Sari la conținut

probleme la cutie


Geo Rgian
 Share

Postări Recomandate

am un GSX-R k2 de putin timp si am observat o problema: cand trebuie sa trec din treapta intai in treapta a doua caraie daca schimb la peste 50km/h da ca am viteza mai mica nu mai caraie si intra foarte bine imi poate spune cineva care este problema si cum se poate rezolva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu zic ca e posibil sa nu mearga pana la capat ambreiajul. Sau sa fie cablul slabit sau chiar rupt (nu de tot). Nu cred sa fie ceva grav la cutie. Nivelul de ulei cum e?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu zic ca e posibil sa nu mearga pana la capat ambreiajul. Sau sa fie cablul slabit sau chiar rupt (nu de tot). Nu cred sa fie ceva grav la cutie. Nivelul de ulei cum e?

 

Pai daca ar fi rupt de tot nu mai poti sa faci nimic ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un GSX-R k2 de putin timp si am observat o problema: cand trebuie sa trec din treapta intai in treapta a doua caraie daca schimb la peste 50km/h da ca am viteza mai mica nu mai caraie si intra foarte bine imi poate spune cineva care este problema si cum se poate rezolva?

 

e de la bec. in cutie ai un bec mititel asa zisul bec de cutie. cata vreme e ala ars incearca sa schimbi ( asa cum ai observat) din 1 in 2 pe la 40 km/h stiu nu e ok si te faci de ras in fata prietenilor. dar asa poti sa mai salvezi cate ceva din pinionul de 2. sau schimba becul. mergi la un mecanic bun si cere bec de cutie de suzuki cu prindere pe filet ;) specifici ca iti caraie in viteza a doua sa nu iti dea bec gresit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un GSX-R k2 de putin timp si am observat o problema: cand trebuie sa trec din treapta intai in treapta a doua caraie daca schimb la peste 50km/h da ca am viteza mai mica nu mai caraie si intra foarte bine imi poate spune cineva care este problema si cum se poate rezolva?

Daca faci pauza prea mare intre schimbari atunci poate sa caraie.

Daca esti rapid la schimbare si tot asa face,atunci sunt probleme de cutie.

Ambreiajul se exclude pentru probleme in treapta 2 ,daca ar fi ambreiajul aveai probleme mari la plecarea de pe loc,treapta1, si revenire la neutru.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TNG are dreptate. Restul se exclud.

 

Fi mai ferm in schimbarea vitezei si nu inchide gazul complet. Fi mai rapid si mai turat. Daca tot caraie oi avea ulei de volga in ea si nu reuseste sa se sincronizeze...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ulei are...

 

....o sa mai intind cablul...ms oricum

 

Inainte verifica-l e foarte simplu de verificat desfaci doar acele 4-5 suruburi de la capacul unde intra cablul de ambreiaj si vezi stare cablului. Are acolo un punct in care agata si in timp toaca din integritatea cablului. Verifica asta ptr a nu te trezi ca ramai in strada cu ea blocat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...