Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutari tuturor,

 

 

Am rasfoit forumul si am constat ca desi sunt o gramada de informatii in general, foarte putine despre acest model.

Urmeaza sa imi achizitionez un TT600R si as vrea sa putem impartii ceva opinii cei noi, cu cei care deja au asa ceva.

 

Pentru inceput am sa postez eu cate informatii despre model:

 

 

Manufacturer (Make) Yamaha

Model Name TT 600 R

Year 2001

Category(class) Enduro Engine

Engine Capacity (Displacement) 595 ccm (36.31 cubic inches)

Engine Type 1 cylinder

Bore x Stroke Ø95.0 mm x 84.0 mm (Ø3.74 inches x 3.31 inches)

Bore/Stroke Ratio 1.13

Stroke 4 Valves per Cylinder 4

Fuel System(Carburetion) Carburettor

Cooling System Air Powertrain

Gearbox 5 speed Chassis/Suspension/Brakes

Front Suspension Travel 280 mm (11.02 inches)

Rear Suspension Travel 280 mm (11.02 inches)

Front Brakes Single disc

Front Brakes Diameter Ø267 mm (Ø10.51 inches)

Rear Brakes Single disc

Rear Brakes Diameter Ø220 mm (Ø8.66 inches)

Front Tire 90/90-r21

Rear Tire 130/90-r18 Dimensions

Seat Height 945 mm (37.2 inches)

Wheelbase 1500 mm (59.06 inches)

Dry Weight 131 kg (289 lb)

Fuel Capacity 10 litres (2.64 gallons) Performance

Max Power 43.00 HP (31.4 kW) at 6500 RPM

Max Torque 50.00 Nm (36.76 ft*lbs) at 5000 RPM

Power/Weight Ratio 0.29 Hp/Kg

Top Speed 155 km/h (96mph)

Acceleration (dart, speedup) time 0-100 km/h 5.3 seconds 0-60 mph 5 seconds

 

Ulei: 2.8 daca nu se schimba filtrul de ulei -- sau 2.9 litri cu schimbare de filtru

Vascozitate ulei: 10w40 -- personal 15w50

uleiul pentru furci 10w

bujie folosita DPR8EA9

filtru de ulei: MH67

lichid de frana: DOT4

 

 

Orice alte informatii sunt bine venite

Editat de marius.roibu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 64
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am avut eu TTR. E o motocicleta foarte misto. Are zvac, suspensii bune si este usoara. O motocicleta dual sport foarte distractiva.

Singura chestie care m-a deranjat rau era pornirea la pedala. Mi-a facut zile fripte.

Asta a fost TTR-ul meu: post-3463-0-14331700-1357572809_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Belgarda este modelul conceput de cei de la BYRD, daca nu mai insel, prin anii 94-99.

Si cred ca are pornire la buton. Indicativul ei era parca TT600E. Intr-o perioada S. S-ul nu stiu daca era kick sau buton.

Una peste alta, din ce am vorbit cu cativa posesori - mai vanoasa bine decat XT-ul si cu suspensii mai bune.

Mie imi plac mult de tot ca design TT-urile vechi, alb-rosii, fabricate pana in 90. Dar parca concurenta lor de la Honda a fost mereu ceva mai rea. Vezi XR 600 R-ul in anii 80-90 si, in anii mai recenti, XR650R-ul ca si concurent al TT600 R-ului de mai sus.

A propos, Angi, nu au existat si TT-uri ca al tau, cu pornire la buton?

Cred ca marea buba pe care am observat-o destul de des la exemplarele TT Belgarda vizionate (majoritatea pe net ce-i drept) este cadrul prost vopsit din fabrica si care da frecvent rugina in zonele sudurilor.

O alta buba ar mai fi subcadrul subdimensionat, gandit mai mult pentru hobby enduro / rally decat pentru drum lung. Am vazut insa ca polonezii de la MotoAfryka s-au descurcat insa mai mult decat decent cu TT-urile in turul Africii.

Lipsa unui radiator de ulei (parca are doar o cutie cu ulei in laterala stanga) era una din bubele de care se plangea un amic ce o cam chinuia mai hotarat pe a lui pe off. Pentru asra am impresia ca exista kit la Kedo.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A propos, Angi, nu au existat si TT-uri ca al tau, cu pornire la buton?

 

Pai au existat, dar din ce stiu eu TT-ul cu electric starter este de fapt modelul TTE de care ziceai si tu. Deasemenea, TTE-ul are furca intoarsa in timp ce TTR-ul are furca clasica. Nu sunt sigur dar este posibil ca TTR-ul sa fie ceva mai usor.

Daca ar fi sa aleg acum, cred ca as merge pe mana TTE-ului datorita pornirii la buton.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu exista cateva variante de TT, TT600R -- varianta cu kick...ce cred ca a existat din 98 pana prin 2002 daca nu ma insel, TT600RE --varianta si cu Estart...si inca un model TT600E.

Dintre toate doar TT600R avea suspensii oilhils f bune si greutate redusa.

TT600E si RE aveau suspensii dezvoltate de Yamaha, considerate mai slabe, cu cursa mai mica, greutatea totala a motocicletei insa mai mare. TT600R a fost cumva mai mult o varianta de competitie R ul fiind un acronim "Racing". Doar TT600R a avut kick.

Nici una din ele nu a avut radiator de ulei, ci acel rezervor de ulei cu functie si de racire.



Zigzag@ pt ca spuneai ca ai avut asa ceva....un consum in regim de off sau touring sa zic asa...se poate.... de asemenea motocicleta consuma ulei?! -- intreb asta pt ca am vazut ca multe xt uri au consum de ulei

Editat de marius.roibu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O alta buba ar mai fi subcadrul subdimensionat, gandit mai mult pentru hobby enduro / rally decat pentru drum lung. Am vazut insa ca polonezii de la MotoAfryka s-au descurcat insa mai mult decat decent cu TT-urile in turul Africii.

------

 

Ma indoiesc. Aveam o poza in care se vedea mult mai bine dar n-o gasesc. Observa prima motocicleta din poza atasata. Pe langa toate bagajele o mai aveam pasager si pe domnita de langa motor. N-am avut niciodata probleme cu subcadrul, sa se rupa sau fisureze.

 

post-3463-0-43171400-1357575940_thumb.jpg

 

 

------------

 

 

Zigzag@ pt ca spuneai ca ai avut asa ceva....un consum in regim de off sau touring sa zic asa...se poate.... de asemenea motocicleta consuma ulei?! -- intreb asta pt ca am vazut ca multe xt uri au consum de ulei

 

Imi ceri prea mult. Am avut acest motor in 2004. Nu mai tin minte.....

Dar nu cred ca am completat vreodata uleiul. E adevarat ca eu am luat-o cand avea doar 3000km, deci era relativ noua.

Editat de zigzag
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

am cumparat una rosie acum trei ani fara sa stiu mare lucru despre motor, am facut aproape zilnic enduro usor cu ea, motor indestructibil, m-am indragostit atat de mult de ea incat am mai cumparat inca una albastra, inscrisa, (cea rosie nu este), este o motocicleta perfecta pentru o iesire usoara offroad, nu am avut nevoie sa schimb la ea in toata perioada decat consumabile. Nu foarte buna la drumuri lungi pe asfalt dar pentru asa ceva iti cumperi un supermoto. Nu este o motocicleta foarte ieftina la piese de schimb (nu gasesti decat original Yamaha la ea) dar asta pentru mine a contat mai putin. Din partea mea nota 10 pentru Yamaha TT600R. (ce-l mai important este sa inveti treaba cu kick-ul )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...

Ce an e a ta?Cum se comporta?Am si eu una pe care trebuie sa o fac si voiam sa stiu ceva pareri de la posesori,asa de incurajare,ca sa ma apuc de reparat la ea.

Editat de piticoo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am si eu TT600 S din '93 (4GV) ! Si eu trebuie sa ma apuc de ea ca are multe bube!

 

@piticoo: daca sau cand te apuci de ea poate scrii si pe aici ce ii faci sa mai invatam si noi una'alta!

 

@marius.roibu: sa treaca sarbatorile si incep sa te stresez

 

Pana ma apuc sa o bibilesc sper sa imi completez si echipamentul ca e naspa sa iti cada schimbatorul pe glezna :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

referitor la intrebarea ta!

NU ARE ROST :P

 

Prima data cand am fost sa o cumpar pe a mea dadeam la pedala ca o femeie gravida. An crezut ca niciodata nu am sa o pot porni si imi era tare teama de asta. Imi placea idea de a avea o motocicleta usoara samd dar ma chinuia gandul ca nu am sa o pot porni.

Am reglat jocul la supape, carburatia reglata ok, cablul la decompresor reglat si el...si cu motorul caldut o pornesc si cu mana.

 

Acum nu as da o pe asta la pedala pe alta cu e start... mi se pare ca sunt exotic asa :P

Nu iti face griji de pedala...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,am luat-o dar mi se pare ca vibreaza exagerat in treapta 1,2,3 cand accelerez,asta cam pana la aprox 3000 rpm,parca se misca motorul din suporti,la ce sa ma uit? De pornit o pornesc cumva pana ma obisnuiesc de ex azi dupa doua pedale usoare a treia a mers ca la scuter si a pornit ff usor.

 

e tras trage de rupe! :)

 

Sa fie de la ambreaj?Cum se manifesta unul defect?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai trecut de la un monocilindru de 250 la unul de 600. E normal sa vibreze mult mai mult. Un ambreiaj uzat se manifesta prin alunecus. Nu mai trage. Un ambreiaj defect e un termen ambiguu. Poate sa alunece fara a fi uzat, poate sa agate brusc, poate sa nu decupleze.... Poate sunt slabite prinderile motorului. Vibreaza rau doar motorul sau toata mobra?

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...