Sari la conținut

De ce motociclist?


cristi 57
 Share

Postări Recomandate

Am o intrebare pentru toti motociclistii!

Exista in Romania o asociatie moto de profil (ONG sau alta forma..), care sa reprezinte interesele motociclistilor, care sa se bata si sa obtina anumite drepturi pentru ei?

Ma gandesc la siguranta in circulatie(atunci cand esti sicantat sau ignorat de camioane si de gipuri), la taxe atunci cand ai o colectie retro, la un cumul RCA atunci cand ai mai multe moto(pentru ca nu mergi pe toate in acelasi timp), la creerea unui avantaj in scopul promovarii mersului pe doua roti, sau la orice alte situatii intalnite de acestia...

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atunci cand esti sicantat sau ignorat de camioane si de gipuri

hopeless! fie ca esti cu masina, fie ca esti cu moto dai mereu peste persoane fara bun simt. nu are legatura cu legea.

 

la un cumul RCA atunci cand ai mai multe moto(pentru ca nu mergi pe toate in acelasi timp)

asa ceva nu se poate. nu se face asigurare pe persoana ci pe autovehicul.

 

promovarii mersului pe doua roti

cam greu.

 

fiecare alege de ce vrea pe moto: economie carburant, sa ajunga repede la servici, sa se plimbe in weekend sute de km sau de-o iesire la "terasa".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


asa ceva nu se poate. nu se face asigurare pe persoana ci pe autovehicul.

 

Ba se poate. In Anglia si nu numai asigurarea este pe sofer si nu pe masina. Motivul este simplu si logic: nu autovehiculul de capul lui face accidentul ci conducatorul. In felul asta reglezi si asa zisul sistem bonus-malus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asigurarile pe perioade scurte in IT. de exemplu se fac, dar costa cat jumatate de an. Moto, masini care depasesc 20 ani se trec la epoca, se plateste putin pentru ca (se folosesc la zile mari)

Deci nu se fac asigurari pe perioade foarte scurte pentru ca se fac golanii, cu doi bani (1 luna) nu poate sa acopere 12 luni. Eu cunosc persoane care traiesc din asa ceva.

Din cauza asta cred ca nu se fac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ba se poate. In Anglia si nu numai asigurarea este pe sofer si nu pe masina. Motivul este simplu si logic: nu autovehiculul de capul lui face accidentul ci conducatorul. In felul asta reglezi si asa zisul sistem bonus-malus.

 

Ma insel sau in Canada ai 3 autovehicule sau mai multe (toate) cu acelasi numar de inmatriculare (bineinteles cu acelasi proprietar si musai in caz de accident soferul sa fie....) ?

 

Moto, masini care depasesc 20 ani se trec la epoca, se plateste putin pentru ca (se folosesc la zile mari).

Eu stiam ca varsta limita este 30 de ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos topicul.Interesant.Daca nu as sti ca nu am mai vorbit cu tine de aproximativ doi ani as zice ca ne-am vorbit sa-mi ridici mingea la fileu.Bineanteles ca intrebarea ta este retorica.Tu stii foarte bine datele problemei.

Deci sa incercam sa descalcim cate ceva din aceasta saga.

Da.Exista 'Inexistentul"AMR,ca sa-l citez pe xsebi.Inca exista,tinut in viata de mine si cu banii mei.Acu se pune intrebarea:dece nu face nimic din cele expuse foarte concis si la obiect de catre tine?Pai sa atingem subiectul privitor la posibilitatea de a incheia o asigurare RCA pe minim 30 zile.Dau un raspuns concret.In 2012 ,luna septembrie ,subsemnatul ,in numele AMR am fost la Comisia de Supraveghere a Asigurarilor cu sediul pe undeva pe langa TVR.Am fost si am solicitat o audienta la dom presedinte,audienta ce mi-a fost refuzata pe motiv ca ceeace doreste asociatia noastra nu este legal.Nu intru in alte amanunte.M-am gandit sa fac niste tabele ,sa fie semnate de catre mii de motociclisti,etc si etc.La una din intalnirile cu Motoveteranii m-am plans ca nu stiu cum sa procedez .Cineva mi-a spus sa fac un poll (sper ca am scris bine).Ma rog, a trebuit sa mi se explice ce si cum si s-a ajuns la concluzia ca nu-s competent pentru IT.Am rugat pe un coleg de club,Enduristu,sa ma ajute cu partea practica a problemei,explicandu-i d-a fir a par despre ce este vorba.Mi-a promis ca ma ajuta.Mi-a promis ca ma ajuta.Mi-a promis ca ma ajuta.Pot sa pun propozitia asta la nesfarsit.Intr-un tarziu am renuntat sa-l mai rog.Concluzia este clara.Nu am fost ajutat.Sa nu se supere pe mine Enduristu.Daca nu eram obligat sa dau raportul, nu-l "dadeam in primire".

In timp de 5 ani decand a luat fiinta AMR,am avut deaface cu o mare gramada de motociclisti care ,fara sa dea un leu la AMR ,ne luau la p.... si la mishto.I-am contactat pe PM si am discutat cu ei si i-am invitat sa vina la sedintele de COnsiliu Director si sa faca propuneri concrete si ,eventual sa ne ajute sau sa se implice personal.Niciunul ,da chiar niciunul nu a venit.E drept ca nici nu ne-au mai mishtocarit,da o mana de ajutor;tonga,konga,nimic.

Alt aspect.Ca si Membri Asociati,adica membri cu puteri depline,am avut mai multe persoane.Multi dintre ei mari si importanti forumisti.Toate bune si frumoase pana ce unora dintre ei a inceput sa le miroasa a sange.Scuze ,am gresit.A lovele.A posibilitatea de a face lovele prin intermediul AMR.Nu intru in amanunte .Ma dor si azi aceste amanunte.Daca au vazut ca nu se poate s-au cerut afara si au balacarit AMR-ul incercand sa-l desfiinteze.Nu s-a putut sa-l desfiinteze dar au reusit sa-l discrediteze,aducandu-l pana in pregul desfiintarii.M-am gandit de multe ori sa fac lucru asta,sa-l desfiintez.Nu am facut-o pentru ca eu inca mai cred ca aceasta asociatie poate face bine motociclistilor din Romania.Dar........,acilea e un mare dar.O asociatie ca a noastra,fara sprijin concret din parte tuturor celor ce o pot sprijini,nu are niciun sort de izbanda.

Deci Cristi prietene,de maine ai tot sprijinul meu in ce priveste legalitatea unei actiuni si te rog sa iei asupra ta orice actiune vrei tu si sa vedem ce vom reusi de unii singuri.NIMIC.Un mare NIMIC.Zic eu.

Sper din acest post sa inteleaga toata lumea,inclusiv xsebi ,ca numai cu mishtouri si suturi in poponeata nu se poate face nimic.Cum zicea musiu Kenedy :"Nu intreba ce a facut tara ta pentru tine,intreba-te ce ai facut tu pentru tara ta".

In rest sa stii Cristi ca inca mai astept un motociclist,baiat de treaba ,care sami faca acel "poll"



PS.

Sa stie toata lumea ca in materie de legi,orice este posibil.Conditia este sa ai dreptate si sa fii cat mai MULTI.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la creerea unui avantaj in scopul promovarii mersului pe doua roti, sau la orice alte situatii intalnite de acestia...

 

Din cate stim, perioada de inflorire a motociclismului a fost dupa razboi, cand resurse erau putine, petrol putin, infrastructura proasta, saracie mare iar cupararea unui automobil era un lux.

Daca ne uitam in India si toata Asia, deplasarea pe 2 roti e baza tocmai din cauza saraciei si a carburantului scump. Asa "avantaje" nu as dori sa ni se creeze. Cine vrea sa isi ia motor in Romania, nu isi ia din cauza ca nu are bani de masina, ci fiidca asa vrea. Hobby. Daca nu ar fi hobby, ci necesitate, ar predomina 250-350-500cc care nu merg chiar ca melcul, sa fim seriosi. In folosirea curenta e nevoie de un motor docil, nu unul care sa ajunga la 100 in 3s, 100CP.

 

Ca o mare majoritate sa treaca la motor, trebuie ori constrangere nedorita(de tipul nu poti cumpara Dacie, ia o Mobra), ori un avantaj clar.

Scumpirea exorbitanta a benzinei o sa avantajeze in primul rand scuterele, cu consumul lor infim, si pretul foarte mic de cumparare. Deja pretul carburantului e un impuls pentru scutere.

Marea inghesuiala din orasele foarte mari mai avantajeaza mersul pe doua roti prin prisma timpului economisit in trafic.

Din cauza privarii de automobil din comunism, 2-3 generatii de dupa revolutie inca vor alege instant automobilul, motorul nu intra in discutie. Iar ca sa ai un motor ca hobby, trebuie sa ai o masina sa il serveasca, am vazut asta pe propria piele.

 

Mai sunt in prezent cateva mici avantaje pentru motor: impozit f. mic pentru cilindree "de uz casnic = <=400-500cc), 1000cc sare necesitatile uzuale de putere, nu e avantaj nici la consum.

Nu e rovigneta, RCA e mai mic,

piese mai putine si ceva mai ieftine, trebuie sa iei 2 gume nu 4 - dar astea in prezent nu contrabalanseaza dezavantajele "te ploua" "RCA, Impozit si rovigneta nu-s prea mari nici la masini"

 

Era un studiu facut de Mercedes in care reiesea ca statistic intr-o masina se afla 1,2 persoane de-aia au promovat Smart-ul cu 2 locuri. Motorul tot 2 locuri are, asa ca coontraargumentul e ca "in masina bagi catel, purcel, soacra si nurori" nu tine, oricine stie ca masina si-o umple de 2-3 ori pe an, in rest e doar soferul si cate un pasager, masina "de familie" e o gogorita de sales, sa-ti vanda varianta cu 20cm mai lunga pe mai multi bani.

 

Asa ca eu nu vad in urmatorii ani nimic care sa impulsioneze vanzarea de motociclete, singura chestie previzibila este cresterea usoara a segmentului de pana in 400cc, pe marginea scumpirii carburantilor.

Comparativ cu sectorul auto&moto, vanzarea mondiala a bicicletelor este intr-o absoluta si continua crestere. Magazinele de biciclete amplifica miscarea, fiindca sunt bani buni de facut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ca eu nu vad in urmatorii ani nimic care sa impulsioneze vanzarea de motociclete, singura chestie previzibila este cresterea usoara a segmentului de pana in 400cc, pe marginea scumpirii carburantilor.

 

Corect!

 

Motocicleta, asa cum o vad multi in RO, nu e ieftina: ca nah, una de 500 cmc, imi ramane mica, aia de 250 e prea de rahat.... plus ca echipamentul corect (nu cel de scuterist: manusa de carpa, fes, si geaca de fas) costa ceva. Motocicleala nu e ieftina.

 

Motorul tot 2 locuri are, [...] oricine stie ca masina si-o umple de 2-3 ori pe an, in rest e doar soferul si cate un pasager, masina "de familie" e o gogorita de sales,

eu masina o umplu de 20 de ori pe an!

 

----

prea ne plangem atat... cred ca unii vor asa sa ne pupe politistii, sa ne salute cu plecaciuni, iar in trafic sa se opreasca masinile sa treaca gicu cu toba goala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma insel sau in Canada ai 3 autovehicule sau mai multe (toate) cu acelasi numar de inmatriculare (bineinteles cu acelasi proprietar si musai in caz de accident soferul sa fie....) ?

 

Eu stiam ca varsta limita este 30 de ani.

In Elvetia la fel . o cunostinta a mea are 2 masini si foloseste acelasi numar, schimba placutele de inmatriculare cand are chef sa iasa cu decapotabila. Asigurarea o plateste pe cea mai mare.

 

ar fi bine sa poti face asigurarea de la 1 luna la 12 de ce trebuie neaparat sa faci sau 6 sau 12 luni, va spun eu pt, asiguratori sint smecheri, de luat iau dar doamne fereste sa trebuiasca sa iti dea

Mi-a fost lovita masina , dauna totala(nimic grav, doar costul reparatiilor mai mare decat al masinii). Dosarul s-a intocmit in August, in Octombrie s-a aprobat spre plata. Ieri am vazut banii abia, cu insistente si plangeri la CSA .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Deci nu se fac asigurari pe perioade foarte scurte pentru ca se fac golanii, cu doi bani (1 luna) nu poate sa acopere 12 luni. Eu cunosc persoane care traiesc din asa ceva.

Nu prea imteleg ce vrei sa spui!!!!!!!!!!!

Cine a spus ca vrea sa faca o asigurare de o luna valabila pentru un an??? Se pare ca tu nu intelegi faptul ca cineva vrea sa mearga o luna, si trebuie sa plateasca minim sase luni sau un an. In comparatie cu abonamentul la RATB unde platesti o luna si mergi o luna, platesti o zi si mergi o zi.

Unde este "golaneala" sau scriem ca sa scriem?

Apoi susti ca(,)cunosti persoane ce traiesc din asa ceva - adica din ceva ce nu exista... :what:

...In timp de 5 ani decand a luat fiinta AMR,am avut deaface cu o mare gramada de motociclisti care ,fara sa dea un leu la AMR ,ne luau la p.... si la mishto...

Nu contest acest lucru, dar daca au fost atat de multi probabil ca a existat o problema de comunicare... nu ma pricep la legislatie dar daca am nevoie apelez la un avocat. Sustinerea de care ai nevoie in final nu inseamna doar o cotizatie... probabil ca o petitie cu sute de mii de semnaturi poate fi luata in consideratie de orice parlament pentru a modifica o lege. Eu cred ca va lipseste omul care sa stie sa se bata pentru voi.

 

 

...RCA e mai mic,

piese mai putine si ceva mai ieftine, trebuie sa iei 2 gume nu 4...

Fa comparatie intre RCA auto 1200 si RCA moto 650 si o sa constati diferenta este nesenificativa.

Piesele nu sunt mai ieftine sunt doar mai fiabile, iar un cauciuc moto costa cat doua auto sau mai mult... restul sunt vorbe.

In fine eu nu la aceste aspecte am facut referire(sunt oameni ce nu le plac motoarele), ci strict la avantajele traficului mai aerisit, rapiditate si a unui cosum de carburant redus, poluare, etc... la scara nationala. Motiv de luat in conidereare de catre autoritati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scris ca nu sunt diferente notabile la intretinere, RCA,...

 

ci strict la avantajele traficului mai aerisit, rapiditate si a unui cosum de carburant redus, poluare, etc... la scara nationala. Motiv de luat in conidereare de catre autoritati.

 

consumul de carburant nu e semnificativ mai redus in general, adica in conditiile medii actuale. De ex. moto 650cc 4l/100 extraurban, masina tot pe acolo + motoare diesel. Nu facem propaganda cu asta. Locul unde consumul de carburant e foarte foarte semnificativ e intre auto(de teren) si enduro, pe teren. Bate orice.

poluare - ca orice chestie ecologista, se ajunge la bani. E mai putin poluanta o motocicleta (non-Euro sau in majoritate Euro 1,2) fata de o masina euro 4,5? Cam la acelasi consum? Nu e un argument major.

 

Mi-ar conveni ca toti vecinii mei sa fie motociclisti, atunci toata lumea ar sti pe pielea ei cum e, dar realist vorbind, cei care suntem acum motociclisti majoritatea nu am devenit fiindca ne-a convins vreun avantaj economic ci fiindca ne-a vrajit mersul pe motor, pozitia de a fi cu adevarat calator, contactul cu ceilalti motociclisti, iesirea in natura pe un enduro sau altceva, un romantism si o subcultura specifica. Acest mesaj exista, si putem sa il dam mai departe. Facem si aratam poze din turele noastre, si asa mai departe. Multi facem, multi doar ne dam si tacem, nu producem mesaj. Cand multi din noi vom da mai departe ca e cool, se va simti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut cu owene sau Feri,cum preferati,o conversatie pe PM si am intrat puternic in amanunte.Acu am lasat la latitudinea lui Feri daca o face publica sau nu.Sau incepem in alta parte un topic nou.

Editat de HondaSan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu dadeam exemplu de Italia, asigurarile costa foarte mult la motociclete, din cauza accidentelor. Daca vrei sa platesti asigurarea pe o luna o poti plati dar costa mult, mai bine platesti sase luni si costa la fel.

De exemplu: platesti asigurarea pe o luna,faci un accident strici o masina scumpa si asigurarea nu poate acoperi dauna facuta.Altii fac asta intentionat aici ca mai apoi sa ia bani frumosi din asigurare ,din acest motiv se plateste mult o asigurare pe o luna se prefera sa se faca o asigurare de jumatate de an.Nu acopera cheltuielile daca se plateste putin

(asta e una dintre alte golanii).Deci din acest motiv cred eu ca nu vor sa faca asigurari pe perioade scurte si sa coste putin.

Cred ca nu m-am facut inteles de prima data.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Locul unde consumul de carburant e foarte foarte semnificativ e intre auto(de teren) si enduro, pe teren....

Extraurban? Nu inta la socoteala, personal o fac de 2-3 ori pe an, in concediu sau cand merg la socrii. Aceste drumuri sunt nesemnificative, le faci indiferent de costuri.

In schimb zilnic fac 20km – drumul la munca – iar traficul la acele ore este foarte aglumerat. Iata ce "nesemnificative" sunt cifrele:

Ce inseamna asta ca timp? Pai 50 – 65 de minute cu masina (dar sunt zile cand am stat si mai mult blocat in trafic)sau 24 minute cu motorul. Rezulta o diferenta de cca 26 – 41minue sa zicem aproximativ 30 minute. Rezulta o diferenta de 600 minute/luna, adica 10 ore in plus de trafic pe care le pierd din timpul meu. Apoi motorul se invarte 10 ore in plus(evident consumand benzina).

Ce inseamna asta ca pret? Masina pe acest traseu consuma 10 - 11%, moto sub 6%(ambele cifre sunt reale). Timp de o luna pe aceeasi distanta, cu moto fac o economie de 20 litri, adica cca 120 roni.

=======

Evident in cazul meu, placearea de a pilota o moto este factorul determinant, acesta este motivul si nu economia…

 

Eu dadeam exemplu de Italia...

Ok, dar altceva vreau sa mentionez. Multi din motociclistii pe care ii cunosc isi fac RCA-ul pe 6 luni, astfel ei merg de regula luna martie si octombrie fara asigurare… E bine, e rau nu conteaza argumentele... sunt vorbe, insa este o realitate… Cunosc si cazuri in care la intrunirile moto au fost participanti fara asigurare…Motivul lor? Sa dau un milion pentru o zi?

Apoi atunci cand iti cumperi mobra, de ce se poate face asigurare(RCA) si pentru 30 de zile?

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Mai oameni buni, hai sa incercam sa ne intelegem cit de cit. Omul din Italia a scris despre o magareala care se poate face. Iau un hirb de motocicleta cu ceva maruntis, platesc o asigurare "subtire" de una luna, fac un accident zdravan cu o masina periculoasa a unui "prieten" (nu se poate dovedi ca sintem prieteni s-au este un aranjament intre noi) masina iese cu pagube puternice din care se pot trage niste foloase, eventual niste reparatii care normal trebuia sa le faca proprietarul pe banii lui. Cine plateste? Asiguratorul. Asa vad eu cazul asta. Silviule, pledoaria lui Cristi si a mai multora ptr. RCA pe o periada mai scurta este ca nu-ti convine sa dai in jur de 100 roni ptr. a circula 3 (trei ) zile cu motocicleta. Exemplu, ai 2 (doua motociclete) cu Dnepra vii la intrunirea de comuniste (3 zile) iar cu cealalta circuli tot timpul anului cind e posibil. Nu toti i-si pot permite financiar sa plateasca doua s-au chiar trei asigurari RCA. Adica : una masina si doua motociclete. In materie de asigurari ar trebui sa se procedeze ca si in cazul rovinietei la masini. O perioada mai scurta de timp, niste conditii mai drastice de plata a despagubirilor. Sa-l oblige pe asigurat sa aiba niste responsabilitati in plus ptr. a-i da de gindit cum conduce, ce face. Ai nostri asiguratori nu se gindesc decit la "golaneala" lor, cit mai multi bani adunati la ei, si cit mai putin la despagubiri in cazuri reale. Asta este la noi, dictonuri de tot rahatul, i-ti convine faci asigurare, nu-ti convine, nu circuli. Aici trebuie vazut daca putem schimba ceva. Nu este mare greutate sa-ti scrii numele pe o petitie pe care multi o considera o gluma s-au chiar o iau in ris. dar numarul semnatarilor poate fi convingator. Si daca este dusa si unde trebuie... Si ca sa vedeti ca traim in Romania, unul care are permis valabil pina in 2020, a fost si l-a schimbat. Valabil pina in 2023. Oare la 70 si de cotolani, te mai gindesti ca vei mai conduce inca 10? Si mai vorbim de asigurari. Si mai vorbim de accidente cu motociclisti accidentati de conducatori auto cind ala profesionist, la trecerea cu calea ferata nu vede ditamai trenul. Ce sa mai spun, zic Doamne fereste-ma de propria-mi prostie, si nu-mi lua mintile cind nu trebuie. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU
cu Dnepra vii la intrunirea de comuniste (3 zile) iar cu cealalta circuli tot timpul anului cind e posibil.

 

La asta mă gîndeam io. Sunt persoane care deţin clasice, MZ , DKW şi alte minuni. Le plimbă la ocazii. Să poată face pe o lună, sau, mai bine, ca rovigneta, de la 3-7 zile...

 

Cît despre petiţii, hai mă mai lăsaţi cu prostia voastră, cu naivitatea asta de cîcat ?!??!?!?!? te duci cu hîrtia-n vîrf de băţ "lupule, nu mă mînca!"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Mai oameni buni, hai sa incercam sa ne intelegem cit de cit. Omul din Italia a scris despre o magareala care se poate face. Iau un hirb de motocicleta cu ceva maruntis, platesc o asigurare "subtire" de una luna, fac un accident zdravan cu o masina periculoasa a unui "prieten" (nu se poate dovedi ca sintem prieteni s-au este un aranjament intre noi) masina iese cu pagube puternice din care se pot trage niste foloase, eventual niste reparatii care normal trebuia sa le faca proprietarul pe banii lui. Cine plateste? Asiguratorul.

 

De ce nu se poate face magareala asta cu un RCA de 12 luni? E mai scump decat masina? E o diferenta de 50-100 de lei, mizilic oricum. Inseamna ca acum cand nu exista cea de o luna, nu se fac magarii. (si biletul de avion doar dus e mai scump decat cel dus-intors, asa ca teroristii isi iau dus-intors ca e mai ieftin, si folosesc doar jumate) Nu asta e motivul.

 

Firmele vand RCA si fac calculul: bani adunati - costuri interne - taxe - daune = profit. Daca profitul e mare, fac business, daca nu, nu.

Daca RCA-ul pe o luna va fi business pentru ei, atunci vor semna si ei pe lista noastra. Daca nu le iese o crestere de profit, e clara treaba. Totusi exista RCA pe 1 luna, pana la inmatriculare; Daca i-a obligat statul sa faca asa ceva, inseamna ca mare profit nu le iese. Trebuie intrebati neaparat. De exemplu, cati motociclisti au 2 motociclete, din care cu 1 circula doar un pic, si si-ar lua pentru aia RCA pe o luna? Deci trebuie sa privim din toate partile, ca sa ne iasa treaba asta, trebuie sa castige si altii pe langa castigul nostru.

 

Eu vad ca la noi sunt 2 cazuri

- cazul motocicletei nr. 2 - trebuie RCA pe o luna, se merge 5 zile cu ea, deci riscul pentru asigurator e mult mai mic decat pare. Cazuri putine, cred(300 e putin).

- cazul sezonului realistic de 9 luni - trebuie RCA pe 9 luni, mai ieftin decat cel pe 12, si asta ajuta cam toti motociclistii. Cazurile sunt mult mai multe. Aici RCA-ul pe o luna sau 3 nu ajuta, iese mai scump decat pe 1 an.

 

Cît despre petiţii, hai mă mai lăsaţi cu prostia voastră, cu naivitatea asta de cîcat ?!??!?!?!? te duci cu hîrtia-n vîrf de băţ "lupule, nu mă mînca!"

 

Cel mai tare blindaj e din hartie. Semneaza cine vrea.

 

Nu vrei sa semnezi, nu semna, dar daca o sa apara RCA-ul de 1 luna, sa ai taria sa spui "imi fac RCA numai pe 1 an la toate, sunt bulibasa si imi permit". Ca de nu, nu esti bulibasa, ci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru DKW-ul meu de 125 cc din 1940 ,minimul la RCA a fost de 130 ron.Cand am fost la Siriu am plecat fara asigurare.la onda de 1300 cc pentru 6 luni a fost o oferta de minim 280 ron si-mi mai trebuia numai pe o luna.Am mers luna aia fara.Chestia este ca prin lege suntem obligati sa platim in fiecare an pentru 12 luni.Aceasta lege vom incerca sa o schimbam si vom reusi.Indiferent ca unii cred in treaba asta sau nu.Feri este unul din cei ce vom incerca sa asezam lucrurile cat mai bine ca sa iasa bine.Si trebuie toata lumea sa stie ca cea mai mare putere sta in numar si in unitate.

Feri ,am incercat sa-ti raspund la PM,am alcatuit un mic roman da nu a vrut cite-ul sa-l transmita.Dece?Numai el stie.L-am trimis de trei ori si de fiecare data a gandit cate o jumate de ora.Sa-mi lasi numarul tau pe PM si discutam.



Nea' Victore, eu umblu mai multi km pe an cu nipra decat cu japoneza ... :rusinica:

Si io mai multi km cu motocicletele decat cu masinile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...