest motor, cota pistonului meu este 79,47 - 79,50 mm . Are cineva idee unde pot gasi sau daca se potrivesc si de la alt utilaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragomir Ionut Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 Dupa indelungi cautari am gasit segementi. Se potrivesc de la un model de opel si nu au costat mult. Singura problema a fost ca segmentul de radere era prea gros si a trebuit sa maresc un pic canalul de pe piston. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.