vladf Postat Ianuarie 13, 2013 Share Postat Ianuarie 13, 2013 (editat) Seara buna sau... o fi? Se da urmatoarea problema: Astazi mi-a venit chef de lucru putin la motor, ocazie cu care am vrut sa-l si pornesc (dupa aproape 2 luni). Am adus bateria din casa, am montat-o si a pornit relativ bine... a murit de 2-3 ori dupa care a luat-o. M-am jucat putin cu socul pana s-a stabilizat turatia undeva la ~1400rpm, motorul suna normal, mergea normal, turatia fixa de parca era blocat acul, asta la maxim 2 minute dupa ce a pornit. Intamplator m-am uitat sub motor si galeria cilindrului din fata era rosie ca focul(pur si simplu facea lumina sub motor), am oprit urgent motorul si l-am lasat sa se raceasca(5 min) dupa care l-am repornit si totul a fost normal. L-am lasat aproximativ 15 minute sa mearga, l-am trecut prin turatii (1500-3000rpm) si merge perfect, galeria nu se mai inroseste, suna normal, nu da rateuri, turatia sta fixa, nimic sa indice vreo problema. Se dau urmatoarele date: - Antigel la nivelul corect, ulei la nivelul corect, turatia la care s-a inrosit galeria sub 2000. - Cilindrul din fata parea mai incins ca cel din spate. - Rezervorul avea posibile "urme" de ulei in el, am urmat indicatiile de la vechiul Kawasaki si am pus putin ulei in el si l-am "amestecat" bine. Mentionez ca l-am curatat cu un litru de benzina(scuturat bine cu benzina in el) inainte sa-l montez(dupa care l-am golit, evident). Vreo parere, ce ar fi putut determina inrosirea galeriei? LE: pe alte forumuri (svrider...etc) am gasit ca se poate sa fi lasat socul prea mult tras iar faptul ca era in bezna motorul galeria sa se faca usor vizibila. Avand in vedere ca normal tind sa cred ca asta e. Daca cineva are vreo alta sugestie ascult. Editat Ianuarie 13, 2013 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freeriderjohn Postat Ianuarie 13, 2013 Share Postat Ianuarie 13, 2013 interesant,habar n-am,dar sunt si eu curios ce o sa zica lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Ianuarie 13, 2013 Share Postat Ianuarie 13, 2013 am mai vazut treaba asta la un prieten tot la sv650 el atunci a schimbat bujiile daca imi aduc bine aminte ...si problem fixed .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Ianuarie 13, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2013 Bujiile le-am verificat dupa ce am tras motorul pe dreapta ultima data, erau caramizii, aratau bine si nu a facut niciodata probleme la pornire sau ezitari in mers ori ralantiu instabil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Ianuarie 13, 2013 Share Postat Ianuarie 13, 2013 asa inroseam si eu galeriile de evacuare la Transalp,dar amandoua. cand o porneam,ii trageam socul si o turam bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Ianuarie 13, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2013 Nu stiu daca galeria cilindrului 2 era inrosita, eram prea agitat sa opresc motorul... sa-mi refac curajul s-o pornesc etc.. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Ianuarie 13, 2013 Share Postat Ianuarie 13, 2013 Ulei in rezervorul de benzina ??? Ca sa nu rugineasca banuiesc ... cam aiurea metoda ... rezervorul cu benzina full + nitel aditiv ...si nu rugineste. Apoi ... Ai facut treaba duminica ... si acum ai necaz ... asa iti trebuie ... Sa te inveti sa mai faci treaba duminica ... trebuia sa ia foc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 13, 2013 Share Postat Ianuarie 13, 2013 Nu are nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigAir Postat Ianuarie 13, 2013 Share Postat Ianuarie 13, 2013 (editat) s-a inrosit de la amestec necorespunzator. daca la repornire nu s-a mai inrosit nu-i bai Editat Ianuarie 13, 2013 de BigAir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Ianuarie 13, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2013 Da, sa nu rugineasca... Imi place sa fiu precaut pentru a-mi pastra mobra asa cum vreau. Citisem asta in manualul zzr250/el250. Acuma i-am facut plinul si o las asa. De stiam ca-i normal puneam niste mici sa sfaraie. Mersi de raspunsuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Ianuarie 13, 2013 Share Postat Ianuarie 13, 2013 Daca nu a iesit fum/nu a batut/crapat ceva/huruit rezulta ca nu are nimic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Ianuarie 13, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2013 Pefect, rasuflu usurat, mai trebuie sa rezolv cu pacatul asta de duminica si-s in grafic ). Acum am vazut, imi cer scuze ca in primul post am mai mancat litere si spre sfarsit posibil sa nu ma fi facut complet inteles. Mi-e dus recieverul wireless de la tastatura si mai da rateuri... deci retard ON! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 Este normal. Este normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Ianuarie 14, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2013 Adrian, n-am pretentia sa ma tina o viata... dar am ambitia ca pe perioada cat il detin sa fie cat mai bine intretinut. Am consumabile si cauciucuri noi luate de la inceputul iernii, mai ca-mi vine s-o echipez acum,. Mi-am facut griji pentru ca n-am mai observat fenomenul si de ce sa nu recunosc, experienta mea cu motoarele e foarte limitata. Inca odata, raman dator cu-n raspuns pertinent tuturor care au intervenit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.