megamotoreta Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 salutare. am rugina pe interiorul unui cilindru, pe un ax cu came, etc. am dat cu motorina, curatat cu periuta dinti, s-a luat ceva,dar nu prea....mi s-a spus sa nu dau cu smirghel fie el f. fin, ca lasa urme. doar tratament chimic. adica?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R6 lover Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 nu stiai ca rugina e mai usoara decat fibra de carbon ,.... las-o asa ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 evident ca ruginitura aia de cilindru vrei s-o folosesti asa, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 salutare. am rugina pe interiorul unui cilindru, pe un ax cu came, etc. am dat cu motorina, curatat cu periuta dinti, s-a luat ceva,dar nu prea....mi s-a spus sa nu dau cu smirghel fie el f. fin, ca lasa urme. doar tratament chimic. adica?! Pe axele cu came apar mici pete de rugina intr-o saptaman daca le degresezi de ulei si stau intr-o atmosfera putin umeda. Dar e un strat atat de subtire incat nu afecteaza cu nimic un motor. Probabil la tine e mai grav. Interesant cum a ajuns rugina in cilindru. De cat timp sta? Solutia chimica - FERUGINOL. Tot iti trebuie o slefuire-lustruire de suprafete dupa tratament mai ales daca stratul de rugina a fost serios. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 caca-te pe ele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 caca-te pe ele... face bine la ungere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 baga un pic de smirghel si pe cilindru ca n-are nici pe dracu. din moment ce a stat pana a ruginit mi-nchipui ce piesa valoroasa e. ti-e frica de un pic de smirghel dar pistonul ala cat se freaca pe-acolo ce crezi ca face. periuta de dinti e pentru dinti. mai degraba incearca cu o periuta de sarma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 Mos Mikulas...era bine daca ii aduceai de Craciun la omul asta un cilindru si o axa cu came noi...!!acuma vii si ii dai sfaturi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 pai daca se inscria pe lista poate ii aduceam,, asa abia la anu pana atunci si un sfat bun nu e de ignorat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Ianuarie 9, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2013 pistonul nu intra in contact direct cu cilindrul datorita peliculei de ulei, altminteri s-ar face praf motorul. de asta nu e recomandat sa pui peria de sarma pe cilindru ca-l faci praf. nu conteaza valoarea lui, conteaza sa-l fac sa functioneze in parametri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gtr 1000 Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 pistonul nu intra in contact direct cu cilindrul datorita peliculei de ulei, altminteri s-ar face praf motorul. de asta nu e recomandat sa pui peria de sarma pe cilindru ca-l faci praf. nu conteaza valoarea lui, conteaza sa-l fac sa functioneze in parametri. Nici cu capul de piatra,nici cu piatra de cap! Atunci pornestemotorul asa,lasa-l sa functioneze 10-15 minute. Il opresti ,schimbi ulei-filtru de ulei si Doamne ajuta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coste Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 Eu zic ca nu are nimic daca dai cu smirghel dar sa fie fin de 1000 sau iti alegi tu care crezi ca nu o sa zgarie cilindrul. Cu cat e mai mare 1000-1200-1400 e mai fin smirgelul. Eu am dat cu smirghel la scutere si inca functioneaza, poti sa dai cu smirghel pana elimini aproape de tot acea rugina si daca nu ai incredere incearca prima data pe alt metal sa vezi cum se face dar sigur nu iei din cilindru ca e destul de dur acel material Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 pistonul nu intra in contact direct cu cilindrul datorita peliculei de ulei, altminteri s-ar face praf motorul. de asta nu e recomandat sa pui peria de sarma pe cilindru ca-l faci praf. nu conteaza valoarea lui, conteaza sa-l fac sa functioneze in parametri. am zis periuta de sarma nu peria de sarma. e o diferenta. sunt periute de sarma cu peri mai moi. cu de-aia am zis sa incerci. conform ultimelor studii in domeniu segmentul pistonului chiar intra in contact cu cilindrul, uleiul nu face decat sa-l faca sa alunece mai usor. si daca tot stii ce sa faci nu stiu de ce mai intrebi eu ce-as face, as curata superficial cu o periuta de sarma si motorina apoi as monta motorul cu segmenti noi. dupa o perioada de functionare se face luna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 nu numai ca segmentii intra in contact cu cilindrul, la pornire intra si pistonul in contact cu cilindrul. nu tot ca e conic dar portiuni din el intra in contact... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 io faceam misto de el. se vede ca nu se pricepe si nu intelege cum functioneaza un motor si din ce materiale e facut de-aia pune intrebari de acestea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 nu stie da' vrea sa-l faca sa mearga "in parametrii". mor. de plans, nu de alta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 alooo delo...daca rugina e intr-un stadiu avansat adika a penetrat si mancat efectiv din material poti sa te kaci pe ele...cavitatile alea mici care raman nu ai cu ce sa le umpli decat daca honuiesti cilindrii..daca rugina e doar in stadiu incipient..este o solutie de la NIGRIN super buna care dizolva rugina..e destul de scumpa dar isi merita banii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 solutia de la Nigirn este intr-adevar foarte buna pentru reparatii de tinichigerie ... Acea solutie trateaza chimic rugina, dar nu se evapora fierul ala oxidat, ci se transforma in grund )... asa ca daca vrei da-i cu dinaia si mai ia si un spray de vopsea sa vopsesti cilindru pe dinauntru ... sa arate boboc:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.