Sari la conținut

Intruder M800


cyanide
 Share

Postări Recomandate

multam omule..filtru conic nu vreau sa pun pentru ca am inteles ca astea de pe piata nus chiar asa bune si lasa prea mult praf sa treaca...oricum nu-i problema ca am gasit pe aici pe forum pe cineva care vinde un filtru de dragstar si o sa-l pun pe acela...am comandat si o baterie noua dar vad ca astia de la magazin inca nu au trecut de prima cafea, cred ca trebe sa le fac o vizita sa vad care este treaba. Sper sa ii dau drumul saptamana asta.



noul filtru de aer de dragstar ca va fi montat lateral...



revenim si cu un filmulet de calitate slaba ca sa vedeti si sa auziti cum merge motorul....carburile trebuiesc reglate. ...o sa bag link de pe facebuci ca vad ca nu ma lasa sa uploadez video...sau nu stiu eu cum:(

 

http://www.facebook.com/photo.php?v=2958263971918



admisia improvizata si filtrul de aer montat...

post-60453-0-44547500-1361618233_thumb.jpg

post-60453-0-18024300-1361618244_thumb.jpg

post-60453-0-33262700-1361618254_thumb.jpg

post-60453-0-33464400-1362435076_thumb.jpg

post-60453-0-94728800-1362435084_thumb.jpg

post-60453-0-53537800-1362435103_thumb.jpg

post-60453-0-24591900-1362435115_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

:thanks:



urmeaza rezervorul la care i-am facut tampoanele si sa montez farul pe care tocmai l-am comandat si e cam gata.Nu o sa-i mai fac nici un finisaj ci o sa-l las exact asa cum este pentru ca in timp as vrea sa arate mai mult a rat bike decat a chopper scos in cutie. ;)



ca asta este forma finala deocamdata...revin cu filmulet cand fac rost de baterie sa o si pornesc.....si o poza "inainte" pentru comparatie:D

post-60453-0-62745000-1363368368_thumb.jpg

post-60453-0-44693700-1363368378_thumb.jpg

post-60453-0-87543800-1363368385_thumb.jpg

post-60453-0-06944900-1363368395_thumb.jpg

post-60453-0-24791600-1363368401_thumb.jpg

post-60453-0-18093600-1363368410_thumb.jpg

post-60453-0-53554000-1363368416_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.Prima sa este foarte subtire si eu am un amortizor modificat pentru ca motorul sa aiba garda la sol mai mica. Amortizorul are cursa foarte mica si nu lucreaza decat la greutati mari deci saua aceea ma cam rupea de coloana...nu mai zic de pasager. Astazi am facut un test drive si vreau sa spun ca se comporta mai bine decat speram. Trage foarte bine si urca in turatii fara probleme.Mai ramane sa o scot pe autostrada sa vad cam ce viteza prinde si cat consuma. Mai jos este un filmulet de cand am pornit-o azi dimineata :)....

 

http://www.facebook.com/photo.php?v=3016083337366&comment_id=2425806&notif_t=video_comment

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Bravo! Dupa ce am citit asta nu voi mai putea trece pe langa ciopare MODIFICATE cu evacuari drepte si ghidoane MODIFICATE fara sa rad de mestesugul bolt-on excelent aplicat la ei. Intruderul asta rat-ificat este un custom pe cinste! Jos palaria pentru efort si tonele de ambitie pentru a termina un astfel de proiect cu mainile tale.

 

Foarte curios cat consuma si ce diferenta de acceleratie este intre un M800 injectie si unul cu carburi de blade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

multumesc inca o data pentru aprecieri, e placut sa vezi ca oamenii iti apreciaza eforturile indiferent in ce constau ele. De la ultimul post am mai mesterit putin la ea, am schimbat carburile de cbr pentru ca nu mergeau chiar asa de bine pe cat am sperat. La un test drive cu pasager nu mai urca in ture si tragea sa moara asa ca am schimbat carburile cu 2 de tdm 850. A trebuit sa fac niste inginerii la galeriile de admisie pentru ca cele originale de intruder nu se mai potriveau. Am incercat prima data cu un furtun destul de gros(5-6mm si 40 in diam int) pe care l-am gasit dupa lungi cercetari. Dupa ce m-am chinuit sa il indoi sa intre intre cilindri, am pornit motorul si pretiosul furtun a inceput sa fluture ca o foaie de ceapa din cauza vacuum-ului. Daca nu era prins de carburi cred ca il tragea in motor cu totul :)). Am schimbat tactica si am folosit niste fittinguri de cupru la 45 de grade prelucrate putin pe ici pe colo. Deocamdata se pare ca isi fac treba destul de bine. Am refacu si electrica de la 0 pentru ca am avut ceva probleme cu instalatia veche, si acum lucrez la tubulatura de admisie dintre filtru si carburi, pentru ca evindent cea veche nu se mai potrivea. Voi urca aici cateva poze cu ultimile "inginerii" si daca vreti sa il auziti cum toarce cu noile carburi voi pune si un link de pe facebuci. Sanatate maxima la toata lumea si un weekend placut in continuare :)

 

 

https://www.facebook.com/photo.php?v=3200300022668&set=vb.1721086763&type=3&theater

post-60453-0-47412300-1370131273_thumb.jpg

post-60453-0-76072700-1370131279_thumb.jpg

post-60453-0-35077100-1370131285_thumb.jpg

post-60453-0-37568800-1370131293_thumb.jpg

post-60453-0-74304400-1370131315_thumb.jpg

post-60453-0-81645700-1370132005_thumb.jpg

post-60453-0-42020800-1370132013_thumb.jpg

post-60453-0-35195200-1370132024_thumb.jpg

post-60453-0-94214000-1370132034_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc..asa este, am avut ceva de munca cu carburatoarele dar le-am rezolvat. Mai trebuie reglata carburatia dar asta o voi face in timp in functie de culoarea bujiilor. Alte chestii de cosmetizare la mai fac din mers dar in principiu motorul este gata de scos la drum. Am facut cateva ture pe la mine la bloc si merge destul de bine, se tureaza ok, are putere...mai ramane sa il scot la drum intins sa vad ce viteza maxima baga :D..aici este inca un filmulet cu el in ultima faza... (sunetul e varza din cauza telefonului, motorul suna destul de bine ;)..)....https://www.facebook.com/photo.php?v=3214529098386&set=vb.1721086763&type=2&theater...App, acum ca l-am terminat pe asta cat de cat ma tot bate gandul sa imi iau un XS 650 sa il bobber-esc :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intruderul nu o sa-l dau niciodata, cum nu o sa dau nici Nighthawk-ul 650 care este aproape in moarte clinica pentru ca nu mai gasesc segmenti. Si pe asta vreau sa il modific grav si cred ca o sa-i schimb motorul cu totul. XS-ul vreau sa il iau pentru ca am vazut cateva bobber-ite si mi-au venit ceva idei...si in plus de asta are kickstarter ceea ce este super misto ;)...intotdeauna mi-au placut motoarele cu kick :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Astazi am scos bestia la o tura prin oras sa vad cum se comporta. Nu pot sa spun decat ca sunt foarte multumit de cum merge.Trage foarte bine, nu bate, nu troncane, nu se ineaca...prinde si viteza (nu stiu exact cat pentru ca nu i-am montat inca vitezometru dar stiu sigur ca a luat 100 ca deja era curentul prea mare ca sa mai mergi cu flip-up-ul ridicat :))...carburatoarele trebuiesc putin reglate pentru ca atunci cand este rece imi da vreo 2-3 rateuri prin carbul cilindrului din fata si din cate am citit asta se poate intampla si din cauza amestecului cam sarac (pe langa altele). Dupe ce se mai incalzeste merge brici ;) Dupa vreo 200 km o sa verific bujiile sa vad cum se prezinta si mai fac atunci ajustarile necesare. O sa ies putin si pe autostrada sa-i fac consumul dar in principiu eu unul sunt destul de multumit pana acum. Motocicleta asta a trecut prin multe la viata ei si acum cred ca merita sa simta si ea drumul pe cauciucuri asa cum ar trebui :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ei bine, dupa mai multe teste si reglaje am ajuns la concluzia ca bobinele de scooter nu furnizeaza tensiune suficienta pentru o scanteie de calitate (acum este cam portocalie). Din cate am citit bobina tre sa scoata peste 210 v si astea scot cam 100 v. O sa incerc sa montez niste bobine de Marauder 800 sa vad cum se comporta. Intamplarea face ca am avut 2 bobine dar una s-a ratacit intr-un mod misterios asa ca daca aveti sau stiti unde mai gasesc una, as aprecia la fel de mult ca si pana acum orice informatie :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 10 months later...

Ei bine, am terminat lucrul la Intruder. Dupa o gramada de timp, munca si peste 2500 e investiti am reusit sa-l scot la liman. La o tura de proba pana la Lehliu cu pasager si mers in 110 am scos un consum de 5,6 %. Destul de bine zic eu. Cu mare parere de rau, datorita faptului ca nu am reusit sa o inscriu (proprietarul e un b...un concetatean de sector) acum am inceput procesul de dezmembrare sa mai recuperez ceva banuti pentru proiectul pe care tocmai l-am inceput. (revitalizarea unui cb 650 nighthawk din 85'). Nimic din ce am facut pana acum nu mi-a adus o satisfactie mai mare decat timpul petrecut in depozit (si mai tarziu in spatele blocului unde am si finalizat lucrarea) cu Intruderul meu. A fost un proiect extraordinar, din care am invatat multe si despre care povestesc cu placere oricui are urechi sa asculte. Din pacate drumurile noastre se despart aici lasand locul micului cb, care asteapta rabdator sa isi primeasca noile haine. Indiferent ce motoare voi mai avea in viitor, Intruderul va ocupa intotdeauna un loc special in inima mea. :(

Acestea fiind spuse, va doresc un sezon extraordinar si fara incidente alaturi de motoarele voastre!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei bine, am terminat lucrul la Intruder. Dupa o gramada de timp, munca si peste 2500 e investiti am reusit sa-l scot la liman. La o tura de proba pana la Lehliu cu pasager si mers in 110 am scos un consum de 5,6 %. Destul de bine zic eu. Cu mare parere de rau, datorita faptului ca nu am reusit sa o inscriu (proprietarul e un b...un concetatean de sector) acum am inceput procesul de dezmembrare sa mai recuperez ceva banuti pentru proiectul pe care tocmai l-am inceput. (revitalizarea unui cb 650 nighthawk din 85'). Nimic din ce am facut pana acum nu mi-a adus o satisfactie mai mare decat timpul petrecut in depozit (si mai tarziu in spatele blocului unde am si finalizat lucrarea) cu Intruderul meu. A fost un proiect extraordinar, din care am invatat multe si despre care povestesc cu placere oricui are urechi sa asculte. Din pacate drumurile noastre se despart aici lasand locul micului cb, care asteapta rabdator sa isi primeasca noile haine. Indiferent ce motoare voi mai avea in viitor, Intruderul va ocupa intotdeauna un loc special in inima mea. :(

Acestea fiind spuse, va doresc un sezon extraordinar si fara incidente alaturi de motoarele voastre!

Bravo !!! !Pacat ca trebuie sa se termine asa .... asta e, Viata e frumoasa merge inainte Mult Succes la nou Proiect !! :) Asfalt Uscat si tie !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule, nu esti intreg la minte! Ai avut curaj, nu gluma. Felicitarile mele :peace:

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...