marcy89 Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 Salutare! Deoarece am bagat moto la hibernare as dori sa o mai pregatesc pentru urmatoru sezon, asa ca as dori sai schimb lantul de transmisie. Stiu ca de regula se schimba kitul complet dar eu vreau sa schimb numai lantul pentru ca pinionul de la cutie l.am schimbat si pinionul spate mi se pare bun(nu are varfuri ascutite, indoite). Intrebarea mea e, Cum aflu dak lantul care o sal cumpar o sa mi se potriveasca(ma refer la pasul lui pt ca am vazut si cu 530 si cu 520)? Cate zale trebuie sa aiba? pe net am gasit ca 110, precizez ca i.am schimbat pinionu fata(am unu de 13 dinti) si pinionu spate are 48 de dinti. Ce firma de kit.uri de ambreiaj imi recomandati? E bine daca schimb numai discurile? Cu Respect! Va Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lipton Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 Te uiti pe lantul vechi, daca nu e un no-name trebuie sa fie scris pasul pe zalele laterale. Numarul de zale si numarul standard de dinti la pinioane le afli de aici: http://www.jtsprockets.com/catalogue Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 Salut,iar in legatura cu firma ..aici pot sa iti dau un sfat.intradevar mai scump=mai bun dar nu ignora si lanturile mai ieftine.Ca exemplu pe toate site-urile un kit de lant pentru motorul meu era 650-730 de lei.mi s-a ridicat parul in cap.Apoi userul motodiscount mi-a spus ca are kit de lant DID nou pt motoreta mea,la 420 de lei.L-am luat,dar cu indoieli mari ca o sa tina prea mult.am cautat informatii pe net despre modelul de lant dar dubios nu gaseam decat foarte putine informatii.Insa pana la urma l-am montat si dupa 10000 de km nici nu a trebuit sa il intind,si l-am intretinut 50/50,adica nu a fost in permanenta cu ulei pe el.Deci sunt foarte multumit.da-i un pm userului si intreaba-l ce lanturi are pt motorul tau,are preturi bune. Da,fac reclama pt ca am fost multumit de el in repetate randuri.Mi se pare ca are si transport gratuit peste 100 sau 150 de lei. Ah,si am uitat sa spun ca lantul era tot DID,dar parca ii spunea 530 VX sau ceva de genu,cand lanturile la 7 milioane erau vmx sau tot ceva cu 3 litere.Tot kitu made in japan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 Salutare! Deoarece am bagat moto la hibernare as dori sa o mai pregatesc pentru urmatoru sezon, asa ca as dori sai schimb lantul de transmisie. Stiu ca de regula se schimba kitul complet dar eu vreau sa schimb numai lantul pentru ca pinionul de la cutie l.am schimbat si pinionul spate mi se pare bun(nu are varfuri ascutite, indoite). Intrebarea mea e, Cum aflu dak lantul care o sal cumpar o sa mi se potriveasca(ma refer la pasul lui pt ca am vazut si cu 530 si cu 520)? Cate zale trebuie sa aiba? pe net am gasit ca 110, precizez ca i.am schimbat pinionu fata(am unu de 13 dinti) si pinionu spate are 48 de dinti. Ce firma de kit.uri de ambreiaj imi recomandati? E bine daca schimb numai discurile? Cu Respect! Va Multumesc! Ai pus alte pinioane? Adica alt numar de dinti? 530-520 lantul si pinioanele trebuie sa fie pe acelasi cod. 520 e lantul cel mai subtire dar daca iei un lant bun, nu inseamna ca nu va fi rezistent. Va fi usor insa si pt lanturi de acelasi tip, 520 este mai ieftin. Mie nu mi-a placut si tot nu-mi place DID - greu si zgomotos si nici macar nu tine atat de mult pe cat te-ai astepta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 stie cineva sa imi explice si mie diferenta intre lanturile O-ring si lanturile X-ring? Eventual daca mai sunt si altele.... chiar sunt curios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 Sectiunea inelului de etansare: "O" sau "X" De cele mai multe ori, lanturile X-ring sunt facute cu material mai bun, sunt mai rezistente - atat la uzura cat si la sarcina maxima. Gasesti date in prezentarea tehnica: http://www.ekchain.jp/product/extreme_sport.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcy89 Postat Decembrie 21, 2012 Autor Share Postat Decembrie 21, 2012 Ce firma de kit.uri de ambreiaj imi recomandati? E bine daca schimb numai discurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 pai in mod normal numai discurile se schimba. acum depinde ce intelegi tu prin discuri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 (editat) Salutare! Deoarece am bagat moto la hibernare as dori sa o mai pregatesc pentru urmatoru sezon, asa ca as dori sai schimb lantul de transmisie. Stiu ca de regula se schimba kitul complet dar eu vreau sa schimb numai lantul pentru ca pinionul de la cutie l.am schimbat si pinionul spate mi se pare bun(nu are varfuri ascutite, indoite). Intrebarea mea e, Cum aflu dak lantul care o sal cumpar o sa mi se potriveasca(ma refer la pasul lui pt ca am vazut si cu 530 si cu 520)? Cate zale trebuie sa aiba? pe net am gasit ca 110, precizez ca i.am schimbat pinionu fata(am unu de 13 dinti) si pinionu spate are 48 de dinti. Ce firma de kit.uri de ambreiaj imi recomandati? E bine daca schimb numai discurile? Cu Respect! Va Multumesc! schimba si pinioanele, au deja pasul lantului uzat/alungit, deci ala nou va "calca" ingradit Editat Decembrie 21, 2012 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Decembrie 22, 2012 Share Postat Decembrie 22, 2012 We get this one a lot. The size convention for chain is set in a system of 1/8ths. The first number indicates the pitch of the chain (the distance between the centerline of the pins, link to link) a "5" indicates a 5/8ths of an inch pitch, where a "6" indicates a 6/8ths of an inch pitch (3/4"). The second two numbers indicate the width of the rollers (Between the inside edges of the INSIDE side plates of the chain) a "30" in this case, indicates a 3/8" roller width. deci un lant 520 are pasul de 5/8 toli sau 15,875 mm si o latime intre zale de 2/8 toli sau 6,35mm, pe cand 530 are o latime de 3/8 toli sau 9,525 mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.