Sari la conținut

Transport Danemarca, spre Norvegia?


l.u.v
 Share

Postări Recomandate

  • Admin
Personal nu-l condamn pe om, si eu planific o excursie de Spania Portugalia in acest an si ma bate gandul sa-mi trimit motoreta, totusi sa traversezi Europa pe autostrazi nu este un vis motociclistic (pt mine). Si timpul pierdut conteaza.

Exact asta este ideea.

Multumesc frumos pt.ponturi.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca se hotaraste totusi sa mearga pe motor, recomand ruta pe care am folosit-o si eu cand am fost la Nordkapp:

1. Bucuresti - Gdansk (Pl) - 2 zile

2. noaptea feribot pana la Stockholm

3. dupa aia cap compas Nordkapp

 

Practic 5 zile am facut din Bucuresti pana la Nordkapp (dar avand in vedere ca am stat 2 zile la Stockholm, facusem de fapt 7).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Ravishing

Nu e mai rentabil inchirieze mobra acolo?

Chiar daca teoretic iesi mai scump, cel putin nu te complici cu transport si alte probelme ce pot aprarea ulterior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am fost in noiembrie in Spania asa..

 

mi am trimis motorul cu un tir pana la Madrid cu o saptamana inainte,

eu cu nevasta mea m am urcat frumos in avion si de acolo calare am luat o

spre Andaluzia.

am fost in cordoba, sevilia, cadiz,tarifa,ronda,granada...Aa! am trecut si in Gibraltar...

 

la incheierea turei m am intors la Madrid, am lasat motorul tot acolo si m am urcat in avion.

in cateva zile mi l a luat alt tir si mi l a adus acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ petrisor: si cat te-a costat? Transportatorul ti-e prieten sau ai apelat la o firma oarecare?

Intreb fiindca se pune totusi problema sigurantei, adica motocicleta sa ajunga intreaga, sa nu se rastoarne vre-un palet pe ea...

Plus sa stii ca nimeni nu se da pe o roata cu ea pana ce o iei de la depozit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plus sa stii ca nimeni nu se da pe o roata cu ea pana ce o iei de la depozit...

Pai nu inteleg de ce i-ai lasa cheile. :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am fost in noiembrie in Spania asa..

 

mi am trimis motorul cu un tir pana la Madrid cu o saptamana inainte,

eu cu nevasta mea m am urcat frumos in avion si de acolo calare am luat o

spre Andaluzia.

am fost in cordoba, sevilia, cadiz,tarifa,ronda,granada...Aa! am trecut si in Gibraltar...

 

la incheierea turei m am intors la Madrid, am lasat motorul tot acolo si m am urcat in avion.

in cateva zile mi l a luat alt tir si mi l a adus acasa.

sal fii amabil daca poate fi PUBLIC si na ne si noua detalii legate de firma de transport si costuri

motorul l ai impachetat?...sau pur si simplu urcat in tir?

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am inchiriat o parte dintr un tir. grupaj se cheama cand nu inchiriezi tot.

mi au lat 350 eur pe sens , cu doua firme diferite gasite pe net.

am contactat o casa de expeditii care opera cu mai multe firme. astia ziceau ca au

peste 2500 de masini prin toata europa. dar atentie sunt si firme cu specializari pe

diferite zone. eu am cautat pe cineva care sa faca cu precadere Spania.

e simplu , doar ca trebuie sa fiti atenti ca sunt si dispeceri neseriosi in multe firme

romanesti. despre siguranta transportului nu cred ca trebuie sa ne facem mari probleme

pt ca motocicletele noastre nu s cele mai scumpe si sensibile incarcaturi din lume.

pt ei e o marfa obisnuita pe care trebuie sa o duca la destinatie. au asigurari, CMR !

problema e unde ti o descarca. eu am avut ajutor de la un prieten in madrid. la el am descarcat o

si tot el mi a incarcat o la intoarcere.

la dus fima de transport a avut pretentia sa o pun pe un palet cu motostivuitorul . la intors fara palet,

tot cu un motostivuitor am agatat o cu chingi si am pus o in tir.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pt info, cam la aceasta suma ma asteptam si eu.

Probabil contra cost se poate rezolva si fara prieten, adica s-o tina intr-un depozit pana o ridici tu personal, insa evident, ai avea morcovul in coor pana nu ai ajunge acolo s-o iei.

Cand ziceam de siguranta, nu dpdv. valoric imi faceam griji (adica sa se fure), ci dpdv. al integritatii, am lucrat in bransa si stiu cum lucreaza stivuitoristii si manipulantii de marfuri....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite cum a fost,

eu am avut de ales intre a inchiria si a mi duce motorul asa cum v am spus.

 

cu chiria era mai simplu, poate mai scump, astia imi mai blocau 1500 de eur

pe cardul de credit, pe un 1200 gs cereau 100 euro pe zi, vreo 10 euro pe asigurare

nu stiu cat mai era de inchiriat si gps si mi s a parut cam mult.

asa am avut motorul meu cu tot ce trebuia pregatit de acasa si gata. plus ca am vrut sa

vad cum functioneaza sistemul in felul asta !

dar ce pot sa va spun e ca a meritat, ANDALUZIA E FANTASTICA !!

 

oricum, am vazut multi cu motoare inchiriate pe acolo. in special nemti.

 

si eu acum ma gandesc cum sa abordez o tura la nordkapp.

nu cred ca as avea nici un complex sa evit pe cat pot autostrazile prin orice mijloc alternativ

se pierd multe zile dus-intors pina se ajunge in norvegia , mai ales din coltul asta de tara de unde

plec eu. dar nu exclud nici o varianta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu acum ma gandesc cum sa abordez o tura la nordkapp.

nu cred ca as avea nici un complex sa evit pe cat pot autostrazile prin orice mijloc alternativ

se pierd multe zile dus-intors pina se ajunge in norvegia , mai ales din coltul asta de tara de unde

plec eu. dar nu exclud nici o varianta

 

Exemplu: pana la Viena pe moto, apoi o noapte in tren pana la Hamburg (scapi de 1000km), intr-o ora ajungi la Kiel de unde iei ferry pana la Oslo. Mai ai apoi nici 2000km pana la Nordkapp, mare parte prin Suedia unde te poti misca repede. Ma rog, asta este un mod de a ajunge. banuiesc ca nu te-ai intoarce pe acelasi traseu.

Din povestiri insa, raman la parerea ca NK este mai mult ceva de bifat, care inseamna mult timp, bani, energie, stat pe motor, zilnic dormit in alta parte, posibil vreme nasoala cu cat esti mai aproape de nord.... si vezi doar ce apuci.

Jumatatea sudica a Norvegiei este de vis si ai destule de vazut, fara sa faci chiar atatea mii de km, cu toate implicatiile mai sus mentionate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daa, mi-ar placea sa ma urc in tren la viena sa merg la hamburg. cred ca si chiar

experienta asta ar fi interesanta, suna bine sa dormi in tren si dimineata sa te trezesti

in nordul germaniei. iti dai seama in grup ce distractie ar fi ?

parca auzisem ca ar fi incercat si budapesta sa se cupleze la sistem , stiti ceva?

Editat de petrisor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Ravishing

Deci 700 de euro transportul dus intors, plus aproximativ 50-100 de euro depozitarea pe zi. Asta inseamna ca daca vrei sa faci un sejur de pana la 10 zile, iesi mai simplu si mai ieftin cu inchiriatul. E bine de stiut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am mers cu Autozug (asa se numeste trenul asta) de la Hamburg la Munchen si m-a costat ca. 320 EUR (2 persoane la cuseta + 1 moto), doar pe o directie, deci nu este ieftin.

Daca iei insa in calcul costul benzinei + cazarea + timpul economisiti (intr-o noapte traversezi practic Germania in somn), nu mai este atat de scump.

 

Info despre Viena Hamburg gasesti aici

http://www.oebb.at/de/Reiseplanung/PKW_Motor-_und_Fahrrad/Autoreisezug/Wien_-_Hamburg_-_Wien/index.jsp

 

Nu te minuna ca transportul moto costa doar 50 EUR, biletul "de om" este mai scump, mai ales la cuseta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daa, mi-ar placea sa ma urc in tren la viena sa merg la hamburg. cred ca si chiar

experienta asta ar fi interesanta, suna bine sa dormi in tren si dimineata sa te trezesti

in nordul germaniei. iti dai seama in grup ce distractie ar fi ?

parca auzisem ca ar fi incercat si budapesta sa se cupleze la sistem , stiti ceva?

 

Trenul se poate lua de la Arad. Cel putin pentru camioane exista aceasta posibilitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Eu am stat un an in Norvegia, am facut-o cap-coada de 4 ori dar cu masina, de 3x am facut-o iarna. Vara/iarna a fost un cosmar pentru mine.... se merge mai prost ca prin Romania.....peisajul este magnific (asta ar trebui sa compenseze dar pentru mine nu). Chiar nu inteleg de ce ar vrea cineva sa mearga acolo cu motoreta, dar in fine... o sa dau cateva sfaturi.

l.u.v pentru prietenul tau cel mai bine e sa cumpere o remorca, sa ia mobra pe ea, lasa remorca si masina, continua cu moto. Se intoarce in Romania vinde remorca si gata.

Un sfat, cel mai bine e sa mearga cu remorca pana mai departe, Oslo, de ex. Acolo sa lase masina si remorca intr-o parcare long term. Drumul prin suedia de la Malmo si pana la Oslo e numai autostrada, de un relief plat cu vanturi puternice. De fiecare data cand am trecut pe acolo am avut probleme chiar si cu masina.

Sa aiba echipament impermeabil din cel mai bun, combinezonul de ploaie nu e o optiune, nu ploua continuu. Sa lase de-o parte cort sau alte prostii, dupa cata ploaie o sa incasese nu o sa fie oportun sa mai doarma si in cort, ii trebuie dus fierbinte. Anul trecut NU a fost vara in Norvegia, poate anul asta o fi mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@khk....ai idee cam cat costa trenul viena- hamburg cu moto ptr o persoana?.....si mie mi se pare o varianata excelenta...

 

Nu esti chiar off-topic, pana la urma poate fi o solutie si pt. cei in cauza.

Cel mai ieftin (in cuseta de 6 pers). este cca 115€/pers la care mai adaugi 52€ moto.

Consider pretul bun avand in vedere ca: benzina (care in Germania e ceva mai scumpa) pt. 1000km costa, scapi de (atentie!) doua cazari, economisesti o zi de concediu in care doar iti bubuia capul pe autostrada (alfel nu faceai cei 1000km) si cu riscurie aferente, si chiar trebuie luat in calcul ca 1000km mai reprezinta si cca 10% din banii de o revizie + un set de cauciucuri care mai inseamna niste zeci bune de euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un sfat, cel mai bine e sa mearga cu remorca pana mai departe, Oslo, de ex. Acolo sa lase masina si remorca intr-o parcare long term. Drumul prin suedia de la Malmo si pana la Oslo e numai autostrada, de un relief plat cu vanturi puternice. De fiecare data cand am trecut pe acolo am avut probleme chiar si cu masina.

Sa aiba echipament impermeabil din cel mai bun, combinezonul de ploaie nu e o optiune, nu ploua continuu. Sa lase de-o parte cort sau alte prostii, dupa cata ploaie o sa incasese nu o sa fie oportun sa mai doarma si in cort, ii trebuie dus fierbinte. Anul trecut NU a fost vara in Norvegia, poate anul asta o fi mai bine.

 

Traficul, asa cum a zis si Buggy, este "prost" din cauza restrictiilor lor cam exagerate de viteza si amenzilor foarte usturatoare. Iar ei nici nu depasesc. La fel ca stupizii de nemti, daca unul merge cu 65km/h in loc de 80 cat e legal (e dreptul lui) ei nu depasesc si stau ca talambii incet in coloana unul dupa altul, la distanta mica. Si nu i-as considera stupizi/talambi, treaba lor... dar cand vrei sa-i depasesti, mai ales din cauza distantei mici dintre ei trebuie sa depasesti mai multi odata cand ai ocazia, chiar daca faci o depasire cat se poate de legala, cu asigurare etc, se "lezeaza" imediat si iti fac semne, sau chiar accelereaza sa nu te lase sa te bagi intre ei.

Ma rog, cu motocicleta nu prea te lovesti de problema asta ca te misti cu totul altfel si ei sunt mai intelegatori cu motociclistii.

 

Referitor la remorca... nu e usor. Lasand la o parte ca poate masina ta nu are carlig, ia in calcul ca te misti greu, depasesti mult mai greu iar pe autostrada ai limitari la 80-100km/h si iti iei campii. Mult mai simplu daca ai o duba/bus in care sa bagi moto cu totul eventual.

 

Referitor la cort, probabil ca nu e cazul persoanelor de fata dar si eu consider ca este o idee proasta, mai ales cand esti cu pasager si deja ai bagaj dublu. In Norvegia cam in orice camping au si varianta "low-cost" de casute de lemn in care ai un minim de confort (curent electric, incalzire, masa si scaune, paturi, frigider) care sunt abordabile ca pret si nu departe de pretul la cort. Deci, lasand la o parte cate ai de carat (cort, saltele etc) in cazul destul de probabil de vreme rea, nu se poate compara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Inca odata , multumesc la toti pt.sfaturi!

Persoana in cauza le analizeaza pe fiecare in parte.

Din ce mi-a spus nu vrea Nordkapp, ci doar partea de coasta, cu fiordurile.

Exclus dormitul la cort.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

l.u.v. am facut anul trecut Nordkapp si cred ca pot sa recomand prietenului tau ce si cum sa procedeze.

da-mi maine un apel si te sun eu sa-ti explic.

sunt multe de spus si de discutat.

gasesti nr de telefon pe PM

Editat de dublu JACK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

am incercat eu sa inmatriculez un motor in germania. am inchiriat o remorca din militari.

dupa ce-am facut-o recomand prietenului tau sa-si cumpere una noua si s-o vanda la intoarcere.

de ce recomand cumpararea?

pai am fost, m-am inteles cu omu'

am fost cu o saptamana inainte, am agatat-o la masina, m-am dat cu ea, i-am verificat rulmenti, stopuri, semnalizare, ceata...

in seara dinaintea plecarii merg s-o iau..., acolo era alta remorca. nu-i mergea ceata si joc mare in rulmenti.

la nemti mi se cam incalzeau rulmentii la 80km/h. i-am schimbat eu rulmentii in germania, fiind mult mai ieftin decat o amenda daca raman pe autostrada in nemtia.

 

ghost-rider are dreptate in ce zice, probabil si dublu-jack are ceva interesant de zis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...